|
|
FR-Henk
|
|
|
Wie laat 'het' zien. Wie MOET in die basiself van ons aller Feyenoord? Wie steekt er bovenuit, of wie doet ons blij verrassen?
* Luc Castaignos - hij komt er aan. * BRUNO Martins Indi - hij heeft -zo jong- geweldige drive * Samohelo Mokotjo - krachtig kereltje * Ricky van Haaren - pikt toch wel mooi aan * Diego Biseswar - niet verwacht, maar was vandaag sterk. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Van mij mogen ze alle 5 in. Ik vind dat Bruins hoewel hij 1e helft redelijk speelde en van Dijk er uit moeten. Voor Cabral en Daeley. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
spiegelbeeld topic Henk?
Luc,altijd laten staan!!! Bruno meer brengen in de laatste minuten... Mokotjo,altijd laten spelen Van Haaren,altijd laten spelen Diego afwisselen met Gabral. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja voor de roteb.. Ik zie in jou een goeie vuilnisman!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 22:43 schreef Leon FR1908 het volgende:spiegelbeeld topic Henk? Luc,altijd laten staan!!! Bruno meer brengen in de laatste minuten... Mokotjo,altijd laten spelen Van Haaren,altijd laten spelen Diego afwisselen met Gabral. Ja, Leon. Hoe vind je 'm? Dacht effe de zonnige (obiku-)zijde en de donkere (klaas lult vaak-)zijde de kans geven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Werk jij als WC-eend? |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: je bedoelt een soort stofzuiger op het middenveld -bosvelt etc. ..geeef me maar eeen contract met 6 nulllen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 22:49 schreef klaas vaak het volgende:[..] je bedoelt een soort stofzuiger op het middenveld -bosvelt etc. ..geeef me maar eeen contract met 6 nulllen hahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 22:46 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ja, Leon. Hoe vind je 'm? Dacht effe de zonnige (obiku-)zijde en de donkere (klaas lult vaak-)zijde de kans geven. ja best goed maar het is moeilijk want volgende week kunnen ze zomaar weer heel anders spelen!!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 22:49 schreef klaas vaak het volgende:[..] je bedoelt een soort stofzuiger op het middenveld -bosvelt etc. ..geeef me maar eeen contract met 6 nulllen €000000 vrijwillegerswerk? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: dacht eigenlijk achter de komma --> €1,0000000. Maar €000000 is nog beter;) dan sparen we toch weer een eurootje uit. Misschien kan de Feyenoordselectie daarvoor een euroknaller kopen tijdens de rust. Dan hebben ze nog wat energie voor de 2de helft. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 19:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] dacht eigenlijk achter de komma --> €1,0000000. Maar €000000 is nog beter;) dan sparen we toch weer een eurootje uit. Misschien kan de Feyenoordselectie daarvoor een euroknaller kopen tijdens de rust. Dan hebben ze nog wat energie voor de 2de helft. ja na 1 jaar sparen kan Been 11 spelers kiezen om een hamburger te geven en er zelf ook 1 nemen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 19:49 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] ja na 1 jaar sparen kan Been 11 spelers kiezen om een hamburger te geven en er zelf ook 1 nemen. is ie dan blij dat johnny van burgerking niet bij feyenoord zit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: zo inderdaad zeg. en niet te vergeten de pizza-man-keeper uit 020 of die bolle mido... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 19:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] dacht eigenlijk achter de komma --> €1,0000000. Maar €000000 is nog beter;) dan sparen we toch weer een eurootje uit. Misschien kan de Feyenoordselectie daarvoor een euroknaller kopen tijdens de rust. Dan hebben ze nog wat energie voor de 2de helft. 1cent? |
|
|
|