quote:Op vrijdag 19 november 2010 - 15:07 schreef sportdwaas het volgende:Hé ajacieden nou geef ik eens een diepteanalyse van de Arenabespelers en een mooie uitslag, reageren jullie niet of tam Oke oke...
quote:Als ikkesuarez alle balle die hij nu op de lat schiet erin kegelt zal het Ajax weer voor de wind gaan. Het heeft niet zoveel met Elhammie te maken. Echt niet. waarom denk je dat het niet te maken heeft met El Hammie dat Suarez niet scoort? Volgens mij lopen ze elkaar te veel in de weg en gunnen ze elkaar de eventuele open scoringskansen niet. Als ze maar de helft hadden overgespeeld dan was het voor beide minimaal al 6 doelpunten meer geweest.
quote: Bij het aantreden van Jol bij Ajax zei ik het al: hij was bij Roda en RKC geweldig goed maar bij HSV en Tottenham zozo. Van den Herik vond hem te dik en nu wordt er ook al in de hoofdstad gebromd over deze zwaargewicht die te licht lijkt voor het grote werk. De Scheveningse huisjesmelker pur sang heeft inmiddels al een aantal catastrofale blunders op zijn geweten:
(1) Atouba. Transfervrije hoog salaris incasserende nooit-spelende linksback (geloof ik) (2) het op de bank zetten van Aldeweireld ten faveure van blufverdediger, standaardlul, relnicht en over de top zijnde André, ik sta hier alleen uit respect voor jou, Ooijer. (3) nepotisme door de benoeming van zijn broer (4) niet aankopen van Hadouir maar in plaats daarvan die Fin of zo (5) aankoop van Lodeiro om Ikkesuarez onder contract te houden. (6) Mido (7) Gebrekkige inpassing jeugd (of is het onwil en onkunde)
Rik vanden Boog en Uri Coronel lieten het allemaal gebeuren onder het mom van het zijn goede uitzonderingen op de regels neergelegd in het rapport Coronel. eens met bovenstaande (makkelijke hè)
quote:
Laat ik het zo zeggen het zal niet meevallen voor Jol Ajax kampioen te maken als hij zo doorgaat. Maar goed met Roda en Ajax wist ie al de beker te winnen en de voorrondes van de CL te overleven. Een mazzeltje tegen Madrid en Milan en ze overwinteren in Europa.
Kampioen kunnen we nog steeds worden alleen moeten we morgen wel winnen. Daarom had ik ook 4-1 gepoold. Twente zou zomaar gelijk kunnen spelen en dan ben je dichterbij. Alleen als we verliezen wordt het een inhaalrace met 9 punten en dat is vervelend ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 november 2010 door Ride -- |