BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe kan je met zo'n instelling de tweede helft ingaan??

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 15 november 2010 - 10:44   quote  deeplink  
Met verbijstering heb ik gisteren weer zitten kijken naar Feyenoord.
Eerste helft speelde ze best aardig, niet echt goed maar ondanks kleine kansjes van Heerenveen was feyenoord de bovenliggende partij.
Tweede helft er maar eens goed voor gaan zitten dan, en wat schetst mijn verbazing... ongemotiveerd, slordig niet bij de les geen overtuiging slap alles wat mis kon gaan ging mis. nog geluk dat Heerenveen coulant was anders waren we weer afgedroogd geweest.
Heeft dit nou te maken met de jeugdigheid(wispelturig), onder de indruk van het afscheid van F.Blankemeyer of zitten ze in de rust lekker met de ipod op de oren muziek te luisteren en staat Mario Astrid te bellen dat er geen vuiltje aan de lucht is en dat ie naar alle waarschijnlijkheid nog een paar uurtjes door gaat zakken met Luigi en Ruben??
mijn gevoel zegt bijna het laatste en kan het zelf bijna niet geloven dat op zo'n dag met zo'n afscheid en voor zoveel supporters je het wederom af laat weten!!
Anti-020
 Anti-020 - maandag 15 november 2010 - 10:45   quote  deeplink  
de thee was vast verkeerd gevallen..
just-me
 just-me - maandag 15 november 2010 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 10:44 schreef El Jardinero het volgende:
Met verbijstering heb ik gisteren weer zitten kijken naar Feyenoord.
Eerste helft speelde ze best aardig, niet echt goed maar ondanks kleine kansjes van Heerenveen was feyenoord de bovenliggende partij.
Tweede helft er maar eens goed voor gaan zitten dan, en wat schetst mijn verbazing... ongemotiveerd, slordig niet bij de les geen overtuiging slap alles wat mis kon gaan ging mis. nog geluk dat Heerenveen coulant was anders waren we weer afgedroogd geweest.
Heeft dit nou te maken met de jeugdigheid(wispelturig), onder de indruk van het afscheid van F.Blankemeyer of zitten ze in de rust lekker met de ipod op de oren muziek te luisteren en staat Mario Astrid te bellen dat er geen vuiltje aan de lucht is en dat ie naar alle waarschijnlijkheid nog een paar uurtjes door gaat zakken met Luigi en Ruben??
mijn gevoel zegt bijna het laatste en kan het zelf bijna niet geloven dat op zo'n dag met zo'n afscheid en voor zoveel supporters je het wederom af laat weten!!
Hier ben ik het helemaal mee eens!!
Milo
 Milo - maandag 15 november 2010 - 10:59   quote  deeplink  
totaal oneens de eerste 20 min van de 2de helft was echt wel aardig, alleen ik heb mijn twijfels bij de conditie van een aantal spelers.
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - maandag 15 november 2010 - 11:01   quote  deeplink  
feyenoord miste gewoon in de 1e helft een killer!
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 15 november 2010 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 10:59 schreef Milo het volgende:
totaal oneens de eerste 20 min van de 2de helft was echt wel aardig, alleen ik heb mijn twijfels bij de conditie van een aantal spelers.
Dan heb ik waarschijnlijk naar een heel andere wedstrijd zitten kijken, volgens mij scoorde vayrynen al na 8 minuten na rust tegen en had feyenoord geen enkele kans gecreeerd? op conditioneel vlak kan ik niet oordelen. als je ziet hoe lang feyenoord het speelveld maakt ipv. compact te gaan voetballen met deze technische voetballers dan kwamen er ook niet ruimtes vrij waar snelle jongens als beerens in konden duiken.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 15 november 2010 - 11:17   quote  deeplink  
Varynen maakte hands bij zijn doelpunt. Hij pakt hem zowat klemvast ! Beerens had rood moeten krijgen. Was een Nigeldejongetje.
Milo
 Milo - maandag 15 november 2010 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 11:03 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Dan heb ik waarschijnlijk naar een heel andere wedstrijd zitten kijken, volgens mij scoorde vayrynen al na 8 minuten na rust tegen en had feyenoord geen enkele kans gecreeerd? op conditioneel vlak kan ik niet oordelen. als je ziet hoe lang feyenoord het speelveld maakt ipv. compact te gaan voetballen met deze technische voetballers dan kwamen er ook niet ruimtes vrij waar snelle jongens als beerens in konden duiken.
ik denk het! die goal was de eerste en de enige kans! tot dat moment. Feyenoord was veel beter toen!
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 november 2010 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 11:17 schreef de kromme2 het volgende:
Varynen maakte hands bij zijn doelpunt. Hij pakt hem zowat klemvast ! Beerens had rood moeten krijgen. Was een Nigeldejongetje.
huilie huilie

