|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Extra 13 miljoen voor Feyenoord |
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Fc rijnmond meld dat pim blokland al nieuwe inevsteerders heeft gevonden die al 30mil bij elkaar hebben geschraapt. En er komen nog meer investeerders bij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 november 2010 door feyenoord-rotterdam -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
YES!!!!!! Te gek, man. FEYENOORD! PIM BLOKLAND! VRIENDEN! HET LEGIOEN!
en ook BRUNO natuurlijk. |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
eerst zien ,dan geloven maar als het zo is standbeeld voor blokland |
|
|
|
|
giel
|
|
|
ik hoop echt dat het waar is yesss |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Het geld is al binnen maar pim wacht op meer |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik wacht ook op meer. maar zolang het niet overal op het nieuws is geloof ik het nog niet. ik wil het wel geloven. maar daar heb ik al zovaak voor moeten lijden |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zou echt fantastisch zijn. |
|
|
|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
wat zijn de bronnen?of is dit weer een telegraaf bericht?? |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
op TT RTV Rijnmond staat 13 miljoen ??? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: 17 + 13 miljoen misschien? |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
in uitzending werd gezegd 30 miljoen extra..... |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
inmiddels ook op internet bij Rijmond , 13 mio extra |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Op teletekst staat idd 13 milj. bovenop de eerder genoemde 17 miljoen. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dus 30 miljoen totaal. Enorm! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Er zijn dagen bij dat ik geen 13 miljoen heb! Toch een mooi bedrag! Enorm bedankt! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik ga een feyenoord shirt bestellen met blokland 10!! erop. over 2 jaar spelen we gewoon weer champions leaggue |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: het friesch dagblad |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 18:37 schreef obiku010 het volgende:ik ga een feyenoord shirt bestellen met blokland 10!! erop. over 2 jaar spelen we gewoon weer champions leaggue doe dan nummer 9, dat nummer is magischer en dat scheelt je een cijfer in het kader van de bezuinigingen bij feyenoord. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 18:37 schreef obiku010 het volgende:ik ga een feyenoord shirt bestellen met blokland 10!! erop. over 2 jaar spelen we gewoon weer champions leaggue gaan we met het geld dan weer spelers kopen als de cler, hofland etc. ? |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote: zout een eind op ijkel. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Of 12! Blokland - Symbool van het Legioen! |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, een wasmachine. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: die had jij al gewonnen bij de vorige grote feyenoord puzzel |
|
|
|
|
craven
|
|
|
kaduuk, kutkwaliteit..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, een wasmachine. Zou ik zo kopen als ik een nukkige vrouw als klaas had. En daarna d'r in stoppen, op centrifugeren. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote: klaas vaak kwaliteit dus |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als ik een verjaardag zou willen verpesten kan ik jou dan inhuren? |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote: ja,voor die wasdroger |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blokland-shirts! Feyenoord moet ze in de handel brengen! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: gegarandeerd succes!! |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 18:55 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, een wasmachine. Zou ik zo kopen als ik een nukkige vrouw als klaas had. En daarna d'r in stoppen, op centrifugeren. katrein |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
dat is goed nieuws, mooi begin van het weekend. Nu op naar zondag!
Kom op Feyenoord!! |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Hopen dat er nog iets meer binnenkomt, oa door de supportersctie :) De schuld gaat nu dus virueel naar 13 miljoen. Staat toch iets schappelijker dan 43 ;) Er breken betere tijden aan, zin in :D |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nee, schulden aflossen, goudvis dat je dr bent. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: dus we krijgen kwaliteitsinjectie met tobspelers ? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote: klopt,zelfde niveau als dat van jou sukkel |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: je weet dat je een ontzettende lul bent, toch? |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: moet je zeggen als ik zondag naast je zit..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als met die 13miljoen weer de rentedragende schulden afgelost worden, zijn die bijna allelmaal verrdwenen... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 19:55 schreef Stylzz het volgende:Als met die 13miljoen weer de rentedragende schulden afgelost worden, zijn die bijna allelmaal verrdwenen... zou toch mooi zijn als er nog meer gouden lijken uit de kast komen. spelen we straks voor het kampioenschap!! |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 19:58 schreef obiku010 het volgende:[..] zou toch mooi zijn als er nog meer gouden lijken uit de kast komen. spelen we straks voor het kampioenschap!! gouden lijken ??????? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nee, we zijn straks schuldenvrij, waardoor eventuele transferopbrengsten gebruikt kunnen worden voor de aankoop van spelers die een aanvulling vormen op de eigen spelers die doorbreken. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 20:03 schreef hotjumper het volgende:[..] Nee, we zijn straks schuldenvrij, waardoor eventuele transferopbrengsten gebruikt kunnen worden voor de aankoop van spelers die een aanvulling vormen op de eigen spelers die doorbreken. vlaar, wijnaldum, ...... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|