BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heitinga: 'Terugkeer in planning'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
MisterAjax
 MisterAjax - woensdag 17 november 2010 - 11:20   quote  deeplink  
De trouwe Ajax-fans hoeven niet bang te zijn dat John Heitinga (27) zijn belofte om terug te keren naar de Amsterdamse club niet nakomt. De verdediger van Everton benadrukte dat deze week bij het Nederlands elfal. "Maar het is nu nog te vroeg."

Heitinga speelt sinds vorige zomer voor Everton. Vanuit Engeland volgt hij zijn oude club Ajax nog op de voet. Heitinga vindt het moeilijk om de vinger op de zere plek te leggen. Ik heb het in het verleden ook wel eens meegemaakt dat we niet in de beste reeks zaten bij Ajax, legt hij uit in een exclusief gesprek met Goal.com. "Maar de competitie is nog lang."

Crisis

"Ik ga het niet over structurele dingen hebben of wat dan ook", vervolgt Heitinga, die zeventien jaar in Amsterdam speelde. "Ajax snakt naar die derde ster, dat proef je. Alleen ze hebben een hele slechte week achter de rug. Het is nu aan de spelers om dat recht te zetten. Aankomend weekend is een mooie gelegenheid om dat te doen tegen PSV. Als ze die winnen staat het allemaal dicht bij elkaar." Of er veranderingen moeten komen in het bestuur weet de international niet. "Ik weet niet wat er intern allemaal afspeelt. Ik bekijk het van buitenaf."

Terug?
Bij zijn vertrek bij Ajax zei Heitinga ooit nog terug te keren. Begint het in deze moeilijke tijden voor zijn oude club al te kriebelen? Heitinga, met een glimlach: "De kans is groot dat ik terug ga naar Ajax. Alleen is het nu nog te vroeg om weg te gaan. Ik ben pas drie seizoenen weg. Wanneer ik wel terug ga? Ik weet het niet. Het ligt wel in de planning, maar ik wil eerst een mooie periode in het buitenland tegemoet gaan."

Bron: http://bit.ly/9rp2lN
alibabba
 alibabba - woensdag 17 november 2010 - 21:41   quote  deeplink  
HEITINGA////////HELD
joduh
 joduh - woensdag 17 november 2010 - 22:10   quote  deeplink  
das nou ook een echte he?
larsje
 larsje - woensdag 17 november 2010 - 22:28   quote  deeplink  
van harte welkom!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heitinga: 'Terugkeer in planning'

0.0075891