wij moeten gewoon beter voetballen.
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 15 november 2010 - 11:41   quote  deeplink  
Nou ik heb de samenvatting nog even terug gekeken en kom aan 4 kansen voor Heerenveen en maar 2 voor feyenoord bij de 1-1 stand! misschien dat feyenoord meer balbezit had maar qua kansen was heerenveen toch echt gevaarlijker ook de eerste 20 minuten van de tweede helft!
Milo
 Milo - maandag 15 november 2010 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 11:41 schreef El Jardinero het volgende:
Nou ik heb de samenvatting nog even terug gekeken en kom aan 4 kansen voor Heerenveen en maar 2 voor feyenoord bij de 1-1 stand! misschien dat feyenoord meer balbezit had maar qua kansen was heerenveen toch echt gevaarlijker ook de eerste 20 minuten van de tweede helft!
ja maar het gaat ook om het spel dat zag er echt niet verkeerd uit, in mijn ogen! daar worden we echter beter in, nu alleen nog de kansen creeren.
biak
 biak - maandag 15 november 2010 - 11:52   quote  deeplink  
Schaken geen balcontrole kan niet passeren om de haveklap buitenspel van welke planeet komt die gozer, kan totaal niet voetballen.
Als je dat niet ziet heb je wel een vuiltje in je ogen of tewel een blik soep.
craven
 craven - maandag 15 november 2010 - 11:54   quote  deeplink  
Iedereen heeft het over de problemen voorin, maar acherin zit het ook niet echt lekker, V.Dijk is niet echt klemvast, komt niet zijn doel uit en uittrappen zou ik aan iemand anders overlaten. De Vrij is een redelijke verdediger maar op snelheid wordt hij afgetroefd, Vlaar is natuurlijk een prima verdediger, maar ook gisteren vondt ik hem bij de 1-2 niet goed. Bahia heeft zijn slippertjes. De Cler vondt ik gisteren geeneens onaardig alleen denk ik dat Indi daar een meerwaarde kan zijn..
Milo
 Milo - maandag 15 november 2010 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 11:54 schreef craven het volgende:
Iedereen heeft het over de problemen voorin, maar acherin zit het ook niet echt lekker, V.Dijk is niet echt klemvast, komt niet zijn doel uit en uittrappen zou ik aan iemand anders overlaten. De Vrij is een redelijke verdediger maar op snelheid wordt hij afgetroefd, Vlaar is natuurlijk een prima verdediger, maar ook gisteren vondt ik hem bij de 1-2 niet goed. Bahia heeft zijn slippertjes. De Cler vondt ik gisteren geeneens onaardig alleen denk ik dat Indi daar een meerwaarde kan zijn..
ben ik met je eens, alleen je kan niet in 1 keer je team veranderen dit moet stapgewijs gebeuren.
de vrij lijkt nu wel in een dip te zitten wanneer komt fernandez en schenkeveld weer terug?
craven
 craven - maandag 15 november 2010 - 12:02   quote  deeplink  
dat begrijp ik, fernandez na winterstop en schenkeveld geen idee. Als je voorin makkelijker scoort dan heeft de verdediging natuurlijk meer lucht, maar af en toe lijkt het echt een gatenkaas. Zo snap ik het ook niet dat bij cornes van de tegenpartij ze niet een paar spelers voorin houden voor de counter, dan trek je zo wie zo een paar spelers mee...
Supprter 1983
 Supprter 1983 - maandag 15 november 2010 - 12:02   quote  deeplink  
Ik vond dat ook bijzonder om te zien! Dat had volgens mij niet met de druk te maken maar puur een conditionele kwestie! Dat kun je Mario aanrekenen, Heerenveen heeft ook doordeweeks nog voor de beker gespeeld en thuis verloren van NAC, die moesten die wedstrijd 100% geven en nog verloren ook, dat kost energie.

