BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Molenaar stelt zich kandidaat voor ledenraad bij Ajax'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
joduh
 joduh - maandag 15 november 2010 - 20:14   quote  deeplink  
hey ikke tik???waarom zit jij hier???om te zieken soms????over geen leven gesproken/????
remco k
 remco k - maandag 15 november 2010 - 20:20   quote  deeplink  
Ik heb totaal geen moeite met Feyenoord, of de mensen die er gespeeld hebben.
joduh
 joduh - maandag 15 november 2010 - 20:29   quote  deeplink  
ik wel......maar een misstap is te vergeven.......
Ikke_tik
 Ikke_tik - maandag 15 november 2010 - 20:31   quote  deeplink  
Da's een forse misstap... van maar liefst drie seizoenen.

Ook ik heb geen enkele moeite met Feyenoord, maar om Molenaar Ajacied te noemen gaat me net te ver.
Pietje
 Pietje - maandag 15 november 2010 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 20:02 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Ik blijf wachten op Rides antwoord, maar wil het jou ook best vragen: Waar heeft Keje Molenaar laten zien dat hij (voetbal)verstand heeft en de regie van een BVO kan dragen?

Verder was hij imho een meer dan modale speler, maar zeker geen topper. Daarnaast lijkt iedereen Keje steeds maar naar voren te schuiven omdat hij -dat dan weer wel- zowaar gestudeerd heeft en een eerbaar beroep vervult, maar heeft nog niemand mij kunnen vertellen waar dat van nut is voor een algemeen directeurschap?

Leukst van al vind ik dat hij door jullie Ajacied wordt genoemd, terwijl hij toch echt ook drie seizoenen voor jullie gemeenschappelijke vijand uit 010 heeft gespeeld. Mjah, dat heeft die andere verhevene ook gedaan hè? ;-)
1) Keje Molenaar heeft vier seizoenen het Ajax-shirt gedragen (en erin gespeeld): dat maakt voor mij dat hij Ajacied is.
2) Keje Molenaar heeft plusminus 300 wedstrijden in de eredevisie gespeeld: dan ben je voor mij een topvoetballer.
3) Keje Molenaar is inderdaad afgestudeerd jurist (advocaat): dat houdt voor mij in dat hij op topniveau kan presteren, immers hij heeft aangetoond op academisch niveau te kunnen denken en te kunnen handelen. (En dat kan ik weten!!)
Die 3 punten zijn voor mij meer dan genoeg om te stellen dat Keje Molenaar geacht wordt op bestuurlijk niveau de kar te kunnen trekken. Dat houdt tevens in dat hij in staat is om anderen te kunnen sturen, te motiveren en te enthousiasmeren, alsmede dat hij capabel is om Ajax te kunnen reorganiseren aan de hand van een vooropgezet plan (wellicht samen met Johan Cruijff). Dat Keje Molenaar per se algemeen directeur moet worden heb ik niet gesteld.
Ikke_tik
 Ikke_tik - maandag 15 november 2010 - 21:15   quote  deeplink  
1) Nou vooruit, laten we hem Ajacied noemen dan ... hij speelt per slot van rekening ook nog wel eens mee met Lucky Ajax... net als andere voormalige helden als Peter van den Hengst en Hannie Das.
2) Jouw criterium is wat ruim naar mijn idee... twee interlands (waarvan een met 7 minuten speeltijd) vind ik wat mager voor een topvoetballer.
3) Mijn studieverleden bestaat er ook in dat ik op academisch niveau kan denken en handelen, maar helaas ben ik (nog) niet gevraagd door JC noch Remco K. ;-)
Daarnaast bestaat Molenaars advocatenbestaan niet echt uit werkzaamheden op topniveau: http://bit.ly/bUetmH

