BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boeve staat open voor Ajax als hij wordt gevraagd

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nummer10
 nummer10 - maandag 15 november 2010 - 16:47   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/148901/Boeve_staat_open_voor_Ajax_als_hij_wordt_gevraagd.html

Boeve staat open voor Ajax als hij wordt gevraagd
Oud-international Peter Boeve zou graag in de ledenraad van Ajax stappen, maar dan moet hem dat wel gevraagd worden. Dat zei hij in een reactie op de column van Johan Cruijff.

De oud-Ajacied schreef in zijn wekelijkse column in De Telegraaf dat oud-spelers van de club moeten toetreden tot de ledenraad om de club er weer bovenop te helpen. Boeve, voormalig linksback van Ajax, zou het mooi vinden om in de ledenraad te komen. "Maar voor zoiets moet je wel gevraagd worden. Als dat gebeurt, sta ik zeker open voor een gesprek met Ajax."

Dat het nu zo slecht met Ajax gaat, doet hem naar eigen zeggen veel pijn. "Als je zo lang voor een club hebt gespeeld, ga je er van houden. En houden van is in mijn ogen niet zwijgen en jaknikken, maar zaken bespreekbaar maken.

gaat de goeie kant op..... denk dat het niet zo heel lang meer duurt mannen !!! verlies PSV luid het vertrek van het bestuur in hoop ik !!
japhe
 japhe - maandag 15 november 2010 - 16:59   quote  deeplink  
dat gaat de goede kant op molenaar, overmars, boeve wie volgt??
Robinho
 Robinho - maandag 15 november 2010 - 17:12   quote  deeplink  
Boeve? Liever niet, die man praat alleen wartaal en wordt nergens serieus genomen.
Robinho
 Robinho - maandag 15 november 2010 - 17:13   quote  deeplink  
@nummer 10, dus je hoopt dat we van psv verliezen?! Tsssss........
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 15 november 2010 - 17:24   quote  deeplink  
Peter wie?
joduh
 joduh - maandag 15 november 2010 - 17:26   quote  deeplink  
boeve...weet je van boeven!!!!ken jij vast wel man... ;-)
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 15 november 2010 - 17:28   quote  deeplink  
Hahaha

oh.. die Peter...

schrok al... dacht een ene R.de Vries ;)

Schop ik trouwens harder onder zijn kont dan dat watje
Ikke_tik
 Ikke_tik - maandag 15 november 2010 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 17:12 schreef Robinho het volgende:
Boeve? Liever niet, die man praat alleen wartaal en wordt nergens serieus genomen.
Mee eens. Die gast is bij de kleinste clubs nog mislukt.
remco k
 remco k - maandag 15 november 2010 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 19:18 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Mee eens. Die gast is bij de kleinste clubs nog mislukt.
Als trainer, ja, blijkbaar weet je niet echt wie hij is en waar hij wel verstand van heeft, toen hij assistent was, was Adriaanse goed te spreken over hem. En volgens mij hebben er wel meer assistenten gelopen bij Ajax, die als trainer zelf niet bijster goed waren
Ikke_tik
 Ikke_tik - maandag 15 november 2010 - 20:05   quote  deeplink  
Hou nou toch op joh. Boeve was een aardige Veluwsche verdediger die lekker naar voren kon spelen, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand bij Ajax op de persoon Boeve of zijn vaardigheden zit te wachten.

Misschien Barry Hulshoff ook nog polsen? :-S
remco k
 remco k - maandag 15 november 2010 - 20:25   quote  deeplink  
Ach, ik ben blij dat jij het beter ziet, dan een echte toptrainer zoals Adriaanse is en was, en nee, ik was het er toen ook niet mee eens dat hij weg moest bij Ajax....
Ikke_tik
 Ikke_tik - maandag 15 november 2010 - 20:29   quote  deeplink  
Het gaat niet over Co, maar over Peter Boeve. Overigens is Co ook buitengewoon goed te spreken over ene Martin Jol: http://bit.ly/bwW5qn ;-)

Maar even serieus, we gaan het hier toch niet over no-names als Boeve hebben, die hun graantje mee proberen te pikken uit het gedoe bij Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 15 november 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 20:29 schreef Ikke_tik het volgende:
Het gaat niet over Co, maar over Peter Boeve. Overigens is Co ook buitengewoon goed te spreken over ene Martin Jol: http://bit.ly/bwW5qn ;-)

Maar even serieus, we gaan het hier toch niet over no-names als Boeve hebben, die hun graantje mee proberen te pikken uit het gedoe bij Ajax.
Inderdaad en denk niet dat er onder boeve wel opeens sprankelend gespeeld word.
Denk dat we nog even geduld moeten hebben voor die derde ster!
eSCee
 eSCee - maandag 15 november 2010 - 20:58   quote  deeplink  
Wat willen jullie nou.. zakenlieden die helaas t voetbalwereldje niet kennen? of mensen die de ajax adem hebben. respect voor Boeve. Zijn geen mensen die je no-names noemt. zeker niet als je zelf niks voor AJAX betekent hebt.
Ikke_tik
 Ikke_tik - maandag 15 november 2010 - 21:19   quote  deeplink  
De kantinejuf heeft ook Ajax-adem... ook maar inzetten?
eSCee
 eSCee - maandag 15 november 2010 - 21:21   quote  deeplink  
de kantinejuf heeft geen verstand van voetbal, dus nee
Ikke_tik
 Ikke_tik - maandag 15 november 2010 - 21:22   quote  deeplink  
Snelle quote van Boeve "Keje heeft verstand van juridische zaken, ik van pr. Zo zijn we complementair aan elkaar."