Ik denk dat Been veel te hard getraind heeft want het kan toch niet zo zijn dat Heerenveen met al die inspanningen fitter is in eigen Kuip??

Verder vond ik Van Haaren uitstekend evenals El Ahmadi, wat een schitterende voetballer is dat toch, wat vertrouwen met je kan doen...... Ik snap nog steeds niet waarom Been zonodig ruzie moet maken met hem en ook bv Biseswar die veel beter is dat Schaken, als ze een close up van die Schaken maken tijdens een wedstrijd kijkt hij ofdat hij in een doolhof rent en hij de uitgang niet kan vinden!! Wat een drama! (alhoewel hij wel scoorde en ik niet begrijp waarom hij werd afgekeurd!!)
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 15 november 2010 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 11:54 schreef craven het volgende:
Daar heb je zeker een punt! tering alle ballen van de grond die van dijk krijgt gaan of over de zijlijn of komen niet eens over de middenlijn. Dat is echt een drama. Ik dacht enkele weken geleden dat het maar eenmalig was, maar dit presteerd ie al weken achter elkaar!
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 november 2010 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 12:02 schreef Supprter 1983 het volgende:
Verder vond ik Van Haaren uitstekend evenals El Ahmadi, wat een schitterende voetballer is dat toch, wat vertrouwen met je kan doen...... Ik snap nog steeds niet waarom Been zonodig ruzie moet maken met hem en ook bv Biseswar die veel beter is dat Schaken, als ze een close up van die Schaken maken tijdens een wedstrijd kijkt hij ofdat hij in een doolhof rent en hij de uitgang niet kan vinden!! Wat een drama! (alhoewel hij wel scoorde en ik niet begrijp waarom hij werd afgekeurd!!)
Been had stampij gemaakt tegen Biseswar, de Cler en El Ahmadi..

Wie vond je gisteren nu de 3 beteren?

