BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 15 november 2010 - 22:38   quote  deeplink  
Nou, die wil dus ook weg.. Meneer kon geen eens normaal antwoord geven op de vraag of hij volgend jaar nog voor Feyenoord speelt.. 'Daar wil ik niet op antwoorden'

Pffff...
craven
 craven - maandag 15 november 2010 - 22:38   quote  deeplink  
tsjaaaa,,,,,,,,,,,
sterski010
 sterski010 - maandag 15 november 2010 - 22:39   quote  deeplink  
Arsenal zal wel...
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 15 november 2010 - 22:40   quote  deeplink  
gr.. ik krijg ineens allemaal berichten van vrienden die hem een kk jood vinden enzo..
Gaat echt te ver! Die jongen heeft sowieso een vorm van media training gehad waarbij hij niks mag zeggen over transfers dus niet mag bevestigen of hij wel of niet blijft. Gewoon zeggen: Ik weet het niet.

Hij is immers de enige samen met Vlaar, die misschien een redelijk transfer bedrag kan opbrengen om feyenoord uit het dal te trekken.
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - maandag 15 november 2010 - 22:43   quote  deeplink  
Hij gaat tuurlijk weg hij ziet net als fer en nog een paar andere geen perspectief bij feyenoord
MMM
 MMM - maandag 15 november 2010 - 22:45   quote  deeplink  
Hij is pas 20 jaar, heeft nog zoveel tijd.. Maarja misschien kijk ik wel teveel naar wat het beste is voor Feyenoord en niet voor de speler zelf.
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 november 2010 - 22:47   quote  deeplink  
Voor t juiste bedrag mag iedereen gaan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 november 2010 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 22:45 schreef MMM het volgende:
Hij is pas 20 jaar, heeft nog zoveel tijd.. Maarja misschien kijk ik wel teveel naar wat het beste is voor Feyenoord en niet voor de speler zelf.
Lekker weer allemaal!!!
Els
 Els - maandag 15 november 2010 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 22:40 schreef MauricioAros het volgende:
gr.. ik krijg ineens allemaal berichten van vrienden die hem een kk jood vinden enzo..
Gaat echt te ver! Die jongen heeft sowieso een vorm van media training gehad waarbij hij niks mag zeggen over transfers dus niet mag bevestigen of hij wel of niet blijft. Gewoon zeggen: Ik weet het niet.

Hij is immers de enige samen met Vlaar, die misschien een redelijk transfer bedrag kan opbrengen om feyenoord uit het dal te trekken.
Jood is onzin.
Maar hij had gewoon ja moeten zeggen, ze vragen daarna altijd of je nog ergens op terug wilt komen, dan had hij dat kunnen nuanceren. En kunnen zeggen, dat hij de intentie heeft om te blijven, maar als het in het belang van Feyenoord zou zijn, hij uiteraard open zou staan voor een transfer. Hoop niet dat hij iets van een mediatraining heeft gehad, weggegooid geld. Kort samengevat: slecht optreden.
klaas vaak
 klaas vaak - maandag 15 november 2010 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 22:49 schreef Els het volgende:

[..]

Jood is onzin.
Maar hij had gewoon ja moeten zeggen, ze vragen daarna altijd of je nog ergens op terug wilt komen, dan had hij dat kunnen nuanceren. En kunnen zeggen, dat hij de intentie heeft om te blijven, maar als het in het belang van Feyenoord zou zijn, hij uiteraard open zou staan voor een transfer. Hoop niet dat hij iets van een mediatraining heeft gehad, weggegooid geld. Kort samengevat: slecht optreden.
ja dat wordt een paar extra rondjes morgen.
MMM
 MMM - maandag 15 november 2010 - 22:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

