|
|
craven
|
|
|
quote: Je mag daar je mening in hebben, maar als pi-air achter de bal ging staan wist je voor 50% zeker dat die bal erin ging, de spanning was dan te voelen het hele stadion gonsde... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Los van of Koevermans een versterking is, wat ik persoonlijk WEL vind, vraag ik me af of het met El Ahmadi bij Feyenoord nog wel ècht wat wordt. Het lijkt nu weer koek en ei met Been, maar dat komt vooral door de blessures van Fer en Mokotjo. Als die weer fit zijn en El Ahmadi weer eens gewisseld wordt, wordt het weer een drama vrees ik. Als PSV een fatsoenlijke prijs wil betalen voor El Ahmadi, denk ik dat het voor iedereen beter is dat hij wordt verkocht! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Pi-air heeft in dat toernooi wel heel veel belangrijke doelpunten gemaakt! Uiteindelijk doe je het inderdaad wel met zijn elven! Is wel een feit dat we zonder Pi-air geen UEFA-cup hadden gewonnen! |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote:Op maandag 15 november 2010 - 21:12 schreef PieterBos het volgende:Wat denken jullie hiervan? Gaat het wel of niet gebeuren en schieten we er wat mee op? Bron: nosteletekst 807 NEEE AUB NIET!~!!! WIJ HEBBEN LUC!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 november 2010 - 13:03 schreef JanM het volgende:Los van of Koevermans een versterking is, wat ik persoonlijk WEL vind, vraag ik me af of het met El Ahmadi bij Feyenoord nog wel ècht wat wordt. Het lijkt nu weer koek en ei met Been, maar dat komt vooral door de blessures van Fer en Mokotjo. Als die weer fit zijn en El Ahmadi weer eens gewisseld wordt, wordt het weer een drama vrees ik. Als PSV een fatsoenlijke prijs wil betalen voor El Ahmadi, denk ik dat het voor iedereen beter is dat hij wordt verkocht! Als je genoeg vangt inderdaad wel!! |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote: Die waren vervangbaar.. Hij niet! |
|
|
|
|
3036
|
|
|
El ahmadi mag niet voor minder dan 5miljoen weg. 5 miljoen en Koevermans,deal! Niet dat ik zo'n an bent van koevermans, maar er is wel een kans dat hij er een zooitje intrapt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 november 2010 - 14:21 schreef 3036 het volgende:El ahmadi mag niet voor minder dan 5miljoen weg. 5 miljoen en Koevermans,deal! Niet dat ik zo'n an bent van koevermans, maar er is wel een kans dat hij er een zooitje intrapt. 2½ of 3 miljoen + Koevermans zou ik ook al een geweldige deal vinden! |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
koevermans wilt seizoen afmaken daaro |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Komt 'ie daarna maar gratis, ook goed! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Komt ie daarna maar niet. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Oh de UEFA cup! Het begin van alle financiële ellende |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: xxxxxl en nog te klein
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 november 2010 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
het boeit toch niemand hoe zwaar hij is, als hij die bal maar in eht doel legt. van mij mag Koef komen, maar zeker niet voor Ahmadi. die mag blijven (of voor 5 miljoen vertrekken), maar niet ruilen. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Iedere speler die zijn best doet in het Feyenoord shirt zou je als supporter voor moeten klappen, het gaat toch om de club niet om de speler. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Koevermans ruilen met Auassar en Schaken: zijn beide goedkoop in salaris voor de lampies en kunnen samen in één huis wonen, zijn ze gewend, dus nog meer besparing. 2 voor de prijs van 1. Hup psv grijp je kans! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 20:59 schreef RedWhiteBlack het volgende:Iedere speler die zijn best doet in het Feyenoord shirt zou je als supporter voor moeten klappen, het gaat toch om de club niet om de speler. Charisteas //// held! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|