BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Crisis Ajax compleet na botsing staf'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 19 november 2010 - 21:24
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Crisis Ajax compleet na botsing staf' (VoetbalPrimeur)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Joll Vs Blind
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 19 november 2010 - 21:40   quote  deeplink  
'Crisis Ajax compleet na botsing staf'

Van een crisis wil men in Amsterdam niets weten, toch lijkt Ajax daar middenin te zitten. Na enkele tegenvallende resultaten en de kritiek van Johan Cruijff zou het tevens rommelen binnen de technische staf.

Danny Blind staat hierbij aan de basis, weet Voetbal International. De assistent-trainer is van mening dat zijn zoon Daley Blind geen eerlijke kans krijgt van trainer Martin Jol. Die zou in het tweede team bovendien op het middenveld moeten spelen en niet achterin. Daarop zou de Scheveninger in woede zijn uitgebarsten en duidelijk hebben gemaakt dat hij en niet Blind de baas is op sportief gebied.

Eerder deze maand zou Blind zijn frustratie over Jol hebben geuit bij de topmensen van Ajax. Voorzitter Uri Coronel zou de kritiek hebben aangehoord, terwijl ook directeur Rik van den Boog op de hoogte werd gebracht. Uiteindelijk zou ook de hoofdtrainer zelf zijn ingelicht. Dit zou bij een wedstrijd van het beloftenteam een nieuw incident hebben opgeleverd in de bestuurskamer.

Inmiddels lijken Jol en Blind niet meer door één deur te kunnen. Buiten trainingen en wedstrijden om zouden beide heren elkaar negeren. Ajax heeft desondanks laten weten dat er niet ingegrepen gaat worden, waardoor ze aan elkaar gekoppeld blijven.
sjasphere
 sjasphere - vrijdag 19 november 2010 - 21:43   quote  deeplink  
Eens voor Blind
Pietje
 Pietje - vrijdag 19 november 2010 - 21:49   quote  deeplink  
Ik sta ook helemaal achter Danny Blind! En laten we eerlijk zijn: je kon hierop wachten. Als het waar is - en waarom niet - vind ik het grote klasse dat Danny het voor zijn zoon Daley opneemt. Jol geeft hem 0,0 kans, meestal zit Daley niet eens bij de selectie. Bravo Danny!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 19 november 2010 - 21:55   quote  deeplink  
Danny en Daley Blind; Nog ff de tanden op elkaar en jullie zijn van Jol af!! Het bestuur zal hem nooit wegsturen, dat kost te veel geld. Hij zal zelf op moeten stappen! Misschien de 2e seizoenshelft (als Jol er dan nog zit)verhuren aan een club en volgend seizoen in AJAX 1.

Jullie naam is Blind, maar Jol IS (anti)blind

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 november 2010 door Ronald 1960 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 19 november 2010 - 21:59   quote  deeplink  
Ik vind dat Danny Blind zijn bek moet houden,iedere vader/moeder vindt zijn kind de beste net zoals ik over mijn eigen kind.Danny Blind is niet in de positie om zulk soort dingen te zeggen,ook al heeft hij gelijk.Laat Daley zijn voeten maar spreken bij Anderlecht of Groningen
Pietje
 Pietje - vrijdag 19 november 2010 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 21:55 schreef Ronald 1960 het volgende:
Danny en Daley Blind; Nog ff de tanden op elkaar en jullie zijn van Jol af!! Het bestuur zal hem nooit wegsturen, dat kost te veel geld. Hij zal zelf op moeten stappen! Misschien de 2e seizoenshelft (als Jol er dan nog zit)verhuren aan een club en volgend seizoen in AJAX 1.

