|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zou zo mooi zijn he :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: het begin is er!! 0-1 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
2de helft met 2 vingers in de NEUS |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja als Real ff gas geeft zijn die joden nergens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: valt het jou ook op!!Ik hoop nog op een briljante wissel van Jol :) Morinho moet het zo laten staan maar zal spelers gaan sparen voor tegen Barca zondag? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 21:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] valt het jou ook op!!Ik hoop nog op een briljante wissel van Jol :) Morinho moet het zo laten staan maar zal spelers gaan sparen voor tegen Barca zondag? Als sparen t doel is kan ie ze wel laten staan. Is net een training. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben voor de verandering eens aan t kijken. Nou ja was. Jodenpubliek liep die Ronaldo ook uit te fluiten. AFGUNST. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 21:41 schreef Stylzz het volgende:Ik ben voor de verandering eens aan t kijken. Nou ja was. Jodenpubliek liep die Ronaldo ook uit te fluiten. AFGUNST. uiteraard!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 21:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] valt het jou ook op!!Ik hoop nog op een briljante wissel van Jol :) Morinho moet het zo laten staan maar zal spelers gaan sparen voor tegen Barca zondag? heeft ie voor aanvang van dit potje al gedaan volgens mij |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nou die waren alle geblesseerd!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat ook ja;
Mourinho mist tegen Ajax de geblesseerde Ricardo Carvalho, Gonzales Higuain en Sami Khedira. ''Dat is vervelend, want zoals jullie weten speel ik het liefst altijd in dezelfde samenstelling. Alleen op die manier kan je in mijn ogen aan een stabiel team bouwen'', zei de oefenmeester die vorig seizoen met Internazionale de Champions League won.
''Maar we hebben een brede en goede selectie. We zijn in vorm en willen dat graag ook tegen Ajax laten zien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 november 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Lekker het seizoen afmaken. Niemand kopen, eerst de schuld wegwerken. Beetje ballen, lekker ballen, beetje winnen, beetje verliezen, geen degradatiegevaar en nergens om spelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 22:02 schreef Quiroz het volgende:Lekker het seizoen afmaken. Niemand kopen, eerst de schuld wegwerken. Beetje ballen, lekker ballen, beetje winnen, beetje verliezen, geen degradatiegevaar en nergens om spelen. Verkeerde topic joh!!! Boudewijn!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben bejaardentv aan t kijken. NED1. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: mwah er is toch geen voetbal WEDSTRIJD... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 't kan snel gaan als je er ff niet bij bent |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op Ned1 nu wel dezelfde type mensen als op 3... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: oh das niet best!!pijpenkrulletje onder de hoed vandaan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee verstandelijk en lichamelijk beperkt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zie je idd ook steeds vaker |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat wel natuurlijk! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hehehe geslepen die rode kaart. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en die Ramos dacht, ff wachten, dat kan ik ook |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: het mooiste had geweest als Ronaldo het ook had gedaan!!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
ancifr
|
|
|
misschien wel beter dan johnny ik zeg aantrekke die gast |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het haddad zo zooi kunnen zijn ... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Zit ik nu gewoon naar filmpjes van Milo en Leon te kijken die aan het voetballen zijn?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 december 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: LUL!!!!!!!!! ik speel je helemaal zoek! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat geloof ik meteen, ik zuip je na de wedstrijd wel onder tafel. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Wrong! jonge jij red vaak niet eens het einde van de wedstrijd, jij red vaak de wedstrijd niet eens meer ouwe! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 02 december 2010 - 10:52 schreef Milo het volgende:[..] Wrong! jonge jij red vaak niet eens het einde van de wedstrijd, jij red vaak de wedstrijd niet eens meer ouwe! Dat ik lam ben betekend niet dat ik niet gewoon door zuip! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hehehehe 11 dec heb ik een feestje bij je in de buurt. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
@ Milo en Jumper!
Allemaal grootspraak!! Moeten maar eens een keer met zijn allen ruim voor de wedstrijd afspreken en dan zullen we wel zien wie, wie onder de tafel zuipt! (hou er rekening mee dat ik in Limburg woon) |
|
|
|