BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat een ellende!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - zondag 14 november 2010 - 16:25   quote  deeplink  
Hoe kun je zo nou tevreden zijn over je clubje?

De grote fout is Pantelic laten gaan.

Dus fout van het bestuur!! Jol wou hem houden, bestuur laat hem gaan.

Deze man liet ajax vorig jaar lekker ballen. Nou is het voorin grote kutzooi! Helemaal geen systeem. automatismen??
klaasf
 klaasf - zondag 14 november 2010 - 16:31   quote  deeplink  
Bestuur en Jol=1.., Jol wil immers standbeeld voor bestuur; Alle vriendjes-aankopen van Jol EN de overige overbodige spelers in de aanbieding doen, GEEF EIGEN JEUGD EEN KANS, zeker Blind ipv. Anita cq. van der Wiel ( ook weg bij een redelijk bod, vind zichzelf alleen maar goed.)
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 14 november 2010 - 16:34   quote  deeplink  
Jol wilde Rommedahl en Pantelic behouden en het bestuur beloofde hem dat ze zouden blijven. Nou ze hebben ze gewoon heel gemakkelijk laten gaan. De fout van Jol is daarna geweest dat ie El Hamdaoui kocht. Ja het is een koopje die je met veel winst kan doorverkopen maar Ajax gaat er niet beter door voetballen.
Spelers als Eriksen en de Jong die rommelen nu maar wat aan en laten zich elke keer weer zo gemakkelijk van de bal zetten. vd Wiel is ineens een dramatsche rechtsback geworden. Vertonghen heeft ineens het vertragings syndroom te pakken achterin en doet alles op stand Traag! Suarez kan geen fatsoenlijke bal afgeven. Wat is er in hemelsnaam aan de hand met Ajax. Ze kunnen niet eens meer een fatsoenlijke pass geven. En waar de tegenstander altijd erbovenop zit, geeft Ajax altijd maar dan ook altijd de tegenstander alle ruimte van de wereld! Het liep zo goed waarom moets Pantelic weg. Waarom moest Rommedahl weg. Weg met het bestuur. Weg met die belachelijke regel dat 30+ ers niet een meerjarig contract mogen hebben!!! Bestuur heeft Ajax kapot gemaakt!
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 14 november 2010 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 16:31 schreef klaasf het volgende:
Bestuur en Jol=1.., Jol wil immers standbeeld voor bestuur; Alle vriendjes-aankopen van Jol EN de overige overbodige spelers in de aanbieding doen, GEEF EIGEN JEUGD EEN KANS, zeker Blind ipv. Anita cq. van der Wiel ( ook weg bij een redelijk bod, vind zichzelf alleen maar goed.)
Blind is geen back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tomash
 tomash - zondag 14 november 2010 - 16:35   quote  deeplink  
wat een fucking drama... dit heeft niets met het bestuur te maken maar met de instelling van de spelers!! Die zijn het shirt van Ajax op deze manier niet waard!!!
AFCA!
 AFCA! - zondag 14 november 2010 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 16:35 schreef tomash het volgende:
wat een fucking drama... dit heeft niets met het bestuur te maken maar met de instelling van de spelers!! Die zijn het shirt van Ajax op deze manier niet waard!!!
Bestuur voert anders ook een wanbeleid hoor
daninho
 daninho - zondag 14 november 2010 - 16:37   quote  deeplink  
Dat ze is gaan werken voor da geld!
tugo
 tugo - zondag 14 november 2010 - 16:40   quote  deeplink  
wat nu dit kan toch niet

