|
|
Johnqqqq
|
|
|
lekker hoor urby :P
ga jij maar naar grotere competitie :P gvd joh hahahah
furby |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Hé kijk nou !! Een fout van Urby waar een goal uit komt. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: hallo EL.. Pff mogen we eerst nog wel ff wachten!..:O |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: nouuu..VD WIEL SORRY HOOR!O_o |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Jol is een laffe tering trainer! Als hij balluh had.. had hij in de rust extra aanvallers erbij gegooid, maar nee!..Meneer doet de zeeuw erin.. DE NICHT! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: oke collectieve wanprestatie :P |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 22:16 schreef joey het volgende:Jol is een laffe tering trainer! Als hij balluh had.. had hij in de rust extra aanvallers erbij gegooid, maar nee!..Meneer doet de zeeuw erin.. DE NICHT! tsja dan krijg je er 9 om je oren en dan krijgtie ontslag :P |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: SPELEN MET BALLUH! ANDERS WACHT JE ALLEEN MAAR OP EEN NEDERLAAG VOOR EEN EXTRA 45 MINUTEN.. JE WILT TOCH WINNEN OF TENMINSTE GELIJKSPELEN!!..WTF BEN JIJ VOOR VAAG PERSOON!:S |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Sjongejonge.. LINDGREN voor de Jong.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Urby gaf die geweldige te zachte breedtepass hoor waardoor Real over kon nemen en na 3x tikken lag ie erin. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 22:19 schreef joey het volgende:[..] SPELEN MET BALLUH! ANDERS WACHT JE ALLEEN MAAR OP EEN NEDERLAAG VOOR EEN EXTRA 45 MINUTEN.. JE WILT TOCH WINNEN OF TENMINSTE GELIJKSPELEN!!..WTF BEN JIJ VOOR VAAG PERSOON!:S heus zat dat erin :P we hebbe niet eens 2x op doel geschoten...
geloof je ook nog in sinterklaas, en in de kersman en paashaas ofzo doe ajb normaal |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote: Ja gooi er wat jeugd in man |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 22:20 schreef Oceanu het volgende:[..] Urby gaf die geweldige te zachte breedtepass hoor waardoor Real over kon nemen en na 3x tikken lag ie erin. En en toen dacht vd wiel..Weetje wat ik leg hem panklaar neer voor hem..!JOEPIE.. |
|
|
|
|
kwakman
|
|
|
Suarez loopt medespelers in de weg. kw.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 22:20 schreef Johnqqqq het volgende:[..] heus zat dat erin :P we hebbe niet eens 2x op doel geschoten... geloof je ook nog in sinterklaas, en in de kersman en paashaas ofzo doe ajb normaal Ik zeg niet dat ik er vanuit ging dat ajax nog zou winnen of gelijkspelen.. MAar je moet toch ALTIJD voor de winst gaan!!!!???? Of heb ik het nou mis? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 22:22 schreef joey het volgende:[..] Ik zeg niet dat ik er vanuit ging dat ajax nog zou winnen of gelijkspelen.. MAar je moet toch ALTIJD voor de winst gaan!!!!???? Of heb ik het nou mis? realistisch blijven ;)
emanuelson joh gvd geef nog penal weg :P |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Klasse Urby !!! Laat je effe volledig zoek spelen om vervolgens te denken dat je er makkelijk met de bal vandoor kan. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Eigenlijk had hij Suarez eruit moeten halen en iemand erin moeten doen.. Zit Ozbilliz op de bank? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 22:24 schreef joey het volgende:[..] Eigenlijk had hij Suarez eruit moeten halen en iemand erin moeten doen.. Zit Ozbilliz op de bank? Ja.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Ik moet helemaal niks.. Wat wel moet is dat ajax met meer lef en balluh moet gaan voetballen.. En jol houd dat tegen met zn stomme verdedigende kut spel!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: had ik die serieus erin gezet.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahahahahahahaah xDxD LOL Emanuelson met een dikke voldoende.. Is bij dacht ik 3 van de 4 goals goed betrokken!! |
|
|
|
|
kwakman
|
|
|
Wat een gelul van die Snoeks zeg over die kaart..kwak |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Wat zei je gelul kwakje?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Zeg het niet te hard, straks worden er nog mensen boos hier die zeggen dat ie goed was, hahahahahaha. Zoals zo vaak gezegd: Urby, ik heb genoten van je acties en je goals, maar helaas veel vaker heb ik me zwaar geirriteerd aan je knullige balverlies, lakse verdedigen en domme balverlies. Het ga je goed. |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
