BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: LUC & WAARNEMER NIET ACCOORD MET VERLENING

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - vrijdag 19 november 2010 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 21:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Gudde??oh ik dacht algemeen (directeur)?
Het was 2 jaar terug toen Arsenal intresse had al bekend ,naar na mij weten
kon Feyenoord toendertijd niks anders ivm Luc zijn leeftijd!!!
Eerlijk gezegt is het erg knap geweest dat Luc niet net zoals andere 16 jarige
Feyenoorders niet naar Caen Chelski of Arsenal is gegaan..
Dat zijn optie nu (en toen) niet klopt is een gevalletje pech maar Luc is
daardoor nog steeds bij Feyenoord!!!
Voorzitter of algemeen directeur vind ik een semantische discussie, hij is de baas, contract is onder zijn verantwoording tot stand gekomen.
Door de interesse vanuit Engeland is alles in een stroomversnelling gekomen, en is een contract afgesloten voor 3 jaar (maximale contractduur voor een minderjarige) en is er een optie voor 2 jaar verlenging opgenomen, wat mogelijk het hele contract ongeldig maakt, zodra het juridisch uitgedaagd wordt. Je had beter voor andere opties kunnen kiezen, bv 2 jaar contract, daarna om de tafel, en een contract voor portretrecht voor 10 jaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 november 2010 door Els --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 19 november 2010 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 21:55 schreef Els het volgende:

[..]

Voorzitter of algemeen directeur vind ik een semantische discussie, hij is de baas, contract is onder zijn verantwoording tot stand gekomen.
Door de interesse vanuit Engeland is alles in een stroomversnelling gekomen, en is een contract afgesloten voor jaar (maximale contractduur voor een minderjarige) en is er een optie voor 2 jaar verlenging opgenomen, wat mogelijk het hele contract ongeldig maakt, zodra het juridisch uitgedaagd wordt. Je had beter voor andere opties kunnen kiezen, bv 2 jaar contract, daarna om de tafel, en een contract voor portretrecht voor 10 jaar.
Maar zoals jezelf zegt is 1 jaar de maximale contractduur ,dan kunnen ze dus geen contract van 2 jaar aanbieden???

Lieve Els je weet toch tegen wie je kletst nu he ;) Wat is in godsnaam semantische?
Marco12345
 Marco12345 - vrijdag 19 november 2010 - 22:08   quote  deeplink  
En anders gaat ie toch lekker naar PSV
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 19 november 2010 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 22:08 schreef Marco12345 het volgende:
En anders gaat ie toch lekker naar PSV
waar komt dit toch vandaan?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 november 2010 - 22:19   quote  deeplink  
Van Marco, die tot 5 kan tellen.
Maximus
 Maximus - vrijdag 19 november 2010 - 22:36   quote  deeplink  
Luc is van ons!!! Het licht in scheithoven gaat ook langzaam als een nachtkaars uit dus daar heeft ie ook niks te zoeken... Die zaakwaarnemer van hem moeten ze gelijk een bal afdraaien. Die maken zon jongen alleen maar gek in t hoofd...
sevillana
 sevillana - vrijdag 19 november 2010 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maar zoals jezelf zegt is 1 jaar de maximale contractduur ,dan kunnen ze dus geen contract van 2 jaar aanbieden???

Lieve Els je weet toch tegen wie je kletst nu he ;) Wat is in godsnaam semantische?
zal je ff op weg helpen Leon, denk dat Els je nog ff in het ongewisse laat

http://www.encyclo.nl/begrip/semantisch
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - vrijdag 19 november 2010 - 22:42   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Luc

nu kan hij zien laten of hij ook een feyenoorder is
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - vrijdag 19 november 2010 - 22:43   quote  deeplink  
NU KAN HIJ LATEN ZIEN OF HIJ EEN FEYENOORDER IS EN OF HIJ KARAKTER HEEFT......IK BEN BENIEUWD
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 19 november 2010 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 22:40 schreef sevillana het volgende:

[..]

zal je ff op weg helpen Leon, denk dat Els je nog ff in het ongewisse laat

http://www.encyclo.nl/begrip/semantisch
Ah!Dank je Sevi,ja Elsie is niet altijd makkelijk hoor tegen mij :)
sevillana
 sevillana - vrijdag 19 november 2010 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 22:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ah!Dank je Sevi,ja Elsie is niet altijd makkelijk hoor tegen mij :)
emancipatie, hè?
Els
 Els - vrijdag 19 november 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maar zoals jezelf zegt is 1 jaar de maximale contractduur ,dan kunnen ze dus geen contract van 2 jaar aanbieden???