Ik ben wél met je eens dat hij bij zou kunnen dragen aan een beter georganiseerd Ajax, maar laten we Keje nu ook weer niet teveel verheerlijken als zijnde dé redder.
remco k
 remco k - maandag 15 november 2010 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 21:15 schreef Ikke_tik het volgende:
1) Nou vooruit, laten we hem Ajacied noemen dan ... hij speelt per slot van rekening ook nog wel eens mee met Lucky Ajax... net als andere voormalige helden als Peter van den Hengst en Hannie Das.
2) Jouw criterium is wat ruim naar mijn idee... twee interlands (waarvan een met 7 minuten speeltijd) vind ik wat mager voor een topvoetballer.
3) Mijn studieverleden bestaat er ook in dat ik op academisch niveau kan denken en handelen, maar helaas ben ik (nog) niet gevraagd door JC noch Remco K. ;-)
Daarnaast bestaat Molenaars advocatenbestaan niet echt uit werkzaamheden op topniveau: http://bit.ly/bUetmH

Ik ben wél met je eens dat hij bij zou kunnen dragen aan een beter georganiseerd Ajax, maar laten we Keje nu ook weer niet teveel verheerlijken als zijnde dé redder.
Ik wil je als eerste bedanken, dat je me in 1 zin met Cruijff noemt, dat is me nog nooit eerder gebeurt... hahaha.

Maar ik heb ook nooit gezegd, dat hij als directeur aan de slag moet, toch denk ik wel dat hij omdat hij Ajacied is, niet de domste van het stel, en bewezen heeft over een gezond beetje pit te bezitten...
Pietje
 Pietje - maandag 15 november 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 21:15 schreef Ikke_tik het volgende:

Ik denk, Ikke_tik, dat niemand op dit forum heeft gesteld dat Keje Molenaar dé redder van Ajax is of zal zijn. Wat wel geroepen / geschreven wordt, is dat er een aantal ex-Ajacieden (nou, vooruit topvoetballers of bijna-topvoetballers) opgeroepen wordt om zitting te nemen in de ledenraad om een tegenwicht te vormen tegen de huidige "old boys netwerk" sfeer welke technische staf en bestuur min of meer gevormd hebben en die - vermoed ik - hebben afgesproken om elkaar te dekken, de hand boven elkaars hoofd te houden. Daarom praten zij eufemistisch over een dipje in plaats van over een crisis (daarin zit Ajax wel degelijk!) en daarom oppert Martin Jol dat het bestuur eigenlijk een standbeeld verdient. Die heren bekijken het puur zakelijk, zonder enige emotie, immers het is maar hun job. Supporters prikken door dat zakelijke heen en willen goed, d(sw)wingend en attractief voetbal zien. Zij, die supporters, hebben immers middels hun seizoenskaart (of ander soort " card") veel geld in hun club geïnvesteerd, geld waarvoor zij bij hun baas hard hebben gewerkt. Door middel van de aanstelling of verkiezing van ex-topvoetballers met een Ajaxhart in de ledenraad hopen wij, de supporters, dat er een gezond tegenwicht gaat komen tegen die zakenmensen die nu nog de leiding over onze club hebben. En laten we eerlijk zijn het kan echt geen kwaad wanneer dat soort bestuurders wat oppositie gaan krijgen, een oppositie die het recht heeft die bestuurders de wacht aan te zeggen! Daarmee wordt hun onbeperkte macht immers aan banden gelegd.
Ikke_tik
 Ikke_tik - maandag 15 november 2010 - 22:00   quote  deeplink  
Dat Keje een slimme jongen is zal niemand ontkennen. Wmb is hij van harte welkom hoor, ter geruststelling. Het enige waar ik vreemd van op kijk is dat hier geroepen wordt dat we "hem" nodig hebben, zonder dat hij zich ooit in de voetballerij bewezen heeft. Wat dat laatste aan gaat heeft bv Overmars iets mee te brengen in zijn CV.

