|
|
kale co
|
|
|
Wil even kwijt na veel kritiek op david endt van (020) zou ik graag even zeggen dat ik als fanatieke feyenoord fan veel respect heb voor het feit dat deze man een keurige toespraak heeft gehouden tijden de begrafenis van Dhr Fred Blankenmeijer
vindt dat gewoon erg netjes zoals het hoort, respect! |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Dat vond j v geleder ook belangrijker dan de begrafenis zelf bij studio voetbal... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja is toch onzin, natuurlijk ben je respectvol tijdens een begravenis. Gaat niet de hele zaal voor kakkerlak en havenslaaf uitmaken dan he!
Dat doet ie pas weer in mockum. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hahahaha sja! Waarom deze kerel nou weer een veer in zijn neus krijgt :s |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Het is en blijft een jood! En een jood moet ....!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
En toch ben ik het met Co eens, natuurlijk is het logisch dat hij respectvol is, maar het gebaar op zich, en de woorden waren goed. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Gelul!!!! als hij nu niet respectvol was kwam hij het crematorium niet meer uit!! Moet je de berichten op hun sites eens zien!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 november 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
David endt zijn eerste werkgever in voetballand hete Feyenoord!!!Dusss? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 november 2010 - 19:35 schreef Els het volgende:En toch ben ik het met Co eens, natuurlijk is het logisch dat hij respectvol is, maar het gebaar op zich, en de woorden waren goed. ook wel eens, . . . alleen wel een smetje dat ie bij 020 z'n centjes verdient |
|
|
|
|
Vakkie Q
|
|
|
David Endt was heel respectvol en zo hoort het ook.(ondanks 020) Hier kunnen veel supporters iets van leren. Vijandigheid mag en een beetje leedvermaak ook maar respect is altijd op zijn plaats. En de berichten op sommige sites heeft deze man niet geschreven want dat zijn alleen randdebielen met een verstand van een pelpinda! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel eens van concullega's gehoord? En zal andersom ook gebeuren. Gelukkig wel. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Ik vond het hele item van Studio Voetbal ook keurig. Ze hebben echt stilgestaan bij het overlijden van een feyenoordicoon. De woorden van Davidt Endt gingen veel verder dan die van een gewone (concu-)collega. Respect. Respect. Respect.
Er zijn gewoon dingen in het leven die belangrijker zijn dan voetbal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
TnT the DJ
|
|
|
Uiteraard respect voor de manier waarop van Endt sprak. Zo hoort het ook.
Maar wat mij wel tegen de borst stuit was dat bij Studio Voetbal DAT het enige commentaar was wat men uitzond. Waarom geen reactie van een Feyenoorder die hem ook echt gekend heeft? Waarom geen Gudde? Waarom geen Been?
020 een wit voetje laten halen. Zo kwam het over! Dat je van Endt laat zien, prima... Maar dan ook een Been of Gudde! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Studio Sport...Kraamkliniek voor leeghoofdige journalisten. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 november 2010 - 19:37 schreef Feyenoord till i die het volgende:Gelul!!!! als hij nu niet respectvol was kwam hij het crematorium niet meer uit!! Moet je de berichten op hun sites eens zien! Hij had ook niks hoeven zeggen natuurlijk. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hij wil nou gewoon weer in even in het reine komen omdat hij teveel bedreigingen aan zijn priveadres kreeg!! En terecht! Ik ben het nog niet vergeten wat er vorig jaar rond de bekerfinale allemaal op het internet stond! |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
deze topic had ik pas geopend als hij het niet had geweest maar goed..... |
|
|
|