|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Groepje fans wacht spelersbus Ajax op
De spelersbus van Ajax is zondag na afloop van de verloren uitwedstrijd bij AZ (2-0) opgewacht door een groepje ontevreden supporters. Ze waren boos op trainer Martin Jol en de spelers van de Amsterdamse club en riepen leuzen als ,,werken voor je geld'' en ,,jullie zijn het shirt van Ajax niet waard.''
Gealarmeerde stewards en beveiligers hielden de ongeveer dertig supporters weg bij de spelersbus. Het voertuig kon daardoor gewoon het parkeerdek van de ArenA bereiken. Ajax leed tegen AZ de tweede nederlaag in de competitie op rij. Vorige week was ADO Den Haag te sterk: 0-1.
Bron:De Pers
Ze kunnen zelf ook niets verzinnen he echte domme joden |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Gonzonieuws: kan ons die neuzen schelen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ze moeten toch een groot voorbeeld hebben! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: De rest waren weg gerend toen de bus er echt aan kwam... |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
was je erbij MMM> Hoe weet je dat :D |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee, staat op internet.. |
|
|
|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
laten we wat minder snavel topics openen |
|
|
|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
ben ik het zowaar een keer met je eens obiku |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: kon ook niet eeuwig uitblijven ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Lekker belangrijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: ja die obiku heeft echt aandacht nodig...........heeft ook verlatingsangst maar wat wil als je er niet uit mag (phsychocentrum delft)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door klaas vaak -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 21:20 schreef klaas vaak het volgende:[..] ja die obiku heeft echt aandacht nodig...........heeft ook verlatingsangst maar wat wil als je er niet uit mag (bajes) psycho centrum delft... slimmert |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 21:20 schreef klaas vaak het volgende:[..] ja die obiku heeft echt aandacht nodig...........heeft ook verlatingsangst maar wat wil als je er niet uit mag (bajes) Is ook wat merkwaardig dat jij vrij rond loopt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
heerlijk feyenoorders die het over het al machtige ajax hebben.. Eerder leedvermaak dan je eigen club steunen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 18:04 schreef freakie het volgende:heerlijk feyenoorders die het over het al machtige ajax hebben.. Eerder leedvermaak dan je eigen club steunen.. Nee toch duidelijk een gevalletje van allebei.
Kom zeg] dat moet je toch herkennen. Of misschien ook niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al machtige 020...?
begrip 'macht' is snel gedevalueerd zeg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 18:04 schreef freakie het volgende:heerlijk feyenoorders die het over het al machtige ajax hebben.. Eerder leedvermaak dan je eigen club steunen.. heerlijk(not!) neuzen die geen levend forum hebben en hier komen kijken... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
't gaat wel gaandeweg steeds sterker murren, daar in die snelkookpan . . . . . . |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
wat een aanstellers zeg, van utrecht az en auxerre kun je verliezen, ado was een incident. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 november 2010 - 00:31 schreef patrickpsv15 het volgende:wat een aanstellers zeg, van utrecht az en auxerre kun je verliezen, ado was een incident. Ja kan. Maar hoort niet achter elkaar in 1 seizoen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 november 2010 - 00:31 schreef patrickpsv15 het volgende:wat een aanstellers zeg, van utrecht az en auxerre kun je verliezen, ado was een incident. Van Twente kun je ook verliezen.....en hoe evenwichtig reageerde jij toen :-) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: 100% eens!! Zie de laatste tijd veel interesse!! Het word pas weer leuk als wij ze nog voorbij gaan in deze competitie! |
|
|
|
|
turok
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
+4444444444444444444444444444444444444444444 |
|
|
|
|
turok
|
|
|
Een groot hangslot dan maar ? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
sluiten alleen topics die juist open moeten blijven he |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vrouwdewijn en sThomas zijn gewoon een stel jankmuilen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: moeten ze vooral doen. kan je lachen. |
|
|
|
|
turok
|
|
|
hier kijken ook meer mensen dan dat ze posten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja die verwachten iets spannends. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: ik wil het mee maken, gewoon ff hamas hamas roepen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Joh, ik gun ze dat pleziertje niet. Als Feyenoord verliest, dan maak ik me druk op dit forum. Maar van modjes of admins word ik niet warm of koud. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
nee dat las ik net op het andere topic! |
|
|
|