BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Edo Ophof is bereid om Ajax te helpen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nummer10
 nummer10 - dinsdag 16 november 2010 - 13:00   quote  deeplink  
bron http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/7091

Ophof: Het beestje is ziek en moet geholpen worden

Edo Ophof is bereid om Ajax te helpen. De oud-Ajacied werd door Johan Cruijff genoemd als geschikte kandidaat voor de ledenraad van Ajax. Naast Ophof noemde Cruijff nog meer namen van gegadigden voor de ledenraad. Eerder gaven Marc Overmars en Keje Molenaar al aan te willen helpen. "Het beestje is ziek en moet geholpen worden," zegt Ophof op de website van De Telegraaf.

Koppen bij elkaar
Ophof wil niet zomaar plaatsnemen in de ledenraad. "Ik ga daar niet zitten om te zitten, heb geen zin om een baard als Sinterklaas te krijgen, terwijl er niks gebeurt. Ik moet wel het gevoel hebben dat we iets kunnen bewerkstelligen, dat er wordt aangepakt," vertelt hij.

De oud-Ajacied pleit er daarom voor om eerst met een aantal mensen de koppen bij elkaar te steken. "Wie stellen zich verkiesbaar? Wat kunnen we doen? Waar willen we naartoe? En wat is onze strategie?" aldus Ophof.

Het komt voor Ophof niet als een verrassing dat Cruijff zijn naam noemde. "Hij ken me door ons gezamenlijke verleden. Het zou heel normaal zijn als clubs als Ajax gebruikmaken van mensen met topvoetbalkennis, die zakelijk onderlegd zijn en een visie hebben. Dat zal ook het idee van Johan zijn."
Marco vd L
 Marco vd L - dinsdag 16 november 2010 - 15:12   quote  deeplink  
3 mensen die willen+ miss Cruijf zelf, gaat de goede kant op
remco k
 remco k - dinsdag 16 november 2010 - 17:19   quote  deeplink  
van Veen en Boeve ook al, dat zijn er dus al 5 en Cruijff

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Edo Ophof is bereid om Ajax te helpen

0.0065460