Lieve Els je weet toch tegen wie je kletst nu he ;) Wat is in godsnaam semantische?
Nee, bedoel niet 1 jaar, maar zie wel dat de '3'uit mijn betoog is weggevallen. De maximale contractduur is 3 jaar voor een minderjarige. Daar is destijds voor gekozen, met als vangnet de extra optie. Risico van deze keuze is dat het contract, als het aangevochten wordt, ongeldig verklaard kan worden. En door hem tot het tekenen van een contract te verleiden, terwijl Engeland belangstelling had, nam je ook de morele verplichting op je om hem in de selectie van Feyenoord 1 op te nemen. Met als risico dat hij zich snel zou ontwikkelen, waardoor hij meer en meer een zekerheidje wordt, en het dus, juist als het contract minder waard wordt, aantrekkelijk wordt voor verschillende clubs om hem te halen. Je had hem ook een korter contract aan kunnen bieden, waardoor je eerder in zijn ontwikkeling een nieuw contract kon gaan bespreken, op een moment dat er voor de zaakwaarnemer en Luc nog iets meer onzekerheid was. Je had hem wel op 16 of 17 jarige leeftijd wel kunnen compenseren door een portretrecht contract of een ander foefje met hem af te sluiten. Advocaten komen altijd wel op spannende oplossingen.
Semantisch wil zeggen, dat we hetzelfde bedoelen, maar er een andere naam voor kiezen.
Uiteraard weet ik tegen wie ik klets, anders had ik vast minder aardig gereageerd ;-)
Els
 Els - vrijdag 19 november 2010 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 22:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ah!Dank je Sevi,ja Elsie is niet altijd makkelijk hoor tegen mij :)
tss, ben tegen jou hartstikke makkelijk. Je moet me in het dagelijks leven eens tekeer horen gaan. Lusten de honden geen brood van.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 19 november 2010 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 22:49 schreef sevillana het volgende:

[..]

emancipatie, hè?
ja ja Sevi hahahaha!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 19 november 2010 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 22:55 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, bedoel niet 1 jaar, maar zie wel dat de '3'uit mijn betoog is weggevallen. De maximale contractduur is 3 jaar voor een minderjarige. Daar is destijds voor gekozen, met als vangnet de extra optie. Risico van deze keuze is dat het contract, als het aangevochten wordt, ongeldig verklaard kan worden. En door hem tot het tekenen van een contract te verleiden, terwijl Engeland belangstelling had, nam je ook de morele verplichting op je om hem in de selectie van Feyenoord 1 op te nemen. Met als risico dat hij zich snel zou ontwikkelen, waardoor hij meer en meer een zekerheidje wordt, en het dus, juist als het contract minder waard wordt, aantrekkelijk wordt voor verschillende clubs om hem te halen. Je had hem ook een korter contract aan kunnen bieden, waardoor je eerder in zijn ontwikkeling een nieuw contract kon gaan bespreken, op een moment dat er voor de zaakwaarnemer en Luc nog iets meer onzekerheid was. Je had hem wel op 16 of 17 jarige leeftijd wel kunnen compenseren door een portretrecht contract of een ander foefje met hem af te sluiten. Advocaten komen altijd wel op spannende oplossingen.
Semantisch wil zeggen, dat we hetzelfde bedoelen, maar er een andere naam voor kiezen.
Uiteraard weet ik tegen wie ik klets, anders had ik vast minder aardig gereageerd ;-)
Nou Elsie dat veranderd de zaak ;) xxX hahaha
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zaterdag 20 november 2010 - 09:20   quote  deeplink  
Luc gaf eerder aan dat ie wel zou willen blijven zie:
http://www.fr-fanatic.com/2010/11/19/26501/

