BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Word het niet eens tijd dat sulejmani in de basis begint?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 november 2010 - 12:54   quote  deeplink  
Hij oogt steeds fitter en sneller naar mijn mening kan ie starten.
En dan ook gelijk volgend punt moet anita of urby dan linksback? Urby vind ik daar persoonlijk beter ben helemaal geen fan van anita op die plek! Blind een kans geven omdat urby toch weggaat?
Jullie mening graag
remco k
 remco k - zondag 21 november 2010 - 13:00   quote  deeplink  
Dat Blind in mijn ogen een kans moet krijgen, is wel duidelijk, maar ik denk dat Urby nog steeds het best tot zijn recht komt als back, en Sulejmani daarvoor, gister ook weer zag je toch weer een goede invalbeurt met een paar schoten op goal, in 1 helft meer schoten op goal dan Hammie in de gehele pot. Hammie speelde overigens gister echt een dramatisch slechte wedstrijd.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 november 2010 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 13:00 schreef remco k het volgende:
Dat Blind in mijn ogen een kans moet krijgen, is wel duidelijk, maar ik denk dat Urby nog steeds het best tot zijn recht komt als back, en Sulejmani daarvoor, gister ook weer zag je toch weer een goede invalbeurt met een paar schoten op goal, in 1 helft meer schoten op goal dan Hammie in de gehele pot. Hammie speelde overigens gister echt een dramatisch slechte wedstrijd.
Inderdaad alleen met het oog op het vertrek van urby is het misschien wel verstandig
om blind een kans te geven. Anita ben ik al lange tijd klaar mee als back snap ook niet waarom jol hem laat staan. Inderdaad el ham was ook weer niet best maar met sul/el ham/suarez heb je toch echt wel een leuke aanval. En als we toch bezig zijn toby of andré? Ik ga voor toby!
remco k
 remco k - zondag 21 november 2010 - 13:29   quote  deeplink  
Je laatste opmerking is in mijn ogen niet eens een keus. Alder speelt gewoon prima, en er zit ook bij Alder meer voetbal in de ploeg als met Ooijer.
Blade85
 Blade85 - zondag 21 november 2010 - 13:52   quote  deeplink  
Ik ben het er wel mee eens. Ik vind sowieso dat de opstelling enigzins omgegooid moet worden. Want er is zo weinig creativiteit en voorin lopen ze mekaar in de weg of kunnen elkaar niet vinden verder zie ik liever wat talenten doorstromen en meer minuten maken. ik zie ajax nu het liefst zo spelen:

-----------------------Stekelenburg

--------Alderweireld------Ooijer---------Verthongen

---------------------------Enoh

V\d Wiel----------------------------------------Emanuelson

--------------------------Suarez

Jozefzoon----------------de Jong----------------Sulejmani

Op deze manier Ben je verdedigend een stuk sterker en suarez heeft altijd mensen voor hem om combinaties mee aan te gaan Verder speelt de jong een stuk dichter bij het doel wat hem veel beter ligt. Jozefzoon kan zich goed ontwikkeln zo en ook talenten als bonevacia, eriksen en blind(al ziet jol het niet in hem zitten) kun je rustiger brengen omdat die en een stabieler team komen. Ook anita kan beter in dit systeem uit de voeten want verdedigend word er op deze manier minder van je vleugelspelers verwacht. en hammie gaat eerst maar ff een week of drie een balletje met LINKS tegen de muur schieten want dat been is echt nergens goed voor
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 november 2010 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 13:52 schreef Blade85 het volgende:
Ik ben het er wel mee eens. Ik vind sowieso dat de opstelling enigzins omgegooid moet worden. Want er is zo weinig creativiteit en voorin lopen ze mekaar in de weg of kunnen elkaar niet vinden verder zie ik liever wat talenten doorstromen en meer minuten maken. ik zie ajax nu het liefst zo spelen:

