|
|
Frank V.
|
|
|
Wat een waardeloze club hang ik aan op dit moment. Cruijff heeft 100 procent gelijk. Mido als pinch hitter wat een gestuntel weer vandaag zeg. Idem voor Hamdaoui en Suarez tezamen. Wanneer krijgt ONZE jeugd nou eindelijk eens een kans. Het is nu toch wel OVERDUIDELIJK dat dit niet werkt zo. We winnen alleen van het rechterrijtje en dan nog niet eens altijd. Ik zeg: Frank Rijkaard als trainer en Cruijff in een adviserende rol
Ik ben Rood, ik ben Wit, ik ben Ajacied!
Frank
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door Frank V. -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik denk dat het bestuur en staf opstapt als we van psv verliezen, of is de vader de wens van de gedachten... Ik wil helemaal niet verliezen, maar wil wel dat het bestuur en directie opstapt en laat dan Johan maar de poppetjes neerzetten, als het dan niet lukt, mogen hem pas afrekenen op zijn beidsplan. |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
Dit bestuur stapt nooit op !!! Die zitten veels te lekker op de pluche stoelen voor 500.000 euries per jaar !! Jol ook niet !!! Die gaat alleen, als hij ontslagen wordt en een grote zak geld mee krijgt.
Volgende week tegen PSV....dan staan we weer ouderwets 9 punten achter !!
je zou er bijna zin in krijgen.
...wat een ellende, wat een anti voetbal, wat een stelletje klootzakken die mijn club kapot maken. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Ga dr maar vanuit dat dit bestuur wel weg gaat ik heb ajax in mn hart maar er zijn ook nog mensen die ajax als hun leven zien. Daar krijgt het bestuur het nog heel moeilijk mee! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 17:31 schreef Robertos90 het volgende:Ga dr maar vanuit dat dit bestuur wel weg gaat ik heb ajax in mn hart maar er zijn ook nog mensen die ajax als hun leven zien. Daar krijgt het bestuur het nog heel moeilijk mee! ze gaan snel weg..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk niet dat het bestuur zal opstappen, dit seizoen, daar zijn ze te eigenwijs voor... |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
Wij AJACIEDEN, moeten ze dat meer en meer duidelijk blijven maken. Desnoods met behulp van "vriend" Johan Derksen en consorte.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door Frank V. -- |
|
|
|
|
ajax.site.co.nl
|
|
|
Het bestuur gaat pas weg als de supporters het eisen!!! Witte zakdoeken!!!!! |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 18:01 schreef Frank V. het volgende:Wij AJACIEDEN, moeten ze dat meer en meer duidelijk blijven maken. Desnoods met behulp van "vriend" Johan Derksen en consorte. Denk dat uren lange spreekkoren richting het bestuur meer indruk maken.... stinksnor zijn ze niet bang voor. |
|
|
|
|
ajax.site.co.nl
|
|
|
Wanneer doe je het bestuur echt pijn????
Anarchie? Van binnen uit? Bergkamp? Overmars? |
|
|
|
|
bird
|
|
|
gelukkig is sinterklaas weer in het land |
|
|
|
|
buddy
|
|
|
kijk op voorhand dit: ook ik baal ontzettend van de uitslag van vandaag. temeer ik als ras echte ajacied ook nog eens woon in de omgeving van eindhoven. ook ik wil wel eens een feestje vieren aan het eind van het seizoen. en niet elk jaar toe moeten zien hoe die eikels op de markt in eindhoven hossen. die beelden komen mij ook mijn strot uit.
maar het probleem van nu zit niet bij jol. misschien zou hij blind eens op moeten stellen of zielepootje suarez eens een wedstrijdje tribune geven(de laatste wedstrijden is hij alleen met zichzelf bezig) maar ik denk dat we gewoon niet de spelers hebben die ons kampioen willen maken. ja je leest het goed WILLEN. KIJK HET PROBLEEM ZIT HEM I INZET EN GELOOF OOK AL KOMT ER EEN ANDERE TRAINER DAAR WORD DE INZET NIET BETER VAN. dat kost alleen maar meer geld wat er toch al zoveel is weggegooid.
waar wel een probleem zit is de jeugdopleiding. daar komt te weinig van, wat dat betreft heb cruijff gelijk.
