BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - Real Madrid (Champions Leage - dinsdag 23 november , 20:45): 0 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
daninho
 daninho - woensdag 24 november 2010 - 07:41   quote  deeplink  
het was weer dramitsche gisteren ze moete is werken voor der geld,die voor mij een voldoende scoorde waren mickey (zit veel vooruitgang in ) en steek ,vertongen ,toby de rest was bagger.
Ride
 Ride - woensdag 24 november 2010 - 08:08   quote  deeplink  
Dan maar door in de EL...
joduh
 joduh - woensdag 24 november 2010 - 08:52   quote  deeplink  
was weer fijn avondje voetbal he? weer terug op aarde nu....het was niks,het is niks en gaat ook niks meer worden man....urby maakte giga fouten terwijl hij de eerste helft een van de weinige positieve dingen was .....en wie nog vind dat suleimani een kans moet krijgen die spoort zelf voor geen ene meter man...man man man wat was dat weer de pipo van de avond......leek wel een lachfilm als hij aan de bal was ......en ook maar niet te praten over de jong......godverdomme wat doet die goser toch in ajax 1 man?????maar goed,ik ben er niet eens meer pissig over man...heb het sinds maandje terug even helemaal gehad....totaal geen vertrouwen meer in MIJN ajax.....doet pijn om je cluppie waar je trots op bent elke keer dieper te zien zinken man..... maar dat hier nog struisvogels lopen op dit forum daar snap ik werkelijk helemaal nikkes meer van...
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 08:52 schreef joduh het volgende:
was weer fijn avondje voetbal he? weer terug op aarde nu....het was niks,het is niks en gaat ook niks meer worden man....urby maakte giga fouten terwijl hij de eerste helft een van de weinige positieve dingen was .....en wie nog vind dat suleimani een kans moet krijgen die spoort zelf voor geen ene meter man...man man man wat was dat weer de pipo van de avond......leek wel een lachfilm als hij aan de bal was ......en ook maar niet te praten over de jong......godverdomme wat doet die goser toch in ajax 1 man?????maar goed,ik ben er niet eens meer pissig over man...heb het sinds maandje terug even helemaal gehad....totaal geen vertrouwen meer in MIJN ajax.....doet pijn om je cluppie waar je trots op bent elke keer dieper te zien zinken man..... maar dat hier nog struisvogels lopen op dit forum daar snap ik werkelijk helemaal nikkes meer van...
Sorry hoor, maar Sulejmani was gister juist in de eerste helft 1 van de weinige spelers die een actie kon maken, de Jong ben ik wel met je eens, en Urby zit bij 3 van de 4 tegengoals en nog een paar tegenkansen helemaal fout. Al vind ik dat Jol zijn schuld, ik heb Urby namelijk onder Jol nog nooit eerder op deze positie zien spelen, en dan ga je dat uitproberen tegen Real Madrid, dat is lekker handig.

Maar als je het over de pipo van de avond hebt, dan lijkt me dat in dit geval toch echt eerder een speler die bij 3 tegengoals volledig fout zit namelijk Urby, als een speler die nog een actie heeft durven maken en 2/3 goede voortzettingen had. Zou toch eens tijd worden dat je dat toe geeft ondanks dat je fan van hem bent. het zou je sieren.
yngwie
 yngwie - woensdag 24 november 2010 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 08:52 schreef joduh het volgende:
Supporter ben je in goede en slechte tijden
joduh
 joduh - woensdag 24 november 2010 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 11:16 schreef yngwie het volgende:

[..]

