|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Been eist punten bij Feyenoord (FeyenoordNet.nl)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Been hoeft nu toch niets meer te zeggen over mentaliteit?? |
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Been eist punten bij Feyenoord
Het is Mario Been menens. De trainer van Feyenoord eist dat zijn ploeg de komende weken punten gaat pakken. Willen de Rotterdammers af van de degradatiezone dan moeten de duels met FC Groningen, Willem II, ADO en Excelsior succes opleveren, zegt Been op VI.nl. ,,Dat zijn clubs tegen wie we punten móeten halen.''
Na twee remises op rij, tegen Roda JC en Heerenveen, is weer eens aangetoond dat de wisselvalligheid van Feyenoord de grootste opponent is van Been. Hij beaamt dat op de sie van Voetbal International. ,,Ik ga niet zeggen dat dit inherent is aan een jonge ploeg, dat vind ik te gemakkelijk. Feit is gewoon dat we constanter moeten worden. Als we erin slagen voor de winterstop wat meer punten te halen, zie ik nog wel kansen, zeker als we dan weer wat meer fitte spelers hebben.''
Ik eis ook punten, maar wat zijn de consequenties voor de spelers als ze geen punten pakken? Dat zegt hij er niet bij... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dan mogen ze niet meer in de mooie bus.... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
krijgen ze geen ijsje of een lollie denk ik |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
maar wel effectief Huisarrest ook goed |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
politie huisarrest dan he?? met een enkelband bedoel je hoop ik |
|
|
|
|
Els
|
|
|
welnee, gewoon ouders met authoriteit. |
|
|
|
|
turok
|
|
|
geen glaasje ranja na afloop van de wedstrijd |
|
|
|
|
Els
|
|
|
en geen bitterballen. Dat zal ze leren, de schooiers... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo, dat wordt dus 12 uit 4. Met dank van Mario. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja.. ik eis al jaren punten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dank Stylzz, kon er niet meer op komen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
vind je dat een passende straf? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een uur chatten met Bjoedewain. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
IK EIS PUNTEN VAN BEEN!!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 november 2010 - 17:02 schreef Pietje1 het volgende:Been eist punten bij Feyenoord Het is Mario Been menens. De trainer van Feyenoord eist dat zijn ploeg de komende weken punten gaat pakken. Willen de Rotterdammers af van de degradatiezone dan moeten de duels met FC Groningen, Willem II, ADO en Excelsior succes opleveren, zegt Been op VI.nl. ,,Dat zijn clubs tegen wie we punten móeten halen.'' Na twee remises op rij, tegen Roda JC en Heerenveen, is weer eens aangetoond dat de wisselvalligheid van Feyenoord de grootste opponent is van Been. Hij beaamt dat op de sie van Voetbal International. ,,Ik ga niet zeggen dat dit inherent is aan een jonge ploeg, dat vind ik te gemakkelijk. Feit is gewoon dat we constanter moeten worden. Als we erin slagen voor de winterstop wat meer punten te halen, zie ik nog wel kansen, zeker als we dan weer wat meer fitte spelers hebben.'' zo is het, en niet anders! . . . "Who's the boss?" |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ik heb bijna een theelepelsetje bij elkaar gespaard!!Kom nog net iets te kort? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Straf spelers bij puntverlies vanmiddag? Alle posts onder deze topic 1000 keer overschrijven. En foutloos. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 11:33 schreef FR-Henk het volgende:Straf spelers bij puntverlies vanmiddag? Alle posts onder deze topic 1000 keer overschrijven. En foutloos. Nee doe de volgende wedstrijd maar verplicht winnen Henk! |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Inleveren dat salaris inclusief technischestaf gelul over alle toptalenten eerst maar eens waarmaken G#V@!*&D |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 11:33 schreef FR-Henk het volgende:Straf spelers bij puntverlies vanmiddag? Alle posts onder deze topic 1000 keer overschrijven. En foutloos. beginnende met t Babovic topic. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Of voor elke pagina een rondje om het veld!! |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
tis weer hetzelfde liedje, leuk aardig allemaal hakje hier hakje daar... GODVERDOMME die bal moet tussen de palen in het netje!!!!! Daar draait het allemaal om......... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Verdomme, als we dat toch eerder hadden geweten! |
|
|
|