ook qua scouting kan en moet het beter, maar daar vele zaken binnen mijn rood witte clubje sinds de beursgang zijn vernagelt en ook nooit meer goed zullen komen zal ik me met tranen op mijn ziel neer moeten leggen bij het feit dat ajax zijn derde ster mooie toekomst muziek zal zijn maar dan wel hele vere toekomst. |
|
|
|
|
chester
|
|
|
cruyf is ook alleen maar negatief laat hij eens andere taal uitspreken dan wordt het voetbal ook weer beter en wat betreft de sprlers ja jonkies dat is wel neter dan al die oudjes terug te laten komen |
|
|
|
|
Mastercoen
|
|
|
heb je vertonghen gezien? wat een slappe zak zeg, en zo zijn er nog meer. Ik zeg het al jaren, NIET GENOEG kwaliteit Ajax allemaal net niet. breed en achteruit. Heb barca gisterenavond gezien. positiespel een keer raken, zelden achteruit op de keeper. Ik wil niet over de ouwe tijd zeuren maar da was ajax vroeger. |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
We zitten in een dip.... Jol hoeft voor mij niet weg, maar wat moet hij anders. 13 spelers hebben niet of nauwelijks vakantie gehad. En nu spelen ze als slappe zakken. Wie moet er dan in het bestuur en wie moet dan de trainer worden? En bedenk wel dat Jol niet voor niets weg gaat, Wij hebben nou even niet het geld om hem uit te kopen. |
|
|
|
|
MCMV1
|
|
|
Wat al wekenlang zichtbaar is, maar al enkele jaren in de financiele cijfers, is dat Ajax zowel sportief als financieel Feyenoord achterna gaat. Dit is ook wat Cruijff verkondigd en vandaag is eenste meer duidelijk geworden, of je nou wil of niet, dat dit ook een feit aan het worden is! We kunnen het wel steeds weg blijven moffelen door te denken, ja dit is slechts een incident en het komt wel goed en allerlei smoesjes te verzinnen dat het niet aan Ajax ligt.. Ajax verliest in alle opzichten! In duels, mentaal, fysiek, financieel, sportief, inzicht, bestuur die weet waar men over praat en de doorstroming van de jeugd en de angst waarmee elke ploeg naar voorheen de Meer kwam.. De titel is al jaren niet meer in handen geweest van Ajax en ook dit jaar kan dit wederom vergeten worden. Nog voorafgaand aan het seizoen wordt de Johan Cruijff Schaal verloren aan FC Twente, waarin Suarez als het irritante ventje weer naar voren kwam. Daarna spelen we de eerste wedstrijd uit bij Groningen direct gelijk, tegen Vitesse kregen we al 2 doelpunten tegen die toch zo moeilijk scoren?! Feyenoord uit werd op het nippertje gewonnen, een ploeg waarvan PSV met 10-0 won waar wij onze ploeg Ajax toch minimaal aan gelijk stellen in Nederland als echte overgebleven topclubs.. (PSV). Daarnaast verloor Ajax thuis ook nog eens hopeloos van FC Utrecht en werd Ajax daarvoor nog eens even goed weggespeeld in het Santiago Bernabeu, waar ze voetbal op de mat legde wat vergelijkbaar was aan topklassevoetbal. Dan volgt kort erop het dramatische uitduel bij Excelsior. De nummer 14 en 2e/3e rangsclub uit Rotterdam was te goed voor Ajax. Weer kort daarop, een dramatische wedstrijd uit bij Auxerre, waar we eigenlijk min of meer onszelf een hele goede uitgangspositie konden verschaffen. Dan het verlies van vorige week THUIS tegen Ado Den Haag. Dat was al tekenend voor de huidige situatie en daar waar wij hoopvol een inhaalslag willen maken op Twente en aansluiting willen houden met PSV, verliezen we uit bij een stugdraaiende ploeg AZ. Bijna elke ploeg die in de Europa League speelt, is beter dan AZ, Ajax speelt Champions League, maar verliest dik en dik verdient bij AZ Alkmaar.. Alsof het nog niet erg genoeg is moeten we volgende thuis tegen PSV.
Het bestuur zit er goed warmpjes bij en gaan gewoon lekker slapen en gaan de volgende dag naar hun werk alsof er niks aan de hand is, zolang hun bankrekening maar gespekt wordt! Een beleid van lek me vestje..
