|
|
sterski010
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Hij is niet voor niks gehaald denk ik dan... Mario heeft ook als taak om zo'n jongen beter te maken he vergeet dat niet. Het is makkelijk om te zeggen hij kan er niks van jammer dan, maar het moet een uitaging zijn voro ene trainer om die jongens ook echt te wijzen op hun tekortkomingen en ze daarop goed bij te scholen. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 08:49 schreef Pietje1 het volgende:Hij is niet voor niks gehaald denk ik dan... Mario heeft ook als taak om zo'n jongen beter te maken he vergeet dat niet. Het is makkelijk om te zeggen hij kan er niks van jammer dan, maar het moet een uitaging zijn voro ene trainer om die jongens ook echt te wijzen op hun tekortkomingen en ze daarop goed bij te scholen. Das gewoon gelul. Na het vertrek van Vincken die het trouwens heel behoorlijk doet bij Excelsior hadden we geen typische rechts buiten meer. Daarom is hij gehaald. Biseswar doet het 10 x beter op die positie maar laten we dat nu buiten beschouw houden. Op Smolov na waarvan ik vind dat je hem ook eens 4 wedstrijden op rij grotendeels moet laten staan voor je een waarlijk oordeel kan vellen voegt niemand van die gratis gehaalde gasten voor de rest ook maar iets toe.Schaken doet altijd het zelfde, hij houdt de buitenlijn en geeft dan een erg matige voorzet. Zit 0,0 verrassing in. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, Schaken is ook maar voor een overgangsperiode gehaald. Met nul cent in kas kom je in lagere garnituur. Dat wisten we, en is ook geen ramp. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We hadden een speler kunnen hebben die ook niets zou kosten met wel klasse: Babovic...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 november 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik ga dit bericht melden en een ban aanvragen, hehehe, houd een keer op over die kut babovic! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Precies, eerst dit topic dicht en dan mag randwijk terug komen |
|
|
|
|
3036
|
|
|
Weet iemand hoelang het contract duurt van Schaken |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: geldt zeker voor auassar, miskoop van het jaar |
|
|
|
|
3036
|
|
|
Pffff ik hoop dat ze die 2 lekker kunnen verhuren aan sparta ofzo en pas terugzien over 3 jaar als ze het snappen. |
|
|
|