BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: In Winterstop terug naar AJAX systeem door slimme aan- en verkopen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 17 november 2010 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 - 11:22 schreef Robinho het volgende:
Het probleem heeft een paar oorzaken: Ten eerste hebben we een dramatisch slechte linkerflank. Urby, Miralem, Lindgren in de winter weg en Anita als back up voor het middenveld. Daarnaast het WK en de slechte vorm van een aantal spelers. Nl. Enoh, Suarez, De Zeeuw. En natuurlijk MENTALITEIT: Ik noem hierbij vooral Van der Wiel, Urby, Sulejmani. En Jol moet ophouden met Ooijer, Mido etc. In dit soort gevallen gaat eigen jeugd altijhd voor!
Het probleem begint bovenin bij de club, het bedrijf Ajax wordt geregeerd vanuit angst........
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 17 november 2010 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2010 - 16:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Het probleem begint bovenin bij de club, het bedrijf Ajax wordt geregeerd vanuit angst........
+10
Guyt
 Guyt - woensdag 17 november 2010 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 12:02 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En daarom wil hij dat Twente Janssen aan Ajax verkoopt?
Idd dat wilde ik ook zeggen ja.
Guyt
 Guyt - woensdag 17 november 2010 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 11:59 schreef alibabba het volgende:
Eind vorig seizoen wonnen we 14 wedstrijden achter mekaar in de competitie. We hebben El Hamdaoui i.p.v. Pantelic, dus in principe moeten we er beter op worden. Sulejmani is beter dan Rommedahl/Kennedy. Voor de rest is alles intact gebleven. Mensen die nu zeuren om verkopen en aankopen, snappen er niets van. Jol moet met dit materiaal kampioen worden van Nederland, maar ik ben bang dat we het niet worden. Jarenlang de grootste begroting, dus moet je dat terug kunnen zien op het veld. We kunnen dus niet zeggen dat we elk jaar een slecht elftal hebben, integendeel zelfs, maar we worden met goed materiaal regelmatig afgetroefd door Nederlandse middelmaat. HET LIGT NIET AAN DIE SPELERS, MAAR AAN HET GEPRUTS IN DE TOP VAN AJAX. MENSEN WORD WAKKER!!!!!
Ik vond Rommedahl tot nu toe beter dan Sulejmani. Kennedy was ook niks bij AJAX.
alibabba
 alibabba - donderdag 18 november 2010 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2010 - 16:22 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik vond Rommedahl tot nu toe beter dan Sulejmani. Kennedy was ook niks bij AJAX.
Rommedahl/Kennedy en Sulejmani zijn gewoon bruikbare spelers voor Ajax, wanneer Ajax gezond is. Er moet een éénzijdig beleid zijn, waarin iedereen zich lekker voelt. Als het bij de top begint, werkt het door naar alle geledingen en voelt iedereen, inclusief supporters, warmte. Warmte en je gewaardeerd voelen is het belangrijkste wat er is en draagt bij aan succes.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: In Winterstop terug naar AJAX systeem door slimme aan- en verkopen

0.0092101