Jullie naam is Blind, maar Jol IS (anti)blind
Hahaha, ja Jol is ziende blind!!
PETER111
 PETER111 - vrijdag 19 november 2010 - 22:03   quote  deeplink  
Eruit met die Jol en zijn vriendjes, ik ben het zat. Laat Blind het maar overnemen tot het eind van het jaar.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 19 november 2010 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 22:03 schreef PETER111 het volgende:
Eruit met die Jol en zijn vriendjes, ik ben het zat. Laat Blind het maar overnemen tot het eind van het jaar.
Is het zelfde als de Titanic laten sturen door Mr Bean,gaat even goed tenonder.Het moet van bovenaf komen en wel in de winterstop
Robertos90
 Robertos90 - vrijdag 19 november 2010 - 22:21   quote  deeplink  
Jol wil weg bij ajax maar wil wel geld daarom is die uit op een ontslag zodat ajax hem een afkoopsom moet betalen.
Dan kan hij naar Fullham dr zakken vullen. Jol is een prima trainer maar het probleem isdus dat die alles tegengestteld gaat doen zodat die ontslagen wordt denk ik
yngwie
 yngwie - vrijdag 19 november 2010 - 22:21   quote  deeplink  
Jullie varen wel blind op dit verhaal. Komt jullie wel goed uit zeker
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 19 november 2010 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 22:21 schreef yngwie het volgende:
Jullie varen wel blind op dit verhaal. Komt jullie wel goed uit zeker
Jullie is jodenvolk daar heb je gelijk in maar voor de rest begrijp ik je niet
alibabba
 alibabba - vrijdag 19 november 2010 - 22:34   quote  deeplink  
Waarom komt deze shit allemaal naar buiten? Wat is het toch een kleuterklas daar bij Ajax. Waarom niet als grote kerels een oplossing vinden en alles binnenskamers houden? Die hele club zit vol met tegenstrijdigheden en ik had allang gezien dat Blind niet op één lijn zat met Jol. Wil het eens en voor altijd ophouden daar met mekaar bekogelen of mekaar de hand boven het hoofd houden, moet er een flinke bezem door. Er zitten daar veel te veel mensen op een hoop, die gemist kunnen worden als kiespijn. Iets van 240 werknemers, waar er zeker 200 uitgekegeld moeten worden. AJAX GAAT KAPOT AAN BASTAARDS EN IK WORD ER ECHT PISNIJDIG VAN. IK DURF MEZELF EEN ECHTE AJACIED TE NOEMEN, MAAR BINNEN AJAX ZITTEN VELE BLOEDHONDEN, DIE SAMEN NOG NIET 1% KUNNEN TIPPEN AAN HET AJAX-GEVOEL WAT IK HEB......IK WIL HEBBEN DAT MIJN CLUB GEZOND WORD GVD....
Pietje
 Pietje - vrijdag 19 november 2010 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 22:34 schreef alibabba het volgende:
Waarom komt deze shit allemaal naar buiten? Wat is het toch een kleuterklas daar bij Ajax. Waarom niet als grote kerels een oplossing vinden en alles binnenskamers houden? Die hele club zit vol met tegenstrijdigheden en ik had allang gezien dat Blind niet op één lijn zat met Jol. Wil het eens en voor altijd ophouden daar met mekaar bekogelen of mekaar de hand boven het hoofd houden, moet er een flinke bezem door. Er zitten daar veel te veel mensen op een hoop, die gemist kunnen worden als kiespijn. Iets van 240 werknemers, waar er zeker 200 uitgekegeld moeten worden. AJAX GAAT KAPOT AAN BASTAARDS EN IK WORD ER ECHT PISNIJDIG VAN. IK DURF MEZELF EEN ECHTE AJACIED TE NOEMEN, MAAR BINNEN AJAX ZITTEN VELE BLOEDHONDEN, DIE SAMEN NOG NIET 1% KUNNEN TIPPEN AAN HET AJAX-GEVOEL WAT IK HEB......IK WIL HEBBEN DAT MIJN CLUB GEZOND WORD GVD....
+ 1
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 19 november 2010 - 22:37   quote  deeplink  
Eigenlijk had Blind een signaal moeten geven door op te stappen. Dat zou in overleg met de nieuwe stroming kunnen gaan. Dus gewoon aangeven dat hij niet met Jol kan werken, maar voor Ajax weer beschikbaar is als andere mensen aan de macht zijn. Hij heeft nu totaal geen invloed als we de berichten mogen geloven. Jol doet toch wat hij wil. Ik zou daar als mister Ajax niet voor Jan lul bij willen zitten of heeft Blind geen eergevoel? Als hij opstapt, dan versneld hij denk ik ook het proces waar Cruyff op uit is.
yngwie
 yngwie - vrijdag 19 november 2010 - 22:41   quote  deeplink  
Er wordt een hetze gevoerd om jol, bestuur, enz er uit te werken. Dit soort verhalen worden dan ook met beide handen aan gegrepen. Als het verhaal klopt, dan is het zijn goed recht om daley nog niet op te stellen. Daley zijn tijd komt heus wel.
legrande
 legrande - vrijdag 19 november 2010 - 22:48   quote  deeplink  
Wat lachen dat gezeik op deze site hahahaha
Pietje
 Pietje - vrijdag 19 november 2010 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 22:48 schreef legrande het volgende:
Wat lachen dat gezeik op deze site hahahaha
Nee bij jullie is het lekker zeker? Hahahaha
Robertos90
 Robertos90 - vrijdag 19 november 2010 - 22:51   quote  deeplink  
@psv mocro als blind opgestapt was er meer onrust geweest, hij heeft het intern willen houden om dat die een ras echte ajacied is
alibabba
 alibabba - vrijdag 19 november 2010 - 22:54   quote  deeplink  
Zat Blind trouwens afgelopen zondag op de bank? Ik heb 'm volgens mij niet gezien, maar ik kan het mis hebben. Ik weet zeker dat Danny op de hand van Cruijff is en dat het hoe dan ook gaat klappen. In Eindhoven lachen ze zich al jaren ziek om Ajax en ik kan ze geen ongelijk geven. Ik voel het verdomde goed dat Ajax steeds meer achteruit holt en dat mijn club steeds meer sympathie verliest. Toch denk ik dat die hele shit ons op den duur niet slecht uitkomt, want wanneer met Cruijff weer de juiste koers word gevaren zul je zien dat AJAX weer zal uitbloeien tot één grote familie.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 20 november 2010 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 - 22:51 schreef Robertos90 het volgende:
@psv mocro als blind opgestapt was er meer onrust geweest, hij heeft het intern willen houden om dat die een ras echte ajacied is
Klopt, dat is de keerzijde. Aan de andere kant versnel je wel het proces, waardoor Ajax eerder aan een echte schoonmaak kan beginnen.
bird
 bird - zaterdag 20 november 2010 - 10:24   quote  deeplink  
tijd dat jol oprot ben helemaal klaar met hem dat vele gewissel op het middenveld die dikke mido hale een kansloze atouba mislukte zeehond en ze hele familie bij ajax betrekken waar blijft de jeugd bv blind sneijder geef ze een kans ipv anita of urby
Blokkie1974
 Blokkie1974 - zaterdag 20 november 2010 - 11:26   quote  deeplink  
Jol maakt AJAX kapot ! Hoop dat er vanavond 50.000 witte zakdoeken te zien zijn, die allemaal voor Jol bedoeld zijn. Tevens een groot spandoek met daarop de vraag: "Danny, wil jij ajax weer ajax maken ?"
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 20 november 2010 - 11:45   quote  deeplink  
wtf...