Dus als Feyenoord aan wat eisen kan voldoen, zou ie zomaar kunnen blijven
Els
 Els - zaterdag 20 november 2010 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 09:20 schreef RedWhiteBlack het volgende:
Luc gaf eerder aan dat ie wel zou willen blijven zie:
http://www.fr-fanatic.com/2010/11/19/26501/

Dus als Feyenoord aan wat eisen kan voldoen, zou ie zomaar kunnen blijven
is nu toch meerderjarig? Dan niet meer zeuren over 2013, maar gelijk tot 2015 vastleggen.
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - zaterdag 20 november 2010 - 10:41   quote  deeplink  
jah en wat als hij nu wel gaat....
Els
 Els - zaterdag 20 november 2010 - 10:47   quote  deeplink  
En PSV speelt geen fraaie rol in deze kwestie. Valt me tegen.
HenkFey1908
 HenkFey1908 - zaterdag 20 november 2010 - 11:13   quote  deeplink  
luc zal wel zo gierig zijn om voor psv te gaan kiezen waar hij nooit een basisplaats gaat krijgen met reis en koevermans voor zich
edd-88
 edd-88 - zaterdag 20 november 2010 - 11:18   quote  deeplink  
Er is idd een contract wat niet geldig is vanwege ze leeftijd, maar ja maandag gaan ze in gesprek.Ze zijn gek als ze hem naar PSV laten gaan. Geef hem dan verhoging en een jaar extra tot 2014 ( kyken of psv dan nog geinterreseerd is !
MrChriz
 MrChriz - zaterdag 20 november 2010 - 11:43   quote  deeplink  
Die zaakwaarnemer is een lul maar ik zou nu ook heel graag Luc zelf horen. Hij is inmiddels mans genoeg om zelf te kunnen zeggen dat hij wil blijven op de reeds afgesproken voorwaarden omdat Feyenoord zijn club is, hij de kans krijgt en de supporters achter hem staan. Eerlijk gezegd knap ik echt een beetje op hem af als dat niet gebeurt. En dan is het natuurlijk de zaakwaarnemer die hem gek wil maken maar het is dan ook de speler die dit laat gebeuren...

Als het deel over PSV inderdaad klopt is dat zeker een smerige actie, laag bij de grond. Beetje een jodenstreek wel, schrales :p
Els
 Els - zaterdag 20 november 2010 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 11:43 schreef MrChriz het volgende:
Die zaakwaarnemer is een lul maar ik zou nu ook heel graag Luc zelf horen. Hij is inmiddels mans genoeg om zelf te kunnen zeggen dat hij wil blijven op de reeds afgesproken voorwaarden omdat Feyenoord zijn club is, hij de kans krijgt en de supporters achter hem staan. Eerlijk gezegd knap ik echt een beetje op hem af als dat niet gebeurt. En dan is het natuurlijk de zaakwaarnemer die hem gek wil maken maar het is dan ook de speler die dit laat gebeuren...

Als het deel over PSV inderdaad klopt is dat zeker een smerige actie, laag bij de grond. Beetje een jodenstreek wel, schrales :p
Als ik iemand zoveel betaal om voor mijn belangen op te komen, dan gaat hij niet zonder mijn toestemming met interesse van PSV schermen.......
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 20 november 2010 - 11:56   quote  deeplink  
IK KOTS OP ZAAKWAARNEMERS!!!!
Overigens hebben de drie grote clubs toch overeenstemming dat ze zonder goedkeuring van de huidige club geen spelers van mekaar over nemen??
IK KOTS DUS OOK OP DIE BOEREN!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 20 november 2010 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 11:55 schreef Els het volgende:

[..]