Jood is onzin.
Eens.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - maandag 15 november 2010 - 22:57   quote  deeplink  
Hij toont hier ietwat gebrek aan intelligentie, daardoor weten wij wel waar we aan toe zijn. Hij tekent niet bij.
R()b
 R()b - maandag 15 november 2010 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 22:47 schreef Stylzz het volgende:
Voor t juiste bedrag mag iedereen gaan.
Vindt ik ook.
Milo
 Milo - dinsdag 16 november 2010 - 12:13   quote  deeplink  
jezus, ze hadden wijnaldum moeten verbieden om te gaan, neem die jongen in bescherming voor zichzelf!
wat een afgang!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 16 november 2010 - 12:35   quote  deeplink  
Die jongen gaat toch niet zijn eigen ruiten ingooien? Stel dat een andere droomclub dan Feyenoord langskomt, die Championsleague speelt en in een grotere competitie dan die van ons kikkerlandje? En dat deze met een grote zak geld voor hem en voor Feyenoord hem ophalen? Nou, dan klaagt niemand. Ik kan hem geen ongelijk geven. Ik zou ook niet roepen dat ik ammenooitnie weg zou gaan. Dan blijven die andere droomclubs weg. Dan gooi je je eigen ruiten in... Wie weet blijft hij nog een tijdje, maar laten we eerlijk zijn: uiteindelijk gaan alle voetballers naar grotere competities. Dat wil niet zeggen dat hij een jood is?
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 16 november 2010 - 12:43   quote  deeplink  
ik denk dat ie gewoon te eerlijk is om te zeggen "ik speel voor Feyenoord". Hij weet het nl gewoon niet. Soms kun je ook teveel zoeken achter een antwoord.
Ik denk dat het een goeie gozert is.
KKL
 KKL - dinsdag 16 november 2010 - 12:54   quote  deeplink  
Wie kijkt er nou naar de familie Barend? hahahahhaaa
FR-girl
 FR-girl - dinsdag 16 november 2010 - 13:10   quote  deeplink  
Wijnaldum heeft gewoon gedacht als nu ja zeg wordt daar op terug gekomen. als er een club komt en die bied veel geld laat feyenoord hem ook gaan. wijnaldum is naar mijn mening een goeie jongen. hij kan wel denken ik blijf bij feyenoord voor de club, maar ik heb altijd geleerd je moet op je werken alleen aan jezelf denken. wijnaldum speelt al een jaar of 3 lekker mee met feyenoord, als hij een mooie aandieding krijgt kan ik snappen dat hij vertrekt. ik hoop voor hem dat hij niet in het zelfde schuitje komt als Drenthe.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 16 november 2010 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2010 - 22:43 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:
Hij gaat tuurlijk weg hij ziet net als fer en nog een paar andere geen perspectief bij feyenoord
Komt doordat de leiding veel te open is geweest in de media!!
nooit mogen roepen dat het nog jaren kan duren.
Jonge gassies moet je vertrouwen geven!!
Overigens blijf ik volhouden dat een hoop van die jonkies onze club weer aan de top kunnen krijgen.
Dit alleen met wat meer ervaring in het team erbij! (of over een paar jaar)
JanM
 JanM - dinsdag 16 november 2010 - 13:18   quote  deeplink  
We gaan het wel zien. Denk niet dat er op dit moment clubs in de rij staan voor Feyenoorders, of ze moeten denken dat ze spelers voor een prikkie kunnen binnenhalen. Volgens http://www.transfermarkt.de/de/georginio-wijnaldum/profil/spieler_49499.html is zijn marktwaarde nu € 6 miljoen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 16 november 2010 - 13:22   quote  deeplink  
Hopen dat ze deze groep bij elkaar kunnen houden. Her en der wat zwakkeren vervangen, zoals het altijd moet. Dan komt het wel goed. Dit jaar moeten we alleen maar overleven, alles wat we meer pakken is meegenomen. Volgend jaar zijn 'we' wat rijper en als 'ze' er wat meer evenwicht wat leeftijd betreft in krijgen, heb je een ploeg die zomaar Nederland en wie weet Europa versteld kan doen staan...? (Hier zit natuurlijk een wens bij in, maar het zou zomaar kunnen!)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 16 november 2010 - 13:34   quote  deeplink  
+1
fredje
 fredje - dinsdag 16 november 2010 - 13:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

Jood is onzin.
Hij moet niks.
Hij kiest ervoor eerlijk te zijn en het antwoord is ik weet het niet punt.
Die jongen is pas 20 jaren jong. Laat hem lekker een jongen zijn.
We moeten blij zijn dat hij voor ons speelt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 16 november 2010 - 13:53   quote  deeplink  
Heeft afgelopen zomer nog gezegd dat hij zich nog niet alleen op een flatje ziet zitten in een ander land.
Ik denk dat hij nog 1 of 2 jaar wacht op betere tijden en dan vertrekt!
fredje
 fredje - dinsdag 16 november 2010 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 - 12:54 schreef KKL het volgende:
Wie kijkt er nou naar de familie Barend? hahahahhaaa
Leuk programma hoor.Ik had eerst ook me twijfels maar die zijn allemaal weg genomen.
Beter dan jack en die snor.
turok
 turok - dinsdag 16 november 2010 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 - 13:54 schreef fredje het volgende:

[..]

