|
|
remco k
|
|
|
Tsjaa, als we verliezen van PSV, Milan en Real Madrid, dan kun je daar wel van spreken, ik denk dat het nog nooit in onze historie is voorgekomen dat we zoveel hebben verloren in zo'n korte tijd, en met alle respect ik denk niet dat het een raar scenario is... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Ik ben daadwerkelijk bang dat we van deze 3 clubs gaan veliezen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
En dan is het nog steeds niet verloren.. eufa league en 1ste plek zijn dan nog steeds mogelijk..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Als we er tegen PSV achter gaan staan kunnen we over de dip heen komen |
|
|
|
|
balvers
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 november 2010 - 23:32 schreef freakie het volgende:En dan is het nog steeds niet verloren.. eufa league en 1ste plek zijn dan nog steeds mogelijk.. Als we en van Ac Milan en van Real verlizen, ben ik bang dat we geen Europaleague meer spelen, dan heeft Auxerre aan een puntje genoeg bij 1 van beide teams |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 00:20 schreef remco k het volgende:[..] Als we en van Ac Milan en van Real verlizen, ben ik bang dat we geen Europaleague meer spelen, dan heeft Auxerre aan een puntje genoeg bij 1 van beide teams en die derde ster kan je ook wel vergeten |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ik ben bang dat ook jullie aan het feit moeten wennen dat de eredivisie gewoon steeds slechter word. En dat je op dit moment pas wint als je geld heb, en laat dat nu een probleem worden in het nederlandse voetbal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 november 2010 - 20:02 schreef RedDevil1990 het volgende:Ik ben bang dat ook jullie aan het feit moeten wennen dat de eredivisie gewoon steeds slechter word. En dat je op dit moment pas wint als je geld heb, en laat dat nu een probleem worden in het nederlandse voetbal Moet je nagaan, de ED steeds slechter en wij nog minder kampioen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hey Remco, heb je er dan helemaal geen vertrouwen meer in??? We dreigen te zinken, maar we drijven nog en de reddingsboei is dichtbij!!
kom op man; WIJ ZIJN AJAX!!! AJAX FOREVER!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 12:52 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Hey Remco, heb je er dan helemaal geen vertrouwen meer in??? We dreigen te zinken, maar we drijven nog en de reddingsboei is dichtbij!! kom op man; WIJ ZIJN AJAX!!! AJAX FOREVER!!! Integendeel, ik heb heel veel vertrouwen, maar feit is wel dat we al 7 jaar geen kampioen zijn geweest, en dat in zoals door anderen gezegd "een minder goede competitie dan voorheen" dus feitelijk zijn wij geen kampioen geworden de afgelopen 7 jaar in een competitie die steeds slechter wordt, met andere worden zakken wij dus nog sneller harder weg dan dat de competitie dat doet... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
7 jaar geen kampioen klopt. Maar of de competitie nu zo veel slechter wordt vraag ik mezelf af; het niveau van de topclubs in NL is wat minder geworden, maar de subtop daarentegen is groter en beter geworden, vind ik, waardoor de clubs wat dichter bij elkaar zijn gekomen dan in het verleden. als Ajax weer wordt zo als AJAX was, dus met de beste jeugdopleiding en dan ook wel laten spelen in het eerste en dus geen oudere spelers steeds opnieuw inpassen) dan denk ik wel dat wij weer veruit het beste team van de ED voor de komende jaren kunnen hebben. Dus AJAX; laat Cruijff z'n gang gaan en LUISTER naar hem!!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ik denk dat je jeugdopleiding je geen kampioen maak. Als er elk jaar 2 speler uit de jeugd door kan breken kunje die verkopen. Dus een goeie jeugdopleiding is belangerijk voor het bedrijf Ajax kampioen word je met een financieel gezonde club die een goede TD heeft die selectief spelers koopt en een trainer die spelers beter maakt ipv gaat janken om geld om spelers te kopen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 18 november 2010 - 18:30 schreef RedDevil1990 het volgende:Ik denk dat je jeugdopleiding je geen kampioen maak. Als er elk jaar 2 speler uit de jeugd door kan breken kunje die verkopen. Dus een goeie jeugdopleiding is belangerijk voor het bedrijf Ajax kampioen word je met een financieel gezonde club die een goede TD heeft die selectief spelers koopt en een trainer die spelers beter maakt ipv gaat janken om geld om spelers te kopen Nou, dat is niet bepaald de manier waarop Ajax jaren furore heeft gemaakt in heel europa, natuurlijk red je het niet met alleen maar jeugdspelers.