Als ik iemand zoveel betaal om voor mijn belangen op te komen, dan gaat hij niet zonder mijn toestemming met interesse van PSV schermen.......
Iedereen is joods behalve wij!!
Je hebt de joden en de rest zijn neppe wannabee joden!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 november 2010 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 11:57 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Iedereen is joods behalve wij!!
Je hebt de joden en de rest zijn neppe wannabee joden!!!!
In jouw woorden zal dan ook spoedig blijken of grote vriend Luc bij ons of die andere groep hoort.
Els
 Els - zaterdag 20 november 2010 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 21:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Feyenoord heeft toch eigenlijk geen voorzitter Els?
Ja de RvC ,die van Well maar ik neem aan dat hij zich niet met contracten bezig houd?
Huisadvocaat is Onno de tobbert der eerste klasse?
Huisadvocaat Joris van Benthem heeft weer een uitdaging liggen.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zaterdag 20 november 2010 - 12:56   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 november 2010 - 12:59   quote  deeplink  
En als ie naar psv gaat die club nóg meer dan nu. En Treffers...? Goorste mensenhandelaar van die hele zaakwaarnemerskliek.
raket
 raket - zaterdag 20 november 2010 - 13:03   quote  deeplink  
Als die dit flikt is het een vies ,vuil kaapverdiaans matennaaiertje.Zou het echt schandalig vinden van hem en die tieves boeren moet ook oprotten.
Als die natuurlijk bij Feyenoord blijft is het m'n vriend.
**DeKoiHoek**
 **DeKoiHoek** - zaterdag 20 november 2010 - 13:19   quote  deeplink  
Als LUC weg gaat:
neem ik aandelen van het glaszetters bedrijf van pisv .. ha ha ha ..
Emile
 Emile - zaterdag 20 november 2010 - 13:37   quote  deeplink  
kunnen we niet gewoon een spandoek met luc moet blijven neerzetten

uit eindelijk kiest hij zelf en hij heeft een feyenoord hart als wijnaldum (hoop ik)
Emile
 Emile - zaterdag 20 november 2010 - 13:40   quote  deeplink  
Treffers: 'Interesse PSV in Castaignos is absolute onzin'

20/11/2010 13:13

Feyenoord maakte vrijdag bekend de optie in het contract van Luc Castaignos te hebben gelicht, waardoor hij tot de zomer van 2013 aan de club verbonden is. Zijn zaakwaarnemer Arie Treffers verbaasde zich over dat nieuws, aangezien beide partijen eerst nog overleg zouden hebben.

'Er is geen intentie om er niet uit te willen komen met Feyenoord', liet Treffers weten aan Voetbal International. 'Maar maandagmiddag staat er een afspraak gepland, deze stond al vier weken. De optie in het contract met Luc is mogelijk niet rechtsgeldig. Dat probleem zit niet bij Feyenoord, maar bij de KNVB. Die hebben dit jarenlang toegestaan.'

Internationale regelgeving bepaalt namelijk dat spelers tot achttien jaar geen contract van langer dan drie jaar, en dat is inclusief opties, mogen tekenen. Daarom is het contract van Castaignos mogelijk niet rechtsgeldig. Treffers vindt het dus niet slim van Feyenoord. 'De discussie wordt al even gevoerd en een speler als Castaignos staat nu in de aandacht en mag hier niet de dupe van zijn.'

Meerdere clubs, waaronder PSV, willen dit soort verbintenissen aanhangig maken bij de KNVB. 'Bij iedere club lopen wel spelers rond met dit soort contracten, omdat de KNVB die toeliet. Organisaties als de FIFPro zijn er echter al jarenlang mee bezig om te zorgen dat jonge voetballers geen contracten van meer dan drie jaar tekenen.'

Geruchten gingen dat PSV interesse zou hebben in Castaignos en daarom bij de KNVB wil aankloppen. 'Absolute onzin', aldus Treffers. 'Die club wil weten hoe het zit met soortgelijke contracten die het zelf ook afsloot met jeugdspelers. Primair ligt de toekomst van Luc bij Feyenoord, waar hij zich de afgelopen maanden prima heeft ontwikkeld.'