stamp die jol eruit alsjeblieft.. die vent presteert niks meer:( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat hoop je maar.... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 22:38 schreef Oceanu het volgende:Zeg het niet te hard, straks worden er nog mensen boos hier die zeggen dat ie goed was, hahahahahaha. Zoals zo vaak gezegd: Urby, ik heb genoten van je acties en je goals, maar helaas veel vaker heb ik me zwaar geirriteerd aan je knullige balverlies, lakse verdedigen en domme balverlies. Het ga je goed. van domme balverlies mag u domme overtredingen maken...... Tsja, dat kan gebeuren als je met de pest in je lijf achter de PC zit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Urby 3 keer in de fout bij tegengoals |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een vernedering zeg, serieus geraakt in m'n hart, zit sprakeloos en bijna met tranen op de bank, dat mag je rustig weten. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Enkelblessure voor El Hamdaoui AMSTERDAM - Aanvaller Mounir El Hamdaoui van Ajax is dinsdag geblesseerd geraakt aan zijn enkel. De spits liep de kwetsuur op in de eerste helft van het Champions Leagueduel tegen Real Madrid. Dat bevestigde de club dinsdag tijdens het duel met Real.
Het is niet duidelijk of El Hamdaoui fit genoeg is om zondag mee te doen in het competitieduel in Limburg tegen VVV-Venlo. Ajax kan in die wedstrijd ook geen beroep doen op Luiz Suarez. De aanvaller is door de Amsterdamse club na zijn bijtactie afgelopen zaterdag tegen PSV-er Otman Bakkal door de club voor twee duels geschorst. (ANP)
http://www.ad.nl/ad/nl/1001/AD-Sportwereld/article/detail/543471/2010/11/23/Enkelblessure-voor-El-Hamdaoui.dhtml
Lekker.. Geen Suarez én El Hamdaoui waarschijnlijk... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 22:43 schreef remco k het volgende:Wat een vernedering zeg, serieus geraakt in m'n hart, zit sprakeloos en bijna met tranen op de bank, dat mag je rustig weten. Ik wilde na de eerste helft de tv uitzetten, maar heb met moeite de tv aangehouden..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 november 2010 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 22:43 schreef Hasjkoph het volgende:Enkelblessure voor El Hamdaoui AMSTERDAM - Aanvaller Mounir El Hamdaoui van Ajax is dinsdag geblesseerd geraakt aan zijn enkel. De spits liep de kwetsuur op in de eerste helft van het Champions Leagueduel tegen Real Madrid. Dat bevestigde de club dinsdag tijdens het duel met Real. Het is niet duidelijk of El Hamdaoui fit genoeg is om zondag mee te doen in het competitieduel in Limburg tegen VVV-Venlo. Ajax kan in die wedstrijd ook geen beroep doen op Luiz Suarez. De aanvaller is door de Amsterdamse club na zijn bijtactie afgelopen zaterdag tegen PSV-er Otman Bakkal door de club voor twee duels geschorst. (ANP) http://www.ad.nl/ad/nl/1001/AD-Sportwereld/article/detail/543471/2010/11/23/Enkelblessure-voor-El-Hamdaoui.dhtmlLekker.. Geen Suarez én El Hamdaoui waarschijnlijk... Hoorde net, dat hij uit voorzorg naar de kant was gehaald, hij had verder gekund, maar aangezien de wedstrijd na 0,0 minuten al gespeeld was, heeft Jol hem er maar af gehaald |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 22:46 schreef remco k het volgende:[..] Hoorde net, dat hij uit voorzorg naar de kant was gehaald, hij had verder gekund, maar aangezien de wedstrijd na 0,0 minuten al gespeeld was, heeft Jol hem er maar af gehaald Beter, misschien dat het, als hij weer fit is, weer wat beter gaat dan tegen VVV |
|
|
|
|
Henkjes
|
|
|
10 - 0 Was wat maar dit is ook shit! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ben er niet eens boos om, complete verbijstering is het enige dat ik kan zeggen, en als er morgen iemand het opneemt voor Urby of de Jong op m'n werk, dan krijgt ie meteen een stot op z'n smoel. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Kan wel janken, dit is niet meer mijn club!! JOL OPROTTEN! VD BOOG OPROTTEN! VAN DER AAT OPROTTEN! SLOP OPROTTEN! CORONEL OPROTTEN! ZET ER GVD CRUIJFF ERNEER EN LAAT HEM ALLES MAAR DAN OOK ALLES REORGANISEREN! ONZE CLUB GAAT KAPOT!! |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Oh wat had Jan Vertonghen graag meer gezegd dan hij zojuist deed...
