|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
als je de radio of de tv volgt van rijnmond dan valt op dat ze steeds enger gaan doen inzake onderwerpen die over Feyenoord gaan.... kritisch zijn is geen probleem en is ook een must maar sommige gaan echt een beetje de spot drijven met onze club... klein voorbeeldje daarvan was vanavond bij fc rijnmond dat johan elmander weliswaar een schitterende goal had gemaakt en dat feyenoord nooit zon speler had moeten laten gaan..........volgens mij speelde hij hiet een jaar of 4 a5 geleden....... ben blij dat de radioverslagen naar megastad zijn gegaan want bij rijnmond denken ze het uitgevonden te hebben.....denigrerend doe je maar over andere clubs maar niet over de onze.........rijnmond word net als de telegraaf..als het maar als sensatie word gebracht.......moet hier van kotzen tis jammer maar wel de waarheid wat vind jij hier van.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 november 2010 - 22:20 schreef R'dam-ech wel het volgende:als je de radio of de tv volgt van rijnmond dan valt op dat ze steeds enger gaan doen inzake onderwerpen die over Feyenoord gaan.... kritisch zijn is geen probleem en is ook een must maar sommige gaan echt een beetje de spot drijven met onze club... klein voorbeeldje daarvan was vanavond bij fc rijnmond dat johan elmander weliswaar een schitterende goal had gemaakt en dat feyenoord nooit zon speler had moeten laten gaan..........volgens mij speelde hij hiet een jaar of 4 a5 geleden....... ben blij dat de radioverslagen naar megastad zijn gegaan want bij rijnmond denken ze het uitgevonden te hebben.....denigrerend doe je maar over andere clubs maar niet over de onze.........rijnmond word net als de telegraaf..als het maar als sensatie word gebracht.......moet hier van kotzen tis jammer maar wel de waarheid wat vind jij hier van.... tsja, sinds Hans van Vliet daar weg is . . . . . . . . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Begrijp ook wel als je de recente historie van Feyenoord en Rijnmond ziet, dat Rijnmond even z'n gram wil halen. Gaat wel weer over. Is bij de meesten van ons toch ook zo, als iemand je slaat, sla je terug? Ik in elk geval wel, hoor, niets menselijks is mij vreemd, de mensen van Rijnmond ws ook niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zeker wel begrijpelijk, maar je hebt mensen die sneller die gram laten zakken én zij die het als een olifantengeheugen láng meedragen. Rijnmond laadt verdenking op zich die gram lang vast te houden. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Nou.... proces is deze week pas aangespannen. Valt nog wel mee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook wel weer zo, wond is weer even opengemaakt. Blijft bij regelmaat een kinderachtig wereldje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 november 2010 - 23:27 schreef FR-Henk het volgende:Ook wel weer zo, wond is weer even opengemaakt. Blijft bij regelmaat een kinderachtig wereldje. Ik heb in deze meer begrip voor Rijnmond dan voor Feyenoord directie... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik niet. Je kan niet iets uitzenden waar je niet voor betaald. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Jawel, je hebt ook nog zoiets als vrije nieuwsgaring. Jammer dat er over geprocedeerd moet worden, maar laat de rechter nu maar bepalen waar de grens ligt. Het was gewoon beter als ze er samen uit waren gekomen, maar dat is nu blijkbaar even niet mogelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nieuws is wat anders dan een wedstrijd live verslaan |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Krijg de neiging om te gaan hamassen!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: En ik denk dat dat precies het feit is wat nu onder de rechter is. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Je hebt nog wat bomgordels liggen? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Woon in Limburg en kan dus wel stellen dat ik zo in Belgie ben. Met andere woorden: Een paar honderd kilo zwaar vuurwerk heb ik zo!! Als het goed is, is onze Irakees Achie (FeyenoordRandwijk, Quiroz) maandag terug dus heb ik ook al iemand die ik kan volhangen!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 november 2010 - 11:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:Woon in Limburg en kan dus wel stellen dat ik zo in Belgie ben. Met andere woorden: Een paar honderd kilo zwaar vuurwerk heb ik zo!! Als het goed is, is onze Irakees Achie (FeyenoordRandwijk, Quiroz) maandag terug dus heb ik ook al iemand die ik kan volhangen!! In dat geval kan Quiroz beter weer voor een ban gaan. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
RTV Rijnmond is gewoon een slechte verliezer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 november 2010 door henkie1969 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: verliezer?Radio Rijnmond en hun trouwe luisteraars zijn gewoon genaaid door een aantal klootzakken binnen ons Feyenoord!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Joh. Wat maakt t nou uit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: In het hoge noorden over het onbekende Rijnmond?Geen reet idd ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik luisterde ook altijd radio rijnmond toen er nog geen EL was. maar je kan t nu toch kijken voor weinig? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 november 2010 - 20:55 schreef Stylzz het volgende:Ik luisterde ook altijd radio rijnmond toen er nog geen EL was. maar je kan t nu toch kijken voor weinig? Het gaat om principes maatje!!Straks gaan ze Paul Elstak nog geld vragen als hij met een zichtbaar Feyenoord tatoo staat te draaien.Vrienden steek je nu eenmaal geen mes in de rug!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 november 2010 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het gaat om principes maatje!!Straks gaan ze Paul Elstak nog geld vragen als hij met een zichtbaar Feyenoord tatoo staat te draaien.Vrienden steek je nu eenmaal geen mes in de rug!! welkom in de wereld van heden,Leon |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 november 2010 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het gaat om principes maatje!!Straks gaan ze Paul Elstak nog geld vragen als hij met een zichtbaar Feyenoord tatoo staat te draaien.Vrienden steek je nu eenmaal geen mes in de rug!! Voor nix gaat echt tegenwoordig alleen nog maar de zon op en de wereld ten onder maatje... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet in mijn wereld gabbert !!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nou, . . . . . . had een stuk beter gekund |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien moeten we ze samen brengen met echte boter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kunnen ze er mooi een taart van bakken? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Klopt als een zwerende vinger deze tekst!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
niks is tegenwoordig al veel he! |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: Geef je motivatie hier over is dan....