VI.nl
Els
 Els - zaterdag 20 november 2010 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 13:19 schreef **DeKoiHoek** het volgende:
Als LUC weg gaat:
neem ik aandelen van het glaszetters bedrijf van pisv .. ha ha ha ..
;-)
Milo
 Milo - zaterdag 20 november 2010 - 15:09   quote  deeplink  
Luc blijft! net een dreigbrief gestuurd!
Els
 Els - zaterdag 20 november 2010 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 15:09 schreef Milo het volgende:
Luc blijft! net een dreigbrief gestuurd!
Nou, dat stelt me weer enigzins gerust ;-)
R()b
 R()b - zaterdag 20 november 2010 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 10:47 schreef Els het volgende:
En PSV speelt geen fraaie rol in deze kwestie. Valt me tegen.
Mij ook , had nog wel enig respect voor psv.
Maar nah dit hele gezeik , lijkt het op 020 met hun gezeik van 2 bekerfinales.
Ik schaar psv dan nu ook onder de joodse club.
Lager dan dat kan je gewoon niet gaan , en dat noemen zich dan topclubs!?!
Psv = kinderhandel
020 = kinderachtig
God wat ben ik toch blij dat ik een Feyenoorder ben!
ancifr
 ancifr - zaterdag 20 november 2010 - 18:00   quote  deeplink  
als psv vanavond wint is mijn respect iets gestegen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 november 2010 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 23:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou Elsie dat veranderd de zaak ;) xxX hahaha
Els hou je niet van drie xxx op een rij??
Nou ik begrijp dat wel eigenlijk dus dan doe ik er xx+x :P
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 november 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 21:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Els hou je niet van drie xxx op een rij??
Nou ik begrijp dat wel eigenlijk dus dan doe ik er xx+x :P
Zolang ze naast elkaar staan en niet onder elkaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 november 2010 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 21:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zolang ze naast elkaar staan en niet onder elkaar.
Dat dacht ik ook maar Els ziet er niks in ?hahaha
Els
 Els - zaterdag 20 november 2010 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 21:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook maar Els ziet er niks in ?hahaha
Onder elkaar zou jammer zijn, maar dat verwacht ik zeker niet van jou. Heb je uiteindelijk toch best wel hoog zitten.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 21 november 2010 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 12:36 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

In jouw woorden zal dan ook spoedig blijken of grote vriend Luc bij ons of die andere groep hoort.
Dat klopt als een zwerende vinger!!
piet
 piet - maandag 22 november 2010 - 20:17   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/2010/11/22/26583/
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 november 2010 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
dit is erg gunstig piet....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 november 2010 - 21:02   quote  deeplink  
LUC///HELD!!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 november 2010 - 21:02   quote  deeplink  
Water glas, harde wind enzo.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 november 2010 - 21:02   quote  deeplink  
Je vergeet de plas?
sevillana
 sevillana - maandag 22 november 2010 - 21:18   quote  deeplink  
Goed gesprek Beenhakker-Castaignos [www.feyenoordleven.nl]

Feyenoords technisch directeur Leo Beenhakker heeft een goed gevoel overgehouden aan het gesprek dat hij maandag voerde met Luc Castaignos en diens zaakwaarnemer Arie Treffers.

De reden voor het gesprek was de optie in het aflopende contract van de jonge aanvaller die Feyenoord vorige week lichtte, waardoor hij tot 2013 vast ligt in de Kuip. Volgens Treffers zou dat tegen de regels zijn, omdat een speler voor zijn achttiende verjaardag maximaal een driejarig contract mag tekenen. De overeenkomst van Castaignos (hij was zestien toen het contract werd getekend), inclusief de optie, beslaat een periode van vijf jaar. Ook Bruno Martins Indi tekende op zijn zeventiende voor drie plus twee jaar.

Volgens Beenhakker hebben beide partijen toch de intentie uitgesproken met elkaar door te gaan, al zal er nog wel een vervolggesprek nodig zijn om de rijen definitief te sluiten.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 november 2010 - 22:01   quote  deeplink  
Treffers is "trots op Luc én trots op Feyenoord."
Slijmbal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: LUC & WAARNEMER NIET ACCOORD MET VERLENING









0.0080478