|
|
craven
|
|
|
Feyenoord gaat een kort geding aanspannen tegen RTV Rijnmond. Dit liet de Rotterdamse club woensdag via haar officiƫle kanalen weten.
De club heeft hiertoe besloten omdat de regionale zender verslag blijft uitbrengen op de radio van de wedstrijden. De Rotterdammers hebben echter Megastad FM de exclusieve rechten hiervan gegeven.
Eric Gudde, algemeen directeur van de club, liet weten niet blij te zijn met de huidige stand van zaken en zich liever ergens anders mee bezig wil houden. "Maar dit nog langer toestaan is simpelweg geen optie", vertelde Gudde.
Bron: http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=%2FNews%2FDefault%2F2010%2Fnovember%2FFeyenoord%20en%20RTV%20Rijnmond%20voor%20de%20rechter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 november 2010 door craven -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Vooral de zinsnede....hebben echter Megastad FM de exclusieve rechten hiervan GEGEVEN...intrigeert mij zeer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 november 2010 door Els -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 19:34 schreef Els het volgende:Vooral de zinsnede....hebben echter Megastad FM de exclusiever rechten hiervan GEGEVEN...inrigeerdt mij zeer. gaat gewoon nergens over ,zielig gedoe.... |
|
|
|
|
adje
|
|
|
Weet niet veel over uitzendrechten etc., weet wel 1 ding dat tv/radio rijnmond onze club altijd heeft gesteund. Hans van Vliet was Feyenoord, nooit iets of van andere presentatoren een negatief woord gehoord over de grootste club van (Nederland) ROTTERDAM, vindt het een beetje zielig voor deze Rotterdamse radio en televisie maatschappij, wat vinden jullie? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik vind het jammer. In tijden als dit kun je je vrienden beter koesteren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 november 2010 door Els -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
te triest voor woorden (eigenlijk dus) . . . . . . |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik dus ook!!... gamma ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: jazeker Freek willem !! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dan moet je de groeten van Sjaak hebben! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: oh leuk,hoe is het met sjaakie? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wacht op 'n nieuwe klus |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tja tis nie best op dit moment!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
nog 'n beetje naweeen van de crisis |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Om met kkl te spreken: kan het weer serieus, heren, is serieus onderwerp hoor. Erg he, van die omroepen. Beetje opgeblazen toestand verder. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Welkom bij het moderne voetbal! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 22:51 schreef FR-Henk het volgende:Om met kkl te spreken: kan het weer serieus, heren, is serieus onderwerp hoor. Erg he, van die omroepen. Beetje opgeblazen toestand verder. 't serieuze gedeelte zijn we in dit topic al voorbij . . . . . . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis soms niet bij te benen, he. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Dus, stel jij KOOPT de exlusieve rechten om bananen in jou straat te verkopen, vindt jij het dan oke als de buurman ook die bananen gaat verkopen? Het is een ander verhaal je gewoon rechten koopt, maar ze betalen meer voor exclusieve shit en jullie vinden dat oke? Vaag volk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat van die bananen volg ik niet, heb je trouwens ook veel bananen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Rijnmond moet wel, zonder Feyenoord gaan ze aan het gas. Hadden ze maar moeten betalen, wij kunnen de centen goed gebruiken. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 23:05 schreef Royaal het volgende:Dus, stel jij KOOPT de exlusieve rechten om bananen in jou straat te verkopen, vindt jij het dan oke als de buurman ook die bananen gaat verkopen? Het is een ander verhaal je gewoon rechten koopt, maar ze betalen meer voor exclusieve shit en jullie vinden dat oke? Vaag volk De eerste vraag is of er van KOPEN idd sprake is. En om exclusieve rechten kan het niet gaan, voetbalwedstrijden vallen onder de vrije nieuwsgaring. Verslaggeving vanuit de Kuip lijkt het enige te zijn waar Feyenoord exclusiviteit over heeft, en dat doet Rijnmond niet. Het is dus een moeilijke juridische kwestie, en de imagoschade en verlies aan goodwill zijn voor Feuyenoord enorm. Moeizame weg dus, die je beter niet op had kunnen gaan. Bananenvergelijking raakt kant noch wal, volgende keer met een juiste voorstelling van zaken komen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Zoals ik al zei, welkom bij het moderne voetbal. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op donderdag 18 november 2010 - 07:45 schreef Els het volgende:[..] De eerste vraag is of er van KOPEN idd sprake is. En om exclusieve rechten kan het niet gaan, voetbalwedstrijden vallen onder de vrije nieuwsgaring. Verslaggeving vanuit de Kuip lijkt het enige te zijn waar Feyenoord exclusiviteit over heeft, en dat doet Rijnmond niet. Het is dus een moeilijke juridische kwestie, en de imagoschade en verlies aan goodwill zijn voor Feuyenoord enorm. Moeizame weg dus, die je beter niet op had kunnen gaan. Bananenvergelijking raakt kant noch wal, volgende keer met een juiste voorstelling van zaken komen. sorry he ik was vergeten dat we hier op een serieus forum zitten |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Doe mij Radio Rijnmond! maar!! Dit is weer een van die dingen waarvan ik niet snap wat ze in het maasgebouw nu aan het doen zijn!! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ach sinds Hans van Vliet niet meer het commentaar doet luister ik toch niet meer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Inderdaad, hij is onovertroffen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 november 2010 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: mwah, . . deed me altijd wel een beetje denken aan Theo Koomen
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hans van Vliet is toch verhuisd naar Indonischiƫ ???? Was idd altijd mooi!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 november 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: klopt, heeft 't dus redelijk goed gedaan bij Rijnmond |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heeft tie zeker !!Ik kan mij die ochtend programma van hem nog goed herinneren was altijd leuk!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908