-----------------------Stekelenburg

--------Alderweireld------Ooijer---------Verthongen

---------------------------Enoh

V\d Wiel----------------------------------------Emanuelson

--------------------------Suarez

Jozefzoon----------------de Jong----------------Sulejmani

Op deze manier Ben je verdedigend een stuk sterker en suarez heeft altijd mensen voor hem om combinaties mee aan te gaan Verder speelt de jong een stuk dichter bij het doel wat hem veel beter ligt. Jozefzoon kan zich goed ontwikkeln zo en ook talenten als bonevacia, eriksen en blind(al ziet jol het niet in hem zitten) kun je rustiger brengen omdat die en een stabieler team komen. Ook anita kan beter in dit systeem uit de voeten want verdedigend word er op deze manier minder van je vleugelspelers verwacht. en hammie gaat eerst maar ff een week of drie een balletje met LINKS tegen de muur schieten want dat been is echt nergens goed voor
Opzich begrijp ik je wel maar van mij hoef het niet zo drastich omgegooid te worden.
Zo kan het ook wel denk ik:

-----------Steek----------------
vd.wiel---jan-toby-----Urby(Blind proberen)
enoh---erikssen---de zeeuw
Suarez---el ham(Mido als aanspeelpunt)---- sulejmani

Of toch jozefzoon van rechts en suarez in de punt kan ook nog.
En als je dan de talenten er nog iets vaker bijbetrek ben je er ook al.
klaasf
 klaasf - zondag 21 november 2010 - 17:57   quote  deeplink  
Sulemani aan aantal wedstrijden laten beginnen, idem voor Blink als linksback.
bird
 bird - zondag 21 november 2010 - 18:08   quote  deeplink  
word het niet te tijd dat ajax beter gaat voetballe
thomASS
 thomASS - zondag 21 november 2010 - 18:30   quote  deeplink  
Als Anita, enoh en lindgren maar nooit spelen. En inderdaad sulejmani in de basis
larsje
 larsje - zondag 21 november 2010 - 19:08   quote  deeplink  
ja sulejmani in basis.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 november 2010 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 17:57 schreef klaasf het volgende:
Sulemani aan aantal wedstrijden laten beginnen, idem voor Blink als linksback.
Alleen Jol moet het nu nog zien pff Blind/urby op de backpositie en sulejmani ervoor is
echt 10 keer dreigender. En als ik al kan zien hoe gretig mickey is vind ik het tijd dat hij een kans krijgt.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 21 november 2010 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 13:00 schreef remco k het volgende:
volledig met je eens!
E-J
 E-J - zondag 21 november 2010 - 20:28   quote  deeplink  
Het word nu wel een tijd dat dat Mickey gaat laten zien waar hij voor gekocht is ja. Daarnaast vind ik dat Blind maar eens een tijdje op lincksback moet gaan spelen, ik vind Anita en Urby beide verdedigend niet echt top, dus eigenlijk is Blind uitproberen op linksback zonder risico.
Ook wil ik graag Jozefzoon vaker zien spelen, is een snelle buitenspeler met een voorzet. Geen overbodige luxe....
Ik zou het graag als volgd zien:

--------------------Steek-----------------
Greg--------Jan---------Toby----Blind
---------Demy-------------Anita--------
------------------Erikssen---------------
Jozefzoon-------Mounir-------Suarez
alphenaar1951
 alphenaar1951 - zondag 21 november 2010 - 21:18   quote  deeplink  
zolang Jol er zit krijgt Sulejami geen kans. Echter Emanuelson is nu geblesseerd. Eens kijken of hij het nu aandurft om Sulejami op te stellen. Mijn idee tegen Real Madrid is:
Stekelenburg
v.d. Wiel - Alderweireld - Vertongen - Anita
de Zeeuw - De Jong - Eriksen - Blind
Suarez - Sulejami
RoyvA
 RoyvA - zondag 21 november 2010 - 21:23   quote  deeplink  
Sulejmani of Urby is in mijn ogen niet eens een keuze meer. Dat is gewoon Sulejmani. Urby gaat weg, wij moeten door... dus Sulejmani speelt.