Aankoopbeleid..om daar maar over te zwijgen met als topper de geweldenaar van een half jaar voetballen bij Heerenveen voor 16 miljoen Sulejmani die nooit en te nimmer ooit heeft kunnen laten zien dat ie echt goed kan voetballen en heeft laten zien dat ie het bedrag waard is geweest. Het team van afgelopen jaar is nauwelijks veranderd op 3 echte veranderingen: Pantelic en Rommedahl en El Hamdaoui. El Hamdaoui vangt het verlies van Pantelic op, maar vleugels hebben we niet meer en Rommedahl had uitstekend bij Ajax gepast en wilde zelfs voor veel minder bij Ajax blijven voetballen.
Doorstroming van de jeugd zoals het vroeger is geweest? Dat zien we niet meer, op slechts enkele echte toppers na in de afgelopen jaren zoals Sneijder en Van der Vaart.. Huntelaar en Suarez werden aangekocht en hebben zich ruim bewezen, maar ook El Hamdaoui heeft in korte tijd al laten zien individueel boven de rest uit te steken. Laten we ook niet vergeten dat de grootste held van Amsterdam er nog altijd is en al geruime tijd de beste is aan Ajaxzijde: Maarten Stekelenburg.
Ik wens Stekelenburg een hele mooie transfer naar een grote ploeg zoals Arsenal, Manchester United of Bayern Munchen want die verdient hij. Het niveau van Ajax is hij allang ontgroeit. Suarez is ook aan te raden gauw op zoek te gaan naar de topclub waar hij naar verlangd, nu hij nog individueel heeft laten zien (dit seizoen slechts bij vlagen) de enigste speler te zijn met dreiging. Ook hoop ik dat het bestuur en de directie van Ajax heel gauw opstapt en het roer wordt overgedragen aan Johan Cruijff met zijn visies. Met de wedstrijd thuis tegen PSV wens ik Ajax heel veel succes en hoop ik dat we op 3 punten kunnen komen van PSV. Desondanks denk ik dat er pas wat zal gebeuren als Ajax daadwerkelijk deze wedstrijd verliest, en daarom zou ik bijna zeggen verlies maar volgende week..
Dit lopende seizoen is al een dramatisch seizoen waar wij in mijn ogen niks gaan winnen, want zoals Suarez vandaag aangaf, er wordt wil en passie gemist binnen de ploeg om te winnen van elke ploeg en is het geen team; het hangt als los zand aan elkaar!
Getekend,
een Ajaxsupporter.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 17:08 schreef Frank V. het volgende:Wat een waardeloze club hang ik aan op dit moment. Cruijff heeft 100 procent gelijk. Mido als pinch hitter wat een gestuntel weer vandaag zeg. Idem voor Hamdaoui en Suarez tezamen. Wanneer krijgt ONZE jeugd nou eindelijk eens een kans. Het is nu toch wel OVERDUIDELIJK dat dit niet werkt zo. We winnen alleen van het rechterrijtje en dan nog niet eens altijd. Ik zeg: Frank Rijkaard als trainer en Cruijff in een adviserende rol Ik ben Rood, ik ben Wit, ik ben Ajacied! Frank Ja joh gooi het elftal lekker vol jeugd en kijk wat er dan gebeurt....dan verlies je met 5-0 in plaats van 2-0. Altijd maar dat gezeik van eigen jeugd. Er staat allemaal eigen jeugd in het veld. Stekelenburg, vd Wiel, Emanuelson, Anita, en spelers als de Jong Alderweireld Vertonghen reken ik daar ook bij! Altijd maar dat gezeik wanner krijgt de eigen jeugd de kans. Kijk eens wat er in 2 jaar bijgekomen is in de basis. Allemaal spelers uit de jeugdelftallen van Ajax. Maar daar wordt niet naar gekeken!!! Wil je een puberelftal opstellen ofzo? Kijk naar Feyenoord. dat staat vol eigen jeugd maar dat wil je toch niet bij Ajax zien!!! Allemaal jeugd zonder enige ervaring die afgemaakt wordt in de eigen competitie!! Kom op zeg. Je hebt ook klasse nodig in het veld. Ervaring! En we moeten lerenaccepteren dat de jeugd bij Ajax tegenwoordig middelmatig is!!! Dat is geen Ajax 1 materiaal. Daar win je geen kampioenschap mee!! En als je Rijkaard als trainer wil dan neem ik je al helemaal niet serieus. De man die overal geflopt is als trainer behalve bij Barca, waar volgens de spelers daar Ten Cate eigenlijk de grote man was!!Als je Ajax al helemaal de afgrond in wil helpen moet je zo'n bagger trainer aanstellen! |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
