|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: kijk maar uit!!Pietje is Zuid Hollands kampioen spetter poepen in de korte hoek,hij spettert zonder pardon je ogen vol !! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En anders swaffelt ie je wel een dikke lip. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: is dit een dreigement cq mededeling? moet je vooral doen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Feyenoorders onder elkaar is kudt,ik heb bijvoorbeeld vandaag een gozer met een afca petje met z`n schedel tussen een steiger gedouwt hahaha. Een neus uit Opdam :P |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 20:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] kijk maar uit!!Pietje is Zuid Hollands kampioen spetter poepen in de korte hoek,hij spettert zonder pardon je ogen vol !! kan die ook rennen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 20:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Feyenoorders onder elkaar is kudt,ik heb bijvoorbeeld vandaag een gozer met een afca petje met z`n schedel tussen een steiger gedouwt hahaha. Een neus uit Opdam :P wat een sukkel was zeker kleiner dan ons? |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: nee een gehandicapte.......... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee Milo hij was een ruime kop groter dan ons;) Je mag zuigen over Feyenoord en me vlaggetjes waar iedereen bij is ,maar als tie gaat zeggen dat het hele 010 nog eens gebombedeerd moet worden en dat het tering volk is veroordeel hij mijn familie vrienden en alles wat ik lief heb. Dan spring ik van de steiger endouw ik z`n kop tussen de steiger.En me maat een ras Amsterdammert lag dubbel van het lachen hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als je ogen vol met poep zitten heb jij er de kracht niet meer voor hahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 20:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Feyenoorders onder elkaar is kudt,ik heb bijvoorbeeld vandaag een gozer met een afca petje met z`n schedel tussen een steiger gedouwt hahaha. Een neus uit Opdam :P Opdammers, kudtvolk! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Moet wel want zo te zien had tie al eens bier glas in z`n melis gehad!! |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: zelfde als amsteldammers |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: die bestaan niet Klaas ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nee dat zijn de gevolgen van sex binnen de familie, zie je vaak daar!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 november 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Obdam en Hoorn is zelfde snertvolk. :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Met horinezen kan ik het wel vinden, ga er elke thuiswedstrijd mee naar de Kuip. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahaha is het zo erg daar jongens?Dus ik heb iedereen vanochtend een dienst bewezen?Leuk :) |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: dat zijn hongaren die in china wonen......... |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Ken jij s niet een acute dwarslazy in je vingers krijgen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat zijn de uitzonderingen. De meesten daar zijn een soort reserve neuzen. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: die pikken je op in zaandam, tof |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nee we spreken af in Amsterdam. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: blijft wel behelpen in 020-gebied |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hoezo, gewoon anderhalf uur in een rijdend café, gezellig! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 21:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee Milo hij was een ruime kop groter dan ons;) Je mag zuigen over Feyenoord en me vlaggetjes waar iedereen bij is ,maar als tie gaat zeggen dat het hele 010 nog eens gebombedeerd moet worden en dat het tering volk is veroordeel hij mijn familie vrienden en alles wat ik lief heb. Dan spring ik van de steiger endouw ik z`n kop tussen de steiger.En me maat een ras Amsterdammert lag dubbel van het lachen hahaha Leon//Held |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dank je jongens maar iets teveel eer voor iets wat jullie ook zouden hebben gedaan ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daarom ,wij allemaal//helden!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou de meeste van ons dan ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 21:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee Milo hij was een ruime kop groter dan ons;) Je mag zuigen over Feyenoord en me vlaggetjes waar iedereen bij is ,maar als tie gaat zeggen dat het hele 010 nog eens gebombedeerd moet worden en dat het tering volk is veroordeel hij mijn familie vrienden en alles wat ik lief heb. Dan spring ik van de steiger endouw ik z`n kop tussen de steiger.En me maat een ras Amsterdammert lag dubbel van het lachen hahaha ik ga je voordragen voor een lintje, die heb je wel verdiend dacht ik zo! |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Netjes dit is heel mooi nieuws! Nu structureel bouwen aan de wederopbouw. En zorgen dat er niet te gek wordt gedaan! |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Die heet bij ons gewoon machinist |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Snap ik niet dat je op de loop ging voor twee grote negers in een oranje pick-up whahaaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik zeg al weken dat die klaas niet . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, . . . als ie nou ook 's 10 miljoen zou schokken . . . . . ., dat zou de zaak wel veranderen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 12:54 schreef sevillana het volgende:[..] tsja, . . . als ie nou ook 's 10 miljoen zou schokken . . . . . ., dat zou de zaal wel veranderen en de zaak ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door Els -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: foutje, . . bedankt. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Jezus, ik ben even weg en krijg meteen de schrik van mijn leven!! Klaag Vaag wordt stoer!! Hahaha, ach menneke toch. Ik vind het wel aandoenlijk eigenlijk. |
|
|
|