Supporter ben je in goede en slechte tijden
ik heb ze allebei al gehad hoor man.en supporter zal ik blijven......
Guyt
 Guyt - woensdag 24 november 2010 - 11:26   quote  deeplink  
Ik ben ook fan van Urby maar hij heeft me gister wel even laten vloeken. Al met al is eigenlijk heel AJAX bagger. Anita is toch ook niks, sorry hoor. Hammie heb je ook geen reet aan oke hij heeft een paar mooie goals gemaakt maar voor de rest zit er niks in. Suarez stuur die maar op vakantie ofzo het is droevig met hem. Vraag me sterk af of het nog goed komt met hem. Dan de Jong wat een aanfluiting is dat joh misschien dat hij het red in de Jupiler leaque maar bij AJAX is het niks. De Zeeuw zn oude niveau van wat hij bij AZ had bij AJAX nog nooit gezien. Waar ik ook zo woest om word is dat we met zn allen kunnen zien dat Suarez geen vrije trap meer over een muurtje krijgt. Waarom eist hij steeds de bal op. Waar je vroeger blij was als je hem een vrije trap zag nemen op een mooie positie weet ik nu al dat word toch niks. Waarom gewoon niet aanleggen op Jan Vertongen of Urby een keer. Of weet ik veel wie??? Corners idemdito ook iemand anders laten nemen de bal red niet eens het doel en komt een halve meter van de grond. Grrrrrrrrrrrrrr.
Ps:de spelers die ik hier noem heb ik me gister erg aan geergerd. Heb Urby gister een paar leuke dingen zien doen maar de fouten die hij gister maakte hebben me zwaar geirriteerd. Dat nonchalant een balletje breed leggen en die Anita die niet voor zn man komt zoals zovelen bij AJAX ze staan maar wat af te wachten. En dan zegt Mr vd wiel WE WERKEN ONS DE PLEURIS.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 november 2010 door Guyt --
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 11:26 schreef Guyt het volgende:
Ik ben/was ook fan van Urby maar begin me de laatste tijd vreselijk te irriteren welke fouten hij maakt. Heb hem gister vervloekt. Al met al is eigenlijk heel AJAX bagger. Anita is toch ook niks, sorry hoor. Hammie heb je ook geen reet aan oke hij heeft een paar mooie goals gemaakt maar voor de rest zit er niks in. Suarez stuur die maar op vakantie ofzo het is droevig met hem. Vraag me sterk af of het nog goed komt met hem. Dan de Jong wat een aanfluiting is dat joh misschien dat hij het red in de Jupiler leaque maar bij AJAX is het niks. De Zeeuw zn oude niveau van wat hij bij AZ had bij AJAX nog nooit gezien. Waar ik ook zo woest om word is dat we met zn allen kunnen zien dat Suarez geen vrije trap meer over een muurtje krijgt. Waarom eist hij steeds de bal op. Waar je vroeger blij was als je hem een vrije trap zag nemen op een mooie positie weet ik nu al dat word toch niks. Waarom gewoon niet aanleggen op Jan Vertongen of Urby een keer. Of weet ik veel wie??? Corners idemdito ook iemand anders laten nemen de bal red niet eens het doel en komt een halve meter van de grond. Grrrrrrrrrrrrrr.
Ps:de spelers die ik hier noem heb ik me gister erg aan geergerd. Heb Urby gister een paar leuke dingen zien doen maar de fouten die hij gister maakte hebben me zwaar geirriteerd. Dat nonchalant een balletje breed leggen en die Anita die niet voor zn man komt zoals zovelen bij AJAX ze staan maar wat af te wachten. En dan zegt Mr vd wiel WE WERKEN ONS DE PLEURIS.
HAHA, de grootste fan van Urby op dit forum, Hammie zit verder niks in?? Topscorer ED van het moment, De Zeeuw zijn Az vorm niet laten zien? Vorig seizoen speelde hij zich bij Ajax toch echt bij de WK selectie en speelde hij een heel goed seizoen. Geen Vrije trap van Suarez die nog over de muur gaat?? Vorige week legde hij nog een vrije trap onderkant lat, dat valt dus ook wel mee, en Jan Vertongen neemt regelmatif vrije trappen, zo ook tegen Psv en ook gister tegen Real, en Urby aub geen vrije trappen laten nemen, die gaan alleen maar de tweede ring in, laat hem maar eens oefenen op een balletje breed leggen.

Overigens was van der Wiel, zowel tegen Psv als tegen Real een zeer hard werkende voetballer, en speelde hij zeer behoorlijk, weer een aantal goede voorzetten, dus die gaat in ieder geval de goede kant op.

Dus je roept weer van alles, maar helemaal niks ervan klopt, en je lult dus weer eens gewoon uit je nek.

Grappig trouwens dat je mij altijd zo aanviel en Urby zo aan het verdedigen was, en nu eigenlijk een beetje dat zegt wat ik al jaren over hem roep.....
joduh
 joduh - woensdag 24 november 2010 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 10:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar Sulejmani was gister juist in de eerste helft 1 van de weinige spelers die een actie kon maken, de Jong ben ik wel met je eens, en Urby zit bij 3 van de 4 tegengoals en nog een paar tegenkansen helemaal fout. Al vind ik dat Jol zijn schuld, ik heb Urby namelijk onder Jol nog nooit eerder op deze positie zien spelen, en dan ga je dat uitproberen tegen Real Madrid, dat is lekker handig.