topic bestaat al dus slot erop |
|
|
|
|
bobl41
|
|
|
ben ik het mee eens Frank rijkaard trainer met als assistenten frank de boer en dennis bergkamp Keje Molenaar nieuwe voorzitter en johan C technisch directeur en geen tweede rangs voetballers tijd voor grote schoonmaak |
|
|
|
|
robert66
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 17:08 schreef Frank V. het volgende:Wat een waardeloze club hang ik aan op dit moment. Cruijff heeft 100 procent gelijk. Mido als pinch hitter wat een gestuntel weer vandaag zeg. Idem voor Hamdaoui en Suarez tezamen. Wanneer krijgt ONZE jeugd nou eindelijk eens een kans. Het is nu toch wel OVERDUIDELIJK dat dit niet werkt zo. We winnen alleen van het rechterrijtje en dan nog niet eens altijd. Ik zeg: Frank Rijkaard als trainer en Cruijff in een adviserende rol Ik ben Rood, ik ben Wit, ik ben Ajacied! Frank Loopt er nog niet genoeg jeugd in die geen knikkker raakt, wanneer wordt Jol eens een keer wakker en stelt die De Jong niet meer op, en super talent Eriksen raakt ook niks, en heeft nog nooit wat geraakt. En wat de wissel van Mido betreft, als Jol ballen had dan haalt hij Hamdaoui eruit en zet Sulmani op links, want nu liepen ze nog alle drie door elkaar |
|
|
|
|
robert66
|
|
|
hoe kan je nou met zo'n middenveld starten, De Jong raakt geen knikker, Eriksen ook niet, al speelt hij misschien niet genoeg. Ajax moet weer eens durven te voetballen, maar dat ligt niet in Jol zijn aard. Veels te terughoudend, en tevens breekt hij de halve selectie af door spelers er naast te zetten. Ooier levert niks op, bevalve bij rondom 10 als er weer eens een discussie is. Alderwereld gewoon opstellen, Enoh staat er ook opeens niet meer in. Emanuelsson lekker laten gaan, Anita is geen linksbank, daar had Blind allang kunnen staan. En maak keuzes voorin. Sulemani linksbuiten, en maak Suarez gewoon weer de belangrijkste man, leuke voetballer die El Hamdoui, maar een stapje bij doen zit er niet in. Waarom heeft Jol altijd een uur nodig of meer, voordat hij eens ingrijpt? Ook zoiets. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Denk dat jullie het verschil tussen bestuur en directie niet zien. Ik denk dat de directie (met vd Boog, vd Aat en Slop) weg moet, maar daar moet wel het bestuur voor zorgen. Daarnaast hoef ik die bolle ook niet meer op de bank zien zitten bij Ajax! Tactisch onbenul is het. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
jesus zeg... nu is Ooijer nog kwaad ook omdat SUAREZ zijn man liet lopen ????? what de ruk zeg... Lindgren en de Jong lieten CONSTANT HUN MAN LOPEN OMDAT DIE KUT JOL MENSEN VERKEERD GEBRUIKT.. ik had hoop dat het een trainer was met een goed inzicht.. niet dus.. gebrek aan kennis laten we het daar op houden.. WEG ERMEE EN SNEL !!! JOL EN BESTUUR HOU OP MET AJAX KAPOT TE MAKEN !! OPTIEFEN !! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Denk in eerste instantie Danny Blind als tussenpaus aanstellen. Na dit het seizoen verder kijken. |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 20:24 schreef nummer10 het volgende:jesus zeg... nu is Ooijer nog kwaad ook omdat SUAREZ zijn man liet lopen ????? what de ruk zeg... Lindgren en de Jong lieten CONSTANT HUN MAN LOPEN OMDAT DIE KUT JOL MENSEN VERKEERD GEBRUIKT.. ik had hoop dat het een trainer was met een goed inzicht.. niet dus.. gebrek aan kennis laten we het daar op houden.. WEG ERMEE EN SNEL !!! JOL EN BESTUUR HOU OP MET AJAX KAPOT TE MAKEN !! OPTIEFEN !! eens |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ik snap overgens ook niet waarom Enoh niet meer speelt.. onze ballenafpakker.. waar hij voor is eigenlijk waarom lindgren dejong ? zelfs dezeeuw in slechte doen is nog 1.5 keer zo goed als lindgren in goeie doen.. FUCK OFFFFFFFFFFFFFFFFFFF jesus jongens wat ben ik teleurgesteld en pissed off.. |