WTF...

What The Fuck...

DANNY BLIND, WIE KENT HEM NIET, DANNY BLIND DANNY BLIND IS EEN ECHTE AJACIED
Rogier
 Rogier - zaterdag 20 november 2010 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 11:26 schreef Blokkie1974 het volgende:
Jol maakt AJAX kapot ! Hoop dat er vanavond 50.000 witte zakdoeken te zien zijn, die allemaal voor Jol bedoeld zijn. Tevens een groot spandoek met daarop de vraag: "Danny, wil jij ajax weer ajax maken ?"
En...worden we dan kampioen ?? NEE ! Vorig seizoen stonden we voor Jol op de banken en nu kan hij er niets meer van ? De directie laat Jol zijn gang gaan, ze kunnen ook hun poot stijfhouden hoor en zeggen ..die Mido gaan we echt niet halen Martin.

Gewoon achter het hele team blijven staan, dat levert meer op dan ze af te maken.
remco k
 remco k - zaterdag 20 november 2010 - 15:05   quote  deeplink  
Weet je waar ik nu wel eens benieuwd naar ben, of Ajax zijn standpunten uit het rapport coronel blijft steunen, daarin wordt namelijk verteld dat trainers pasanten zijn, en dat de rest van de technische staf wordt aangesteld door het bestuur. Nu heeft het bestuur Blind naar voren geschoven als "ajaxman" en nu botst het met Jol. Heel benieuwd dus waar dit toe lijdt, feit is wel dat als dit op deze manier waar is, dat er een onwerkbare situatie is ontstaan, en dat 1 van beide heren moet vertrekken. Normaal zou men zeggen dat de persoon in hoogste functie bij geen bewijzen gelijk zal krijgen en het voordeel van de twijel krijft, maar dat hoeft lang niet altijd zo te zijn...

Overigens weet helemaal niemand hier zeker dat het gaat over het verhaal Daley, maar als dat wel zo is, dan vind ik het volkomen verkeerd wat Blind doet.

Ajax is ziek, en Johan is de dokter...
Pietje
 Pietje - zaterdag 20 november 2010 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 - 15:05 schreef remco k het volgende:
Weet je waar ik nu wel eens benieuwd naar ben, of Ajax zijn standpunten uit het rapport coronel blijft steunen, daarin wordt namelijk verteld dat trainers pasanten zijn, en dat de rest van de technische staf wordt aangesteld door het bestuur. Nu heeft het bestuur Blind naar voren geschoven als "ajaxman" en nu botst het met Jol. Heel benieuwd dus waar dit toe lijdt, feit is wel dat als dit op deze manier waar is, dat er een onwerkbare situatie is ontstaan, en dat 1 van beide heren moet vertrekken. Normaal zou men zeggen dat de persoon in hoogste functie bij geen bewijzen gelijk zal krijgen en het voordeel van de twijel krijft, maar dat hoeft lang niet altijd zo te zijn...

Overigens weet helemaal niemand hier zeker dat het gaat over het verhaal Daley, maar als dat wel zo is, dan vind ik het volkomen verkeerd wat Blind doet.

Ajax is ziek, en Johan is de dokter...
In de Volkskrant van vandaag staat een machtig mooi interview met Johan Cruijff, zijn visie en hoe graag hij een en ander wil (laten) realiseren. Ik kan jullie allen aanraden dat interview (over topsporters en leiders) te lezen. Als je geen abonnee van die krant bent kun je het uiteraard ook digitaal via internet ophalen. Ik garandeer je, het is zeer interessant! In diezelfde krant staat een interview met Marcel Brands, de TD van PSV. Ook zeer interessant. Die man (en die club) heeft/hebben een duidelijke visie, daar kunnen ze bij Ajax een puntje aan zuigen. Ook dat interview raad ik jullie aan. Tot slot: veel sterkte en veel succes vanavond om 20.45 uur!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Crisis Ajax compleet na botsing staf'

0.0064671