|
|
remco k
|
|
|
In deze voor ons Ajax supporters barre tijden, is het toch even nodig (vind ik) om even stil te staan bij een echte Ajacied. Litmanen, een echte nummer 10 waar je de rillingen van over het lijf lopen als je er aan terug denkt.
Het heeft er alle schijn van dat Jari Litmanen (39) snel een punt achter zijn loopbaan zet. De Fins international speelt woensdag mogelijk zijn laatste wedstrijd.
Finland neemt het woensdag op tegen San Marino. Dit kwalificatieduel voor het EK 2012 in Oekraïne en Polen zou zo maar eens het laatste duel van de oud-Ajacied kunnen zijn, laat bondscoach Olli Huttunen doorschemeren.
"Ik heb gesproken met Jari, alleen is hij altijd zo geheimzinnig", vertelde de bondscoach dit weekeinde. "Maar als ik voetbalsupporter was, zou ik de wedstrijd van woensdag niet willen missen. Het kon wel eens de laatste van Jari Litmanen zijn."
Wanneer Litmanen woensdag aantreedt speelt hij zijn 136 interland. De aanvaller staat momenteel onder contract bij FC Lahti.
Toch een moment om bij stil te staan...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 november 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik hou van die vent man......ik kom uit de kast....hahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hey Joduh........Man hoe is het ermee, ik dacht dat je weg was man.. hahah. Heb je het andere topic gezien, ik heb jou ook voorgedragen voor de ledenraad van Ajax, met alle gasten van dit forum, moeten we de club toch weer aan het ballen krijgen man................Of niet dan??!!
Grapje hoor..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 17:18 schreef remco k het volgende:[..] Hey Joduh........Man hoe is het ermee, ik dacht dat je weg was man.. hahah. Heb je het andere topic gezien, ik heb jou ook voorgedragen voor de ledenraad van Ajax, met alle gasten van dit forum, moeten we de club toch weer aan het ballen krijgen man................Of niet dan??!! Grapje hoor..... hhaha ik heb al gereageerd man....joh ,ik ben zo schijtziek van ajax ff......ik weet niet of ik wel of niet wil kijken en wel of niet erover wil praten man.....het is zwaar kutje he? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: hahahah
en dan zeggen ze dat ik een leipo ben ;)
maar ik hou ook van die man. Tijd om naar Ajax te halen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
joh en ik weet dat er wat gebeuren moet.....maar om cruyff als de messias te zien gaat me ook te ver....weet je man?ik weet het godverdommem echt niet!!!!!!het is gewoon mijn ajax niet meer hoe ze gaan momenteel man!!!! |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
De rillingen staan je direct op de rug en daarnaast illustreedt het ook hoe kut het op dit moment gaat. Loopt er dan ook maar één gast bij op dit moment waar je de rillingen van op je rug krijgt NEE!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
E-J
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 17:22 schreef joduh het volgende:[..] hhaha ik heb al gereageerd man....joh ,ik ben zo schijtziek van ajax ff......ik weet niet of ik wel of niet wil kijken en wel of niet erover wil praten man.....het is zwaar kutje he? Het is inderdaad zwaar klote, ik ben er ook ff klaar mee.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Litmanen, mijn idool. Een prachtige voetballer die ik altijd ben blijven volgen. Hopelijk komt hij terug naar onze club als trainer. Een man met een echt AJAX-hart. |
|
|
|
|
roeliskoel
|
|
|
koffers inpakken en hierheen komen!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Litmanen (weer) naar Ajax? Liever vandaag dan morgen!!! Een echte Ajacied, terug op het oude nest. Ik ben er heilig van overtuigd dat hij heel veel voor onze club kan betekenen! |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
Litmanen kan denk ik een speler als eriksen veel leren! Ajax moet maar eens vragen of de man interresse heeft in een baantje bij Ajax! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
LITMANEN IS EEN GEWELDIGE AJACIED EN EEN HELD!!!!!!!!!! |
|
|
|