|
|
|
|
rob bie de bobbie
|
|
|
J.C. Wanneer kom je ons helpen. Ik kan het niet meer aanzien en ik wil gewoon weer eens kampioen worden met normaal , leuk aanvallend voetbal. Dat is toch niet teveel gevraagd. |
|
|
|
|
robert66
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 18:21 schreef buddy het volgende:kijk op voorhand dit: ook ik baal ontzettend van de uitslag van vandaag. temeer ik als ras echte ajacied ook nog eens woon in de omgeving van eindhoven. ook ik wil wel eens een feestje vieren aan het eind van het seizoen. en niet elk jaar toe moeten zien hoe die eikels op de markt in eindhoven hossen. die beelden komen mij ook mijn strot uit. maar het probleem van nu zit niet bij jol. misschien zou hij blind eens op moeten stellen of zielepootje suarez eens een wedstrijdje tribune geven(de laatste wedstrijden is hij alleen met zichzelf bezig) maar ik denk dat we gewoon niet de spelers hebben die ons kampioen willen maken. ja je leest het goed WILLEN. KIJK HET PROBLEEM ZIT HEM I INZET EN GELOOF OOK AL KOMT ER EEN ANDERE TRAINER DAAR WORD DE INZET NIET BETER VAN. dat kost alleen maar meer geld wat er toch al zoveel is weggegooid. waar wel een probleem zit is de jeugdopleiding. daar komt te weinig van, wat dat betreft heb cruijff gelijk. ook qua scouting kan en moet het beter, maar daar vele zaken binnen mijn rood witte clubje sinds de beursgang zijn vernagelt en ook nooit meer goed zullen komen zal ik me met tranen op mijn ziel neer moeten leggen bij het feit dat ajax zijn derde ster mooie toekomst muziek zal zijn maar dan wel hele vere toekomst. zielepootje Suarez? wat een minachting, als iedereen met die inzet speelde stonde we al zes punten los waarschijnlijk, en Jol is wel degelijk een deel van het probleem. |
|
|
|
|
rob bie de bobbie
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 20:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:Denk in eerste instantie Danny Blind als tussenpaus aanstellen. Na dit het seizoen verder kijken. Goed idee, dan kan hij gelijk zijn zoon opstellen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
inderdaad, lijkt me een goed plan |
|
|
|
|
marco1967
|
|
|
Als er nou nog een spelopvatting viel te ontdekken met goed samenspel maar de kansen worden gemist,komt het nog wel een ker goed, maar er zit totaal geen lijn in! Trage opbouw, geen automatismen, geen leiders, geen bezieling. je maakt mij niet wijs dat je in de jeugd al 15 jaar lang niet in staat bent om een spits op te leiden, buitenspelers die een man kunnen passeren en de achetlijn halen om vervolgens een fatsoenlijke voorzet af te leveren of een linkerverdediger om maar wat te noemen. Het is toch een drama dat wij als Ajax spelers als Ooijer, Mido en Tainio gaan halen om over het aankoopbeleid van de laatste 10 jaar maar helemaal te zwijgen! Laat Johan voor eens en altijd maar eens gaan doen.Wat hebben we nu eigenlijk te verliezen? Als het goed gebeurt ben ik zelfs bereid daarvoor nog een paar jaar te wachten op een titel. Dit beleid leidt nergens toe, Jol en conorten zijn voorbijgangers die Ajax op langere termijn niet beter gaan maken. Ik wordt zo ziek van dat korte termijn denken en al die 2e rangsvoetballers die het shirt van Ajax niet waard zijn. Ik wil weer Ajax zien... Johan Help! |
