|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 18:34 schreef pauline het volgende:Frysk bloed tsjoch op! wol no ris brûze en siede, En bûnzje troch ús ieren om! Flean op! Wy sjonge it bêste lân fan d'ierde, It Fryske lân fol eare en rom. Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! misschien praat het makkelijker als die lul uit je bek haalt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 18:34 schreef pauline het volgende:Frysk bloed tsjoch op! wol no ris brûze en siede, En bûnzje troch ús ieren om! Flean op! Wy sjonge it bêste lân fan d'ierde, It Fryske lân fol eare en rom. Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Dolblij met een punt. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: Is gewoon het friese bloed wat door mijn aderen stroomt. Al speelt er volgens mij geen enkele fries in |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: sorry mop,, maar ik ben pot.. en bedoel je lul als zelfstandig naamwoord of in persona. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 18:36 schreef pauline het volgende:[..] Is gewoon het friese bloed wat door mijn aderen stroomt. Al speelt er volgens mij geen enkele fries in Hoe heten je grootouders dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 18:36 schreef pauline het volgende:[..] Is gewoon het friese bloed wat door mijn aderen stroomt. Al speelt er volgens mij geen enkele fries in Al jaren niet. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: namen van derden vind ik te privé |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
derden en privé zijn niet fries... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 18:38 schreef pauline het volgende:[..] sorry mop,, maar ik ben pot.. en bedoel je lul als zelfstandig naamwoord of in persona. als mannelijk geslachtsdeel mevrouwtje pot |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: dan moet het je het niet typen als een aanwijzend voornaamwoord, domme koe |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Ik had het toch niet over mijn lul, friese dikbil |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een verschil tussen de eerste en tweede helft.. Ongelooflijk, bij rust had het al 3-0 moeten staan.. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: sorry kereltje, maar jij kan niet zien of ik dikke billen heb, maar ik kan wel lezen dat je niet de slimste bent. Hetgeen niet erg is hoor! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 18:48 schreef pauline het volgende:[..] sorry kereltje, maar jij kan niet zien of ik dikke billen heb, maar ik kan wel lezen dat je niet de slimste bent. Hetgeen niet erg is hoor! Hou jij jezelf maar voor de gek dat je zo slim bent, als je echt slim was geweest had je wel pik gelust. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verschil tussen de 1e en 2e helft is te groot, schandalig gewoon. Mario moet hier wat aan doen. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 18:50 schreef Vnny het volgende:[..] Hou jij jezelf maar voor de gek dat je zo slim bent, als je echt slim was geweest had je wel pik gelust. oei ,, sterk hoor, veel inhoud en een teken van intellect |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vond Vlaar trouwens enorm slordig, vooral in de passing. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: we kunnen niet allemaal zo slim zijn als Pauline de pot en pleur nou maar weer lekker op naar het Friesland forum of ga je tuinpak strijken |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Het is wel jammer voor het Nederlandse voetbal dat feyenoord zo ver weg zakt. Hoop niet dat ze volgend jaar tegen clubs als veendam of telstar voetballen, want ik denk niet dat die clubs promoveren |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Waarom werd de goal van Schaken nou weer afgekeurd en kreeg Wijnaldum geen strafschop? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ook bij de 2e goal loopt hij naar voren, geen idee waar zijn tegenstander is. |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
Achterin is het gewoon een drama stelletje sukkels |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Everse laat zien bij SV dat zowel Vlaar als Bahia weg stappen bij de 1-2... Onbegrijpelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: sv kijken ook onbegrijpelijk... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Had niks te doen.. En er was een mooi stuk over ome Fred.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Pauline.... hadden we daar niet eerder een interessante discussie mee? Toen we in haar ogen te weinig respectvol naar onze vrienden uit Mokum waren? Ik beheers die zoekfunctie helaas niet, aan de andere kant, maakt ws niet uit, er is vast veel van die discussie verwijderd... ;-) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 18:51 schreef MMM het volgende:Verschil tussen de 1e en 2e helft is te groot, schandalig gewoon. Mario moet hier wat aan doen. eens, . . maar zou 't echt met leeftijd te maken hebben? |
|
|
|
|
frray
|
|
|
Iemand de samenvatting vand deze wedstrijd? Op EL doet hij het niet bij mij. Alvast dank |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 18:34 schreef pauline het volgende:Frysk bloed tsjoch op! wol no ris brûze en siede, En bûnzje troch ús ieren om! Flean op! Wy sjonge it bêste lân fan d'ierde, It Fryske lân fol eare en rom. Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Heb je daar hulp voor gezocht? dyslexie is geen schande hoor |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Feyenoord76roermond op YouTube op zoeken |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
het positieve van afgelopen zondag is dat we 1 punt zijn ingelopen op 020, de tukkers en grunning. en daar komt dan nog bij dat we ook 1 punt zijn uitgelopen op wat andere (huidige) laagvliegers. dus waar klagen we eigenlijk over? |
|
|
|