Daarbij komt dat Urby tot nu toe een dramatisch seizoen speelt en Sulejmani nu eindelijk een beetje uit zijn dip begint te komen en (bij vlagen) goede acties laat zien.
remco k
 remco k - zondag 21 november 2010 - 21:31   quote  deeplink  
Kan Urby zeker niet spelen tegen Madrid.
joduh
 joduh - zondag 21 november 2010 - 21:33   quote  deeplink  
nope
alibabba
 alibabba - zondag 21 november 2010 - 21:54   quote  deeplink  
Eindelijk gaan mensen geloven in Sulejmani.... Jij nog niet joduh????
joduh
 joduh - zondag 21 november 2010 - 22:26   quote  deeplink  
hahah alibaba!ik ben je vriend toch?
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - zondag 21 november 2010 - 22:35   quote  deeplink  
jozefzoon is geblesseerd.
steek
greg toby jan daley
demy eriksen enoh
suarez hamdoei sulejmani
alibabba
 alibabba - zondag 21 november 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 22:26 schreef joduh het volgende:
hahah alibaba!ik ben je vriend toch?
Ja hoor, maar Sulejmani de jouwe ook? Zo niet dan komt dat nog wel...:):)
joduh
 joduh - zondag 21 november 2010 - 22:49   quote  deeplink  
misschien volgend jaar als mijn allergrootste vriend weg is ali!!!!!!laat dan die driekwarter maaar een keer laten zien dat hij meer kan dan hard lopen met de kopnaar beneden toe....hahahah
remco k
 remco k - zondag 21 november 2010 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 22:49 schreef joduh het volgende:
misschien volgend jaar als mijn allergrootste vriend weg is ali!!!!!!laat dan die driekwarter maaar een keer laten zien dat hij meer kan dan hard lopen met de kopnaar beneden toe....hahahah
Vraagje, wat vond jij gister van zijn optreden?
AFCAMylife
 AFCAMylife - zondag 21 november 2010 - 23:07   quote  deeplink  
-----------Stekelenburg-----------------
vdwiel--Alderweiredl--Vertonghen---Anita
-------Blind-------De Zeeuw-------------

Suarez------De Jong------Sulejmani

------------Hamdoui------------------------
Ride
 Ride - maandag 22 november 2010 - 11:03   quote  deeplink  
Yep, Sulli erin... die begint het nu te vinden lijkt het wel.
ajacied
 ajacied - maandag 22 november 2010 - 15:33   quote  deeplink  
idd ! mee eens! hij oogt scherp en wilt heel graag, jol maakt er mooi een puinhoop van. stelt steeds de verkeerde spelers op.
joduh
 joduh - maandag 22 november 2010 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 23:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Vraagje, wat vond jij gister van zijn optreden?
gewoon......zoals de rest....hij blonk niet uit en was ook niet slecht.... 1 van de 9 was ie.maar ik kan me voorstellen dat als je pro suli bent,je gister best tevreden mocht wezen....Goed antwoord?
remco k
 remco k - maandag 22 november 2010 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 17:39 schreef joduh het volgende:

[..]