|
|
|
|
rob bie de bobbie
|
|
|
quote: He Remco als je nu gaat vragen dan doen ze het misschien wel. |
|
|
|
|
rob bie de bobbie
|
|
|
quote: Is het niks voor jou? |
|
|
|
|
dops
|
|
|
inderdaad die jol moet oprotten hele tijd stinkende stink ooijer in de basis zetten afgedankte troep van psv in de bekerwedstrijd zijn vriendjes ooijer en taino laten invallen en de jeugd maar geen kans geven JOL MOET OPROTTEN EN NEEM AL DIE VRIENDJES VAN JE MEE OOIJER, TAINO, MIDO, ATOUBA, VERHOEVEN. COCK JOL, GODVERDOMSE HOERENJONG FUCKING HAAGSE SCHIJTBROEK |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 20:18 schreef robert66 het volgende:[..] Loopt er nog niet genoeg jeugd in die geen knikkker raakt, wanneer wordt Jol eens een keer wakker en stelt die De Jong niet meer op, en super talent Eriksen raakt ook niks, en heeft nog nooit wat geraakt. En wat de wissel van Mido betreft, als Jol ballen had dan haalt hij Hamdaoui eruit en zet Sulmani op links, want nu liepen ze nog alle drie door elkaar Je kan over Eriksen lullen wat je wilt, maar hij zet ook vandaag weer iemand simpel en goed voor de keeper, het gaat om wat achter hem op het middenveld staat, daar klopt geen hout van |
|
|
|
|
martin verbeeten
|
|
|
je kan winnen je kan verliezen maar een betere club als deze is er niet.....wat een waardelose reakties zeg nog geen jaar geleden werd JOL op HANDEN GEDRAGEN door een ieder die ajax trouw is maar nu het ff wat MINDER gaat MOET HIJ WEG en wel Z.S.M.WAT EEN WAARDELOSE REAKTIES.....JOL MOET GEWOON BLIJFEN....JULLIE ZIJN ZEKER VERGETEN DAT MISTER BETWETER JOHAN CRUIJFF MET ENE PANNEKOEK M VAN BASTEN OP DE PROPPEN KWAM DIE AJAX PAS ECHT IN DE PROBLEMEN HEEFT GEBRACHT ....16 MILJOEN VOOR.....OM OVER DE ANDERE TRANSFERS NOG MAAR TE ZWIJGEN..... |
|
|
|
|
dops
|
|
|
die jol moet oprotten het is een schande dat wij het grote ajax nu spelers als verhoeven, taino, mido, atouba,ooijer enz hebben ik hou mijn hart vast als real madrid op bezoek komt |
|
|
|
|
dops
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 05:59 schreef martin verbeeten het volgende:je kan winnen je kan verliezen maar een betere club als deze is er niet.....wat een waardelose reakties zeg nog geen jaar geleden werd JOL op HANDEN GEDRAGEN door een ieder die ajax trouw is maar nu het ff wat MINDER gaat MOET HIJ WEG en wel Z.S.M.WAT EEN WAARDELOSE REAKTIES.....JOL MOET GEWOON BLIJFEN....JULLIE ZIJN ZEKER VERGETEN DAT MISTER BETWETER JOHAN CRUIJFF MET ENE PANNEKOEK M VAN BASTEN OP DE PROPPEN KWAM DIE AJAX PAS ECHT IN DE PROBLEMEN HEEFT GEBRACHT ....16 MILJOEN VOOR.....OM OVER DE ANDERE TRANSFERS NOG MAAR TE ZWIJGEN..... ik heb nog geen 1 goede wedstrijd van ajax gezien dit seizoen met uitzondering van de 1ste helft tegen milan en twente die jol moet oprotten en jol komt ook al aardig in de buurt van de 16 miljoen ga maar na atouba salaris 1.4 miljoen verhoeven voor 3 ton aangekocht lodeiro 5 miljoen waar moet hij in godsnaam spelen ooijer taino mido die zullen bij elkaar ook wel een miljoen aan salaris verdienen en suk speler van buiten de eu en dan die stink cock jol die pannekoek heb geeens verstand van voetbal en jol zal ook wel tussen de 2 en 3 miljoen verdienen allemaal weggegooid geld en het bestuur maar roepen dat het zo goed gaat voor al die rommel die waar jol geld in heb gestoken hadden we ook een fatsoenlijke linksback en buiten speler kunnen kopen ongelooflijk dit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 november 2010 door dops -- |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
Wat een onzin allemaal! Denken jullie echt dat het zal helpen als Jol en bestuur weg zouden gaan? Wat een niveau van jullie zeg...
