|
|
moa
|
|
|
Ik probeer het nog maar eens een keer, wie gaan we halen in de winterstop?
Er is inmiddels naast de injectie van 17 miljoen euro een tweede financiële injectie van nogmaals 13 miljoen euro op handen, waardoor het waarschijnlijk lijkt dat er deze winter wel wat mogelijkheden zullen zijn mbt. het aantrekken van nieuwe spelers.
Op welke posities zie jij graag iemand komen en nog belangrijker, WIE zie je daar graag komen?
Om het wat makkelijker te maken, volgt hier een lijstje van spelers die beschikken over een aflopend contract: (Marktwaarde tussen aanhalingstekens)
Eredivisie:
Danny Koevermans (3.000.000 €) PSV Michael Silberbauer (2.500.000 €) FC Utrecht Lasse Schone (2.250.000 €) NEC (Optie +1 jaar) Mika Väyrynen (1.750.000 €) Heerenveen Mido (1.700.000 €) Ajax Anouar Hadouir (1.500.000 €) Roda JC Brian VandenBussche (1.500.000 €) Heerenveen Koen van de Laak (1.400.000 €) Groningen Fredrik Stenman (1.400.000 €) Groningen Pa-Modou Kah (1.250.000 €) Roda JC Lorenzo Davids (1.000.000 €) NEC Mark van der Maarel (600.000 €) FC Utrecht Guyon Fernandez (500.000 €) Excelsior
België:
Thomas Buffel (2.500.000 €) KRC Genk Marcin Wasilewski (2.200.000 €) RSC Anderlecht Mats Rits (1.000.000 €) GBA
Portugese SuperLiga:
Luis Aguiar ( 4.000.000 € ) Sporting Braga / 25jr / Transfervrij in zomer 2011. Alberto Rodríguez ( 3.700.000 € ) Sporting Braga / 26jr / Transfervrij in zomer 2011. Helder Postiga ( 3.500.000 € ) Sporting Lissabon / 28jr / Transfervrij in zomer 2011.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 november 2010 door moa -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
even checken... zijn er al 3 van. slotje |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik moet ook maar gewoon niet reageren, reported spam.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 november 2010 door moa -- |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 16:02 schreef moa het volgende:Ik probeer het nog maar eens een keer, wie gaan we halen in de winterstop? Er is inmiddels naast de injectie van 17 miljoen euro een tweede financiële injectie van nogmaals 13 miljoen euro op handen, waardoor het waarschijnlijk lijkt dat er deze winter wel wat mogelijkheden zullen zijn mbt. het aantrekken van nieuwe spelers. Op welke posities zie jij graag iemand komen en nog belangrijker, WIE zie je daar graag komen? Om het wat makkelijker te maken, volgt hier een lijstje van spelers die beschikken over een aflopend contract: (Marktwaarde tussen aanhalingstekens) Eredivisie: Danny Koevermans (3.000.000 €) PSV Michael Silberbauer (2.500.000 €) FC Utrecht Lasse Schone (2.250.000 €) NEC (Optie +1 jaar) Mika Väyrynen (1.750.000 €) Heerenveen Mido (1.700.000 €) Ajax Anouar Hadouir (1.500.000 €) Roda JC Brian VandenBussche (1.500.000 €) Heerenveen Koen van de Laak (1.400.000 €) Groningen Fredrik Stenman (1.400.000 €) Groningen Pa-Modou Kah (1.250.000 €) Roda JC Lorenzo Davids (1.000.000 €) NEC Mark van der Maarel (600.000 €) FC Utrecht pff... haal Mido sowieso uit de lijst.
