BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Groningen - Feyenoord (21-11-2010 , 14:30): 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - donderdag 18 november 2010 - 17:52   quote  deeplink  
Eerste uitoverwinning van dit seizoen?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 18 november 2010 - 17:59   quote  deeplink  
0-7

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 november 2010 door hotjumper --
fredje
 fredje - donderdag 18 november 2010 - 18:01   quote  deeplink  
hebben we de week daarop weer 16 mil
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 18 november 2010 - 18:38   quote  deeplink  
idd, als we dan verliezen dan ook goed. Nog wat miljoentjes erbij.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 18 november 2010 - 21:52   quote  deeplink  
ik zeg 0-11, het moet toch een keer lukken...
sevillana
 sevillana - donderdag 18 november 2010 - 22:06   quote  deeplink  
1-2 zou ook mooi zijn
jo3h
 jo3h - donderdag 18 november 2010 - 22:27   quote  deeplink  
een helft goed de tweede helft kut ben met een gelijk spel al tevreden maar heb er een hard hoofd in missen gewoon iemand die ze er in schiet sorry
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 18 november 2010 - 22:28   quote  deeplink  
je hoeft je niet te verexcuseren. Je hebt me al verdrietig gemaakt.
jo3h
 jo3h - donderdag 18 november 2010 - 22:29   quote  deeplink  
kan er verder niets van maken en misschien zit het ook een keer mee
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 18 november 2010 - 22:38   quote  deeplink  
1-3 als het mee zit,
3-0 als het tegenzit,
2-2 als de scheids z'n dag heeft.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 november 2010 - 09:24   quote  deeplink  
1-1.

helaas.
Milo
 Milo - vrijdag 19 november 2010 - 09:45   quote  deeplink  
ik houd vast aan 1-2 vlaar afstandschot, de winnende, in blessure tijd!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 november 2010 - 09:47   quote  deeplink  
deja vu?
Milo
 Milo - vrijdag 19 november 2010 - 09:47   quote  deeplink  
yep
MMM
 MMM - zaterdag 20 november 2010 - 21:36   quote  deeplink  
Alle concurrenten pakken punten.. De Graafschap, Vitesse, Excelsior..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 november 2010 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 09:24 schreef Stylzz het volgende:
1-1.

helaas.
Ik ga met jou mee 1-1..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 november 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 21:36 schreef MMM het volgende:
Alle concurrenten pakken punten.. De Graafschap, Vitesse, Excelsior..
tja pffffffffff
fey21
 fey21 - zaterdag 20 november 2010 - 21:39   quote  deeplink  
0-8 net als barca
sevillana
 sevillana - zaterdag 20 november 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 21:39 schreef fey21 het volgende:
0-8 net als barca
dream on, . . ik houd 't op 1-2 (hopefully)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 november 2010 - 21:55   quote  deeplink  
020 hufters hadden net weer geluk tegen die hufterige boeren...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 november 2010 - 22:17   quote  deeplink  
Waddan?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 november 2010 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 22:17 schreef Stylzz het volgende:
Waddan?
Ik dacht???????een zuiver doelpuntje afgekeurd!!!
Maar 0-0 is ook leuk joh en daarbij heeft soares opzichtig Bakkal gebeten en is niet waargenomen dus die gaan ze zeker een wedstrijdje of 3 missen als de knvb opgelet heeft..
Was het de beurt aan de knjb vanavond dan gebeurd er niks!!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 november 2010 - 22:41   quote  deeplink  
Ah. Nahja wij MOETEN morgen winnen
sevillana
 sevillana - zaterdag 20 november 2010 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik dacht???????een zuiver doelpuntje afgekeurd!!!
Maar 0-0 is ook leuk joh en daarbij heeft soares opzichtig Bakkal gebeten en is niet waargenomen dus die gaan ze zeker een wedstrijdje of 3 missen als de knvb opgelet heeft..
Was het de beurt aan de knjb vanavond dan gebeurd er niks!!
als de knvb . . . . . . . . , tsja . . .
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 november 2010 - 22:42   quote  deeplink  
Volgens de JOS. is t buitenspel btw.
sevillana
 sevillana - zaterdag 20 november 2010 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 22:41 schreef Stylzz het volgende:
Ah. Nahja wij MOETEN morgen winnen
idd, en dan staan we ("virtueel" gezien dan), 12e
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 november 2010 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 22:42 schreef Stylzz het volgende:
Volgens de JOS. is t buitenspel btw.
Volgens mij niet maar het zou best kunnen dat ik een verkeerde bril op heb natuurlijk?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 november 2010 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 22:43 schreef sevillana het volgende:

[..]

idd, en dan staan we ("virtueel" gezien dan), 12e
Yes genoeg vreemde uitslagen gezien dus misschien morgen ook?
sevillana
 sevillana - zaterdag 20 november 2010 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 22:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Yes genoeg vreemde uitslagen gezien dus misschien morgen ook?
tja, . . waarom niet?
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zaterdag 20 november 2010 - 23:26   quote  deeplink  
Ik hoop dat we eindelijk punten pakken, we hebben ze hard nodig.
Als Mario nou slim is, laat hij die schaken deruit, want dat is echt helemaal niks. tenminste op dit moment, (dat kun je natuurlijk zeggen van meerder spelers, zoals bruins)
zet wijnaldum 10, biseswar op plek van schaken, en mokotjo op plek van bruins, en dan wil ik het nog wel is zien. Als ze de hele wedstrijd zo spelen als tegen Heerenveen 1e helft, zeg ik 1-3
Els
 Els - zaterdag 20 november 2010 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 23:26 schreef Stefan-FR-08 het volgende:
Ik hoop dat we eindelijk punten pakken, we hebben ze hard nodig.
Als Mario nou slim is, laat hij die schaken deruit, want dat is echt helemaal niks. tenminste op dit moment, (dat kun je natuurlijk zeggen van meerder spelers, zoals bruins)
zet wijnaldum 10, biseswar op plek van schaken, en mokotjo op plek van bruins, en dan wil ik het nog wel is zien. Als ze de hele wedstrijd zo spelen als tegen Heerenveen 1e helft, zeg ik 1-3
Makkelijke wensen heb je, de meeste spelers die jij er niet in wil hebben, zijn geblesseerd.
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zaterdag 20 november 2010 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 23:28 schreef Els het volgende:

[..]

Makkelijke wensen heb je, de meeste spelers die jij er niet in wil hebben, zijn geblesseerd.
dat valt wel mee els, bruins is dan alleen geblesseerd, de cler niet, mokotjo niet.
Ik snap de reactie, maar toch, hoe zou je ideale team eruitzien dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 november 2010 door Stefan-FR-08 --
Els
 Els - zaterdag 20 november 2010 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 23:33 schreef Stefan-FR-08 het volgende:

[..]

dat valt wel mee els, bruins is dan alleen geblesseerd, de cler niet, mokotjo niet.
Ik snap de reactie, maar toch, hoe zou je ideale team eruitzien dan?
Bruins, Schaken en De Cler zijn twijfelgevallen door blessures. Zo als ik jouw betoog lees, wil jij Schaken en Bruins er niet in. Dus 2 out of 3 ain't bad....
Mijn ideale team..... dat kan Feyenoord niet betalen.
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zondag 21 november 2010 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 23:52 schreef Els het volgende:

[..]

Bruins, Schaken en De Cler zijn twijfelgevallen door blessures. Zo als ik jouw betoog lees, wil jij Schaken en Bruins er niet in. Dus 2 out of 3 ain't bad....
Mijn ideale team..... dat kan Feyenoord niet betalen.
Ik bedoel met de spelers die ze nu hebben, gewoon opstelling
Els
 Els - zondag 21 november 2010 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 00:03 schreef Stefan-FR-08 het volgende:

[..]

Ik bedoel met de spelers die ze nu hebben, gewoon opstelling
Ik denk dat Mario er meer kijk op heeft dan ik. Hij ziet ze ook vaker. In mijn visie kan Feyenoord dit jaar weinig winnen, ik geloof niet zo heel erg in kwalificatie voor eurpees voetbal, en ik geloof, ondanks de dramatische plaats die we vandaag bereikt hebben, ook niet zo in degradatie. Ik zou me dus gaan voorbereiden op volgend seizoen. Dat betekent dat je een inschatting moet maken van wie er volgend jaar nog bij is. Daarmee komt de positie van Van Dijk en De Cler ter discussie te staan. Schaken vind ik tot nu toe te kort komen. Dat zijn de enige 3 posities die bij mij ter discussie staan. Mulder zou ik er ws wel naast laten, of de keuze dan op Darley of Mulder moet vallen, vind ik moeilijk, maar ik denk dat ik voor Mulder zou kiezen. Als ik met De Cler zou starten, dan zou ik ws in de 60ste minuut Martins Indi inbrengen, en elke wedstrijd eerder tot de wissel overgaan. Op de positie van Schaken zou ik Wijnaldum zetten, en op links Biseswar. Wijnaldum zou ik trouwens zoveel mogelijk een vrije rol geven, en niet expliciet op rechts laten spelen. En ik zou een hierarchie vaststellen voor vrije trappen en strafschoppen, want daar word ik inmiddels ook wel een beetje moe van.
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zondag 21 november 2010 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 00:14 schreef Els het volgende:

[..]