Ook mijn zeer grote Ajax-hart stond gisteren weer even stil tegen AZ. Natuurlijk doet dat pijn, maar het heeft geen zin om dit bestuur en Jol weg te sturen. Dit bestuur is EINDELIJK bezig de financien op orde te brengen, wat daarvoor nooit is gebeurd... En Cruijff mag van mij veel zeggen, maar NIETS OVER GELD! DIE MAN IS AL 2X FAILLIET GEGAAN PRIVE!!!
Laten we niet zo zeiken op alles en komende wedstrijd als 1 man achter ONS AJAX staan! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
op 2 punten na evenveel verliespunten als over geheel seizoen 2009/2010...
dat is wel veel te noemen... |
|
|
|
|
FH
|
|
|
De beste man Cruijff vergeet wel dat de tijden in het voetbal veranderd zijn. Dat ieder provinciaal clubje ook de mensen van buitenaf haalt. En hier zo vergeten ook mensen wat Suarez voor Ajax gedaan heeft. Nu maar afrekenen omdat het niet lukt bij hem. Kansloos. Trainer ontslaan helpt ook niet. Zag je vorige seizoenen wel. En het bestuur staat niet op het veld. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 07:11 schreef MBB het volgende:Wat een onzin allemaal! Denken jullie echt dat het zal helpen als Jol en bestuur weg zouden gaan? Wat een niveau van jullie zeg... Ook mijn zeer grote Ajax-hart stond gisteren weer even stil tegen AZ. Natuurlijk doet dat pijn, maar het heeft geen zin om dit bestuur en Jol weg te sturen. Dit bestuur is EINDELIJK bezig de financien op orde te brengen, wat daarvoor nooit is gebeurd... En Cruijff mag van mij veel zeggen, maar NIETS OVER GELD! DIE MAN IS AL 2X FAILLIET GEGAAN PRIVE!!! Laten we niet zo zeiken op alles en komende wedstrijd als 1 man achter ONS AJAX staan! EENS. Eindelijk eens een verstandige opmerking. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Deze ook...
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Jol_heeft_geen_systeem.html
Jol heeft geen systeem Johan Cruijff laat hoofdtrainer Martin Jol in zijn conclusies over de zorgelijke toestand bij Ajax redelijk met rust. Wegsturen biedt geen structurele oplossing, zei hij. Hoewel zo'n opstelling van de legendarische nummer 14 een hoop druk wegneemt bij een trainer, is Jol bezig in rap tempo zijn krediet te verspelen na een mooie tweede competitiehelft en een KNVB-beker vorig seizoen.
Ajax draait niet en Jol krijgt de boel vooralsnog niet op de rit. Sterker, tegen AZ stuurde hij zijn eigen ploeg het bos in met een tactische Jol-variant, die lag tussen 4-3-3 en 4-4-2. Het was geen van beiden en dus niets. Suarez speelde vanaf rechts en deed verdedigend niets, El Hamdaoui nam alle vrijheid om overal en nergens te lopen, Siem de Jong stond als vaste nummer tien rechtshalf terwijl Eriksen als rechtshalf op tien stond.
Er was geen enkele vastigheid voorin en op het middenveld van Ajax. Komt bij dat Jols keus voor André Ooijer desastreuze vormen aanneemt. De routinier werd als aankoop geforceerd gebracht ten koste van Toby Alderweireld. Ooijer heeft inmiddels twee rode kaarten gekregen.
Erger is dat Jol de natuurlijke hiërarchie centraal achterin heeft aangetast. Soldaat Alderweireld en sergeant Vertonghen verhieven de 'nul' vorig seizoen samen tot kunst. In de nieuwe bezetting moet Vertonghen ineens weer als soldaat de vuile klusjes opknappen voor de oude sergeant Ooijer. Maar die heeft het zo druk met zichzelf, dat hij nauwelijks leiding geeft aan de Ajax-defensie.
Terwijl Alderweireld wegkwijnt op de bank, zakt de talentvolle Belg en reserveaanvoerder Vertonghen steeds verder weg in de nieuwe machtsverhouding. In acht duels hield het duo Ooijer-Vertonghen eenmaal de nul, verloor Ajax driemaal en speelde een keer gelijk. De schorsing van Ooijer geeft Jol de keus terug te keren naar het duo Vertonghen-Alderweireld als hij niet ineens Oleguer uit zijn hoge hoed tovert.