Leuk programma hoor.Ik had eerst ook me twijfels maar die zijn allemaal weg genomen.
Beter dan jack en die snor.
Maar dat is al snel
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 november 2010 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 - 13:56 schreef turok het volgende:

[..]

Maar dat is al snel
ja bijvoorbeeld al die zooi die mn dochter van 2 kijkt.
craven
 craven - dinsdag 16 november 2010 - 14:27   quote  deeplink  
hahahaha
jo3h
 jo3h - dinsdag 16 november 2010 - 14:31   quote  deeplink  
als hij weggaat net als vlaar en fer geef ik ze geen ongelijk want die dertig miljoen daar vul je nu de gaatjes mee en volgend jaar begint het gedonder weer want de salarissen en de kosten gaan gewoon door en waar niets meer bijkomt en alleen maar uitgaat is volgens mij toch niet gezond geld van blokland is weggegooit geld
jo3h
 jo3h - dinsdag 16 november 2010 - 14:32   quote  deeplink  
daar krijgen de inversteerders een bankroete troep voor terug
Milo
 Milo - dinsdag 16 november 2010 - 16:55   quote  deeplink  
tot ziens gini! next!
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 16 november 2010 - 17:00   quote  deeplink  
Stelletje zeikers. Wat moet hij dan antwoorden ja? En straks onverwachts een buitenlandse transfer en dan is het ook weer niet goed. Vergeet niet dat het een jongen is die nog veel media training nodig heeft, maar omgelijk hem weer af te zeiken, ongelooflijk wat een geraaskal, slotje aub.
kuipje
 kuipje - dinsdag 16 november 2010 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 - 13:18 schreef JanM het volgende:
We gaan het wel zien. Denk niet dat er op dit moment clubs in de rij staan voor Feyenoorders, of ze moeten denken dat ze spelers voor een prikkie kunnen binnenhalen. Volgens http://www.transfermarkt.de/de/georginio-wijnaldum/profil/spieler_49499.html is zijn marktwaarde nu € 6 miljoen.
daar is Schaken echter 9 ton waard en aausar 850.000.. terwijl mokotje 3 ton waard is.. Ik zou zeggen verkopen die VVVers.. was het toch een goede deal
Dubble O ms
 Dubble O ms - dinsdag 16 november 2010 - 17:15   quote  deeplink  
Wijnaldum laat tenminste zien hoe eerlijk je door het leven moet gaan. Hij is een van de weinige die elke wedstrijd zijn stinkende best doet. Kan je niet van alle spelers zeggen. Dus niet afzeiken die jongen.
Wijnaldum // Held
Milo
 Milo - dinsdag 16 november 2010 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 - 17:15 schreef Dubble O ms het volgende:
Wijnaldum laat tenminste zien hoe eerlijk je door het leven moet gaan. Hij is een van de weinige die elke wedstrijd zijn stinkende best doet. Kan je niet van alle spelers zeggen. Dus niet afzeiken die jongen.
Wijnaldum // Held
maar 2 streepjes geen 3
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 november 2010 - 19:12   quote  deeplink  
Als speler kan je het nooit goed doen. Drenthe verklaarde zijn liefde voor Feyenoord en een half jaar later was ie weg iederéén over de zeik. Misschien heeft Gini daarvan geleerd. Ik zou het mooi vinden als die gasten zouden zeggen: ik wil graag met dit team verder om de club er bovenop te helpen.

Maar ja dat zit er tegenwoordig niet meer in.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 16 november 2010 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 - 19:12 schreef hotjumper het volgende:
Als speler kan je het nooit goed doen. Drenthe verklaarde zijn liefde voor Feyenoord en een half jaar later was ie weg iederéén over de zeik. Misschien heeft Gini daarvan geleerd. Ik zou het mooi vinden als die gasten zouden zeggen: ik wil graag met dit team verder om de club er bovenop te helpen.

Ja dat willen ze allemaal wel
maar 2 miljoen in een jaar en Europees voetbal willen ze ook
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 16 november 2010 - 19:29   quote  deeplink  
en ik ook.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 16 november 2010 - 19:29   quote  deeplink  
+1
Els
 Els - dinsdag 16 november 2010 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 - 13:52 schreef fredje het volgende:

[..]