Moet JOL weg .. Of moet hij anders spelen
ik snap dit niet
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 14 november 2010 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 16:37 schreef daninho het volgende:
Dat ze is gaan werken voor da geld!
[/quo

goeie man
larsje
 larsje - zondag 14 november 2010 - 16:47   quote  deeplink  
ooijer laat ons maar in de steek..
adriu
 adriu - zondag 14 november 2010 - 16:55   quote  deeplink  
knvb mag nu weegreef het af maken!!?? bij ajax-psv???
bird
 bird - zondag 14 november 2010 - 16:58   quote  deeplink  
drama is het het loopt voor geen meter passes van a naar b gaan al fout niemand begrijpt elkaar het word het heel lang seizoen zou weer achter volgen.dat is ajax onwaardig ze zouden ons moeten achter volgen
Pietje
 Pietje - zondag 14 november 2010 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 16:55 schreef adriu het volgende:
Lag deze complete wanvertoning dan aan de scheidsrechter? Ik dacht het niet. Tactisch onbenul Jol en bijna alle lamlendige spelers dienen en bloc salaris in te leveren! AZ was beter, agressiever en wilde per se winnen, dat straalden ze uit. Ajacieden (spelers, bestuur en technische staf) moeten zich schamen! Deze nieuwe afgang lag pertinent niet aan de scheidsrechter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - zondag 14 november 2010 - 17:02   quote  deeplink  
en dat is de FOUT VAN JOL bird.. hij maakt het ajax kapot !!!! + het bestuur ja we hebben winst gemaakt !! nou Ajax die winst is snel weer weg ! en adriu wat heeft vink dan fout gedaan ? ooijer rood geven ? het was zuiver rood.. van achter met gestrekt been.. gewoon totaal maar dan ook totaal geen voetballer.. zelfde als lindgren die CONSTANT zijn man liet lopen.. waardelose opstellen WEDEROM van jol.. en we zwaaien met zijn allen naar M JOL !!!! kk anti voetballer
remco k
 remco k - zondag 14 november 2010 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 17:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Lag deze complete wanvertoning dan aan de scheidsrechter? Ik dacht het niet. Tactisch onbenul Jol en bijna alle lamlendige spelers dienen en bloc salaris in te leveren! AZ was beter, agressiever en wilde per se winnen, dat straalden ze uit. Ajacieden (spelers, bestuur en technische staf) moeten zich schamen! Deze nieuwe afgang lag pertinent niet aan de scheidsrechter.
Eens, allemaal goede beslissingen, hij had AZ een penalty kunnen geven en deed dat niet rode kaart was terecht net als de gele kaarten floot beter dan dat hij normaal doet..
Diliberto
 Diliberto - zondag 14 november 2010 - 17:05   quote  deeplink  
Wat zou ik graag de nabespreking houden. Allemaal straftraining, stelletje slappe zakken. Geen instelling, geen passie (het regende en daar houden de jongetjes niet van) en geen leider in het veld. Het systeem is ronduit belachelijk, absoluut Ajax onwaardig! Luis voetbalt meer tegen zichzelf dan tegen een tegenstander. Mounir was echt de tovenaar van Amsterdam, had alleen zichzelf weggetoverd! De Jong, Eriksen en Lindgren.....te bang, te zwak en gewoonweg niet goed genoeg. Achterin is het dan alleen maar opvangen terwijl het de kracht van Ajax is om juist van de goal af te voetballen. Een speler als van der Wiel komt ook niet meer op langs de zijlijn. Denk dat als meneer cruijff echt het beste met Ajax voor heeft hij nu niet alleen zijn stem laat horen maar ook de daad bij het woord voegt. Echt diep triest deze wedstrijd.
R!ck
 R!ck - zondag 14 november 2010 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 16:34 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Blind is geen back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waar speelde die bij Groningen dan? Ik weet niet hoe jij die positie noemt ma die plaatsen links en rechts achterin zijn echt linksback of rechtsback. Maar Blind was eerst middenvelder klopt maar hij kan ook centraal verdedigend en als een back fungeren.
Pietje
 Pietje - zondag 14 november 2010 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 17:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens, allemaal goede beslissingen, hij had AZ een penalty kunnen geven en deed dat niet rode kaart was terecht net als de gele kaarten floot beter dan dat hij normaal doet..
Eens, Remco!
adriu
 adriu - zondag 14 november 2010 - 17:09   quote  deeplink  
nee ajax heeft geen aanval meer! dus gewoon counter voetbal nu!!!tegen psv met 11 man achter de bal en laat psv maar aan vallen!! maar dan verlies je nog!! WAND WEEGEREEF VLUIT!!
Pietje
 Pietje - zondag 14 november 2010 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 17:06 schreef R!ck het volgende:

[..]

