BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Molenaar stelt zich kandidaat voor ledenraad bij Ajax'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
japhe
 japhe - maandag 15 november 2010 - 15:00   quote  deeplink  
Keje Molenaar gaat zich kandidaat stellen voor een zetel in de ledenraad van Ajax. Dat zegt de oud-speler naar aanleiding van de wekelijkse column van Johan Cruijff in de Telegraaf. De legendarische nummer 14 vindt dat meer oud-spelers van de club, onder wie Molenaar, moeten toetreden tot de ledenraad om de club er weer bovenop te helpen.

,,Ik denk dat het zo langzamerhand tijd wordt dat ik wat bij Ajax ga doen", reageerde Molenaar maandag. Hij zegt zich volledig te kunnen vinden in de woorden van Cruijff en is derhalve bereid zitting te nemen in de ledenraad.

Bij Ajax worden op 14 december acht van de 24 zetels opnieuw verdeeld. Volgens Cruijff moeten daarvoor acht oud-spelers van de club in aanmerking komen. Hij noemde ook de namen van Marco van Basten Frank Rijkaard, Tscheu La Ling en Marc Overmars. In de ledenraad zitten nu nog geen oud-voetballers van Ajax.

Molenaar, in het dagelijkse leven advocaat, vindt dat er organisatorisch en beleidsmatig veel te veranderen valt bij Ajax. ,,Ik vind het niet normaal dat je in één jaar 23 miljoen euro verlies lijdt. Bovendien kun je niet roepen dat je de jeugd wil laten doorstromen als je daarna twaalf spelers aantrekt. Het financieel tekort hangt daarmee samen."

De oud-speler werd 2,5 jaar geleden al door de huidige voorzitter Uri Coronel gevraagd voor de functie van algemeen directeur. Hij besloot zich echter terug te trekken uit de sollicitatieprocedure. Een eventuele zetel in de ledenraad is vooralsnog voor hem dan ook geen stap naar een bestuursfunctie. ,,Ik richt me nu hierop, wat ik later doe moet de toekomst uitwijzen."

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/46762/molenaar-stelt-zich-kandidaat.html
http://www.depers.nl/sport/524319/Molenaar-kandidaat-ledenraad-Ajax.html
Brandje
 Brandje - maandag 15 november 2010 - 15:09   quote  deeplink  
Prima zaak. Hoe mee meer vriendjes van Cruijff er in de raad des te beter. Wij zijn nu gvd al zo'n 8 jaar aan het kutten
Ride
 Ride - maandag 15 november 2010 - 15:10   quote  deeplink  
Jaaaa... goed nieuws.

die hebben we nodig.
PaoloAFCA
 PaoloAFCA - maandag 15 november 2010 - 15:24   quote  deeplink  
Hopelijk is het dan een kwestie van tijd totdat Molenaar algemeen directeur wordt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 november 2010 door PaoloAFCA --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 15 november 2010 - 15:27   quote  deeplink  
Ok en nu Frank Rijkaard, Marc Overmars en Marco van Basten nog en we gaan de goede richting op. Tijd voor actie!!!
PS25
 PS25 - maandag 15 november 2010 - 16:00   quote  deeplink  
Dit nieuws dringt ook door op het trainingsveld: Suarez en El Hamdaoui vinden elkaar blindelings en gunnen elkaar alles, middenveld is 1 blok geworden, Mido gaat in hongerstaking om nog verder af te vallen en Jol belooft zaterdag een pak aan te trekken. Nu gaan we zeker winnen van PSV!!!!!!!!!

Natuurlijk is dit goed nieuws, maar laten we nu geen wonderen verwachten.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 15 november 2010 - 16:00   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/148895/Overmars_wil_te_alle_tijden_luisteren_naar_Ajax.html

Overmars wil te alle tijden luisteren naar Ajax
Oud-international Marc Overmars vindt het een eer dat Johan Cruijff hem in zijn wekelijkse column in de Telegraaf genoemd heeft als gegadigde voor de ledenraad van Ajax.
De legendarische nummer 14 vindt dat er oud-spelers van de club in dat orgaan moeten zitten. Dat is nu nog niet het geval. Overmars zegt dat zijn voormalige club Ajax dan echter wel zelf het initiatief moet nemen om een gesprek met hem aan te gaan.

"Ik ben te allen tijde bereid te luisteren", zei de huidig technisch directeur van Go Ahead Eagles maandag. "Ik heb over een aantal zaken best een mening, zoals ik ook mijn gedachten heb over de manier waarop ik Ajax mogelijk zou kunnen helpen."