Hij moet niks.
Hij kiest ervoor eerlijk te zijn en het antwoord is ik weet het niet punt.
Die jongen is pas 20 jaren jong. Laat hem lekker een jongen zijn.
We moeten blij zijn dat hij voor ons speelt.
Oehhh, jij schat Feyenoord wel heel erg laag in. We moeten blij zijn dat hij voor ons speelt? Meen je dat. Ik ben toch wat meer voor reciprociteit in relaties. Lijkt me dat dat de beste zijn: hij blij, en wij blij. En natuurlijk is het een jongen, maar wel een jongen die al jaren voor deze baan wordt opgeleid. Tuurlijk mag hij eerlijk zijn, en zeggen dat hij het niet weet, maar de vraag was ja of nee.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 16 november 2010 - 19:48   quote  deeplink  
En nog een keer dat gevalletje met Drenthe.
die kerel heeft voor geld gekozen, En Real had ook vast mooie praatjes dat die zou spelen, maar zijn clubliefde voor Feyenoord is still the same.
Dirk Kuyt is het zelfde geval.
Je maak mij niet wijs dat hij niet meer om Feyenoord geeft omdat die weg is gegaan voor het geld.
Dus ik kan wijnaldum geen ongelijk geven om geen duidelijk antwoord te geven
Wie kan hier wel in de toekomst kijken?
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 16 november 2010 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 - 19:48 schreef RedDevil1990 het volgende:
En nog een keer dat gevalletje met Drenthe.
die kerel heeft voor geld gekozen, En Real had ook vast mooie praatjes dat die zou spelen, maar zijn clubliefde voor Feyenoord is still the same.
Dirk Kuyt is het zelfde geval.
Je maak mij niet wijs dat hij niet meer om Feyenoord geeft omdat die weg is gegaan voor het geld.
Dus ik kan wijnaldum geen ongelijk geven om geen duidelijk antwoord te geven
Wie kan hier wel in de toekomst kijken?
Vond dat Kuijt bijtekende zodat Feyenoord er ook nog aan zou verdienen meer getuigen van clubliefde.Een Giovanni van Bronckhorst die had kunnen blijven in Barca maar toch z'n arriere bij ons afsloot na zo'n carriere,een Paul Bosvelt die eerder had weg gekund en dat redelijk netjes binnenskamers hieldd en bij z'n afscheid een vliegtuigje huurde,een Mario Been die had kunnen blijven zitten maar toch kwam in zo'n slechte tijd,Een Kalou S en Mike Obiku.John de Wolf die regelmatig op de tribune zit!dat vind ik wel getuigenissen van clubliefde.

Vind nog steeds dat Drenthe te vroeg weggegaan is en denk dat Wijnaldum als hij gaat te vroeg weggaat en dat je zelf voor die keuze verantwoordelijk bent,alsof je bij ons geen topsalaris hebt voor wat je doet en hoe je ervan kan leven in NL!en een hoop roepen schuld van de club,schuld van zaakwaaremers,of accepteren het want wat zou jij doen?!maar als je stelt "wat zou jij doen?!"gaat dat voor mij niet in 1 adem met clubliefde op die leeftijd wel als je 30 bent en je kan je zakken nog ff vullen na jaren trouwe dienst!

Ik zie nog geen nieuwe Giovanni van Bronckhorst in een Fer,Drenthe,Wijnaldum,van Persie etc etc en dat is volgens mij wle de belichaming van ultieme clubliefde

Zijn clubliefde is still the same?!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 november 2010 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 - 20:06 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Vond dat Kuijt bijtekende zodat Feyenoord er ook nog aan zou verdienen meer getuigen van clubliefde.Een Giovanni van Bronckhorst die had kunnen blijven in Barca maar toch z'n arriere bij ons afsloot na zo'n carriere,een Paul Bosvelt die eerder had weg gekund en dat redelijk netjes binnenskamers hieldd en bij z'n afscheid een vliegtuigje huurde,een Mario Been die had kunnen blijven zitten maar toch kwam in zo'n slechte tijd,Een Kalou S en Mike Obiku.John de Wolf die regelmatig op de tribune zit!dat vind ik wel getuigenissen van clubliefde.

Vind nog steeds dat Drenthe te vroeg weggegaan is en denk dat Wijnaldum als hij gaat te vroeg weggaat en dat je zelf voor die keuze verantwoordelijk bent,alsof je bij ons geen topsalaris hebt voor wat je doet en hoe je ervan kan leven in NL!en een hoop roepen schuld van de club,schuld van zaakwaaremers,of accepteren het want wat zou jij doen?!maar als je stelt "wat zou jij doen?!"gaat dat voor mij niet in 1 adem met clubliefde op die leeftijd wel als je 30 bent en je kan je zakken nog ff vullen na jaren trouwe dienst!