Jol mag wmb z'n boeltje pakken, inclusief broertje en de rest van z'n clan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 22:57 schreef Ikke_tik het volgende:Oh wat had Jan Vertonghen graag meer gezegd dan hij zojuist deed... Jol mag wmb z'n boeltje pakken, inclusief broertje en de rest van z'n clan. niet gezien, kijk nu naar het intervieuw met Suarez, dat blijft toch echt een goede gast.. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
waar doelde jan op dan? Heb t ook niet gezien.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Jan zei voor de camera dat hij moest oppassen dat hij geen gekke dingen ging zeggen voor de rest weet niemand wat hij wil zeggen.. Maar verkeerde dingen zeggen kan van alles zeggen |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Ook typisch... de volgende redenering van Jol "We kunnen er een maken, maar dan maken zij er meer...". Is de bedoeling van het spelletje niet dat je probeert meer goals te maken dan de tegenstander?
De vraag stellen is 'm beantwoorden... Jol heeft z'n ploeg (zeker in de tweede helft) neergezet met als opdracht de schade beperkt te houden. Wellicht begrijpelijk tegen Real, maar zeker niet des Ajax'. |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Nou jongens we zijn gewoon te kijk gezet voor heel voetbalkijkend europa, Het lachertje. Real is gewoon grandioos hoe hun medespelers vinden, ze stonden altijd vrij.. En dan de ajax supporters die fluiten als ronaldo aan de bal is, schandalig. Ik heb van real en ronaldo genoten, en ook ik ben een echte ajacied, 15 jaar geleden gaven de real supporters de ajacieden een ovatie, dat hadden de supporters vanavond ook moeten doen voor de spelers van Real. en de gifbeker is nog LANG NIET LEEG. Ik ben zelfs bang dat we punten verspelen tegen VVV en NEC. Het gaat gewoon niet goed met Ajax, en we moeten nu als 1 man Ajax gaan steunen. Geef de jonkies een kans dit weekend en laat je vaste elftal los, want dit is het gewoon niet Jol. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Goed voor jullie dat AC Milan gewonnen heeft. Op papier is er nog niks aan de hand. |
|
|
|
|
druktemaker
|
|
|
anti010 +1 zo goed als ajax de 2e seizoenshelft ging zo dramatisch is het nu tuurlijk is real een maatje groter MAAR WIJ ZIJN AJAX waren dat niet de woorden van Jol tijdens de open dag 2jaar terug riep http://www.youtube.com/watch?v=DRBTxWOHTh8 en wat zegt meneer nu in zijn interview als of i coacht bij willem 2 doe normaal inderdaad Martin WIJ zijn Ajax En Urby wat moeten we daar weer over zeggen Hij lijkt op de aex index pieken en dalen Jij wil onze mooie club verlaten om dat je naar een Grotere competitie wil als de club die jou volgen vanavond gekeken hebben wordt dat een ww uitkering aan vragen van de zomer |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaa het seizoen is weer afgelopen, nu kunnen we weer gaan wachten op het volgende seizoen.. misschien dat we dan wel een keer iets bereiken godverdomme! |
|
|
|