Ik ben van mening dat het elftal moet bestaan, een 3 tal aangekochte spelers rond de 24/25 jaar oud, 1/2 spelers die ooit bij Ajax hebben gespeeld en terug zijn gekomen, 2/3 aangekochte talenten, en de rest van de selectie zou moeten bestaan uit zelf opgeleide spelers |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Tuurlijk heb je daar ook gelijk in. Het is belangerijk dat de as/basis van je elftal bestaat uit spelers rond de 25 jaar die leidinggevende capaciteiten heeft. Maar een trainer als Martin jol gebruikt z'n spelers niet op de manier waarop hun het beste spelen. En noem 1 speler die Jol zichtbaar beter heeft gemaakt? Jol moet stoppen met huilen om geld en is kijken naar die mannekes op het veld om uit elke speler het maximale te halen. Maar dat doen tegenwoordig bijna alle trainers |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En waarom hoor je helemaal niets van onze scouts?? Je hoort echt helemaal niks van Van der Zee en consorten! Ik vind het allemaal zeer bedenkelijk, voor nu maar ook voor de toekomst! Tja en als je dan zaterdagavond ook nog eens van PSV zou gaan verliezen, en dat is echt niet uitgesloten, dan kun je echt fluiten naar die derde ster. Weer geen kampioen. Ik moet er niet aan denken, weer slapeloze nachten. Wat een zooitje! Dus, inderdaad, de gifbeker gaat helemaal leeg... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
pietje ,ik ben het helemaal eens met je man........de beker gaat eerst nog echt helemaal leeg.......... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Je hoort niks van je scouts omdat Ajax nu al bakken met geld verliest. Dus ik weet niet of het erg pijnlijk voor je is maar Ajax heeft geen cent voor aankopen. Als ajax suarez verkoop voor 30 mil dit jaar dan maak Ajax geen verlies maar ook nog geen winst De kostenpost bij Ajax is VEELSTE hoog ten opzichte van de inkomsten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 18 november 2010 - 18:58 schreef RedDevil1990 het volgende:Je hoort niks van je scouts omdat Ajax nu al bakken met geld verliest. Dus ik weet niet of het erg pijnlijk voor je is maar Ajax heeft geen cent voor aankopen. Als ajax suarez verkoop voor 30 mil dit jaar dan maak Ajax geen verlies maar ook nog geen winst De kostenpost bij Ajax is VEELSTE hoog ten opzichte van de inkomsten Je hoort al sinds 2002 niks meer van de scouts, niet alles gooien op het nu, maar het is al jaren waardeloos met de scouting, daarom hoor je er niks van, want als Ajax een goede jonge spits van 1 miljoen had kunnen kopen, was Hammie niet nodig geweest, vergeet niet dat ook Jol alweer 20 miljoen heeft uitgegeven aan spelers inclusief salarisen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Scouts....??? Welke scouts????? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 18 november 2010 - 18:58 schreef RedDevil1990 het volgende:Je hoort niks van je scouts omdat Ajax nu al bakken met geld verliest. Dus ik weet niet of het erg pijnlijk voor je is maar Ajax heeft geen cent voor aankopen. Als ajax suarez verkoop voor 30 mil dit jaar dan maak Ajax geen verlies maar ook nog geen winst De kostenpost bij Ajax is VEELSTE hoog ten opzichte van de inkomsten Joh, heeft Ajax geen geld? Dat wist ik niet zeg... ;-) Waarom hebben ze dan nog een kostenverslindend scoutingapparaat? Als Ajax niets op de markt te zoeken heeft (zoals jij beweert), kunnen ze het beste Van der Zee en zijn maten wegsturen, dat scheelt een enorme kostenpost aan salarissen. Toch?? Remco schreef het ook al: je hoort al vele, vele jaren helemaal noppes van die scouts. Ook weg wezen dus!! Tegen de tijd dat Ajax zich weer wil roeren op de transfermarkt, kun je altijd nog een kenner (een echte Ajacied, een ex-speler) in huis halen om een specifieke Ajax-speler in spe ergens te zoeken en binnen te halen. Het niet uit te keren salaris van Van der Zee kan Ajax mooi gebruiken. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Scouts in de Jupiler league laten kijken levert meer op dan ze in Braziliƫ vakantie laten vieren |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
de bierbeker gaat zeker leeg... hell... de eerste gaat er zometeen in
hahahhaa |
|
|