Cruijff roemde in zijn column de manier waarop Overmars van de Eagles een financieel gezonde club heeft gemaakt. Eerder zei oud-Ajacied Keje Molenaar al graag in de ledenraad te stappen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 15 november 2010 - 16:00   quote  deeplink  
Mooi!
Rogier
 Rogier - maandag 15 november 2010 - 16:02   quote  deeplink  
Molenaar en leo van Veen willen al. overmars dus ook best...Tsjeu La Ling voorlopig niet. Volgens mij gaat het wat worden mensen, zolang we maar niet verwachten dat het dan volgende week al beter gaat.
adje
 adje - maandag 15 november 2010 - 16:08   quote  deeplink  
Youp v/t Hek wordt elftalleider valt er weer wat te lachen ook.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 15 november 2010 - 16:38   quote  deeplink  
Moeten die mensen niet bij de dagelijkse leiding zitten? Een ledenraad is toch lange termijn werk.
remco k
 remco k - maandag 15 november 2010 - 16:38   quote  deeplink  
Waar heb je iets over Leo van Veen gelezen?? Ik heb die naam al tijden niet meer gehoord, maar vind dat wel een hele goede kerel, hij heeft een erg goed voetbaltechnisch inzicht, en is tactisch ook heel erg sterk.... Ik weet dat Adriaanse erg over zijn talent te spreken was destijds..
Wat doet deze beste man momenteel eigenlijk??
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 15 november 2010 - 16:45   quote  deeplink  
Ik dacht dat hij nog met Adriaanse in Qatar werkte..
Pim
 Pim - maandag 15 november 2010 - 16:45   quote  deeplink  
Zeker een prima zaak als Molenaar erbij komt
japhe
 japhe - maandag 15 november 2010 - 16:59   quote  deeplink  
het gaat de goeie kant op ook boeve en overmars willen ajax helpen
remco k
 remco k - maandag 15 november 2010 - 17:00   quote  deeplink  
Dus hebben we nu al Cruijff, Molenaar, Overmars, van Veen en Boeve die wat willen doen. Dat zijn bedrijffstechnisch en voetbal technisch, toch niet de minste als ik heel eerlijk ben...
remco k
 remco k - maandag 15 november 2010 - 17:02   quote  deeplink  
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen, dat ook Pietje, Alibabba, F-Side, altijd Prijs in de K, nummer 10, Joduh, Freaky en ondergetekende zich beschikbaar hebben gesteld.....LOL

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 november 2010 door remco k --
japhe
 japhe - maandag 15 november 2010 - 17:02   quote  deeplink  
Remco k heeft helemaal gelijk en ik sluit me bij hem aan maar er zullen zich hoop ik nog een paar aanmelden als ik zo de mensen hoor
Robinho
 Robinho - maandag 15 november 2010 - 17:11   quote  deeplink  
Gewoon de halft van de selectie verkopen en met Blind en Frank De boer vanaf nul beginnen. Dan worden we de komende jaren ook geen kampioen, maar op deze manier ook niet.
E-J
 E-J - maandag 15 november 2010 - 17:18   quote  deeplink  
Maar als zij zich beschikbaar stellen, hoe worden zij dan ook echt gekozen?

Daarnaast gaat het om 8 van de 24 plekken die opnieuw bezet kunnen worden, de overige 16 hebben dan nog steeds de overhand!?
Hoe gaan zij dan zorgen dat het huidige (dagelijkse) bestuur opstapt?

Maar het is in ieder geval een stap in de goede richting denk ik!
joduh
 joduh - maandag 15 november 2010 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 17:02 schreef remco k het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen, dat ook Pietje, Alibabba, nummer 10, Joduh, Freaky en ondergetekende zich beschikbaar hebben gesteld.....LOL
dat zijn tenminste clubmannen!!!!!!!!!ik neeem een heeele grote bezem mee.......met een voorhamer in de kontzak man....
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 15 november 2010 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen, dat ook Pietje, Alibabba, nummer 10, Joduh, Freaky en ondergetekende zich beschikbaar hebben gesteld.....LOL
hahahaha

goed plan
bird
 bird - maandag 15 november 2010 - 17:25   quote  deeplink  
beter echte club mannen beter dan die zakkenvullers
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 15 november 2010 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 17:11 schreef Robinho het volgende:
Gewoon de halft van de selectie verkopen en met Blind en Frank De boer vanaf nul beginnen. Dan worden we de komende jaren ook geen kampioen, maar op deze manier ook niet.
En wat schieten we daar dan mee op? :-D
joduh
 joduh - maandag 15 november 2010 - 17:32   quote  deeplink  
ook niks,maar wel leuk.....
Ikke_tik
 Ikke_tik - maandag 15 november 2010 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 15:10 schreef Ride het volgende:
Jaaaa... goed nieuws.

