|
|
PieterBos
|
|
|
Wat denken jullie hiervan? Gaat het wel of niet gebeuren en schieten we er wat mee op?
Bron: nosteletekst 807
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 november 2010 door PieterBos -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Hoop het niet. Die koevermans heb je niks aan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Dan nog liever de baab terug |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
ja alleen ruilen voor schaken of bruins.......... El ahmadi speelt steeds beter zonder Fer en heeft nog groeiprogressie. Heb liever dat hij groeit bij feyenoord dan bij Pisvee !!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Klopt en castaignos doet het ook steed beter, dus van mij hoeft het ook niet maar ben bang dat de paniek toeslaat en dat dan deze ruil gedaan wordt. Koevermans mag wel komen maar niet voor el Amhadi |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 21:12 schreef PieterBos het volgende:Wat denken jullie hiervan? Gaat het wel of niet gebeuren en schieten we er wat mee op? Bron: nosteletekst 807 Als je voor PSV bent zal het wel pijn doen denk... |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
van ruilen komt huilen...... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
semzoe
|
|
|
ze zijn bezig met drost van hereveen.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
stel wel voor om koevermans te kopen voor een grijpstuiver en gratis daar schaken bij te doen........ |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Ik hou niet van schaken... ik dam liever... |
|
|
|
|
semzoe
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Vond (vind) El Ahmadi niet constant genoeg maar als je hem weg doet heb je helemaal 0,0 ervaring op het middenveld. Hij heeft wel de kwaliteiten maar ze komen er niet vaak genoeg uit! Liever Koevermans op een ander manier zien te halen alhoewel Castaignos begint te scoren. Koevermans kan je wel gebruiken! Ook al is het maar om de concurrentie voor die spitsplaats te krijgen! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als Jon Dahl fit is is Koevermans niet nodig. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
denk dat je daar een goed punt hebt jumper, jon kan ballen vast houden, gaten maken voor andere steekpasses geven en scoort zelf |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat klopt misschien wel maar word hij nog wel fit?? Is het dan ook niet tot hooguit tot het einde van het seizoen?? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
dat dan weer wel, maar wat is de restwaarde van koef? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
De houdbaarheidsdatum van Koevermans is niet veel hoger dan die van Tomasson. Ik zeg ga door met Luc! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
je moet nu niet alleen meer in restwaarde denken. Als je met hem erbij door zijn leeftijd en ervaring volgend jaar top3 draaait heeft hij genoeg waarde gehad! We kunnen nu ook langzaam weer naar spotief vlak gaan kijken en hij kost je ook bijna geen drol. Behalve als je hem ruilt voor El Ahmadi! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ook maar het liefst met 2 handen! |
|
|
|
|
kiki&pim
|
|
|
quote: Wanneer is ie fit? dan Ben bang dat we Jon Dahl niet meer terug zien |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: doe je het al beter dan v Dijk.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ik hoop het, maar ik denk niet dat feyenoord dat gaat doen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Dat hoop ik, dat Feyenoord het idd niet gaat doen |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Dat zou pas echt wanbeleid zijn |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Nee, dat betekend slechts dat pisvee misschien El Ahmadi mag kopen . . . . mits ze er genoeg euro's voor willen schokken |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Laat psv maar een dik bedrag overmaken zoals Sev zegt.
En Koevermans lekker op de bank houden! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Of PSV eerst een flink bedrag laten overmaken en dan voor een klein bedrag Koevermans hierheen halen. Moet toch minimaal concurrentie voor de spitspositie binnen halen. Nu heb je alleen Castaignos! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
koevermans gaat komen, gratis en voor niks! |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote: Daar zit toch niemand op te wachten... een speler met 15 kilo overgewicht?? Als je een foto van Koevermans,mido en ronaldo naast elkaar zou zetten zou je denken dat het broers zijn ;) |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
affelay voor el ahmadi? goede zet! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 november 2010 - 10:59 schreef El Jardinero het volgende:[..] Daar zit toch niemand op te wachten... een speler met 15 kilo overgewicht?? Als je een foto van Koevermans,mido en ronaldo naast elkaar zou zetten zou je denken dat het broers zijn ;) jij klapt ook in je handen als hij het feyenoordshirt aan heeft |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Jon Dahl fit? Hmm, vrees dat we dat niet meer mee gaan maken.
Maar goed, terug naar de topic, nee lijkt me geen goede ruil. Als ze onze El Ahmadi echt willen, moeten ze daar voor betalen. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote: Nou ben maar niet bang hoor, ik ben selectief met mijn helden!! |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Ik ben dat koeverman verhaal ZAT@!!(*&^%^%$%^(*&)_(^$%#@@!*&)(* Weg met koev!! hij heeft ook geen interesse. ik word moe met dat jaren geflirt van deze man. Feyenoord is voor koevermans een appeltje voor de dorst. Weg met die man!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: ik heb het niet over helden! jij staat gewoon te klappen! |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote: Heeft er niks mee te maken. Ook als Mido komt klappen we. Weg met die knoev!!! |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
sorry Milo! Ik heb ook nooit voor Pi-Air geklapt... zullen de meeste mij niet in dank afnemen maar vond het maar een beperkte voetballer met maar 1 uitzonderlijke klasse en dat waren zijn vrije trappen. Ik zeg niet dat het geen held is of geen feyenoorder maar ik heb zo mijn voorkeuren. Heel eigenaardig ventje ben ik daarin. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: nooooooooooooit!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 november 2010 - 12:01 schreef El Jardinero het volgende:sorry Milo! Ik heb ook nooit voor Pi-Air geklapt... zullen de meeste mij niet in dank afnemen maar vond het maar een beperkte voetballer met maar 1 uitzonderlijke klasse en dat waren zijn vrije trappen. Ik zeg niet dat het geen held is of geen feyenoorder maar ik heb zo mijn voorkeuren. Heel eigenaardig ventje ben ik daarin. gvd hij heeft ons de eufa cup bezorgd p-air///held! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 22:13 schreef hotjumper het volgende:De houdbaarheidsdatum van Koevermans is niet veel hoger dan die van Tomasson. Ik zeg ga door met Luc! Ga weg man, die Koevermans is sowieso altijd al niet een van de snelsten geweest, en toch scoort hij er best aardig op los. Hij heeft met zijn slome lichaam leren omgaan zeg maar. Tomasson daarentegen moet het juist van zijn snelheid hebben, maar dat is wel wat aan het minder worden, dus Tomasson is historisch materiaal, Koevermans zouden we best kunnen gebruiken..., maar niet door el Ahmadi, want dat is gewoon een gigantische goede voetballer. Daar gaan we spijt van krijgen als we hem laten gaan! Niet doen dus...
En sinds wanneer is die zeurzak van een Klaas Vaak in genade aangenomen? Dat is toch een mol of niet? |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote: kweet het samen met nog 10 andere! |
|
|
|