Daarnaast blijf ik vinden dat het tijd wordt dat JC zélf in gaat stappen en de verantwoordelijkheid op zich neemt. Iets met beste stuurlui... etc.
Pietje
 Pietje - maandag 15 november 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 22:00 schreef Ikke_tik het volgende:
Dat Keje een slimme jongen is zal niemand ontkennen. Wmb is hij van harte welkom hoor, ter geruststelling. Het enige waar ik vreemd van op kijk is dat hier geroepen wordt dat we "hem" nodig hebben, zonder dat hij zich ooit in de voetballerij bewezen heeft. Wat dat laatste aan gaat heeft bv Overmars iets mee te brengen in zijn CV.

Daarnaast blijf ik vinden dat het tijd wordt dat JC zélf in gaat stappen en de verantwoordelijkheid op zich neemt. Iets met beste stuurlui... etc.
De laatste alinea van je post, daar ben ik het 100% mee eens!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 15 november 2010 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 19:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus???, Ik dacht alleen dat we niet zouden zeggen dat we het gratis zouden doen, puur uit liefde voor het spelletje en onze club, en jij omdat je toch niks te doen hebt:):):) Was het nou Alibabba trouwens, die heel rijk was, en beloofde Rijkaard op te halen, en Seedorf als onze Captain, of was jij dat toch??? HAHAhahahaha
Haha! Je bent trouwens mij ook vegeten ;P
Ride
 Ride - dinsdag 16 november 2010 - 11:47   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik blijf wachten op Rides antwoord, maar wil het jou ook best vragen: Waar heeft Keje Molenaar laten zien dat hij (voetbal)verstand heeft en de regie van een BVO kan dragen?

Verder was hij imho een meer dan modale speler, maar zeker geen topper. Daarnaast lijkt iedereen Keje steeds maar naar voren te schuiven omdat hij -dat dan weer wel- zowaar gestudeerd heeft en een eerbaar beroep vervult, maar heeft nog niemand mij kunnen vertellen waar dat van nut is voor een algemeen directeurschap?

Leukst van al vind ik dat hij door jullie Ajacied wordt genoemd, terwijl hij toch echt ook drie seizoenen voor jullie gemeenschappelijke vijand uit 010 heeft gespeeld. Mjah, dat heeft die andere verhevene ook gedaan hè? ;-)
Hey tikkie...

lang wachten ...

Keje heeft zich inmiddels wel bewezen op juridisch gebied en is als ex-topsporter en Ajacied (redelijke dan) toch best in staat om in de ledenraad een stem in de juiste richting te hebben.

quote:
Op sportpark De Toekomst werd onder meer gesproken over de slechte prestaties van de ploeg en over de oproep van Cruijff tot een revolutie.
"Mocht blijken dat de ledenraad geen vertrouwen meer heeft in het bestuur en in de directie, dan zou dat wel eens gevolgen kunnen hebben", aldus Van Os vooraf.
Volgens algemeen directeur Rik van den Boog was daar geen sprake van. "Het was een normale ledenraadvergadering, die al eerder was geagendeerd en dus niets met moeilijke periode te maken had. Er hing een eensgezinde en positieve sfeer", zo zei hij tegen AT5. Ook binnen de ledenraad is volgens hem bijna iedereen klaar met de kritiek en de onrust.
Johan Cruijff riep vorige week in zijn Telegraaf-column het bestuur op om op te stappen. Maandag deed het Ajax-icoon een klemmend beroep op oud-spelers als Marc Overmars, Tscheu La Ling en Keje Molenaar om zich kandidaat te stellen voor de ledenraad.
Molenaar gaf gehoor aan de oproep en liet weten beschikbaar te zijn. Ling daarentegen heeft naar eigen zeggen geen tijd om zich met Ajax bezig te houden.
Van den Boog is het met Cruijff eens dat er meer oud-voetballers in de ledenraad moeten. "Ik zou het zelfs geweldig vinden als we op die manier beter in gesprek komen met mensen die deze club hebben opgebouwd", liet hij maandagavond voor de camera van Ajax TV weten. "In de basis is dit een heel goed idee."

