|
|
KKL
|
|
|
Mokotjo is een goed spelertje, maar nog erg onervaren. Wat moet Feyenoord met hem doen, aangezien ze met van Haaren een gelijke situatie hebben. Er kan slechts één van beiden spelen (als Fer of El Ahmadi), wat betekent dat hij te weinig aan spelen toekomt. Moet Feyenoord hem bijvoorbeeld verhuren? Ik denk aan een club als Heracles, waar men niet al te gecharmeerd is van Rob Maas. Zeg het maar, wat moet Feyenoord met die knul? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
opstellen. ze kunnen allebei spelen. Denk dat Mokotjo ook prima op links kan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Gewoon opstellen, het seizoen is toch al verloren. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
opstellen natuurlijk, dit is echt een goede speler laat hem niet verpieteren op de bank! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
ja echt?
maar van Haaren dan hé? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
alletwee opstellen zo mogelijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moktjo gaat al snel naar 50 pagina's. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Echt?
Maar El Ahmadi speelt ook aardig toch?
En Fer dan? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ze kunnen prima samen spelen met zijn drietjes, fer is nog geblesseerd, dus die is er na de winterstop pas bij. Laten ze maar bewijzen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 15:51 schreef craven het volgende:ze kunnen prima samen spelen met zijn drietjes, fer is nog geblesseerd, dus die is er na de winterstop pas bij. Laten ze maar bewijzen denk je?
maar straks komen Clasie en Wattamaleo terug van Excelsior....en dan? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: hou nou eens op....ff serieus aub |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hehehehe...bloedserieus... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Watamaleo is verkocht toch?
Denk dat er genoeg speeltijd is voor Mokotjo, vHaaren, Clasie e.d. spelers dit en komend seizoen, je zult toch altijd reserve spelers moeten hebben, en het hoeft helemaal niet ongunstig te zijn voor de ontwikkeling van deze spelers om langzaam gebracht te worden, en dus af en toe een invalbeurt te doen. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 16:12 schreef moa het volgende:[..] Watamaleo is verkocht toch? Denk dat er genoeg speeltijd is voor Mokotjo, vHaaren, Clasie e.d. spelers dit en komend seizoen, je zult toch altijd reserve spelers moeten hebben, en het hoeft helemaal niet ongunstig te zijn voor de ontwikkeling van deze spelers om langzaam gebracht te worden, en dus af en toe een invalbeurt te doen. Watamaleo verkocht?
Voor 1000kg oud papier?
Nee hoor.
Maar je kunt toch niet 4 spelers van 20 jaar of jonger op de bank zetten? Dan leren ze toch niets? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van Haaren eruit, Mokotjo erin. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
El Hamadi er uit en hem opstellen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee die is juist aardig bezig voor nu!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
tsja, er lopen nu eenmaal aardig wat middenvelders bij Feyenoord |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als je Bruins inzet moet je hem op 10 zetten vind ik!! Nu zou ik Mokotjo in de plaats van Bruins inzetten!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 21:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als je Bruins inzet moet je hem op 10 zetten vind ik!! Nu zou ik Mokotjo in de plaats van Bruins inzetten!! ik er naast . . . naast Bruins dus |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: wat craven zegt haha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ja, die craven die snapt het wel . . . . . . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Misschien moeten ze er één op doel zetten |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Mokotjo moet voortaan altijd spelen, fantastische spelert. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Allebei op doel, versterkte verdediging. |
|
|
|
|
3036
|
|
|
Laten uitvechten met het rest van het middenveld. De sterkste elk spelen, geld voor elke wedstrijd. Er is een competitie voor reserves, dus daar kunnen ze toch wedstrijd ritme opdoen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Opstellen!! El Ahmadi zal toch wel naar Pisvee gaan dus dan heb je met Fer, Mokotjo en v. Haaren het nieuwe basismiddenveld! Misschien dan wel een idee om Clasie terug te halen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 november 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 16:28 schreef KKL het volgende:[..] Watamaleo verkocht? Voor 1000kg oud papier? Nee hoor. Maar je kunt toch niet 4 spelers van 20 jaar of jonger op de bank zetten? Dan leren ze toch niets? Volgens mij is zijn contract neit verlengt, en heeft hij nu een contract bij excelsior,
http://www.transfermarkt.co.uk/en/kevin-greg-wattamaleo/transfers/spieler_33363.html
Lamprou, Eekman, Clasie, Lagoureh en Isoufi zijn verhuurd.
Vincken, Ribeiro, Fillecia, Watamalleo, Waisapy, Nieveld en Ramsteijn zijn nu van Excelsior als ik het goed begrepen heb. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Volgens mij niet.
Wattamalleo, Nieveld, Nelom, Clasie, Lamprou, Eekman, Lagoureh, Isoufi en Ramsteijn zijn onder contract bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op donderdag 18 november 2010 - 14:42 schreef moa het volgende:[..] Volgens mij is zijn contract neit verlengt, en heeft hij nu een contract bij excelsior, http://www.transfermarkt.co.uk/en/kevin-greg-wattamaleo/transfers/spieler_33363.htmlLamprou, Eekman, Clasie, Lagoureh en Isoufi zijn verhuurd. Vincken, Ribeiro, Fillecia, Watamalleo, Waisapy, Nieveld en Ramsteijn zijn nu van Excelsior als ik het goed begrepen heb. Waar haal jij oudere spelers vandaan? Vind je het wel logisch om die spelers die veel duurder zijn doorgaans, op de bank te zetten? |
|
|
|