|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Snood plan met Hedda!
Brian en Luc hebben een nieuw snood plan. Ze willen Hedda uitnodigen op het optreden aanstaande zaterdag in Apeldoorn. Na meerder pogingen krijgt Brian haar aan de telefoon en steekt hij van wal. "Ik ben Brian dus vanuit De Gouden Kooi. Heb je gekeken vandaag?", begint hij lollig. "Nee heb geen idee waarvoor je belt..", antwoordt Hedda wat twijfelend. "Luc, Huub en ik gaan zaterdag optreden en we wilden vragen of jij interesse hebt om te komen. De reden waarom is omdat Huub je eerst wel wilde uitnodigen en toen weer niet. Amanda zei dat Huub jou heel graag wilde zien. Daarom vragen we je eerlijk of zin hebt om naar het optreden te komen", legt de Antilliaan het plan uit.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Waarom niet naar de villa! Een clash tussen Hedda en Claire is toch veel leuker dan bij een optreden even 5 minuutjes bij elkaar zijn in alle drukte en waarbij wij niet eens weten wat er gebeurd is!
Hopelijk gaat ze na afloop wel gewoon mee! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
BRIAN IK WEET NOCH EEN VEEL LEUKER PLAN, NODIG JOU VRIENDIN UIT ZAL AMANDA ERG LEUK VINDEN BHA STELLETJE STOKERS |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
DAN BEDOEL IK TAMARHA,OF BEN JIJ DAT VERGETEN SOMS EN LUC GA LEKKER NAAR HUIS IK VRAAG MIJ AF WAT JIJ DAAR UIT SPOOKT TOTAAL NIETS,DAN ALLEEN MAAR STOKEN IS DAT JOU HOBBY KAN JIJ NIETS ANDERS ,GA LEKKER WERKEN INPLAATS VAN TE PROFITEREN |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Luc stookt niet echt, hij doet gewoon vrijwel niets... |
|
|
|