|
|
Cornaldo
|
|
|
'Anderlecht aast op Ajax-verdediger Blind' 17 november 2010
Daley Blind kan zijn carrière vervolgen in België. Regerend landskampioen Anderlecht heeft concrete interesse in de zoon van assistent-trainer Danny Blind, meldt AD Sportwereld. Bij Ajax komt Daley Blind dit seizoen amper aan spelen toe.
Naast Anderlecht zou ook FC Groningen azen op de multifunctionele verdediger, die ook op het middenveld uit de voeten kan. Vorig seizoen speelde Blind al enkele maanden op huurbasis in Euroborg. Hij maakte daar een uitstekende indruk.
Zou heel erg jammer zijn, Bij Groningen zeer sterk gespeeld en zit nu bij Ajax te verpieteren op de bank. Ik zie hem graag een keer een kans krijgen op de linksback en wanneer van der wiel weg gaat kan hij misschien wel op de rechtsback positie spelen. |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
gewoon anita eruit en daley op zijn plaats, en voor volgend jaar als vertongen weggaat op zijn positie. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Was te verwachten... als je hem niet opstelt en ook niet bij Groningen laat voetballen in de verhuur. Tsja, duidelijk beleid.
Of is hij veel slechter dan wij denken? Heeft hij alleen bij Groningen een paar leuke wedstrijden gespeelt.
Zou kunnen, dat we allemaal verBlind zijn door de naam... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Als Ajax dit laat gebeuren dat het talent uit de jeugd die veruit boven de meeste uitstak in de jeugd naar Anderlecht laat gaan dan is het echt tijd voor revolutie,Als onze mister nobody Jol niet de boel omgooit en meer jongere spelers gaat gebruiken voor doorsne voetballers als Anita en Lindgren dan vrees ik dat de man snel moet verdwijnen en een Adriaanse of v/d Brom die echt prima doet met AANVALLEND voetbal bij Den Haag.Want het is toch van de zotte dat die Anita er nog steeds in staat da man dekt verkeerd staat verkeerd is altijd te laat het is gewoon een lachwekkende voetballer op Ajax niveau. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 11:55 schreef Ride het volgende:Was te verwachten... als je hem niet opstelt en ook niet bij Groningen laat voetballen in de verhuur. Tsja, duidelijk beleid. Of is hij veel slechter dan wij denken? Heeft hij alleen bij Groningen een paar leuke wedstrijden gespeelt. Zou kunnen, dat we allemaal verBlind zijn door de naam... Ik wordt zo moe van mensen die hun bek opentrekken zonder dat ze weten hoe het zit. Blind kon weer naar Groningen. Meneer wilde ZELF niet!!!! Wel even de feiten kennen he. En die gast heeft een paar keer goed gespeeld maar werd verder ook aan alle kanten voorbijgelopen. Logisch. Want voor de zoveelste keer.....HIJ IS GEEN BACK! |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 13:45 schreef nora het volgende:Als Ajax dit laat gebeuren dat het talent uit de jeugd die veruit boven de meeste uitstak in de jeugd naar Anderlecht laat gaan dan is het echt tijd voor revolutie,Als onze mister nobody Jol niet de boel omgooit en meer jongere spelers gaat gebruiken voor doorsne voetballers als Anita en Lindgren dan vrees ik dat de man snel moet verdwijnen en een Adriaanse of v/d Brom die echt prima doet met AANVALLEND voetbal bij Den Haag.Want het is toch van de zotte dat die Anita er nog steeds in staat da man dekt verkeerd staat verkeerd is altijd te laat het is gewoon een lachwekkende voetballer op Ajax niveau. Anita is een middenvelder! Je kan die jongen niks kwalijk nemen. Die wordt op de linksback positie neergepleurd en moet zich daar maar redden. Emanuelson is nog slechter als linksback. Je moet Anita zelf niet afzeiken maaer Ajax! Anita is een prima balafpakker. Maar dan moet hij wel de kans krijgen op het middenveld! Ajax gebruikt nu zowat al 10 jaar alleen maar middenvelders als linksback. Dat moet eens afgelopen zijn. En als ze Blind nu ook als back gaan misbruiken ( Bedankt Groningen! ) dan neem ik ze niet serieus meer daar. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 15:37 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Anita is een middenvelder! Je kan die jongen niks kwalijk nemen. Die wordt op de linksback positie neergepleurd en moet zich daar maar redden. Emanuelson is nog slechter als linksback. Je moet Anita zelf niet afzeiken maaer Ajax! Anita is een prima balafpakker. Maar dan moet hij wel de kans krijgen op het middenveld! Ajax gebruikt nu zowat al 10 jaar alleen maar middenvelders als linksback. Dat moet eens afgelopen zijn. En als ze Blind nu ook als back gaan misbruiken ( Bedankt Groningen! ) dan neem ik ze niet serieus meer daar. ?
Maar waarom dan houden.. ze hebben er wel enigszins op aangedrongen. Dus als Blind bleef zonder een kans te zien omdat we barsten van de middenvelders is dat niet echt slim. Tenzij hij bleef om zich om te laten scholen tot back. Wat hij mijns inziens aan moet kunnen.
Je comment over Anita is terecht, is een middenvelder zoals Davids dat was. Davids hadden ze ook nooit als back neer moeten zetten... |
|
|
|
|
RFCVedette
|
|
|
Waarom zou Jol Blind niet opstellen als hij dacht dat hij goed genoeg was. Jol heeft er toch alleen maar belang bij om het beste team op te stellen? Ik ga er dus ook vanuit dat hij dat gewoon doet.