Ik denk niet dat deze spelers een meerwaarde zullen zijn. Als ik dan toch iemand moet kiezen worden het 1.Silberbauer of 2.Koen vd Laak. Maar wel transfervrij aant einde van het seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 november 2010 door Roy15 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, Mido's prijs is overigens in M&M's.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 november 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
adje
|
|
|
Hadouir en Schone dat moet genoeg zijn de rest hebben we zelf al lopen of komen terug |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
heel goed dat je je gescholden ziektes weg haald moa. verder slotje |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Mido heeft ook niet mijn persoonlijke voorkeur, ik zet hem er ff in voor de volledigheid. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: haha lol, eensch! De geschatte transferwaardes zijn trouwens afkomstig van Transfermarkt.de/co.uk |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ok. had ik niet verwacht. dacht dat je hem graag wilde. dan geweldig topic dit!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zelfs met die 13 miljoen erbij kunnen we nog geen spelers aantrekken. Pas bij een positief eigen vermogen. Was 35 miljoen negatief, na eerste injectie nog 18 miljoen negatief en nu virtueel 5 miljoen negatief. Vind geen van bovenstaande spelers trouwens een aanwinst. Btw Mido en Vandenbussche hoe kom je erbij?!? Enige speler die er nog mee door kan is Silberbauer, maar die wil naar Engeland. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: huh, ben je je leven aan het beteren? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zitten wel een paar goede spelers bij.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 16:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zelfs met die 13 miljoen erbij kunnen we nog geen spelers aantrekken. Pas bij een positief eigen vermogen. Was 35 miljoen negatief, na eerste injectie nog 18 miljoen negatief en nu virtueel 5 miljoen negatief. Vind geen van bovenstaande spelers trouwens een aanwinst. Btw Mido en Vandenbussche hoe kom je erbij?!? Enige speler die er nog mee door kan is Silberbauer, maar die wil naar Engeland. Het lijstje betreft slechts een aantal spelers uit de eredivisie die binnenkort transfervrij zijn, het is niet mijn verlanglijstje.
Edit: Overigens zou ik graag Hadouir zien komen, en ook Schone is denk ik een versterking. Iemand als Stenman zou ik graag transfervrij zien komen als bijvoorbeeld Vlaar verkocht zou worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 november 2010 door moa -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Zeg het niet graag maar ben het eens met obiku |
|
|
|
|
craven
|
|
|
euhhh ff denken geen geld! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
ten eerste wat een waardeloze lijst met namen en mido? pfffffffff ten tweede er ontbreekt nog altijd iets wat was het ook alweer glet of gaetl of geld zoiets ik weet niet meer precies. |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
idd haal die mido eraf die is nog geen 5 knaken waard en de rest is te duur. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Danny Koevermans, Michael Silberbauer, Lasse Schone, Anouar Hadouir en Fredrik Stenman vind jij waardeloos? Apart.. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Lasse Schone de rest bedankt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Al die spelers zijn beter dan dat we nu hebben. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 18:26 schreef MMM het volgende:[..] Danny Koevermans, Michael Silberbauer, Lasse Schone, Anouar Hadouir en Fredrik Stenman vind jij waardeloos? Apart.. silberbauer is een aardige speler, niet meer niet minder. de rest is waardeloos ja |
|
|
|
|
willian
|
|
|
uhh, volgens mij was het geld NIET voor transfers!!! |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: niet door vertellen aan pim blokland....;-) |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
volgens mij snapt hier niemand dat we van de KNVB geen spelers MOGEN kopen! Categorie 1! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik zie liever niemand in de winterstop komen. Hand op de knip houden, en categorie 2 (dus mogen kopen) is pas tegen de zomer weer van toepassing. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
overal valt te lezen dat pim blokland zn geleende geld heeft omgezet in aandelen. overal staat dan ook bij dat we nog niet uit curatele categorie 1 zijn. al deze reactie's zijn al gegeven op eerder geopende topics als 'winterstop aankopen' of 'transfers' of 'aflopende contracten'. Dus eigenlijk kun je wel concluderen dat dit een geheel kansloze topic is waar iedereen hier al 100 x z'n mening over heeft uitgesproken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 19:10 schreef RedDevil1990 het volgende:overal valt te lezen dat pim blokland zn geleende geld heeft omgezet in aandelen. overal staat dan ook bij dat we nog niet uit curatele categorie 1 zijn. al deze reactie's zijn al gegeven op eerder geopende topics als 'winterstop aankopen' of 'transfers' of 'aflopende contracten'. Dus eigenlijk kun je wel concluderen dat dit een geheel kansloze topic is waar iedereen hier al 100 x z'n mening over heeft uitgesproken Precies !!! SLOTJE!!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 19:10 schreef RedDevil1990 het volgende:overal valt te lezen dat pim blokland zn geleende geld heeft omgezet in aandelen. overal staat dan ook bij dat we nog niet uit curatele categorie 1 zijn. al deze reactie's zijn al gegeven op eerder geopende topics als 'winterstop aankopen' of 'transfers' of 'aflopende contracten'. Dus eigenlijk kun je wel concluderen dat dit een geheel kansloze topic is waar iedereen hier al 100 x z'n mening over heeft uitgesproken En dit topic gaat dus niet over de eventuele financiele haalbaarheid van welke transfer dan ook.