Ik denk dat Mario er meer kijk op heeft dan ik. Hij ziet ze ook vaker. In mijn visie kan Feyenoord dit jaar weinig winnen, ik geloof niet zo heel erg in kwalificatie voor eurpees voetbal, en ik geloof, ondanks de dramatische plaats die we vandaag bereikt hebben, ook niet zo in degradatie. Ik zou me dus gaan voorbereiden op volgend seizoen. Dat betekent dat je een inschatting moet maken van wie er volgend jaar nog bij is. Daarmee komt de positie van Van Dijk en De Cler ter discussie te staan. Schaken vind ik tot nu toe te kort komen. Dat zijn de enige 3 posities die bij mij ter discussie staan. Mulder zou ik er ws wel naast laten, of de keuze dan op Darley of Mulder moet vallen, vind ik moeilijk, maar ik denk dat ik voor Mulder zou kiezen. Als ik met De Cler zou starten, dan zou ik ws in de 60ste minuut Martins Indi inbrengen, en elke wedstrijd eerder tot de wissel overgaan. Op de positie van Schaken zou ik Wijnaldum zetten, en op links Biseswar. Wijnaldum zou ik trouwens zoveel mogelijk een vrije rol geven, en niet expliciet op rechts laten spelen. En ik zou een hierarchie vaststellen voor vrije trappen en strafschoppen, want daar word ik inmiddels ook wel een beetje moe van.
Je heb er verstand van Els!, tja, het is niet zo makkelijk om met jonge jongens zo in 1 x op volgend seizoen te richte, die jongens willen zo goed mogelijk presteren. En natuurlijk valt er dit seizoen niet veel te behalen, en eerlijk gezegd heb ik de hoop op Voorronde Europa Cup ook opgegeven. Maar het belangrijkste is dat Mario en de gehele staff de koppies omhoog houden, en t team bij elkaar houden. Je krijgt nu dat het team binnnekort (hopelijk) een beetje op elkaar ingespeeld raken dieper in de problemen komen. Ook ben ik bang dat we Fer, Wijnaldum en misschien van Haaren en Bruno kwijtraken, misschien komen we dan wel uit de financiele schulden, maar toch het zou zonde zijn!

We hopen gewoon dat het allemaal goed gaat komen met ONS Feyenoord, en dat we eindelijk weer vooruit kunnen kijken. Dat we genoeg geld hebben om clubiconen terug te halen, of jeugdspelers verder te laten ontwikkelen. Ik zal mijn clubbie in ieder geval nooit in de steek laten!

We gaan het vanmiddag zien!

FR-TILL I DIE!
ONVOORWAARDELIJKE STEUN, ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE#!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 november 2010 door Stefan-FR-08 --
hotjumper
 hotjumper - zondag 21 november 2010 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 00:14 schreef Els het volgende:

[..]

Ik denk dat Mario er meer kijk op heeft dan ik. Hij ziet ze ook vaker. In mijn visie kan Feyenoord dit jaar weinig winnen, ik geloof niet zo heel erg in kwalificatie voor eurpees voetbal, en ik geloof, ondanks de dramatische plaats die we vandaag bereikt hebben, ook niet zo in degradatie. Ik zou me dus gaan voorbereiden op volgend seizoen. Dat betekent dat je een inschatting moet maken van wie er volgend jaar nog bij is. Daarmee komt de positie van Van Dijk en De Cler ter discussie te staan. Schaken vind ik tot nu toe te kort komen. Dat zijn de enige 3 posities die bij mij ter discussie staan. Mulder zou ik er ws wel naast laten, of de keuze dan op Darley of Mulder moet vallen, vind ik moeilijk, maar ik denk dat ik voor Mulder zou kiezen. Als ik met De Cler zou starten, dan zou ik ws in de 60ste minuut Martins Indi inbrengen, en elke wedstrijd eerder tot de wissel overgaan. Op de positie van Schaken zou ik Wijnaldum zetten, en op links Biseswar. Wijnaldum zou ik trouwens zoveel mogelijk een vrije rol geven, en niet expliciet op rechts laten spelen. En ik zou een hierarchie vaststellen voor vrije trappen en strafschoppen, want daar word ik inmiddels ook wel een beetje moe van.
Goeie nuchtere analyse, ik zou ook één van de jonge keepers laten spelen (mijn voorkeur gaat ook uit naar Mulder die volgens mij op vertrouwen nog flink kan groeien), Indi ipv de Cler (als back of op de plaats van Bahia en dan Bahia als back). Ik zou alleen Wijnaldum met Luc in de spits zetten met Bruins erachter.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 21 november 2010 - 08:52   quote  deeplink  
1-3
2x Castaignos en 1x Wijnaldum!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 november 2010 - 09:17   quote  deeplink  
Mooi hoor al die positivos maar je mag blij zijn met een punt.
fredje
 fredje - zondag 21 november 2010 - 10:58   quote  deeplink  
Ik wil leuke combinaties zien vandaag.Lef en concentratie dat verlang ik van de jongens. ik teken voor een 0-2
fredje
 fredje - zondag 21 november 2010 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 01:16 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Goeie nuchtere analyse, ik zou ook één van de jonge keepers laten spelen (mijn voorkeur gaat ook uit naar Mulder die volgens mij op vertrouwen nog flink kan groeien), Indi ipv de Cler (als back of op de plaats van Bahia en dan Bahia als back). Ik zou alleen Wijnaldum met Luc in de spits zetten met Bruins erachter.
Waarom Mulder? Darley heeft alleen maar pech gehad met zijn blessures. Mulder heeft wel degelijk een kans gehad door een paar wedstrijden op een rij in het doel te staan.Mijn beoordeling is een 6.
fredje
 fredje - zondag 21 november 2010 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 00:14 schreef Els het volgende:

