|
|
kale co
|
|
|
15 min was al teveel voor die jongen! elke bal stuiterd van ze voet 5 meter weg. op de training doet ie niks wat een zaadbal is dat. ik snap het wel heeft wel lekker blonde stoot hmmm maar voetballen nee
En dan bruins die welgeteld 2 slechte ballen heeft gegeven krijgt een fluit concert???? sory die snap ik ff niet |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
jij snapt wel meer niet co, waar heb je uitgehangen de afgelopen weken? |
|
|
|
|
Germen
|
|
|
nou gewoon lekker laten ballen, van mij mag ie wel blijven |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: gaat dit gedeelte over Ruben schaken? Die knakker heeft ook geen pepernoot geraakt |
|
|
|
|
craven
|
|
|
heeft een lekkere blonde stoot?? post ze maar in het help ons forum smolov, lever je toch een bijdrage |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 november 2010 - 17:22 schreef kale co het volgende:15 min was al teveel voor die jongen! elke bal stuiterd van ze voet 5 meter weg. op de training doet ie niks wat een zaadbal is dat. ik snap het wel heeft wel lekker blonde stoot hmmm maar voetballen nee En dan bruins die welgeteld 2 slechte ballen heeft gegeven krijgt een fluit concert???? sory die snap ik ff niet Ben het wel met je eens, ook wat betreft Bruins maar om nu al te zeggen dat Smolov niks is ben ik het niet mee eens. Hij was de laatste invalbeurt niet goed bezig maar heb hem daarvoor wel goede dingen zien doen en hij was vrijwel de enige die (behalve afgelopen wedstrijd) de moeite nam om op goal te schieten. Als hij er daar een stuk of 4 had ingeknalt was die het mannetje geworden.
Mischien heeft hij moeite met aanpassen hier, heeft die een dipje of heeft hij het idee gekregen niet als basisspeler aan de bak te kunnen bij Feyenoord. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Smolov voegt niks toe aan de toekomst van dit team. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Klopt, hij is gehuurd en gaat straks weer terug naar Rusland ofzo |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Laatse invalbeurt was dramatisch, heb hem daar voor wel op goede dingen betrapt.Kan wel ballen, maar als je het het iedere x maar weer in 20 minuten moet laten zien wil je te veel doen. Heeft Cabral ook soms last van... |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Smolov kan anders aardige truukjes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 november 2010 door MauricioAros -- |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Ook niet aan de historie van dit team... |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Contract loopt af na dit seizoen... sorry verlengt tot 31-12-2012, was eerst niet, Schijnt dat ze het dan toch in hem zien zitten daar...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 november 2010 door sterski010 -- |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
"Het is natuurlijk loodzwaar om de Baab op te volgen bij Feyenoord" Aldus Smolov tegen over DruznjikTV |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 november 2010 - 20:28 schreef MauricioAros het volgende:"Het is natuurlijk loodzwaar om de Baab op te volgen bij Feyenoord" Aldus Smolov tegen over DruznjikTV 110% mee eens... De Baab///HELD!!! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 november 2010 - 20:18 schreef sterski010 het volgende:[..] Contract loopt af na dit seizoen... sorry verlengt tot 31-12-2012, was eerst niet, Schijnt dat ze het dan toch in hem zien zitten daar... Hij kan ook echt wel goed voetballen, maar is geen spits. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was tegen FC Utrecht nog wel onder de indruk maar verder.. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Is toch ook een jongen die je eens 3 a 4 x 75 minuten moet laten staan op rij voordat je er eens een redelijk oordeel over kan vellen. Je ziet vaak aan gasten die maar een kwartiertje krijgen dat ze te geforceerd gaan voetballen. Met wat meer rust in zijn lichaam zie ik hem nog wel leuke dingen doen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eens, hij krijgt ook te weinig tijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat hotjumper zegt klopt,wat kaleco zegt ook !!! Maar ik weet zeker dat hij goed kan ballen!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ti's zeker een goede voetballer, maar als je een team wilt bouwen, kan je hem alleen als invaller gebruiken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 november 2010 - 21:23 schreef hotjumper het volgende:Ti's zeker een goede voetballer, maar als je een team wilt bouwen, kan je hem alleen als invaller gebruiken Dat klopt elke eigen jeugd speler moet voorrang krijgen!!! |
|
|
|
|
Vakkie Q
|
|
|
Gelul over Smolov want hoe kan je jezelf waarmaken in die paar minuten die hij elke keer krijgt. Hij mag iedere keer invallen als het niet goed gaat met Feyenoord. Als het niet loopt kan Smolov ook niet het verschil maken want daar is nog veel te jong voor. Geef hem eens een basisplaats naast Luc in de spits en dan kijken hoe het gaat en daarna pas oordelen. Hij kan ook prima achter de spits spelen zodat Wijnaldum weer hangend vanaf rechts kan spelen. Ik vindt hem daar beter als op 10.(zoals tegen Heerenveen raakte hij geen bal) |
|
|
|