Maar als je het over de pipo van de avond hebt, dan lijkt me dat in dit geval toch echt eerder een speler die bij 3 tegengoals volledig fout zit namelijk Urby, als een speler die nog een actie heeft durven maken en 2/3 goede voortzettingen had. Zou toch eens tijd worden dat je dat toe geeft ondanks dat je fan van hem bent. het zou je sieren.
Zou me sieren???hahaha heb ik niet nodig man....ik blijf erbij dat suli de pipo van de avond was.....hij werd gewisseld maar ik had het gevoel dat hij in de rust al was gewisseld man..........maarre ik geef toe dat urby ook een klein pipootje was hoor.....die pingel vind ik niet echt een fout,maar die breedte bal zeer zeker!en dat is mooi kutje voor hem dan...maar aan de andere kant is het ook zo als je niks doet (zoals suli) dan maak je ook geen fouten nee.dat ben ik met jou eens man.
het is goed dat urby ajax gaat verlaten...echt toe aan wat anders vind ik....en?ik hoop ook dat suli volgend jaar een andere club vind ;-)
Guyt
 Guyt - woensdag 24 november 2010 - 12:27   quote  deeplink  
Ja ik ben Urby fan maar gister maakte hij 2 fouten toen heb ik flink gevloekt ja. Bovendien blijf ik er bij DAT HEEL AJAX BAGGER is.Ook Sulejmani dus heb je ook geen tering aan.
Guyt
 Guyt - woensdag 24 november 2010 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 12:10 schreef joduh het volgende:

[..]

Zou me sieren???hahaha heb ik niet nodig man....ik blijf erbij dat suli de pipo van de avond was.....hij werd gewisseld maar ik had het gevoel dat hij in de rust al was gewisseld man..........maarre ik geef toe dat urby ook een klein pipootje was hoor.....die pingel vind ik niet echt een fout,maar die breedte bal zeer zeker!en dat is mooi kutje voor hem dan...maar aan de andere kant is het ook zo als je niks doet (zoals suli) dan maak je ook geen fouten nee.dat ben ik met jou eens man.
het is goed dat urby ajax gaat verlaten...echt toe aan wat anders vind ik....en?ik hoop ook dat suli volgend jaar een andere club vind ;-)
EENS jODUH +1. HAHAHAHAHAHAHA.
freakie
 freakie - woensdag 24 november 2010 - 13:01   quote  deeplink  
Guyt t is dat urby t tegen exelsior zo goed deed......
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 12:10 schreef joduh het volgende:

[..]

Sulej niks doet? in de eerste helft was hij de enige speler waar enigzins wat dreiging vanaf kwam, en hoe kun je een speler die verantwoordelijk is voor 3 tegengoals een klein pipotje noemen, ik ben het wel met je eens dat Sulejmani in de tweede helft onzichtbaar was, maar de Urby was voor de derde CL wedstrijd dit seizoen verantwoordelijk voor de belangrijke tegengoals, dat kun je toch niet blijven negeren of wel. Overigens denk ik niet dat Urby een grotere club dan Ajax aankan, hij komt gewoon ruim te kort voor dat niveau.
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:01 schreef freakie het volgende:
Heb ik iets gemist?
Ride
 Ride - woensdag 24 november 2010 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Sulej niks doet? in de eerste helft was hij de enige speler waar enigzins wat dreiging vanaf kwam, en hoe kun je een speler die verantwoordelijk is voor 3 tegengoals een klein pipotje noemen, ik ben het wel met je eens dat Sulejmani in de tweede helft onzichtbaar was, maar de Urby was voor de derde CL wedstrijd dit seizoen verantwoordelijk voor de belangrijke tegengoals, dat kun je toch niet blijven negeren of wel. Overigens denk ik niet dat Urby een grotere club dan Ajax aankan, hij komt gewoon ruim te kort voor dat niveau.
volgens mij was iedereen onzichtbaar de 2e helft.

enige leuke was nog de aktie van Suarez bij de uitgooi van Cassilas.. kreeg die net op zijn hoofdje.. als die voor zijn voeten gevallen was had hij alle ruimte gehad om de lat te raken.
joduh
 joduh - woensdag 24 november 2010 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:03 schreef remco k het volgende:

[..]

ok remco k.je hebt gelijk.ik denk als urby alle cl wedstrijden niet had meegedaan,wij met 12 punten bovenaan hadden gestaan.....
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:01 schreef freakie het volgende:
Laat Guyt overigens maar, die heeft geen eigen mening en als hij zich verspreekt over Urby, past hij rap zijn post aan, kijk maar eens naar het verschil in mijn gequote post van hem, daarna heeft hij rap die post aangepast zodat hij wat minder negatief over Urby was.