Waar speelde die bij Groningen dan? Ik weet niet hoe jij die positie noemt ma die plaatsen links en rechts achterin zijn echt linksback of rechtsback. Maar Blind was eerst middenvelder klopt maar hij kan ook centraal verdedigend en als een back fungeren.
Klopt Rick. Laat Jol het anders gewoon eens proberen met Daley. Rotter dan nu bestaat niet, dus het kan alleen maar beter. Hij geeft Daley gewoon geen kans en hij zat niet eens bij de selectie. Onvoorstelbaar!
sjasphere
 sjasphere - zondag 14 november 2010 - 17:13   quote  deeplink  
Vd wiel en el hamdaoui weg. Blind is wel een back! ! Dus hem als rechtsback en sulejmani voor hamdaoui. Dus aanval met sulejmani mido suarez. En richten op scouts voor betere talenten die zowel fysiek als technisch sterk zijn
Guyt
 Guyt - zondag 14 november 2010 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 17:13 schreef sjasphere het volgende:
Vd wiel en el hamdaoui weg. Blind is wel een back! ! Dus hem als rechtsback en sulejmani voor hamdaoui. Dus aanval met sulejmani mido suarez. En richten op scouts voor betere talenten die zowel fysiek als technisch sterk zijn
Dat is dus het probleem Mickey trekt steeds naar binnen. Leuk hoor dat hij zo nu en dan iemand voorbij speelt maar hij loopt vaak alle kanten op met de bal. Behalve de goede kant. En dan bedoel ik richting doel.Vind ik erg jammer.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 14 november 2010 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 17:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt Rick. Laat Jol het anders gewoon eens proberen met Daley. Rotter dan nu bestaat niet, dus het kan alleen maar beter. Hij geeft Daley gewoon geen kans en hij zat niet eens bij de selectie. Onvoorstelbaar!
Ik denk dat het bestuur en staf opstapt als we van psv verliezen, of is de vader de wens van de gedachten...
Ik wil helemaal niet verliezen, maar wil wel dat het bestuur en directie opstapt en laat dan Johan maar de poppetjes neerzetten, als het dan niet lukt, mogen hem pas afrekenen op zijn beidsplan.
Frank V.
 Frank V. - zondag 14 november 2010 - 17:23   quote  deeplink  
We kunnen wel praten over Pantelic enz....en is ook een blunder van wie dan ook. Maar feit is ook dat Jol en consorte er momenteel niks van bakken (zie topic: Jol weg & bestuur weg en wel z.s.m.) Ik wil de Ajax jeugd zien in het veld. Ik wil Frank Rijkaard met Cruijff als adviseur! Ik wil ons Ajax terug! En ja, ik ben heel, heel boos!!!!

Ik ben Rood, ik ben Wit, ik ben AJACIED!!!!!!!
Guyt
 Guyt - zondag 14 november 2010 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Hou toch eens op man. Ajax moet normaal gesproken van hun eigen kracht uit gaan. Dit hebben ze enkel en alleen aan zich zelf te danken.
Pietje
 Pietje - zondag 14 november 2010 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 17:24 schreef Guyt het volgende:

[..]

Hou toch eens op man. Ajax moet normaal gesproken van hun eigen kracht uit gaan. Dit hebben ze enkel en alleen aan zich zelf te danken.
Klopt Guyt. Kijk ook maar eens wat een moeite het Ajax kostte om van Veendam te winnen. Nota bene thuis... Tjonge, jonge, jonge...
sjasphere
 sjasphere - zondag 14 november 2010 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Ik vond vink een goede wedstrijd fluiten
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 14 november 2010 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 17:27 schreef sjasphere het volgende:

[..]

