BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff verrast met bezoek aan Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nummer10
 nummer10 - woensdag 17 november 2010 - 08:15   quote  deeplink  
bron: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/149035/Cruijff_verrast_met_bezoek_aan_Ajax.html

Cruijff verrast met bezoek aan Ajax

Johan Cruijff heeft dinsdag een bezoek gebracht aan De Toekomst, het jeugdcomplex van Ajax. Daar vond een speciale bijeenkomst van Lucky Ajax, de vereniging van oud-eerste-elftalspelers, plaats.

De bijeenkomst was in eerste instantie gepland voor een overdracht van de voorzittersfunctie, die van Theo de Groot naar Theo van Duivenbode ging. Cruijff greep het moment echter ook aan om zijn plannen nog eens in informele sfeer toe te lichten, zo meldt De Telegraaf.

Eerder op de dag werd Cruijff op Schiphol al onthaald door enkele Ajax-fans, die de eeuwige nummer veertien toejuichten. Cruijff riep oud-spelers van de club maandag op om zich verkiesbaar te stellen voor de ledenraad. Onder andere Keje Molenaar, Marc Overmars, Edo Ophof en Peter Boeve gaven vervolgens aan zich in te willen zitten.

zou het er dan toch van komen heren ????
ajaxcied
 ajaxcied - woensdag 17 november 2010 - 09:04   quote  deeplink  
laten we het hopen!! iig is dit een stap in de goede richting:)
nummer10
 nummer10 - woensdag 17 november 2010 - 09:26   quote  deeplink  
johan heeft nu de eerste stap gezet.. nu het bestuur nog !!!
Guyt
 Guyt - woensdag 17 november 2010 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2010 - 09:26 schreef nummer10 het volgende:
Eens en hopelijk doen ze dat ook.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 17 november 2010 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2010 - 09:55 schreef Guyt het volgende:

[..]

Eens en hopelijk doen ze dat ook.
Wanneer het bestuur dat niet doet, denk ik dat ze heel wat fans tegen zich in het harnas jagen. Het bestuur moet er eens niet zitten voor zichzelf, maar voor de club AJAX. Dus met beide handen aanpakken dit gebaar en vooral gaan koesteren.
Ride
 Ride - woensdag 17 november 2010 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2010 - 09:26 schreef nummer10 het volgende:
Die babbelen nu al anders dan een paar weken geleden.
Karakter van een Goudvis
BARRY DELFT
 BARRY DELFT - woensdag 17 november 2010 - 13:07   quote  deeplink  
cruijff for president!!!!!!!!!!!!!!!
BARRY DELFT
 BARRY DELFT - woensdag 17 november 2010 - 13:25   quote  deeplink  
sint cruijff is in het land, nu de pieten nog!!!!
remco k
 remco k - woensdag 17 november 2010 - 15:50   quote  deeplink  
Ik hoop met heel mijn hart dat het een begin is, en dat hij hiermee aangeeft wel degelijk zelf in te willen stappen, Cruijff heeft de eerste stap gezet, dat is wel duidelijk, ben benieuwd of er ook daadwerkelijk iets is besproken over het hoe en wat binnen de club.......
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 17 november 2010 - 17:14   quote  deeplink  
Go johan,en laat je ajax hart nu maar spreken.
joduh
 joduh - woensdag 17 november 2010 - 18:10   quote  deeplink  
hij komt....op zeker man!!!
soccer
 soccer - woensdag 17 november 2010 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2010 - 15:50 schreef remco k het volgende:
Ik hoop met heel mijn hart dat het een begin is, en dat hij hiermee aangeeft wel degelijk zelf in te willen stappen, Cruijff heeft de eerste stap gezet, dat is wel duidelijk, ben benieuwd of er ook daadwerkelijk iets is besproken over het hoe en wat binnen de club.......
ik denk het niet. Het enigste wat hij aan het doen is,is andere voor zijn karretje spannen. Ik denk dat johan alleen voor eigen eer en glorie uit is.
remco k
 remco k - woensdag 17 november 2010 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2010 - 20:36 schreef soccer het volgende:

[..]

ik denk het niet. Het enigste wat hij aan het doen is,is andere voor zijn karretje spannen. Ik denk dat johan alleen voor eigen eer en glorie uit is.
Sorry, maar dat vind ik nou echt een domme opmerking, dat heeft hij in mijn ogen namelijk nog nooit gedaan, ook bij Barca niet, en zelfs njiet toen hij bij Ajax na beneden kwam lopen om het even goed uit te leggen, altijd alles voor het team, en de club waar hij actief is. Je zou ook gewoon kunnen zeggen, dat hij probeert een goed team neer te zetten, waar hij het mee kan doen, of in ieder geval de club mee beter maakt...
alibabba
 alibabba - donderdag 18 november 2010 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2010 - 10:05 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Wanneer het bestuur dat niet doet, denk ik dat ze heel wat fans tegen zich in het harnas jagen. Het bestuur moet er eens niet zitten voor zichzelf, maar voor de club AJAX. Dus met beide handen aanpakken dit gebaar en vooral gaan koesteren.
EENS
soccer
 soccer - donderdag 18 november 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2010 - 22:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar dat vind ik nou echt een domme opmerking, dat heeft hij in mijn ogen namelijk nog nooit gedaan, ook bij Barca niet, en zelfs njiet toen hij bij Ajax na beneden kwam lopen om het even goed uit te leggen, altijd alles voor het team, en de club waar hij actief is. Je zou ook gewoon kunnen zeggen, dat hij probeert een goed team neer te zetten, waar hij het mee kan doen, of in ieder geval de club mee beter maakt...
je hoeft geen sorry te zeggen voor iets wat je vindt.
ik vraag me echter af waarom gaat hij zelf niet in de ledenraad zitten.
hij stuurt nu (met alle respect) gewoon minderaansprekende namen naar de ledenraad.ik denk dat als hij er zelf in ging zitten hij meer voor elkaar kreeg dan de andere bij elkaar.

dan nog dit in een ander topic zei ik dat het haast 2-3-5 leek. jij vroeg toen of ik dat goed of slecht vond. ik kan wel zeggen dat het van weer ingevvoerd mag worden. ik denk dat er dan veel meer gebeurd.
remco k
 remco k - donderdag 18 november 2010 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 november 2010 - 21:05 schreef soccer het volgende:

[..]

je hoeft geen sorry te zeggen voor iets wat je vindt.
ik vraag me echter af waarom gaat hij zelf niet in de ledenraad zitten.
hij stuurt nu (met alle respect) gewoon minderaansprekende namen naar de ledenraad.ik denk dat als hij er zelf in ging zitten hij meer voor elkaar kreeg dan de andere bij elkaar.

dan nog dit in een ander topic zei ik dat het haast 2-3-5 leek. jij vroeg toen of ik dat goed of slecht vond. ik kan wel zeggen dat het van weer ingevvoerd mag worden. ik denk dat er dan veel meer gebeurd.
Hij is erelid, en kan dus altijd deelnemen aan de ledenraad vergadering waarbij zijn stem wedegelijk telt, tenminste diet waqs altijd wel zo bij Ajax
Ride
 Ride - vrijdag 19 november 2010 - 11:34   quote  deeplink  
cruyfftshirtafca1290088721.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff verrast met bezoek aan Ajax

0.0073008