|
|
FR-Han
|
|
|
deze topic is speciaal om de snor te eren! tevens alle andere helden met snor mogen geeerd worden! bijv: floris stempel... graag uw ideeen!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 november 2010 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wereld topic dit zeg! zit echt te genieten van de reacties... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ben ik nou gewoon een klasse appart dan? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ja man! your in another leaggue... eindelijk iemand met dezelfde ideen.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahaha! wat een lol met mezelf. een soort kamertje in me hoofd. voor mij alleen...joehoe! is daar iets of iemand? lol |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
boudewijn. bedankt. dit werkt stukken beter. niemand over de zeik. geen ruzie,s of scheldellende. en ik met me grootste vriend aan het discusseren. maar effe on-topic.. gisteren was johan weer geweldig. geweldig genoten. lol |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
kun jij niet gewoon hier blijven posten? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 november 2010 - 14:39 schreef obiku010 het volgende:boudewijn. bedankt. dit werkt stukken beter. niemand over de zeik. geen ruzie,s of scheldellende. en ik met me grootste vriend aan het discusseren. maar effe on-topic.. gisteren was johan weer geweldig. geweldig genoten. lol Niet gezien. Was het wat? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
welnee, was niet heel veel |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nog iets over Feyenoord? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ben helemaal blij met jullie aandacht. dit zal ik niet vergeten. was bang dat ik hier voor altijd alleen zou zitten. word af en toe moe van mezelf hier. gelukkig zijn er me Feyenoord vrienden nog! jullie slepen me er altijd doorheen. bedankt daarvoor.
P.S Vnny... ik post hier de heel serieuze dingen. en de onzin bewaar ik wel voor ons eigen forum. lol |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 november 2010 - 15:03 schreef obiku010 het volgende:ben helemaal blij met jullie aandacht. dit zal ik niet vergeten. was bang dat ik hier voor altijd alleen zou zitten. word af en toe moe van mezelf hier. gelukkig zijn er me Feyenoord vrienden nog! jullie slepen me er altijd doorheen. bedankt daarvoor. P.S Vnny... ik post hier de heel serieuze dingen. en de onzin bewaar ik wel voor ons eigen forum. lol Is ook alleen maar hierheen geplaatst om wat aan de populariteit van het deelforum te werken. Je bent te goed voor deze wereld en hebt je weer lelijk laten misbruiken... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: nope, ja dat Gijp castaignos niet beter vondt geworden |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik vd Gijp ook niet. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
omdat johan derksen zo verschrikkelijk veel eigenschappen heeft. kunnen we hier over muziek praten. over nieuwe snormodellen. over emmen. over zijn voorliefde voor ons Feyenoorders, en dus hooliganisme, over voetbal zelf, ga zo maar door. gewoon een topic! voor alles wat bij johan in zijn straatje is... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 november 2010 - 15:17 schreef obiku010 het volgende:omdat johan derksen zo verschrikkelijk veel eigenschappen heeft. kunnen we hier over muziek praten. over nieuwe snormodellen. over emmen. over zijn voorliefde voor ons Feyenoorders, en dus hooliganisme, over voetbal zelf, ga zo maar door. gewoon een topic! voor alles wat bij johan in zijn straatje is... En hij is er van overtuigd dat PSV kampioen wordt...en hij is groot fan van NEC
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 november 2010 door Ride -- |
|
|
|
|
kaashaas
|
|
|
|
|
|
FR-Han