Ik zie nog geen nieuwe Giovanni van Bronckhorst in een Fer,Drenthe,Wijnaldum,van Persie etc etc en dat is volgens mij wle de belichaming van ultieme clubliefde

Zijn clubliefde is still the same?!
Gio ging ook jong weg....
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 16 november 2010 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 - 20:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Gio ging ook jong weg....
Jah Jumper dat klopt maar als ik het goed heb,had Gio toen aardig wat concurentie
en heeft zich altijd keurig gedragen in en buiten het veld,altijd geroepen ook toen al terug te willen komen,bedoelde ook qua karakter niet alleen als voetballer...
een Van Persie en meer van bovengenoemde rijtje hebben toen ze bij ons voetbalde/voetballen ook geroepen hoe fantastisch de club,het legioen en de Kuip warenen daar af te willen sluiten!!maar op de 1 of andere manier verbaasde me het interview met van P in hard gras me niet waarin hij ineens met jeugdvrienden el Hamdoui en boutahar bij Excelsior wil afsluiten

Had me van Gio wel verbaasd als ik zo'n interview had gelezen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 november 2010 door Wolfmen --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 16 november 2010 - 20:20   quote  deeplink  
Van persie lag gewoon niet goed met van marwijk en die jongen had op 15-jarige leeftijd al in de camera gezegd dat die graag naar barcelona of arsenal wou gaan.
In de clubliefde van Drenthe geloof ik ook want ik ken z'n oom en heb daar dingen van gehoord.
En mijn gevoel zeg dat wijnaldum ook wel een feyenoord hart heeft.
En als wijnaldum straks naar arsenal kan bijvoorbeeld en hij zou dat graag willen.
waarom zou die jongen dan de gok nemen of arsenal hem over 3 jaar nog steeds wil kopen.
sterski010
 sterski010 - dinsdag 16 november 2010 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 - 20:20 schreef RedDevil1990 het volgende:
Van persie lag gewoon niet goed met van marwijk en die jongen had op 15-jarige leeftijd al in de camera gezegd dat die graag naar barcelona of arsenal wou gaan.
In de clubliefde van Drenthe geloof ik ook want ik ken z'n oom en heb daar dingen van gehoord.
En mijn gevoel zeg dat wijnaldum ook wel een feyenoord hart heeft.
En als wijnaldum straks naar arsenal kan bijvoorbeeld en hij zou dat graag willen.
waarom zou die jongen dan de gok nemen of arsenal hem over 3 jaar nog steeds wil kopen.
Omdat je van spelen beter wordt, op het hoogst haalbare niveau, en het 2e elftal in engeland echt niet het zelfde is als de eredivisie waar je gewoon europa cup en c.l. tegenstanders tegen kom. Daarom.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 16 november 2010 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 - 19:12 schreef hotjumper het volgende:

ze kunnen dat wel zeggen, maar menen ze dat dan ook?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 16 november 2010 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 - 20:23 schreef sterski010 het volgende:

[..]

Omdat je van spelen beter wordt, op het hoogst haalbare niveau, en het 2e elftal in engeland echt niet het zelfde is als de eredivisie waar je gewoon europa cup en c.l. tegenstanders tegen kom. Daarom.
alleen al trainen met europese topspelers is al een hele andere gewaarwording dan trainen in NL
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 16 november 2010 - 20:38   quote  deeplink  
het spijt me maar europa cup of CL speelt feyenoord niet.
Dus in het geval van wijnaldum zou ik het begrijpen als die een bod van *hsv* zou overwegen.

*Ik noem maar ff HSV omdat dat me als eerste tebinnen schoot*
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 november 2010 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 - 13:10 schreef FR-girl het volgende:
Wijnaldum heeft gewoon gedacht als nu ja zeg wordt daar op terug gekomen. als er een club komt en die bied veel geld laat feyenoord hem ook gaan. wijnaldum is naar mijn mening een goeie jongen. hij kan wel denken ik blijf bij feyenoord voor de club, maar ik heb altijd geleerd je moet op je werken alleen aan jezelf denken. wijnaldum speelt al een jaar of 3 lekker mee met feyenoord, als hij een mooie aandieding krijgt kan ik snappen dat hij vertrekt. ik hoop voor hem dat hij niet in het zelfde schuitje komt als Drenthe.
Ik ben het met jou eens!Alleen denk ik dat hij al veel verder is dan Drenthe en
ook nog eens beter word.
1 ding staat voor mij in iedergeval vast en dat is dat Wijnaldum gewoon een
hele goeie jongen is.Ik hoop alleen dat hij niet naar een Nederlandse club gaat
op advies van die kut Verbeek want alleen dan loopt het verkeerd af !!!
Tenminste ik zal dat niet kunnen uitstaan denk ik !!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum

0.0073940