http://www.at5.nl/artikelen/52215/technische-staf-ajax-bij-ledenraadsvergadering
Hier hoor je opeens Rik van den Boog terugkrabbelen... ze willen hun macht niet delen.
Te bang voor hun hachie.

eigenlijk zouden we van die beurs afmoeten. Dat is de grootste onzin allertijden geweest en maakt dat er verkeerde keuzes gemaakt worden.

quote:
Het merendeel van de ledenraad vind het dus allemaal wel ok wat er gebeurd en is niet van plan dingen te veranderen.
Dat hoeft van mij nou ook niet per direct, maar dit baart me redelijk zorgen.
Hopelijk kunnen er komende maand een aantal ex-Ajacieden geïnstalleerd worden in de ledenraad en zal met de komst van deze nieuwe leden het aantal mensen dat iets wil veranderen een meerderheid gaan vormen.
Wat ik weer niet van vd Boog snap is dat hij het volgende zegt: "Ik zou het zelfs geweldig vinden als we op die manier beter in gesprek komen met mensen die deze club hebben opgebouwd".
VD Boog heeft altijd de mogelijkheid om mensen te bellen die Ajax hebben opgebouwd of weten wat Ajax inhoud, Keizer, Swart, Cruijff, van Gaal (bood zichzelf via Rob Janssen aan voor een gesprek), Adriaanse + er zitten al een aantal oud-Ajacieden in de club zoals de Boer, Bergkamp enz.
Waarom moeten er eerst oud-Ajacieden in de ledenraad zitten voordat je met hun kan praten over Ajax?
Ik snap dat niet, hij zal dan wel moeten praten over Ajax en Ajax Ajax weer laten worden omdat hij anders door diezelfde ledenraad ontslagen zal worden.
Het lijkt er nu dus sterk op dat het huidige bestuur en directie het vertrouwen heeft van (tot nog toe) de meerderheid van de ledenraad, hierdoor zullen ze absoluut niet uit zichzelf aftreden en zullen we moeten wachten tot de nieuwe leden in de ledenraad zitten.
dit omschrijft mijn gedachte ook.
remco k
 remco k - dinsdag 16 november 2010 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 23:14 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Haha! Je bent trouwens mij ook vegeten ;P
Sorry, kerel, maar ik kan moeilijk iedereen onthouden toch::):)
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 november 2010 - 22:10   quote  deeplink  
Ah joh, maakt niet uit ;)
remco k
 remco k - dinsdag 16 november 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 - 22:10 schreef Hasjkoph het volgende:
Ah joh, maakt niet uit ;)
We halen jou en de rest die we vergeten zijn er later gewoon bij, maar pas nadat we de derde ster hebben gepakt en de eerste CL weer gewonnen hebben hoor, ik hoop niet dat je dat erg vind:):)
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 17 november 2010 - 07:26   quote  deeplink  
Haha XD Ik vrees dat ik dan nog lang moet wachten als er niks gebeurd..
alibabba
 alibabba - woensdag 17 november 2010 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 17:02 schreef remco k het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen, dat ook Pietje, Alibabba, F-Side, altijd Prijs in de K, nummer 10, Joduh, Freaky en ondergetekende zich beschikbaar hebben gesteld.....LOL
LOL
alibabba
 alibabba - woensdag 17 november 2010 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 17:20 schreef joduh het volgende:

[..]

