|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 20:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] kijk maar uit!!Pietje is Zuid Hollands kampioen spetter poepen in de korte hoek,hij spettert zonder pardon je ogen vol !! Hahahaha, dus jij was die ene toeschouwer!! Ik hoop dat je het nog uit je oren kreeg want je kreeg de volle laag in de finale ;-) |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
had je , je pampert niet om dan........
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 november 2010 door klaas vaak -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
onverbeterlijk, . . die klaas . . . . . . pfffffffffff! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 november 2010 - 21:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee Milo hij was een ruime kop groter dan ons;) Je mag zuigen over Feyenoord en me vlaggetjes waar iedereen bij is ,maar als tie gaat zeggen dat het hele 010 nog eens gebombedeerd moet worden en dat het tering volk is veroordeel hij mijn familie vrienden en alles wat ik lief heb. Dan spring ik van de steiger endouw ik z`n kop tussen de steiger.En me maat een ras Amsterdammert lag dubbel van het lachen hahaha lekker he ff iemand op zijn plek zetten kutvolk die neuzen was waarschijnlijk een neppert met een grote bek! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 11:49 schreef Milo het volgende:[..] lekker he ff iemand op zijn plek zetten kutvolk die neuzen was waarschijnlijk een neppert met een grote bek! klopt, anders had hij wel weg gerend :) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wegblijven mag ook hoor.. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Vriendelijke vriend... gezellig. |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
Feyenoord moet gewoon voor elke procent per aandeel een miljoen euro vragen.
dat is dus 49 miljoen (49%)
Blijft stil rond Blokland.
Ben benieuwd waar hij en Feyenoord mee komen.
Vind wel dat Blokland zulke mensen als een Bram eens moeten aanhoren over hun initiatief. het lijkt wel heel veel op het plan van Bram |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Oh ik had natuurlijk niets slechts over Babovic mogen zeggen, dat zal het zijn.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Babovic....echt een ouwe rukker. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
wat vinden jullie zo goed aan Babovic???
dat was echt een slechte voetballer met weinig zelfbeheersing(of is dat het leuke aan hem) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tis gewoon CULT.. eigen kul, maar laat gaan joh.
De meesten papegaaien elkaar gewoon na. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik vind hem idd ook helemaal te gek en een enorm talent. Geweldige voetballer met enorme drive!
Bruno dan he... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|