|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 02 december 2010 - 14:07 schreef Feyenoord till i die het volgende:@ Milo en Jumper! Allemaal grootspraak!! Moeten maar eens een keer met zijn allen ruim voor de wedstrijd afspreken en dan zullen we wel zien wie, wie onder de tafel zuipt! (hou er rekening mee dat ik in Limburg woon) Jij probeert Milo gewoon in de val te lokken, je weet dat hij nog niet in de buurt van de kuip mag komen.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ohms en over dat Limburg zou ik liegen als ik jou was. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zullen we gewoon afspreken dat ik verlies? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
JanDirkStouten
Been: Niet een speler van Excelsior is in beeld bij Feyenoord.
Pfff....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 december 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor de winterstop dan he. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lijkt me dat hij dit in het algemeen bedoeld? Dus ook voor het volgende seizoen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
13:26) Feyenoord gaat in de winterstop niet shoppen bij buurman Excelsior (VoetbalZone) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hmmm oke, dan maar een contract aanbieden in januari zodat ze volgend jaar bij ons spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Achter de schermen zal er toch wel wat gebeuren? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou me niet verbazen als dat niet gebeurd.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bruins vervangt mokotjo. Dan spelen we met 1 verdedigende middenvelder? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Misschien laat hij Bruins als vm spelen? Wat me waardeloos lijkt maargoed. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee hooguit als invaller. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij is maar voor 80% fit ofzo? Nou zelfs dan is hij nog beter dan Bruins.
Maja, we zien het zondag wel! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Bruins als VM naast El Ahmadi. Zal mij benieuwen. Veel steekballen op Gini op 10 en dan door op De Beuk Erin en GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 02 december 2010 - 14:07 schreef Feyenoord till i die het volgende:@ Milo en Jumper! Allemaal grootspraak!! Moeten maar eens een keer met zijn allen ruim voor de wedstrijd afspreken en dan zullen we wel zien wie, wie onder de tafel zuipt! (hou er rekening mee dat ik in Limburg woon) dus jij drinkt amstel malt, omdat je moet rijden pannenkoek! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Of van dat wijven hertog Jan bier.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Toen ik hem gisteren zag had tie een joint en een pilsie in z`n hand...
Internet is soms niet wat het lijkt denk ik dan maar!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord heeft een verdediger op het oog die achterin op meerdere plekken inzetbaar is, Mario wil niet op namen ingaan maar het is een Nederlandse jongen.
Bron: Radio Rijnmond |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2010 - 13:27 schreef MMM het volgende:Feyenoord heeft een verdediger op het oog die achterin op meerdere plekken inzetbaar is, Mario wil niet op namen ingaan maar het is een Nederlandse jongen. Bron: Radio Rijnmond Nou ik ben benieuwd!!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2010 - 13:27 schreef MMM het volgende:Feyenoord heeft een verdediger op het oog die achterin op meerdere plekken inzetbaar is, Mario wil niet op namen ingaan maar het is een Nederlandse jongen. Bron: Radio Rijnmond Als het André Ooijer is... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Al die namen die we niet kunnen betalen.Ik denk aan een harde engelse verdediger en een spits zonder tanden uit een wazige competitie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat denk ik ook idd!!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Zou me niet verbazen met ons scoutings apparaat :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Is wel op meerdere plekken inzetbaar, hahahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vooral in het Kralingse bos.... |
|
|
|
|
paco
|
|
|
theo is te koop direkt pakken die gast |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 13 december 2010 - 22:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Toen ik hem gisteren zag had tie een joint en een pilsie in z`n hand... Internet is soms niet wat het lijkt denk ik dan maar!!! Mmmm ach wat moet ik zeggen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha ja en wat moet ik nu zeggen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die Ars van Zwolle heeft hier nog in de jeugd gespeeld, wist ik niet.. |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: ook maar een blauwe maandag |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Blijkt ie straks een grotere clubman dan gasten die jaren op vrkenoord gezeten hebben. |
|
|
|