Ik vond vink een goede wedstrijd fluiten
Eens..
Pietje
 Pietje - zondag 14 november 2010 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 17:29 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Eens..
+ 2
Pema
 Pema - zondag 14 november 2010 - 17:32   quote  deeplink  
Als je vandaag had gewonnen, was de schade meegevallen. We wilden het initiatief nemen en snel een goal maken, en als dat niet lukt wordt het lastig. AZ speelde fris met Pellé voorin en mensen die erover heen kwamen, zo zegt Jol tegen NOS Langs de Lijn.

De jongens hebben keihard gewerkt, alleen het voetbal was vandaag niet best. Crisis is een groot woord, iedere ploeg kan een dip hebben. We moeten nu zien we daar uitkomen en dat we sterk zijn, concludeert Jol

Dit zegt genoeg, Jol is losing it!
Rrob
 Rrob - zondag 14 november 2010 - 17:33   quote  deeplink  
Altijd leuk als Ajax verliest dat de "supporters" gelijk gaan roepen dat de trainer en het bestuur weg moeten.
En dat ze gelijk hun eigen spelers gaan uitfluiten.
Kom eens op ga achter je club staan, je helpt ze niet om de spelers uit te gaan fluiten.
Ik ben geen fan van Feyenoord maar kijk naar hun ze blijven met zijn alle achter de club staan. Daar kan Ajax nog een hoop van leren.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 14 november 2010 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 17:33 schreef Rrob het volgende:
Altijd leuk als Ajax verliest dat de "supporters" gelijk gaan roepen dat de trainer en het bestuur weg moeten.
Kom eens op ga achter je club staan, je helpt ze niet om de spelers uit te gaan fluiten.
Ik ben geen fan van Feyenoord maar kijk naar hun ze blijven met zijn alle achter de club staan. Daar kan Ajax nog een hoop van leren.
Volgens mij riepen sommige dat al voor de nederlagen tegen ADO en AZ. Het begon met kritiek op het spel van Ajax. Toen zeiden het bestuur en de technische staf dat er niks aan de hand was. Ajax stond aan kop, door in de CL, etc.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door PSVMocro --
sjasphere
 sjasphere - zondag 14 november 2010 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 17:33 schreef Rrob het volgende:
vind je het gek bij feyenoord accepteren ze dat het niks is en niks meer word, bij ajax kan het gewoon nog de goede kant op maar dan moet er wel wat gebeuren....
joduh
 joduh - zondag 14 november 2010 - 17:40   quote  deeplink  
doe niet zo wijsneuzerig man....ga ergens anders lopen zeiken....
joduh
 joduh - zondag 14 november 2010 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 17:36 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Volgens mij riepen sommige dat al voor de nederlagen tegen ADO en AZ. Het begon met kritiek op het spel van Ajax. Toen zeiden het bestuur en de technische staf dat er niks aan de hand was. Ajax stond aan kop, door in de CL, etc.
precies man
Pietje
 Pietje - zondag 14 november 2010 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 17:36 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hier heb je helemaal gelijk in, PSVMocro! En NOG zegt het bestuur dat er niks aan de hand is en NOG zegt Jol dat het slechts om een dipje gaat... Je moet maar durven!
Guyt
 Guyt - zondag 14 november 2010 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 17:38 schreef sjasphere het volgende:

[..]

