|
|
just-me
|
|
|
Tijdens de persconferentie werd duidelijk dat achter de namen van Ruben Schaken, Tim de Cler en Luigi Bruins nog een vraagteken staat voor zondag, zo meldt Radio Rijnmond. Ruben Schaken is ziek, terwijl De Cler kampt met pijn aan het bovenbeen. Luigi Bruins heeft een liesblessure. Stefan de Vrij, Diego Biseswar en Georginio Wijnaldum zijn volgens trainer Mario Been wel op tijd fit voor de wedstrijd in Groningen. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Bruno, Mokotjo en Cabral dus |
|
|
|
|
Hardmart
|
|
|
Gaan we eindelijk weer een wedstrijd winnen. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
en nu het slechte nieuws? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: tsja je gunt niemand een blessure, maar in in ieder geval 2 zaken is t misschien niet zo slecht. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
wel jammer voor schaken, . . zo krijgt ie natuurlijk nooit de gelegenheid om z'n kunde te etaleren . . . . . |
|
|
|
|
turok
|
|
|
en dat moeten we erg vinden dat die 3 niet mee doen ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je mist niks aan Schaken en Bruins. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Schaken - cabral Bruins - smolov de cler - lumb Kan die ook is een x lekker balletje trappe |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nounounou, ook als reserve zijn ze welkom, zo is de selectie nog meer uitgedund. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: De Cler- Martins Indi dan toch zeker!!
4-4-2 Dus Mokotjo voor Bruins!! Schaken er sowieso dus al niet in dus ook geen Cabral!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 november 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
De 3 zwakste schakels doen niet mee wat is het probleem. |
|
|
|
|
henk K
|
|
|
ik weet het niet maar schaken hoeft voor mij NOOOOOIT meer mee te doen absoluut dit niveau onwaardig |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Schaken, blijf maar lekker afwezig... De Cler, volg het advies gegeven aan schaken Bruins, beterschap vriend!! |
|
|
|