Blijkbaar is Blind niet goed genoeg op dit moment, dit kan toch gewoon? Natuurlijk hoop ook ik dat hij het wel gaat maken bij Ajax. Maar laten we eerlijk zijn, Jol heeft daar een veel betere kijk op dan wij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 november 2010 door RFCVedette -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Mijn beste fans Anita komt ook als halfspeler te kort voor Ajax dus had de man al lang verkocht moeten worden en geef in iedergeval dan wel Blind de kans om zich te bewijzen ,ik vond hem in de jeugd al een veel betere voetballer als Anita. En een Anita vergelijken met Davids is al helemaal lachwekkend sorry maar een davids in zijn goede tijd had je rustig een keer kunnen laten spelen als back daar had niemand langs gekomen dat is het verschil met Anita kwaliteit. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ik wordt zo moe van die mensen die steeds met het kulargument komen dat Anita een middenvelder en je hem niks kwalijk mag nemen! Dus als hij op het middenveld staat dan kan hij wel ineens een pass geven over tien meter. Kan hij wel fatsoenlijk een bal aannemen. Staat hij niet op 10km van zijn man te dekken. Hou toch aub op!! Blind is dit jaar een keer ingevallen en maakte op mij een betere en meer solide indruk dan Anita in twee jaar tijd. @rfcvedette: Jol stelt ook elke wedstrijd Lindgren op dus dat Jol blind niet opstelt zegt helemaal niks!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ook anita komt uit de ajax jeugd......en waar willen we naar toe???meer jeugd!!!! zeikbakkies hiero.... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Niet alles wat uit de jeugd komt is goed genoeg voor het eerste. Wat mij meer zorgen baart is dat Anita en Lindgren week ik week uit mogen voetballen en een Blind nooit de kans krijgt waarschijnlijk wegg gaat en het elder weer goed gaat doen. Het lijkt wel of Jol het erom doet. iedereen vind ze niet goed genoeg dus blijf ik ze allebei eigenwijs opstellen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 17:07 schreef joduh het volgende:ook anita komt uit de ajax jeugd......en waar willen we naar toe???meer jeugd!!!! zeikbakkies hiero.... Ik vind Anita prima, als iedereen die instelling heeft, hadden we heel wat minder verliespunten, het is voetballend en verdedigend inderdaad misschien niet de beste van de wereld, maar hij maakt alles goed met zijn instelling... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ook ik weet wel dat niet alles goed genoeg is wat doorkomt uit de jeugd man.....maar dat gezeik ben ik zat.....ineens ligt het allemaal aan anita,eriksen,urby,suleimani,el hammie,enoh,de jong bla bla bla....deze jongens zouden stuk voor stuk allemaal in het eerste zitten van alle profclubs in nederland...... het gaat gewoon op andere nivo`s gruwelijk mis bij ajax!!!!100 trainers 100 andere spelers op het veld man...we weten het allemaal beter toch??? maar cruyff wil met jeugd verder en wat wordt hier het meeste afgezeken????precies de jeugd...iedereen hier heeft het over aankopen ........te triest.... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Lachwekkende reactie Remco die meer bij een f'noorder hoort. Als een speler de mouwen opstroopt dan ben je tevreden. Anita is nooit wat geweest, is nu nu niks en zal nooit wat worden. Komt op alle fronten tekort enm dat jij al tevreden bent zegt voldoende over het huidige ajaxniveau. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hij is een echte ajacied knul!zo 1 als jij zou braafheid kopen ......... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 17:19 schreef Brandje het volgende:Lachwekkende reactie Remco die meer bij een f'noorder hoort. Als een speler de mouwen opstroopt dan ben je tevreden. Anita is nooit wat geweest, is nu nu niks en zal nooit wat worden. Komt op alle fronten tekort enm dat jij al tevreden bent zegt voldoende over het huidige ajaxniveau. Jou opmerking is een poging om mij weer eens aan te vallen, helaas lukt het je niet echt, en zegt jou opmerking meer over het hoe jij over de eigen opleiding van Ajax denkt, provoceren kan ieder klein kind enhoef je geen wonderjochie voor te zijn...
Overigens zeg ik niet dat het genoeg is, maar momenteel zijn er wel wat mindere spelers en hebben we nu eenmaal geen betere linksback |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 15:35 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Ik wordt zo moe van mensen die hun bek opentrekken zonder dat ze weten hoe het zit. Blind kon weer naar Groningen. Meneer wilde ZELF niet!!!! Wel even de feiten kennen he. En die gast heeft een paar keer goed gespeeld maar werd verder ook aan alle kanten voorbijgelopen. Logisch. Want voor de zoveelste keer.....HIJ IS GEEN BACK! Hij kan prima uit de voeten als BACK ! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 16:10 schreef Ride het volgende:[..] ? Maar waarom dan houden.. ze hebben er wel enigszins op aangedrongen. Dus als Blind bleef zonder een kans te zien omdat we barsten van de middenvelders is dat niet echt slim. Tenzij hij bleef om zich om te laten scholen tot back. Wat hij mijns inziens aan moet kunnen. Je comment over Anita is terecht, is een middenvelder zoals Davids dat was. Davids hadden ze ook nooit als back neer moeten zetten... Bij mijn weten heeft Davids bij Ajax nooit als back gespeeld, wel als buitenspeler. |
|
|
|