|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: eindelijk iemand die serieus is |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: maak je niet druk. dat bericht komt van zijn vriendin |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee het zou zomaar kunnen!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha, maar dan wel met een lief beekje er dwars doorheen, he... |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: nee hoor onder ons. ik wildde die andere lulloos in de maling nemen |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: hout voor de deur ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: heel ff geloofde ik het. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: sorry dat ik je dag ff verziekte :-) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ja met zo,n diepe kloof net zoals bij ultimate survival... :) waar de wanden van de kloof glibberig zijn. maar de heer bear toch behoedzaam afdaald
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door FR-Han -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
maar ja,het moet niet harder gaan piesen want dan gaat het echt niet door. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: jij ziet overal sex in |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en zo is de laatste die jou nog serieus nam ook verdwenen hahaha Moet zeggen dat deze lulloo er wel ff intrapte :/ |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: het is je vergeven ;-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 12:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja en zo is de laatste die jou nog serieus nam ook verdwenen hahaha Moet zeggen dat deze lulloo er wel ff intrapte :/ zwak moment haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: en je jezelf stort tot in de diepste spelonken en aldaar de geheimen van de natuur zich openbaren... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een kudt moment eigenlijk hahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 12:20 schreef obiku010 het volgende:[..] ja met zo,n diepe kloof net zoals bij ultimate survival... :) waar de wanden van de kloof glibberig zijn. maar de heer bear toch behoedzaam afdaald hahaha sjeeesus, pure poezie dit! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: da's dan weer sexloos klaas. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 12:23 schreef FR-Henk het volgende:[..] en je jezelf stort tot in de diepste spelonken en aldaar de geheimen van de natuur zich openbaren... ontluikende bloemen overal!! ik ben voort henk! obiku is gek op natuur! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: je bent zeker nieuw? anderen weten het al jaren... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: uuhhh ff on-topic maken, obiku:
...en het verweesde kopje van Beertje Bruins zich verwondert over de meest spannende gewelven.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: niet echt nieuw,is me nooit opgevallen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 12:31 schreef FR-Henk het volgende:[..] uuhhh ff on-topic maken, obiku: ...en het verweesde kopje van Beertje Bruins zich verwondert over de meest spannende gewelven.... en zo komen we vanzelf weer uit op gudde!! wat een sprekert is die man!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het is niet anders ar ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: het is nooit te laat om het licht te zien zeg ik altijd hoopvol... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gudde is ook sexloos. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: een bijzonder licht idd haha. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik weet niet of er een type jufvrouw jannie in het maasgebouw rond marcheert.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, niet meer, was niet goed voor de fundering. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee die heeft ouwe Beenhakkert al opgerookt!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: en de lucht van brandend rubbert waarde nog weken rond? |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 12:31 schreef FR-Henk het volgende:[..] uuhhh ff on-topic maken, obiku: ...en het verweesde kopje van Beertje Bruins zich verwondert over de meest spannende gewelven.... hoor ik bruins .............. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
als ik de naam bruins hoor moet ik spontaan huilen..... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dat hebben wij als we klaas vaak horen en natuurlijk als we hem vaak horen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door FR-Han -- |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
klaas, klaas, klaas, klaas, klaas, klaas,klaas ...........................................................................................nu gaat het voetbal zeker niet door...... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 12:45 schreef klaas vaak het volgende:klaas, klaas, klaas, klaas, klaas, klaas,klaas ...........................................................................................nu gaat het voetbal zeker niet door...... ik geloof je! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: dat is hij volgens mij ook.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: praat je over jezelf in de 3e persoon? |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: en moet denken aan een eeuwig talent die het nooit waar maakt.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: het duurt idd wel erg lang. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
te lang. is dat Been een zwak heeeft voor Bruins anders was tie net zo behant als El Almadi etc.. |
|
|
|