die hebben we nodig.
Waar baseer je dat op?
remco k
 remco k - maandag 15 november 2010 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 17:24 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

hahahaha

goed plan
Ik heb je naam even toegevoegd, mijn excuses ik was je helemaal vergeten.
remco k
 remco k - maandag 15 november 2010 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 17:37 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
Hey, meneertje "alles gaat toch al goed bij AJAX" is er ook weer, alles goed??
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 15 november 2010 - 17:52   quote  deeplink  
Ik stel me ook kandidaat. Het eerste wat we gaan doen is van die klote beurs af, vervolgens de selectie grondig reinigen en daarna vertrekken uit die KUT-ArenA.
Marco vd L
 Marco vd L - maandag 15 november 2010 - 17:53   quote  deeplink  
We weten dus allemaal op wie we moeten stemmen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 15 november 2010 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 17:53 schreef Marco vd L het volgende:
We weten dus allemaal op wie we moeten stemmen.
Bedankt voor je vertrouwen man ;-)
Marco vd L
 Marco vd L - maandag 15 november 2010 - 17:55   quote  deeplink  
Peter Boeve wil ook

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/161901/boeve-stapt-in-als-ajax-hem-vraagt/
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Boeve_staat_open_voor_Ajax.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 november 2010 door Marco vd L --
Ikke_tik
 Ikke_tik - maandag 15 november 2010 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 17:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey, meneertje "alles gaat toch al goed bij AJAX" is er ook weer, alles goed??
Ik heb jou niks gevraagd.
remco k
 remco k - maandag 15 november 2010 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 18:49 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Ik heb jou niks gevraagd.
Nee, maar ik vind het leuk je te zieken, omdat je een vervelend mannetje bent, en aangezien het een forum is, mag en kan ik reageren waar ik op wil. Als je dat niet bevalt ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Ikke_tik
 Ikke_tik - maandag 15 november 2010 - 19:14   quote  deeplink  
Kneus. Had je maar een leven hè?!

Ondertussen wacht ik rustig tot Ride mij uitlegt waarop hij baseert dat we Molenaar nodig zouden hebben.
roeliskoel
 roeliskoel - maandag 15 november 2010 - 19:17   quote  deeplink  
E.I.N.D.E.L.I.J.K.!!
BARRY DELFT
 BARRY DELFT - maandag 15 november 2010 - 19:32   quote  deeplink  
eindelijk actie kom op keje nu de kans pakken!!!! gr. barry delft
BARRY DELFT
 BARRY DELFT - maandag 15 november 2010 - 19:33   quote  deeplink  
johan cruijff for president!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
remco k
 remco k - maandag 15 november 2010 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 19:14 schreef Ikke_tik het volgende:

Ondertussen wacht ik rustig tot Ride mij uitlegt waarop hij baseert dat we Molenaar nodig zouden hebben.
Aaahhhhh, ben je jaloers jongen...
Pietje
 Pietje - maandag 15 november 2010 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen, dat ook Pietje, Alibabba, F-Side, altijd Prijs in de K, nummer 10, Joduh, Freaky en ondergetekende zich beschikbaar hebben gesteld.....LOL
Whahahahaha! Yes we shall rule !!!
Maar, uhhh, Remco, we zouden het toch nog niet aan de grote klok hangen? Het zou toch nog even geheim blijven? Hahahaha! ;-)
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 15 november 2010 - 19:41   quote  deeplink  
Als remco nu al begint met lekken, dan krijg je natuurlijk nooit rust binnen de gelederen van Ajax. :P
Pietje
 Pietje - maandag 15 november 2010 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 19:14 schreef Ikke_tik het volgende:

Nou, ik ben dan weliswaar Ride niet, maar ik wil het jou ook wel even uitleggen. Keja Molenaar is een man met (voetbal)verstand, een voormalige topvoetballer, en iemand die de regie eventueel kan overnemen, die een groot netwerk in het voetbal heeft en die een Ajax-verleden heeft. Eén van die mensen die Ajax nodig heeft om uit de huidige impasse / crisis (want dat is het wel degelijk !) te komen. Als je van Ajax houdt, kun je dit alleen maar toejuichen. De mensen die het nu voor het zeggen hebben zijn A) geen topvoetballer geweest (en weten dus niet wat er echt speelt bij voetballers en B) het zijn alleen maar bestuurders / managers, zeg maar: voorbijgangers, zonder een Ajax-verleden. Ik juich zijn voornemen toe!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 november 2010 door Pietje --
Pietje
 Pietje - maandag 15 november 2010 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 19:41 schreef PSVMocro het volgende:
Als remco nu al begint met lekken, dan krijg je natuurlijk nooit rust binnen de gelederen van Ajax. :P
Hahahaha! LOL
remco k
 remco k - maandag 15 november 2010 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 19:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Whahahahaha! Yes we shall rule !!!
Maar, uhhh, Remco, we zouden het toch nog niet aan de grote klok hangen? Het zou toch nog even geheim blijven? Hahahaha! ;-)
Serieus???, Ik dacht alleen dat we niet zouden zeggen dat we het gratis zouden doen, puur uit liefde voor het spelletje en onze club, en jij omdat je toch niks te doen hebt:):):) Was het nou Alibabba trouwens, die heel rijk was, en beloofde Rijkaard op te halen, en Seedorf als onze Captain, of was jij dat toch??? HAHAhahahaha
remco k
 remco k - maandag 15 november 2010 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 19:41 schreef PSVMocro het volgende:
SSSSSssssssssssssst, niet te hard zeggen, dadelijk horen ze ons nog, in hun ivoren toren.......
remco k
 remco k - maandag 15 november 2010 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 19:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou, ik ben dan weliswaar Ride niet, maar ik wil het jou ook wel even uitleggen. Keja Molenaar is een man met (voetbal)verstand, een voormalige topvoetballer, en iemand die de regie eventueel kan overnemen, die een groot netwerk in het voetbal heeft en die een Ajax-verleden heeft. Eén van die mensen die Ajax nodig heeft om uit de huidige impasse / crisis (want dat is het wel degelijk !) te komen. Als je van Ajax houdt, kun je dit alleen maar toejuichen. De mensen die het nu voor het zeggen hebben zijn A) geen topvoetballer geweest (en weten dus niet wat er echt speelt bij voetballers en B) het zijn alleen maar bestuurders / managers, zeg maar: voorbijgangers, zonder een Ajax-verleden. Ik juich zijn voornemen toe!
Duidelijker kon het niet worden uitgelegd.
Pietje
 Pietje - maandag 15 november 2010 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 19:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus???, Ik dacht alleen dat we niet zouden zeggen dat we het gratis zouden doen, puur uit liefde voor het spelletje en onze club, en jij omdat je toch niks te doen hebt:):):) Was het nou Alibabba trouwens, die heel rijk was, en beloofde Rijkaard op te halen, en Seedorf als onze Captain, of was jij dat toch??? HAHAhahahaha
Hahahaha! Sssssst! Mondje dicht ;-)
Overigens heb ik zat te doen hoor! Heb weliswaar geen betaald werk (meer) maar ik ben flink actief met andere dingen, zoals op dit prachtige forum :-) en nog zowat zaken.
Pietje
 Pietje - maandag 15 november 2010 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 19:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Duidelijker kon het niet worden uitgelegd.
:-)
remco k
 remco k - maandag 15 november 2010 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 19:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahahaha! Sssssst! Mondje dicht ;-)
Overigens heb ik zat te doen hoor! Heb weliswaar geen betaald werk (meer) maar ik ben flink actief met andere dingen, zoals op dit prachtige forum :-) en nog zowat zaken.
Weet ik kerel, zit je een beetje te zieken, leuk dat je toch hapt, honger?? maar ff serieus, ik hoop nu echt dat er wat gaat gebeuren nu...
Ikke_tik
 Ikke_tik - maandag 15 november 2010 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 19:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Keja Molenaar is een man met (voetbal)verstand, een voormalige topvoetballer, en iemand die de regie eventueel kan overnemen.
Ik blijf wachten op Rides antwoord, maar wil het jou ook best vragen: Waar heeft Keje Molenaar laten zien dat hij (voetbal)verstand heeft en de regie van een BVO kan dragen?

Verder was hij imho een meer dan modale speler, maar zeker geen topper. Daarnaast lijkt iedereen Keje steeds maar naar voren te schuiven omdat hij -dat dan weer wel- zowaar gestudeerd heeft en een eerbaar beroep vervult, maar heeft nog niemand mij kunnen vertellen waar dat van nut is voor een algemeen directeurschap?

Leukst van al vind ik dat hij door jullie Ajacied wordt genoemd, terwijl hij toch echt ook drie seizoenen voor jullie gemeenschappelijke vijand uit 010 heeft gespeeld. Mjah, dat heeft die andere verhevene ook gedaan hè? ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Molenaar stelt zich kandidaat voor ledenraad bij Ajax'

0.0068678