|
|
KKL
|
|
|
Bruno is een goed spelertje, maar nog erg onervaren. Wat moet Feyenoord met hem doen, aangezien ze met De Vrij een gelijke situatie hebben. Er kan slechts één van beiden spelen (als Dani Fernandez terug komt), wat betekent dat hij te weinig aan spelen toekomt. Moet Feyenoord hem bijvoorbeeld verhuren? Ik denk aan een club als ajax, waar men niet al te gecharmeerd is van Ooijer. Zeg het maar, wat moet Feyenoord met die knul? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Naar 020??? Bejje KNETTER geworden? Tik van Jol te pakken? Je lijkt z'n broer Cock (pik) wel!
BRUNO!!! DE BRUNO-BELEVING!!!! Snel weer even die topic opzoeken. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 15:59 schreef FR-Henk het volgende:Naar 020??? Bejje KNETTER geworden? Tik van Jol te pakken? Je lijkt z'n broer Cock (pik) wel! BRUNO!!! DE BRUNO-BELEVING!!!! Snel weer even die topic opzoeken. Je bent het er dus niet mee eens begrijp ik? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was dat al te duidelijk?
Gaat het verder met je? |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 15:53 schreef KKL het volgende:Bruno is een goed spelertje, maar nog erg onervaren. Wat moet Feyenoord met hem doen, aangezien ze met De Vrij een gelijke situatie hebben. Er kan slechts één van beiden spelen (als Dani Fernandez terug komt), wat betekent dat hij te weinig aan spelen toekomt. Moet Feyenoord hem bijvoorbeeld verhuren? Ik denk aan een club als ajax, waar men niet al te gecharmeerd is van Ooijer. Zeg het maar, wat moet Feyenoord met die knul? ik zie totaal geen noodzaak om Bruno te verhuren. als de cler volgend seizoen weg gaat, hebben we iig een goede opvolger. Bovendien zie ik de vrij liever als verdedigende middenvelder. zodat Fernandez op rb kan spelen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Eerst maar eens zien of Fernandez de basis wel gaat halen als de Vrij zo blijft spelen, Bruno is een goede stand-in voor Bahia en/of Vlaar wanneer deze geblesseerd zijn, gewoon bij de selectie houden dus. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 16:15 schreef moa het volgende:Eerst maar eens zien of Fernandez de basis wel gaat halen als de Vrij zo blijft spelen, Bruno is een goede stand-in voor Bahia en/of Vlaar wanneer deze geblesseerd zijn, gewoon bij de selectie houden dus. vind je het niet zonde voor de ontwikkeling? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 16:14 schreef Roy15 het volgende:[..] ik zie totaal geen noodzaak om Bruno te verhuren. als de cler volgend seizoen weg gaat, hebben we iig een goede opvolger. Bovendien zie ik de vrij liever als verdedigende middenvelder. zodat Fernandez op rb kan spelen. maar we hebben al zoveel concurentie op het middenveld.
De Vrij is toch een centrale verdediger? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote: tuurlijk, nu hebben we veel concurentie.. maar volgend seizoen minder. De Vrij is inderdaad een cetrale verdediger, maar ik vind hem op dit niveau, met alle respect: (nog) te slecht op de centrale positie in de verdediging. zag zondag weer heerlijke pasen van hem met zijn linker, hij is slim, en komt vaak goed op, terwijl hij zijn verdedigende werk ook goed doet. ik zou hem in ieder geval eens willen zien op CM.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 november 2010 door Roy15 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laten spelen in plaats van Bahia. |
|
|
|
|
danossopranos
|
|
|
kkl waar ben je mee bezig wil je ieddereen naar 020 sturen? |
|
|
|
|
ted
|
|
|
reageer niet zo vaak omdat ik er niet ech verstand van heb maar in het geval STEFAN zeg; ik nooit laten gaan. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|