BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Supporters wachten spelersbus ajax op

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sjasphere
 sjasphere - zondag 14 november 2010 - 20:04   quote  deeplink  
De spelersbus van Ajax is zondag na afloop van de verloren uitwedstrijd bij AZ (2-0) opgewacht door een groepje ontevreden supporters. Ze waren boos op trainer Martin Jol en de spelers van de Amsterdamse club en riepen leuzen als ,,werken voor je geld'' en ,,jullie zijn het shirt van Ajax niet waard.''

Gealarmeerde stewards en beveiligers hielden de ongeveer dertig supporters weg bij de spelersbus. Het voertuig kon daardoor gewoon het parkeerdek van de ArenA bereiken. Ajax leed tegen AZ de tweede nederlaag in de competitie op rij. Vorige week was ADO Den Haag te sterk: 0-1.

Eerste keer
Volgens trainer Martin Jol was zijn ploeg mentaal en fysiek niet sterk genoeg in Alkmaar. Het is voor de eerste keer dat de oefenmeester uit Scheveningen bij terugkomst in Amsterdam te maken krijgt met ontevreden supporters.
nummer10
 nummer10 - zondag 14 november 2010 - 20:31   quote  deeplink  
EN TERECHT !!!!! LAMZAKKEN !!! en dan heb ik het vooral over een JOL die spelers niet kan motiveren en verkeerde keuzes maakt..

Verdediger André Ooijer was na afloop woedend op de Uruguayaan. "Ja, ik was boos", vertelt de ervaren mandekker tegenover De Telegraaf. "Dat lijkt me logisch als je een wedstrijd wil winnen

OOIJER ROTOP NAAR PSV !!! VIEZE NICHT !!! suarez is een SPITS geef die KUT lindgren en dejong een schop onder hun Hol.. mee verdedigen was hun taak maar dat deden ze niet !
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 14 november 2010 - 20:31   quote  deeplink  
bron: Telegraaf
remco k
 remco k - zondag 14 november 2010 - 20:31   quote  deeplink  
Inderdaad, en terecht, als je met zo'n instelling het veld op komt lopen ben je het shirt van Ajax inderdaad niet waard
nummer10
 nummer10 - zondag 14 november 2010 - 20:39   quote  deeplink  
en Jol is de Ajax PET nog nie eens waard.. dikke lamzak dat het is.. paar dingen is hij enorm goed in.. LULLEN, PRATEN, en ZEIKEN, over alles wat niet goed is.. tijden, scheidsrechters, 10 mil voor spelers.. JOL PAK JE BIEZEN EN RED JE EIGEN EER.. lamzak

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door nummer10 --
alibabba
 alibabba - maandag 15 november 2010 - 21:35   quote  deeplink  
Nummer10 is duidelijk niet tevreden.....:):)
joduh
 joduh - dinsdag 16 november 2010 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2010 - 20:39 schreef nummer10 het volgende:
en Jol is de Ajax PET nog nie eens waard.. dikke lamzak dat het is.. paar dingen is hij enorm goed in.. LULLEN, PRATEN, en ZEIKEN, over alles wat niet goed is.. tijden, scheidsrechters, 10 mil voor spelers.. JOL PAK JE BIEZEN EN RED JE EIGEN EER.. lamzak
hahahah gooi het eruit man!!!!!
gabri
 gabri - dinsdag 16 november 2010 - 20:26   quote  deeplink  
wat een jankers hier zeg meer zeg ik er niet over
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 16 november 2010 - 22:47   quote  deeplink  
Paniekzaaiers. Tuurlijk, het gaat niet goed momenteel. Maar is nu het kampioenschap verspeeld ? Nee, en ook niet als we zaterdag van die kutlampen zouden verliezen. Onzin allemaal. Met dit soort acties veroorzaak je alleen maar meer onrust bij de club. Alles wordt lekker opgeklopt door de pers, want die smult er van. Jongens blijf nadenken, blijf de club steunen. Bedenk ook dat de uitblinkers van vorig jaar een zwaar seizoen achter de rug hebben door het WK etc etc. Als Luis 13 keer 10cm meer naar beneden of binnen had gemikt, hadden we waarschijnlijk niemand gehoord. Hij, en daarmee de ploeg, heeft ook erg veel pech.

Kop op ajacieden, hier is niemand bij gebaat.
eSCee
 eSCee - woensdag 17 november 2010 - 00:35   quote  deeplink  
Dat zijn de supporters.

Terecht!! 3 nederlagen in korte tijd. slecht spel..deze mensen maken de club.. Heel goed...

Eigenlijk moeten ze ook nog de spelers opwachten vanwege het feit dat ze de spelers moesten opwachten. Jahaaa...dit kost deze echte fans tijd..en dat is de schuld van AJAX..

Jammer dat ik ze niet serieus neem, maar eigenlijk zijn het stuk voor stuk helden. Vooral omdat dit de club zo helpt...echt top... ik heb van insiders gehoord dat de supporters van Barcelona jaloers zijn en tegen deze supporters opkijken. wauw

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Supporters wachten spelersbus ajax op

0.0046141