Guyt is een meeloper 1e klas zonder eigen mening en als iemand het met hem eens is, dan gaat ie er zo diep in, dat ie als hij thuis komt nog naar de stront van zijn medestander stinkt
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:05 schreef joduh het volgende:

[..]

ok remco k.je hebt gelijk.ik denk als urby alle cl wedstrijden niet had meegedaan,wij met 12 punten bovenaan hadden gestaan.....
Waar zeg ik dat? nergens, maar het is wel zo, dat hij fout zit bij 5 tegengoals in 5 CL wedstijden, dat is gewoon een zo, en dat zegt toch wel iets over zijn potentie, als je zo speelt tegen de echte topclubs
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:05 schreef Ride het volgende:

[..]

volgens mij was iedereen onzichtbaar de 2e helft.

enige leuke was nog de aktie van Suarez bij de uitgooi van Cassilas.. kreeg die net op zijn hoofdje.. als die voor zijn voeten gevallen was had hij alle ruimte gehad om de lat te raken.
Inderdaad, maar daar hoor je ze niet over, en ze praten al helemaal niet over de wanprestatie van Urby gister.
joduh
 joduh - woensdag 24 november 2010 - 13:10   quote  deeplink  
en ik bedoel ermee te zeggen dat als je niks doet(suli) je ook geen foten kunt maken die zulke gevolgen heeft als op de plekkies waar urby neer wordt gekwakt door jolliebollie
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:10 schreef joduh het volgende:
en ik bedoel ermee te zeggen dat als je niks doet(suli) je ook geen foten kunt maken die zulke gevolgen heeft als op de plekkies waar urby neer wordt gekwakt door jolliebollie
Volgens mij was je de persoon die wil dat Urbu op linkshalf zou gaan spelen, speelt hij daar min of meer , geef je Jol weer de schuld. Overigens speelde Urbu op de linksbuiten positie tegen Ac Milan en tegen Auxerre toen hij voor de verandering twee tegengoals veroorzaakte
Pietje
 Pietje - woensdag 24 november 2010 - 13:13   quote  deeplink  
Moest even uitslapen na de wanvertoning plus mijn jetlag...

Er vielen mij in de ArenA een aantal zaken op:
1) Jol en Blind, naast elkaar op de bank, wisselden geen woord! Het dolende team werd dus niet samen gecoacht en dat kan echt niet. Hier moet door het management tegen worden opgetreden.
2) Die linksback van Real Madrid, Marcelo, had zo onwaarschijnlijk veel vrijheid. Sorry, dat was toch echt de directe man van Luis Suárez. Ook hij kan z'n man niet constant vrij laten, zeker niet in zo'n belangrijke wedstrijd!
3) In de discussie over Anita heb ik mij (nog) niet openlijk uitgelaten omdat ik vind dat hij op een verkeerde plaats in het elftal staat. Dat kun je niet hem aanrekenen, maar wel zijn trainer. In ieder geval is Anita gisteren op een ongegeneerde manier door de mand gevallen, hij komt simpelweg klasse en inzicht tekort.
4) Emanuelson heb ik lang verdedigd, maar hij was gisteren, op de eerste 20 minuten na, van een dramatisch niveau: hij was bijna bij alle doelpunten van Madrid betrokken, verspeelde constant de bal, wist zijn medespelers niet te bereiken. Alleen de penalty wil ik hem niet aanrekenen. Zo iets kan altijd gebeuren.
5) Siem de Jong, Sulejmani, Enoh, Van der Wiel, Alderweireld, El Hamdaoui etc. zijn nog geen milimeter van hun schaduw zoals zij in feite kunnen spelen. Ronduit slecht.
6) Er is niets meer bij de spelers waaruit enig zelfvetrouwen blijkt. De koppies hangen alleen maar. De absolute wil om te winnen, om uit het dal te komen ontbreekt.
7) Dit is geen dip, geen crisis maar een regelrechte aanfluiting. Dit gaat geen kwestie worden van enkele wedstrijden, dit zit veel dieper en gaat nog erg lang duren. Kortom, alweer een verloren seizoen!
8) Alleen Jan Vertonghen en Maarten Stekelenburg krijgen van mij een voldoende.
9) Waarom blijft Luis Suárez de vrije trappen nemen, ook als hij niet in vorm is en wanneer blijkt dat hij de bal niet over de muur krijgt! Bij de eerste vrije trap die hij niet nam, zag je direct resultaat: Jan Vertonghen stichtte het enige Ajax-gevaar van de avond!
Al met al moet er worden ingegrepen en wel zo snel als mogelijk. Ik eis inspraak van Johan Cruijff. Ik eis dat de (eigen) jeugd eindelijk een kans moet gaan krijgen! Tot slot eis ik van Martin Jol, dat indien hij niet zelf opstapt, hij op zijn minst zijn fouten erkent en weer aanvallender gaat spelen, zoals na de winterstop van het vorige seizoen!! Dat was AJAX!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 november 2010 door Pietje --
joduh
 joduh - woensdag 24 november 2010 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij was je de persoon die wil dat Urbu op linkshalf zou gaan spelen, speelt hij daar min of meer , geef je Jol weer de schuld. Overigens speelde Urbu op de linksbuiten positie tegen Ac Milan en tegen Auxerre toen hij voor de verandering twee tegengoals veroorzaakte
ik wil hem wel op het middenveld man.....maar laat hem dan ook daar staan.......niet starten op linksbuiten en na 3kwart wedstrijden weer linksback...de week erop linkshalf etc......volgens mij straal je dan ook niet van het zelfvertrouwen of wel man?
joduh
 joduh - woensdag 24 november 2010 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:13 schreef Pietje het volgende:

1) Jol en Blind, naast elkaar op de bank, wisselden geen woord! Het dolende team werd dus niet samen gecoacht en dat kan echt niet. Hier moet door het management tegen worden opgetreden.
2) Die linksback van Real Madrid, Marcelo, had zo onwaarschijnlijk veel vrijheid. Sorry, dat was toch echt de directe man van Luis Suárez. Ook hij kan z'n man niet constant vrij laten, zeker niet in zo'n belangrijke wedstrijd!
3) In de discussie over Anita heb ik mij (nog) niet openlijk uitgelaten omdat ik vind dat hij op een verkeerde plaats in het elftal staat. Dat kun je niet hem aanrekenen, maar wel zijn trainer. In ieder geval is Anita gisteren op een ongegeneerde manier door de mand gevallen, hij komt simpelweg klasse en inzicht tekort.
4) Emanuelson heb ik lang verdedigd, maar hij was gisteren, op de eerste 20 minuten na, van een dramatisch niveau: hij was bijna bij alle doelpunten van Madrid betrokken, verspeelde constant de bal, wist zijn medespelers niet te bereiken. Alleen de penalty wil ik hem niet aanrekenen. Zo iets kan altijd gebeuren.
5) Siem de Jong, Sulejmani, Enoh, Van der Wiel, Alderweireld, El Hamdaoui etc. zijn nog geen milimeter van hun schaduw zoals zij in feite kunnen spelen. Ronduit slecht.
6) Er is niets meer bij de spelers waaruit enig zelfvetrouwen blijkt. De koppies hangen alleen maar. De absolute wil om te winnen, om uit het dal te komen ontbreekt.
7) Dit is geen dip, geen crisis maar een regelrechte aanfluiting. Dit gaat geen kwestie worden van enkele wedstrijden, dit zit veel dieper en gaat nog erg lang duren. Kortom, alweer een verloren seizoen!
9) Waarom blijft Luis Suárez de vrije trappen nemen, ook als hij niet in vorm is en wanneer blijkt dat hij de bal niet over de muur krijgt! Bij de eerste vrije trap die hij niet nam, zag je direct resultaat: Jan Vertonghen stichtte het enige Ajax-gevaar van de avond!
Al met al moet er worden ingegrepen en wel zo snel als mogelijk. Ik eis inspraak van Johan Cruijff. Ik eis dat de (eigen) jeugd eindelijk een kans moet gaan krijgen! Tot slot eis ik van Martin Jol, dat indien hij niet zelf opstapt, hij op zijn minst zijn fouten erkent en weer aanvallender gaat spelen, zoals na de winterstop van het vorige seizoen!! Dat was AJAX!!
helemaal eens pietje....ik schreef ook al paar punten een tijdje zo.....
Pietje
 Pietje - woensdag 24 november 2010 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:21 schreef joduh het volgende:

[..]