vind je het gek bij feyenoord accepteren ze dat het niks is en niks meer word, bij ajax kan het gewoon nog de goede kant op maar dan moet er wel wat gebeuren....
~Bij Feyenoord accepteren ze het ook niet daar staan de mannen met de cappuchons ook op de spelers bus te wachten als het niet goed gaat. En hou nou eens op over Feyenoord slaat nergens op steeds naar een ander te kijken. AJAX moet eens naar zichzelf kijken punt.
larsje
 larsje - zondag 14 november 2010 - 19:45   quote  deeplink  
Ik weet dat ajax slecht bezig is.
maar ze moeten ook eens eigen jeugd de kans geven.
Guyt
 Guyt - zondag 14 november 2010 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 19:45 schreef larsje het volgende:
Eens +1.
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 14 november 2010 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 19:45 schreef larsje het volgende:
Kijk eens wat er in het veld staat. Staat daar al niet genoeg eigen jeugd in!! Kijk daar eens naar! Wil je Feyenoord achterna?? Allemaal kansloze jeugdspelers die het Ajax niveau niet hebben opstellen? Ga toch weg man! Kijk eens wat voor jochies er allemaal al instaan uit de jeugd!!! Moet geen peuter elftal worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door Ajax_fan --
BRW
 BRW - zondag 14 november 2010 - 20:10   quote  deeplink  
Wanneer ziet Jol eens in dat Ooijer maar een matige, gefrusteerde verdediger is? En wanneer ziet Jol eens in dat Eriksen nog niet klaar is voor een basisplek? En wanneer ziet Jol eens in dat de Jong niet achter El Hamdaoui kan spelen? En wanneer ziet hij eens in dat zijn opstellingen in het algemeen niet deugen! Om over zijn wisselbeleid nog maar te zwijgen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 november 2010 - 20:24   quote  deeplink  
+1
rob bie de bobbie
 rob bie de bobbie - zondag 14 november 2010 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 20:10 schreef BRW het volgende:
Wanneer ziet Jol eens in dat Ooijer maar een matige, gefrusteerde verdediger is? En wanneer ziet Jol eens in dat Eriksen nog niet klaar is voor een basisplek? En wanneer ziet Jol eens in dat de Jong niet achter El Hamdaoui kan spelen? En wanneer ziet hij eens in dat zijn opstellingen in het algemeen niet deugen! Om over zijn wisselbeleid nog maar te zwijgen...
Oke jongens er is wel een pluspuntje. Ooijer doet vanwege de komende schorsing de komende weken niet mee. Elk nadeel heeft zijn voordeel. (JC)
remco k
 remco k - zondag 14 november 2010 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 20:10 schreef BRW het volgende:
Eriksen is prima is staat tot een basisplek, het is het rest van het middenveld dat totaal niet klopt..
nummer10
 nummer10 - zondag 14 november 2010 - 20:49   quote  deeplink  
hoorde net op een filmpje dat de ajacieden bij de bus schreeuwde dat JOL HET AJAXSHIRT niet waardig is... goh hoe zou dat komen ? geen ajax voetbal ? duuuuuuh kut jol.. BAAHBAHBAHBAH !!!
BRW
 BRW - zondag 14 november 2010 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 20:44 schreef rob bie de bobbie het volgende:

[..]

[/quote/]

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door BRW --
nummer10
 nummer10 - zondag 14 november 2010 - 20:51   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door nummer10 --
BRW
 BRW - zondag 14 november 2010 - 20:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

Oke jongens er is wel een pluspuntje. Ooijer doet vanwege de komende schorsing de komende weken niet mee. Elk nadeel heeft zijn voordeel. (JC)
Ik hoop het! Maar ik denk dat Jol in al zijn wijsheid besluit om Oleguer op te stellen i.p.v. Alderweireld..
nummer10
 nummer10 - zondag 14 november 2010 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 20:51 schreef BRW het volgende:

[..]

Ik hoop het! Maar ik denk dat Jol in al zijn wijsheid besluit om Oleguer op te stellen i.p.v. Alderweireld..
dat weet ik wel zeker.. als hij dat doet.. ik DENK dat hij dan wel wat te horen krijgt van de tribunes vooral als er dan ook nog verloren word.. weet je dat dit de eerste keer is dat ik HOOP dat Ajax verliest ? klinkt gek maar des de eerder is de boel opgerot
BRW
 BRW - zondag 14 november 2010 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 20:51 schreef nummer10 het volgende:
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 20:50 schreef BRW het volgende:
quote:

[..]

Ik vrees dat dit voordeel teniet gedaan wordt door Jol omdat hij Olequer i.p.v. Alderweireld erin gaat zetten![/quote/]

dat weet ik wel zeker.. als hij dat doet.. ik DENK dat hij dan wel wat te horen krijgt van de tribunes vooral als er dan ook nog verloren word.. weet je dat dit de eerste keer is dat ik HOOP dat Ajax verliest ? klinkt gek maar des de eerder is de boel opgerot
Hij zal het zeker te horen krijgen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat een ellende!

0.0087449