dat zijn tenminste clubmannen!!!!!!!!!ik neeem een heeele grote bezem mee.......met een voorhamer in de kontzak man....
Hahahaha...
alibabba
 alibabba - woensdag 17 november 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 19:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus???, Ik dacht alleen dat we niet zouden zeggen dat we het gratis zouden doen, puur uit liefde voor het spelletje en onze club, en jij omdat je toch niks te doen hebt:):):) Was het nou Alibabba trouwens, die heel rijk was, en beloofde Rijkaard op te halen, en Seedorf als onze Captain, of was jij dat toch??? HAHAhahahaha
Dan is het toch Pietje, maar om Rijkaard en Seedorf op te halen, start ik nu nog mijn Opel Kadetje uit 1981...:):):)
Pietje
 Pietje - woensdag 17 november 2010 - 21:26   quote  deeplink  
:-))))
joduh
 joduh - woensdag 17 november 2010 - 21:27   quote  deeplink  
toch wel cabrio alibabba?????
Pietje
 Pietje - woensdag 17 november 2010 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2010 - 21:27 schreef joduh het volgende:
toch wel cabrio alibabba?????
Met turbo!!
joduh
 joduh - woensdag 17 november 2010 - 21:32   quote  deeplink  
hahah snelle jelle is die ali dan.....
alibabba
 alibabba - woensdag 17 november 2010 - 21:38   quote  deeplink  
Cabrio met turbo.....hahahaha..:):). Ik heb in 1995 mijn rijbewijs gehaald en heb t/m 2002 een bruine Opel Kadett uit 1980 gehad en sinds 2002 rijd ik in een rode Opel Kadett uit 1981, die daarvoor van mijn opa en mijn oom zijn geweest. Beide zijn helaas overleden en ik vind het prachtig om er mee door te rijden. Puur uit eerbetoon aan mijn opa en oom.
remco k
 remco k - woensdag 17 november 2010 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2010 - 21:22 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dan is het toch Pietje, maar om Rijkaard en Seedorf op te halen, start ik nu nog mijn Opel Kadetje uit 1981...:):):)
Dat is een best eind rijden hoor in een auto zonder veren:):)
remco k
 remco k - woensdag 17 november 2010 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2010 - 21:38 schreef alibabba het volgende:
Cabrio met turbo.....hahahaha..:):). Ik heb in 1995 mijn rijbewijs gehaald en heb t/m 2002 een bruine Opel Kadett uit 1980 gehad en sinds 2002 rijd ik in een rode Opel Kadett uit 1981, die daarvoor van mijn opa en mijn oom zijn geweest. Beide zijn helaas overleden en ik vind het prachtig om er mee door te rijden. Puur uit eerbetoon aan mijn opa en oom.
Doet jij het ook nog dan?:):)
Pietje
 Pietje - woensdag 17 november 2010 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2010 - 21:38 schreef alibabba het volgende:
Dat zijn mooie woorden, alibabba, uit eerbetoon aan je oom en grootvader! Respect! En die Opels die blijven lang rijden.
Hans Bekhuis
 Hans Bekhuis - donderdag 18 november 2010 - 10:00   quote  deeplink  
juich toe dat JC aangeeft dat in de ledenraad rood witte ex ajax spelers zitting dienen te nemen. Echter deze weg is goed maar duurt te lang. Ajax dient een rode draad/baan zoals die ook op het shirt staat te bepalen.
1. maak JC directeur van de Toekomst.
2. Beloon hem ahv de spelers die hij aflevert, bij voorkeur aan het eerste elftal
3. er mogen geen externe spelers aangetrokken worden zonder toestemming van
4. een op te richren orgaan van ex ajax spelers met zowel voebalverstand als besturend vermogen
5. trainer krijgt de beschikking over hetgeen hem door AJAX wordt aangeboden en niet andersom
Ride
 Ride - donderdag 18 november 2010 - 12:17   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik blijf wachten op Rides antwoord,
Nu wacht ik op jou reactie...
remco k
 remco k - donderdag 18 november 2010 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2010 - 23:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat zijn mooie woorden, alibabba, uit eerbetoon aan je oom en grootvader! Respect! En die Opels die blijven lang rijden.
Ooit eens met 4 man met een astra naar zuid spanje gereden, geen airco of wat dan ook, haha dat waren nog eens tijden
Pietje
 Pietje - donderdag 18 november 2010 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 november 2010 - 16:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ooit eens met 4 man met een astra naar zuid spanje gereden, geen airco of wat dan ook, haha dat waren nog eens tijden
En ik ooit met een medestudent in een ouwe eend naar de Noordkaap. Dat was lachen. We vroegen ons af of we het zouden halen en ook of we weer thuis zouden komen. Ja dus, maar vraag niet hoe...
alibabba
 alibabba - donderdag 18 november 2010 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2010 - 23:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is een best eind rijden hoor in een auto zonder veren:):)
Ik rijd elke morgen met pek en veren mijn dorp uit:):)
alibabba
 alibabba - donderdag 18 november 2010 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2010 - 23:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Doet jij het ook nog dan?:):)
Die kar van mij komt sneller op gang dan ikzelf 's morgens... Kwestie van onderhouden he....:)
alibabba
 alibabba - donderdag 18 november 2010 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2010 - 23:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nog één keuring en die Opel is 30 jaar oud. Volgens mij hoeft ie dan maar 1x in de 2 jaar gekeurd te worden. Ik rij ermee door tot de wielen ervan af lopen.....:)
remco k
 remco k - donderdag 18 november 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 november 2010 - 20:25 schreef alibabba het volgende:

[..]

Nog één keuring en die Opel is 30 jaar oud. Volgens mij hoeft ie dan maar 1x in de 2 jaar gekeurd te worden. Ik rij ermee door tot de wielen ervan af lopen.....:)
Lekker in de oldtimer verzekering all risk a 3 euro per maand??
kwakman
 kwakman - donderdag 18 november 2010 - 23:19   quote  deeplink  
Ik vind keje maar een slijmbal
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 19 november 2010 - 11:28   quote  deeplink  
ik had zo wie zo liever al keje molenaar gehad dan rick van den boog,maar wie ben ik?
Ride
 Ride - vrijdag 19 november 2010 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 november 2010 - 23:19 schreef kwakman het volgende:
Ik vind keje maar een slijmbal
Waarom??
Pietje
 Pietje - vrijdag 19 november 2010 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 november 2010 - 20:25 schreef alibabba het volgende:

[..]

Whahahaha! Als de wielen ervan af lopen, kun je wellicht de bodemplaat er ook uit halen. Dan heb je net zo'n karretje als Fred Flintstone. Een beetje optillen en meelopen. Hahahaha :-) Enne... dus geen benzine meer tanken!
remco k
 remco k - vrijdag 19 november 2010 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 11:39 schreef Ride het volgende:

[..]

Waarom??
zoals verwacht krijg je daar geen antwoord...
alibabba
 alibabba - vrijdag 19 november 2010 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 november 2010 - 22:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Lekker in de oldtimer verzekering all risk a 3 euro per maand??
Tis wel wat meer dan 3 euro, moet toch elke dag een 60 km toeren met dat gevaarte en dat gaat niet zonder risk....
remco k
 remco k - zaterdag 20 november 2010 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 20:29 schreef alibabba het volgende:

[..]

Tis wel wat meer dan 3 euro, moet toch elke dag een 60 km toeren met dat gevaarte en dat gaat niet zonder risk....
HAhahah
alibabba
 alibabba - zaterdag 20 november 2010 - 17:57   quote  deeplink  
Alles wat in die ledenraad zit, kan niet deugen. De Ledenraad heeft de bevoegdheid om bestuursleden van de vereniging te benoemen, te ontslaan of te schorsen. Ik zie al meer dan een jaar dat degene nu in de top zitten, niet goed zijn. Als die onbenullen dat niet zien, dan hebben ze stront in de ogen en geen dunne stront! Ik hoorde ook Daniel Dekker en Freek de Jonge positief zijn over de topmannen. Deze twee praten veel met vd.Boog en dan kun je nagaan hoe je gehersenspoeld kunt worden door mensen die er werkelijk de ballen verstand van hebben.
pimpampet
 pimpampet - zaterdag 20 november 2010 - 19:30   quote  deeplink  
Verschrikkelijke ikke
Lees verder op: http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=1568

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Molenaar stelt zich kandidaat voor ledenraad bij Ajax'

0.0065698