Misschien, vast een stom idee, ligt het wel aan Been dat ze weer beter presteren?
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 15 november 2010 - 12:08   quote  deeplink  
Ik vind sowieso el ahmadi beter voetballen en scherper dan voorheen. biseswar was redelijk gedreven aan de rechterkant en is moeilijk van de bal te krijgen al moet ik zeggen bij balverlies heb je niet veel aan hem. De Cler werkt als een paard alleen verdedigend laat ie wel zijn mannetje te vaak los.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 15 november 2010 - 12:18   quote  deeplink  
Dekfouten mensen, dekfouten. Bij die eerste goal laat v.Haaren Vayrinen zomaar uit zijn rug lopen, waardoor deze ongedekt de bal kan aannemen en kan binnentikken.
Bij de tweede lijkt het alsof Vlaar denkt dat Elm een stap van de goal af maakt, terwijl dat het juist Bahia is. Elm blijft zo vrij als een vogeltje staan, weet niet wat hem gebeurd, maar pakt het cadeautje dankbaar uit.
Kapitale blunders noemen we dat toch? Van Haaren is een geweldige voetballer in potentie, maar hij moet nog wel leren verdedigen in de buurt van eigen goal. Bij Vlaar was het een inschattingsfout met een hoog blundergehalte... Dat zijn twee doelpunten en dus twee verliespunten, wat er zelfs drie hadden kunnen zijn...
craven
 craven - maandag 15 november 2010 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 12:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Misschien, vast een stom idee, ligt het wel aan Been dat ze weer beter presteren?
is dat wel zo'n stom idee...
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 15 november 2010 - 12:33   quote  deeplink  
Heerenveen was gewoon gretiger en tja ik zeg al een paar maanden dat die terugspeelballen op van Dijk en zijn daaropvolgende spelopbouw tot niets leiden.
Milo
 Milo - maandag 15 november 2010 - 12:34   quote  deeplink  
het valt me op sinds fer eruit is, gaat het beter op het middenveld!
Wolfmen
 Wolfmen - maandag 15 november 2010 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 12:34 schreef Milo het volgende:
het valt me op sinds fer eruit is, gaat het beter op het middenveld!
Idd vraag me af wat er gaat gebeuren als die terugkomt?!
El ahmadi voetbalt heel behoorlijk laatste 2/3 wedstrijden en dan heb je Mokotjo ook nog
Vond het verschil 1e/2e helft wel te groot...
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 november 2010 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 12:18 schreef craven het volgende:

[..]

is dat wel zo'n stom idee...
ik typ het.. dus mwahhhh... meningen over verdeeld denk ik :)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 15 november 2010 - 13:58   quote  deeplink  
De Cler: mee eens,
Biseswar moet af te toe een schop onder zijn gat hebben. Die jongen heeft niet half in de gaten hoe goed hij kan worden, maar hij moet nog steeds een echte kerel worden...
El Ahmadi wordt onderschat in Rotterdam e.o. Hij is een van de spelers die in de top mee kunnen, de rest kan daar ook komen, maar hij is er al..., hoewel het rendement niet altijd even hoog ligt, maar hij kan het wel...
craven
 craven - maandag 15 november 2010 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 13:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik typ het.. dus mwahhhh... meningen over verdeeld denk ik :)
hahaha maar er zit wel een kern van waarheid in...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 november 2010 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 12:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Geen stom idee. Been heeft ze weer op scherp gezet!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 15 november 2010 - 16:47   quote  deeplink  
Zou het? Misschien wel, maar dat zou niet moeten. Zij zijn toch profs? Die gigagrote bedragen op hun rekening bijgeschreven krijgen? Dan kun je op zijn minst keihard werken.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 november 2010 - 19:10   quote  deeplink  
Het zijn profs, maar nog vaker grote kinderen, soms verwende grote kinderen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 november 2010 - 19:12   quote  deeplink  
SLOTJE zie wedstrijd Feyenoord-Heereveen!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 november 2010 - 19:13   quote  deeplink  
Eehh, Leon, ben je aan het stofzuigen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 november 2010 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 19:13 schreef FR-Henk het volgende:
Eehh, Leon, ben je aan het stofzuigen?
Ja SLOTJE!!!!
craven
 craven - maandag 15 november 2010 - 20:01   quote  deeplink  
zeikerd :)
Milo
 Milo - maandag 15 november 2010 - 20:44   quote  deeplink  
leon///azijnzeiker!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 15 november 2010 - 20:51   quote  deeplink  
+1
Pffffffffff!!
craven
 craven - maandag 15 november 2010 - 21:38   quote  deeplink  
hehehe
hotjumper
 hotjumper - maandag 15 november 2010 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 16:47 schreef Arie.Klooster het volgende:
Zou het? Misschien wel, maar dat zou niet moeten. Zij zijn toch profs? Die gigagrote bedragen op hun rekening bijgeschreven krijgen? Dan kun je op zijn minst keihard werken.
Dat is iets van vorige generaties...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe kan je met zo'n instelling de tweede helft ingaan??

0.0056591