LEON BOELE............
zo heet je toch in het echt....
hahahahahahahaha
kheb je door vriend... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 november 2010 - 23:30 schreef R'dam-ech wel het volgende:[..] Geef je motivatie hier over is dan.... LEON BOELE............ zo heet je toch in het echt.... hahahahahahahaha kheb je door vriend... Als ik in de schoenen van de Feyenoord directie had gestaan, had ik ook een andere overweging gemaakt. |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 november 2010 - 23:49 schreef Els het volgende:[..] Als ik in de schoenen van de Feyenoord directie had gestaan, had ik ook een andere overweging gemaakt. kzou precies hetzelfde zeggen
Mevrouw boele.......
je kan tenslotte niet je mannetje laten zakken
maar by the way
rijnmond dacht dat ze het alleen recht hadden
op de radioverslagen maar ja dat is dus niet zo
er zijn tenslotte ook nog andere radiozenders
in ROTTERDAM RIJNMOND..............
al dachten hun van niet |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 00:05 schreef R'dam-ech wel het volgende:[..] kzou precies hetzelfde zeggen Mevrouw boele....... je kan tenslotte niet je mannetje laten zakken maar by the way rijnmond dacht dat ze het alleen recht hadden op de radioverslagen maar ja dat is dus niet zo er zijn tenslotte ook nog andere radiozenders in ROTTERDAM RIJNMOND.............. al dachten hun van niet Huh?
Maar als ik jouw gedachtengang volg, dan heeft Rijnmond dus niets te vrezen bij de rechter. Net zo min als volgens jouw redenering Rijnmond het alleenrecht heeft (hebben ze trouwens nooit gehad) heeft Megastad dat evenmin. Feyenoord en Radio/tv Rijnmond hebben 20 jaar een uitstekende relatie gehad. Blijkbaar hebben wij een verschillende levensopvatting, voor mij telt loyaliteit zwaar, voor jou wat anders.
En doe nou voor de rest niet zo kinderachtig, ik noem jou toch ook niet mevrouw Jacobs? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Laat ik eerst stellen dat ik dit hele gebeuren zie als een walgelijke uitwas van het hedendaagse voetbal. Wat mij betreft doet Rijnmond lekker die wedstrijden, prima! Maar laten we wel wezen, zonder Feyenoord had Rijnmond nooit de landelijke dekking gehad die ze nu hebben, dan was het gewoon een zoveelste "Radio Bergeyk" geweest. Als gevolg daarvan hebben ze aardig geboert op het advertentie front. Het was natuurlijk ook wel loyaal geweest als ze hadden gezegt: " aan Feyenoord hebben we zoveel te danken, ze zitten in zwaar weer, laten we eens wat extra aftikken" [advocaat van de duivel] Als ze Feyenoord niet nodig hadden, dan hadden ze die live uitzendingen nu ook niet hoeven doen [/advocaat van de duivel] |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
+1 Goed bezig Jumpertje! Zo hebben we nog eens wat aan je op dit forum! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 november 2010 - 23:30 schreef R'dam-ech wel het volgende:[..] Geef je motivatie hier over is dan.... LEON BOELE............ zo heet je toch in het echt.... hahahahahahahaha kheb je door vriend... Nee op 1 lettert na dan!!verder wil ik jou best een motivatie geven maar misschien ben je zo slim om dit topic terug te lezen?hahahaahahahahaaaha? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 01:29 schreef hotjumper het volgende:Laat ik eerst stellen dat ik dit hele gebeuren zie als een walgelijke uitwas van het hedendaagse voetbal. Wat mij betreft doet Rijnmond lekker die wedstrijden, prima! Maar laten we wel wezen, zonder Feyenoord had Rijnmond nooit de landelijke dekking gehad die ze nu hebben, dan was het gewoon een zoveelste "Radio Bergeyk" geweest. Als gevolg daarvan hebben ze aardig geboert op het advertentie front. Het was natuurlijk ook wel loyaal geweest als ze hadden gezegt: " aan Feyenoord hebben we zoveel te danken, ze zitten in zwaar weer, laten we eens wat extra aftikken" [advocaat van de duivel] Als ze Feyenoord niet nodig hadden, dan hadden ze die live uitzendingen nu ook niet hoeven doen [/advocaat van de duivel] Ben het met het eerste helemaal eens met het 2e dus compleet niet want Rijnmond is niet groot geworden door Feyenoord!!!Het is gewoon een regionale zender zoals Radio West en Radio Zeeland.Dat heeft meer met de landelijke dekking te maken maar vertel mij eens waarom Feyenoord de enige club moet zijn die geld wil hebben? |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 11:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ben het met het eerste helemaal eens met het 2e dus compleet niet want Rijnmond is niet groot geworden door Feyenoord!!!Het is gewoon een regionale zender zoals Radio West en Radio Zeeland.Dat heeft meer met de landelijke dekking te maken maar vertel mij eens waarom Feyenoord de enige club moet zijn die geld wil hebben? waar baseer jij dat nou op dan................... jij schijnt nogal een wijsNEUS te zijn dus kom maar op jongeh |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 november 2010 - 21:20 schreef R'dam-ech wel het volgende:[..] waar baseer jij dat nou op dan................... jij schijnt nogal een wijsNEUS te zijn dus kom maar op jongeh Ik ruik stront ,ech wel!!! |
|
|
|