[..]

Ik denk dat Mario er meer kijk op heeft dan ik. Hij ziet ze ook vaker. In mijn visie kan Feyenoord dit jaar weinig winnen, ik geloof niet zo heel erg in kwalificatie voor eurpees voetbal, en ik geloof, ondanks de dramatische plaats die we vandaag bereikt hebben, ook niet zo in degradatie. Ik zou me dus gaan voorbereiden op volgend seizoen. Dat betekent dat je een inschatting moet maken van wie er volgend jaar nog bij is. Daarmee komt de positie van Van Dijk en De Cler ter discussie te staan. Schaken vind ik tot nu toe te kort komen. Dat zijn de enige 3 posities die bij mij ter discussie staan. Mulder zou ik er ws wel naast laten, of de keuze dan op Darley of Mulder moet vallen, vind ik moeilijk, maar ik denk dat ik voor Mulder zou kiezen. Als ik met De Cler zou starten, dan zou ik ws in de 60ste minuut Martins Indi inbrengen, en elke wedstrijd eerder tot de wissel overgaan. Op de positie van Schaken zou ik Wijnaldum zetten, en op links Biseswar. Wijnaldum zou ik trouwens zoveel mogelijk een vrije rol geven, en niet expliciet op rechts laten spelen. En ik zou een hierarchie vaststellen voor vrije trappen en strafschoppen, want daar word ik inmiddels ook wel een beetje moe van.
Eens
MMM
 MMM - zondag 21 november 2010 - 11:34   quote  deeplink  
Hopelijk speelt onze nicht vandaag niet..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 november 2010 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 11:34 schreef MMM het volgende:
Hopelijk speelt onze nicht vandaag niet..
Je bedoelt die Bruinswerker?
Els
 Els - zondag 21 november 2010 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 11:34 schreef MMM het volgende:
Hopelijk speelt onze nicht vandaag niet..
Leuk, voetballen er meer in jouw familie?
MMM
 MMM - zondag 21 november 2010 - 11:41   quote  deeplink  
Nee, Bruins is geen familie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 november 2010 door MMM --
sevillana
 sevillana - zondag 21 november 2010 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 01:16 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Goeie nuchtere analyse, ik zou ook één van de jonge keepers laten spelen (mijn voorkeur gaat ook uit naar Mulder die volgens mij op vertrouwen nog flink kan groeien), Indi ipv de Cler (als back of op de plaats van Bahia en dan Bahia als back). Ik zou alleen Wijnaldum met Luc in de spits zetten met Bruins erachter.
ik dus ook
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 november 2010 - 13:51   quote  deeplink  
Vlaar op EL.
MMM
 MMM - zondag 21 november 2010 - 14:09   quote  deeplink  
Feyenoord: Van Dijk; De Cler, Vlaar, Bahia, De Vrij; Van Haaren, Mokotjo, El Ahmadi; Wijnaldum, Castaignos, Biseswar

Extra middenvelder dus.. Gini op linksbuiten, rechts Biseswar.

Dus weer 4-3-3.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 november 2010 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 november 2010 - 14:12   quote  deeplink  
meer 4-5-1.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Groningen - Feyenoord (21-11-2010 , 14:30): 2 - 0









0.0100820