helemaal eens pietje....ik schreef ook al paar punten een tijdje zo.....
Weet ik toch joduh :-)
Kom ik speciaal voor mijn Ajax wat eerder terug uit de VS, ik wilde er gisterenavond per se bij zijn, want ik had echt goede hoop dat mijn Ajacieden iets gingen "rechtzetten", ben ik getuige van de zoveelste afgang.
Kijk, dat Ajax verliest van Real Madrid daar heb ik op zich vrede mee, het is nou eenmaal - met alle respect - geen FC Oss of FC Almere, maar ik heb moeite met de manier waarop. Hoe de rijkelijk betaalde heren profs de wedstrijd meenden in te kunnen gaan. Ook heb ik nu beslist geen goed woord over het functioneren van het "team" Jol/Blind. Ik heb de heren gisterenavond geobserveerd: zij wisselden geen woord, zij keken elkaar niet één keer aan. Er is dus openlijk oorlog en dat kan niet!! Zo glijdt Ajax, MIJN AJAX steeds verder weg.
freakie
 freakie - woensdag 24 november 2010 - 13:30   quote  deeplink  
Pietje! op punt 9 wil ik wel even reageren.. En dat is en korte reactie.. Wie wil je anders vrije trappen laten nemen??
Pietje
 Pietje - woensdag 24 november 2010 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:30 schreef freakie het volgende:
Pietje! op punt 9 wil ik wel even reageren.. En dat is en korte reactie.. Wie wil je anders vrije trappen laten nemen??
Vertonghen, Emanuelson, Sulejmani, de Zeeuw. Of Pietje natuurlijk ;-
Ride
 Ride - woensdag 24 november 2010 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Vertonghen, Emanuelson, Sulejmani, de Zeeuw. Of Pietje natuurlijk ;-
Hahaha, die laatste... goed idee ;)
freakie
 freakie - woensdag 24 november 2010 - 13:42   quote  deeplink  
Vertonghen nam ze al 3 van de 5 dacht ik.. Emanuelson????? Die schiet ze niet IN de muur maar UIT het stadion.. Sulejmani heb ik ze niet zo vaak zien nemen en de zeeuw heeft ook niet echt een goede trap.. Suarez heeft daarin tegen wel regelmatig een vrije trap gescoord.. En als je toch al achter staat.. en suarez een goed gevoel wil geven voor ac milan dan kan je hem in iedergeval via een vrije trap kansen proberen te gunnen..
freakie
 freakie - woensdag 24 november 2010 - 13:43   quote  deeplink  
Ben er 1 helemaal vergeten.. Is pietje een talent ?? xDxD
Pietje
 Pietje - woensdag 24 november 2010 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:42 schreef freakie het volgende:
Vertonghen nam ze al 3 van de 5 dacht ik.. Emanuelson????? Die schiet ze niet IN de muur maar UIT het stadion.. Sulejmani heb ik ze niet zo vaak zien nemen en de zeeuw heeft ook niet echt een goede trap.. Suarez heeft daarin tegen wel regelmatig een vrije trap gescoord.. En als je toch al achter staat.. en suarez een goed gevoel wil geven voor ac milan dan kan je hem in iedergeval via een vrije trap kansen proberen te gunnen..
Natuurlijk moet Suárez de vrije trappen normaliter nemen. Maar wat ik bedoelde was, dat wanneer in een wedstrijd blijkt dat het niet werkt, om wat voor reden dan ook, dat er dan iemand anders de verantwoordelijkheid moet nemen. En dat gebeurde pas aan het eind door Jan Vertonghen. Dat zag je dan ook direct.
freakie
 freakie - woensdag 24 november 2010 - 13:48   quote  deeplink  
Ja pietje maar ik denk dat ajax dat ook wel gedaan heeft.. Vertonghen heeft dacht ik toch 3 keer geschoten uit een vrije trap.. dat zegt al genoeg..
Pietje
 Pietje - woensdag 24 november 2010 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:43 schreef freakie het volgende:
Ben er 1 helemaal vergeten.. Is pietje een talent ?? xDxD
Hahaha! Nou, eigenlijk ben ik wel een beetje oud hoor... Over een kleine 3 maanden word ik 62... Maar trappen doe ik als de beste. Vooral natrappen, open deuren intrappen, in de val trappen enzovoort :-)
freakie
 freakie - woensdag 24 november 2010 - 13:50   quote  deeplink  
xDxD
Pietje
 Pietje - woensdag 24 november 2010 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:48 schreef freakie het volgende:
Ja pietje maar ik denk dat ajax dat ook wel gedaan heeft.. Vertonghen heeft dacht ik toch 3 keer geschoten uit een vrije trap.. dat zegt al genoeg..
Weet ik freakie, maar in mijn oorspronkelijke post somde ik alleen maar een aantal punten op die mij gisterenavond in de ArenA waren opgevallen. Gewoon een aantal frustraties van me afschrijven...
freakie
 freakie - woensdag 24 november 2010 - 13:52   quote  deeplink  
Ja daarom en allemaal kloppen ze alleen punt 9 vond ik niet helemaal waar.. Had misschien wel slim geweest op urby te laten schieten.. Dan hadden we een hele 2e helft naar de bal moeten zoeken..
Pietje
 Pietje - woensdag 24 november 2010 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:52 schreef freakie het volgende:
Ja daarom en allemaal kloppen ze alleen punt 9 vond ik niet helemaal waar.. Had misschien wel slim geweest op urby te laten schieten.. Dan hadden we een hele 2e helft naar de bal moeten zoeken..
Hahahaha. Lol
Guyt
 Guyt - woensdag 24 november 2010 - 14:18   quote  deeplink  
quote:

Ben het met je eens Pietje en vooral ook punt 9.Kijk als Suarez het 2 keer probeert en het lukt niet moet een ander het gewoon doen, punt. Je ziet vertongen het 1 keer doen en het ziet er gevaarlijk uit. En dat Suarez dan bv van de 10 vrije trappen tegenwoordig 1x op de lat schiet. Daar koop je niks voor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 november 2010 door Guyt --
Ride
 Ride - woensdag 24 november 2010 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Weet ik freakie, maar in mijn oorspronkelijke post somde ik alleen maar een aantal punten op die mij gisterenavond in de ArenA waren opgevallen. Gewoon een aantal frustraties van me afschrijven...
Waar zat je dan dat je goed naar Blind/Jol kon kijken?
ertegenover of erboven.
Ik zat op Zuid volgens mij vlak bij Fsidervak129.. althans zelfde vak..

is relatief omdat er toch een paar honderd man zit :P
Guyt
 Guyt - woensdag 24 november 2010 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:48 schreef freakie het volgende:
Vertongen heeft gister maar 1x getrapt uit een vrije trap.
Ride
 Ride - woensdag 24 november 2010 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Bankplek verraste De Zeeuw
Demy de Zeeuw had dinsdagavond niet de beste uren van zijn leven. Ajax verloor met 0-4, en tot zijn verbazing begon hij niet in de basis."Ja, als je niet in de basis staat en ook nog eens verliest, dan heb je een slechte avond", vertelt De Zeeuw tegen AT5. "Ik had wel verwacht te beginnen, omdat ik de laatste wedstrijden ook heb gespeeld. Dit kwam wel als een verrassing."

Coach Martin Jol gaf op het middenveld de voorkeur aan Urby Emanuelson, Siem de Jong en Eyong Enoh. De Zeeuw vindt het vreemd dat hij geen uitleg gekregen heeft. "Voor een speler die normaal in de basis staat, is het wel handig om te weten waarom je niet speelt."

De middenvelder wijt de slechte prestaties van Ajax aan het ontbreken van automatismen en een drive die er eind vorig seizoen wel was. "Toen speelden we ook niet altijd heel goed, maar we straalden wel onoverwinnelijkheid uit", constateert De Zeeuw.

Van een crisis wil hij niet spreken. "Bij een crisis denk ik aan overstromingen en aardbevingen en niet aan een paar wedstrijden verliezen met Ajax. We zitten in een slechte fase."
Is hij niet helemaal zuiver in zijn kop?
anti010
 anti010 - woensdag 24 november 2010 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 08:08 schreef Ride het volgende:
Dan maar door in de EL...
Dat is niet te hopen, die gasten zijn nu al moe, worden we daar ook weer uitgelachen.
Ze verdienen het helemaal niet, we moeten weer helemaal van voor af beginnen terug naar de roots. AUB JOHAN KOM TERUG EN MAAK HET WAAR!!!!!!!!!!!
Pietje
 Pietje - woensdag 24 november 2010 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 14:22 schreef Ride het volgende:

[..]

Waar zat je dan dat je goed naar Blind/Jol kon kijken?
ertegenover of erboven.
Ik zat op Zuid volgens mij vlak bij Fsidervak129.. althans zelfde vak..

is relatief omdat er toch een paar honderd man zit :P
Ik zat gisterenavond recht tegenover hen: K121.
Ride
 Ride - woensdag 24 november 2010 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 15:07 schreef anti010 het volgende:

[..]

Dat is niet te hopen, die gasten zijn nu al moe, worden we daar ook weer uitgelachen.
Ze verdienen het helemaal niet, we moeten weer helemaal van voor af beginnen terug naar de roots. AUB JOHAN KOM TERUG EN MAAK HET WAAR!!!!!!!!!!!
Wat dan... Feyenoord stijl?