PR? Gaat Boeve voortaan de pers bijmurmelen?
remco k
 remco k - maandag 15 november 2010 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 20:29 schreef Ikke_tik het volgende:

Dat is een bericht aan het begin van dit seizoen, toen leek het er inderdaad op dat hij aanvallend ging spelen, en dat deed hij niet, tevens ging het over afgelopen seizoen na de winterstop. Ik denk niet dat Co er nu nog hetzelfde over denkt, dat geeft Co in het begin ook aan, hij vind Jol een te defensieve trainer.
Ikke_tik
 Ikke_tik - maandag 15 november 2010 - 22:15   quote  deeplink  
Jol is niet eens te defensief in zijn spelopvatting. Het probleem van Ajax is -daar gaan we weer- de matige selectie en dan met name het ontbreken van een echte nummer 10. Geen van de huidige middenvelders kan die rol aan, of is daar al aan toe. Voeg daar aan toe dat zich voor de vleugels niemand aandient die consistent presteert... en je vervalt in het kick and rush van nu. Ajax-onwaardig, dat dan weer wel.
remco k
 remco k - maandag 15 november 2010 - 22:19   quote  deeplink  
ik vind, dat wanneer je met 2 verdedigend ingestelde spelers op het middenveld speelt, dat je dan niet des Ajax speelt, en te verdedigend bent ingesteld.
Ikke_tik
 Ikke_tik - maandag 15 november 2010 - 22:30   quote  deeplink  
Remco, wanneer je geen aanvallende middenvelder met nummer 10 capaciteiten hebt, kun je hem ook niet opstellen. Erikssen is er nog niet aan toe, de Jong floreert alleen wanneer een spits aanwezig is die een bal kan vasthouden, de Zeeuw is een controleur en Enoh ook. Hebben we Aissati te vlot laten gaan?
remco k
 remco k - maandag 15 november 2010 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 22:30 schreef Ikke_tik het volgende:
Remco, wanneer je geen aanvallende middenvelder met nummer 10 capaciteiten hebt, kun je hem ook niet opstellen. Erikssen is er nog niet aan toe, de Jong floreert alleen wanneer een spits aanwezig is die een bal kan vasthouden, de Zeeuw is een controleur en Enoh ook. Hebben we Aissati te vlot laten gaan?
Ik vind het echt volkomen onzin om te zeggen dat Eriksen er niet aan toe is, het probleem zit toch echt daar achter rechts en links op het middenveld, een echte 10 hoeft verdedigedend niks meer te doen dan druk zetten op de tegenstander bij balverlies, technisch heeft hij de juiste bagage, hij heeft een extreem hoge handelingssnelheid, en is in staat spelers alleen voor de goal te zetten, meer dan dat heeft hij niet nodig en hij kan daar nog verder in groeien
sjasphere
 sjasphere - maandag 15 november 2010 - 22:37   quote  deeplink  
ruud krol erbij
Robinho
 Robinho - dinsdag 16 november 2010 - 11:12   quote  deeplink  
Hoe kun je nou met een echte 10 spelen als je zo'n slechte linkerflank hebt, je wordt omver geblazen!
Robinho
 Robinho - dinsdag 16 november 2010 - 11:16   quote  deeplink  
En on topic: Boeve schiet echt tekort om Ajax te komen redden. Weten de meesten hier wel wat deze man (niet) heeft gepresteerd? Dat heeft niets met respect te maken, dat getuigt wel van realisme. Ik zie het al voor me . Van den Boog en Coronel gaan weg en Ling en Boeve vervangen ze. Waaahaaahaaa. Het enige wat Van den Boog moet doen is voet bij stuk houden bij enkele nutteloze (transfervrije) aankopen. Een aakoop moet iets toevoegen en anders moet er eigen jeugd op die plek.
robje
 robje - dinsdag 16 november 2010 - 12:23   quote  deeplink  
Hoe zo Ajax moet hem vragen. Als je echt Ajax in je hart heb dan stap je in net zoals Molenaar het doet. Wat heeft Boeve nou bereikt dan om zich dezelfde privileges toe te dichten als JC. Wat nou AJAX moet me vragen!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boeve staat open voor Ajax als hij wordt gevraagd

0.0079970