De schipperende Jol zal een duidelijke keuze moeten maken. Of 4-3-3 (dan heeft Jol met El Hamdaoui trouwens de verkeerde spits van AZ aangekocht, want als aanspeelpunt functioneert Pelle beter), of 4-4-2 met een ruit op het middenveld. Veel tijd wordt Jol niet gegund met de topper tegen PSV zaterdag in de Amsterdam ArenA. De selectie is door de interlandweek tot vrijdag geminimaliseerd. Aan de andere kant zijn PSV en Real Madrid drie dagen later ideale tegenstanders om het tij te keren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 november 2010 door Ride -- |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Wat een heerlijke onnozele en domme reacties lees ik hier en hoor ik overal. Denken jullie nou werkelijk dat het probleem is opgelost als Ajax Jol ontslaat? Daar worden de spelers ook fitter van en mentaal weerbaarder! Hoeveel trainers heeft Ajax de afgelopen jaren niet gehad? En het waren allemaal Koekenbakkers omdat ze Ajax geen kampioen gemaakt hebben toch? Het is een structureel probleem binnen Ajax. Er moet meer eigen jeugd in.....waarom staat jong Ajax dan zo laag? Waarom gaat de jeugd dan meer wedstrijden verliezen? Bestuur moet oprotten en dan? Molenaar directeur maken en Suarez en El Hamdaoui vinden elkaar plotseling blindelings?
Ajax moet met zijn 'top' (Cruijff, Van den Boog, Molenaar, Jol, Overmars, Begkamp, Boeve en dergelijken) met elkaar in gesprek en dan kijken wat de oplossing voor Ajax moet gaan worden. Het ontslaan van mensen is echt de oplossing niet. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Jol weg sturen lost niks op. Wel vind ik het vreemd dat Enoh en Alderweireld er ineens naast staan. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
En tegen een AZ uit kun je punten verspelen...vind het veel egrer dat we thuis verloren van Utrecht en ADO. |
|
|
|
|
ajaxcied
|
|
|
mensen, luister naar Cruijff!! oud-ajaxspelers in de ledenraad, voetbalkennis in de club!!:) |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote: Daar ben ik het wel mee eens. Maar bedenk wel, daar los je nu niets mee op. |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Steek als supporter ook eens de hand in eigen boezem, denk ook eens na hoe je de club kunt steunen. Denk je dat iemand beter gaat spelen wanneer je hem uitfluit of afbrandt? Misschien zijn spelers daardoor wel enigszins verstijfd of angstig en kiezen ze daardoor voor een risicoloos balletje breed.
De spelers die het wk gespeeld hebben zijn gewoon vermoeid. Deze spelers willen elke week de pannen van het dak spelen, maar misschien gaat het gewoon niet. Het zijn geen machines (ondanks dat ze veel verdienen, want ik hoor de reacties al weer....)
In mijn ogen had Ajax hier beter mee om moeten gaan. Direct na plaatsing voor de groepsfase van de Champignonsleague hadden spelers als Van der Wiel, Suarez, de Zeeuw, Stekelenburg 2 weken vakantie moeten krijgen. Misschien dan niet allemaal tegelijk, maar bijvoorbeeld 3 x een groepje van 2. Ik denk dat Ajax er dan fysiek en mentaal beter voor had gestaan. |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
@ PS25,
Als iemand die zoveel verdiend ( en ook vast wel getraind word in dat soort dingen of anders daar ook wel hulp in kan krijgen van een club ) niet tegen het feit kan dat hij uitgefloten wordt dan is hij niet goed genoeg voor topvoetbal. Kijk naar Suarez, die geeft niks om een fluit-concert want in zo'n beetje elk stadion waar hij komt wordt hij uitgefloten.
Vermoeidheid zal zeker een rol spelen, van mijn part schaffen ze WK's en EK's af want je krijgt alleen maar vermoeide of teleurgestelde spelers terug.
En over de supporters kan ik veel zeggen maar wat mij elke wedstrijd weer opvalt is dat die jongens van de harde kern fantastische supporters zijn die door blijven gaan tot het einde. Dus ik vind niet dat je die kwalijk kunt nemen als zij iemand uitfluiten die z'n best niet doet...
Ik erger me de laatste tijd bv mateloos aan Urby, ongeconcentreerd en totaal niet met het spel bezig. Iedereen die hem daarom nu nog een echte Ajacied durft te noemen verdiend een schop onder zijn kont want een echte Ajacied zou tot zijn laatste wedstrijd doorbikkelen. |
|
|
|