De vraag is simpel, wie zie je graag komen, als er uberhaupt iemand KAN komen? Gebruik gerust je fantasie, met je geklaag help je niet echt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Volgens mij heb je de getalletjes achter de namen gemist, |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ik voeg even aan de lijst toe: Guyon Fernandez |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: En transfervrij komende zomer, dus wellicht voor een habbekrats af te halen in de winter. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik vind dat Feyenoord dit serieus moet overwegen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 19:28 schreef moa het volgende:[..] En dit topic gaat dus niet over de eventuele financiele haalbaarheid van welke transfer dan ook. De vraag is simpel, wie zie je graag komen. cassilias, maicon, puyol, terry, capdevilla, xavi, iniesta, nasri, messi, ronaldo, david villa, rooney, fabregas en herman den blijker (heb honger) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 19:28 schreef moa het volgende:[..] En dit topic gaat dus niet over de eventuele financiele haalbaarheid van welke transfer dan ook. De vraag is simpel, wie zie je graag komen, als er uberhaupt iemand KAN komen? Gebruik gerust je fantasie, met je geklaag help je niet echt. Messi Cannevaro Teves Gerard terry en z`n zuster!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Effe dement en blond...Wie is dat? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 19:40 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] cassilias, maicon, puyol, terry, capdevilla, xavi, iniesta, nasri, messi, ronaldo, david villa, rooney, fabregas en herman den blijker (heb honger) hahahaha |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 19:40 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] cassilias, maicon, puyol, terry, capdevilla, xavi, iniesta, nasri, messi, ronaldo, david villa, rooney, fabregas en herman den blijker (heb honger) Wat begrijp je niet aan transfervrij en haalbaar. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: jij zeg zelf dat het niet om financieel haalbare spelers gaat en dat we onze fantasie moeten gebruiken, doe niet zo negatief jij. kom ik met spelersnamen aan is het nog niet goed |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: topspits van barcelona |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Omdat niemand haalbaar is, maakt hun transfer status ook niet uit. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 19:45 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] jij zeg zelf dat het niet om financieel haalbare spelers gaat en dat we onze fantasie moeten gebruiken, doe niet zo negatief jij. kom ik met spelersnamen aan is het nog niet goed Misschien moet je deze website eens bezoeken: http://www.dyslexie.nl/
Ik zeg dat deze topic geen discussie is over de haalbaarheid van een eventuele transfer. Daarmee is nog niet gezegd dat de door mij genoemde namen niet haalbaar zijn, het lijstje bestaat namelijk uit spelers welke in het bezit zijn van een aflopend contract en mogelijk als versterking kunnen gelden. Dit soort spelers zijn vaak voor een fractie van hun marktwaarde aan te trekken, en daardoor financieel MOGELIJK haalbaar voor Feyenoord en/of zijn investeerders. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zoooo...Dan blijf ik toch maar liever blond en dement. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
kan ik niks aan doen dat ik echt dyslexie heb. heb der namelijk ook niet voor gekozen maarja denk dat het beter is als ik hier niet verder op ingaat want daar heb ik dan blijkbaar te weinig fantasie voor |
|
|
|