Vorig jaar was het ook niet hosanna tot na de winterstop en we alles wonnen.

Toen ook nog een beste pot tegen Juventus gespeeld.

Ik zie ze graag in de EL komen. Ik zit er dan weer.
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 14:26 schreef Ride het volgende:

[..]

Is hij niet helemaal zuiver in zijn kop?
Hij liegt geen woord volgens mij..
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 14:23 schreef Guyt het volgende:

[..]

Vertongen heeft gister maar 1x getrapt uit een vrije trap.
Vertongen heeft gister twee vrije trappen mogen nemen.
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 18:19   quote  deeplink  
quote:

Ik ben het helemaal met je eens, behalve wat Suarez betreft, hij schoot vorige week nog een prachtige vrije trap op de lat, en als ik me niet vergis in dezelfde wedstrijd nog 1 net over of de keeper pakte die bel net. Juist een speler als Suarez moet je die vrije trappen vanaf iets links laten nemen, ik zou ook niet inzien wie ze vanaf iets links anders moet nemen, want ik vind wel dat dat een rechtspoot moet zijn. Hij is een specialist, maar als je hem die vrije trappen onteemt, trap je hem steeds verder in zijn dal en help je hem niet mee de goede weg inslaan.
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 14:18 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ben het met je eens Pietje en vooral ook punt 9.Kijk als Suarez het 2 keer probeert en het lukt niet moet een ander het gewoon doen, punt. Je ziet vertongen het 1 keer doen en het ziet er gevaarlijk uit. En dat Suarez dan bv van de 10 vrije trappen tegenwoordig 1x op de lat schiet. Daar koop je niks voor.
3 weken geleden nam Snijder 2 vrije trappen bin Inter die beiden in de muur belanden, jij zegt dus dat een ander het daarna moet proberen, dat gebuerde bij Inter dus niet, en Snijder schoot de derde vrije trap strak in de kruising.
alibabba
 alibabba - donderdag 25 november 2010 - 14:51   quote  deeplink  
Ik vond in de 1e helft dat Ajax het bij momenten best aardig deed. Ik vond het positiespel bij vlagen beter dan het geweest is, maar het ontbrak aan balvastigheid voorin en vooral bij El Hamdaoui. De flanken werden in ieder geval beter bezet en dat zie ik als een pluspunt. Het klasseverschil was gewoon te groot en dan word je op een gegeven moment gewoon zoek gespeeld. De wissels waren dramatisch en ik weet echt niet wat de redenen zijn van Jol's wisselbeleid. El Hammie was geblesseerd, maar Lindgren voor de Jong brengen? Eriksen had veel eerder moeten komen en Jol had Ozbiliz moeten brengen en Suarez had in de spits gemoeten. 0-4 tegen Madrid doet pijn en laten we hopen op de woorden van Molenaar, die zei dat Ajax binnen 5 tot 10 jaar terug aan de top is. Ik blijf zeggen dat als Ajax het allemaal op orde heeft, het met normale financiele middelen echte Europese topclubs aankan. AJACIED BEN JE NIET EVEN, AJACIED BEN JE HEEL JE LEVEN.
Pietje
 Pietje - donderdag 25 november 2010 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 november 2010 - 14:51 schreef alibabba het volgende:
Ik vond in de 1e helft dat Ajax het bij momenten best aardig deed. Ik vond het positiespel bij vlagen beter dan het geweest is, maar het ontbrak aan balvastigheid voorin en vooral bij El Hamdaoui. De flanken werden in ieder geval beter bezet en dat zie ik als een pluspunt. Het klasseverschil was gewoon te groot en dan word je op een gegeven moment gewoon zoek gespeeld. De wissels waren dramatisch en ik weet echt niet wat de redenen zijn van Jol's wisselbeleid. El Hammie was geblesseerd, maar Lindgren voor de Jong brengen? Eriksen had veel eerder moeten komen en Jol had Ozbiliz moeten brengen en Suarez had in de spits gemoeten. 0-4 tegen Madrid doet pijn en laten we hopen op de woorden van Molenaar, die zei dat Ajax binnen 5 tot 10 jaar terug aan de top is. Ik blijf zeggen dat als Ajax het allemaal op orde heeft, het met normale financiele middelen echte Europese topclubs aankan. AJACIED BEN JE NIET EVEN, AJACIED BEN JE HEEL JE LEVEN.
Helemaal met je eens, alibabba!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5925
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - Real Madrid (Champions Leage - dinsdag 23 november , 20:45): 0 - 4

0.0077979