gewoon......zoals de rest....hij blonk niet uit en was ook niet slecht.... 1 van de 9 was ie.maar ik kan me voorstellen dat als je pro suli bent,je gister best tevreden mocht wezen....Goed antwoord?
Het antwoord is zoiezo goed, het is namelijk je mening toch?? Ik vond hem namelijk wel goed opvallen
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 november 2010 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 22:35 schreef AFCAKAMPEN het volgende:
jozefzoon is geblesseerd.
steek
greg toby jan daley
demy eriksen enoh
suarez hamdoei sulejmani
Inderdaad dit lijkt mij ook het beste. Anita moet maar aan de pindakaas en de jong mag
ook wel even rust krijgen want vind hem niet erg best laatste tijd.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 22 november 2010 - 21:18   quote  deeplink  
toch ben ik bang dat hij Ooier er weer in zet ipv Alderweireld
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 23 november 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 21:18 schreef Ronald 1960 het volgende:
toch ben ik bang dat hij Ooier er weer in zet ipv Alderweireld
Nou gelukkig speelt toby!
En vind sulejmani best goed spelen de eerste helft!
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 23 november 2010 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 - 21:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nou gelukkig speelt toby!
En vind sulejmani best goed spelen de eerste helft!
Idd..
remco k
 remco k - dinsdag 23 november 2010 - 21:38   quote  deeplink  
Sulejmani inderdaad best aardig
joey
 joey - dinsdag 23 november 2010 - 21:40   quote  deeplink  
ik vind het zo weg lekker met sule en ema..
Tis dat het real is..in competitie zie ik het wel zitten!
remco k
 remco k - dinsdag 23 november 2010 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 - 21:40 schreef joey het volgende:
ik vind het zo weg lekker met sule en ema..
Tis dat het real is..in competitie zie ik het wel zitten!
Je bedoelt Urby? die spelers die bij 3 van de 4 tegengoals verkeerd zit, en dan druk ik me zachtjes uit.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 23 november 2010 - 22:45   quote  deeplink  
Sulejmani laten staan, Toby laten staan, Urby eruit, Eriksen erin, de Jong eruit..
joduh
 joduh - woensdag 24 november 2010 - 12:14   quote  deeplink  
nou,volgens mij heeft lollie dit topic gelezen.....suli in de basis.......ging een stuk beter he? NOT!!!! strik erom en weg ermee......
Robinho
 Robinho - woensdag 24 november 2010 - 12:26   quote  deeplink  
Sulejmani begon redelijk. Is echter conditioneel nog steeds slecht en te dik.
Urby in de winterstop transfervrij weg! Wat een aanfluiting. En Anita kan er ook niets aan doen, zet hem maar op de plek van Enoh of op de bank.
Ik zeg al jaren: De linkerflank van Ajax is een DRAMA!
Guyt
 Guyt - woensdag 24 november 2010 - 12:31   quote  deeplink  
Sulejmani mag weg.
Ride
 Ride - woensdag 24 november 2010 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 12:26 schreef Robinho het volgende:
Sulejmani begon redelijk. Is echter conditioneel nog steeds slecht en te dik.
Urby in de winterstop transfervrij weg! Wat een aanfluiting. En Anita kan er ook niets aan doen, zet hem maar op de plek van Enoh of op de bank.
Ik zeg al jaren: De linkerflank van Ajax is een DRAMA!
Maar ja... bijna alles ging over links dus de rechterkant is nog minder te vertrouwen blijkbaar.

Balletjes van Vertonghen gingen bijna allemaal naar Anita.
Brandje
 Brandje - woensdag 24 november 2010 - 12:45   quote  deeplink  
Ik zou Mounir wel eens op "tien" willen zien en mido als diepe spits dus als aanspeelpunt. De Jong is te hopeloos uit vorm en is echt een drama dit seizoen. Verder Anita eruit en de voetballende Blind erin.
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 12:31 schreef Guyt het volgende:
Sulejmani mag weg.
jij ook
joduh
 joduh - woensdag 24 november 2010 - 12:47   quote  deeplink  
weet je brandje,we missen een echte nummer 10!eentje die alle ballen opeist,altijd aanspeelbaar is,met passen strooit.....en el hammie is stijf rechts man,kan met zijn linkerpoot alleen maar lopen!!!! dat wordt hem niet man......ik zie het echt niet zitten in die gozer.... ;-(
Brandje
 Brandje - woensdag 24 november 2010 - 12:48   quote  deeplink  
Suljmani was gister de enige die het eerste half uur redelijk tot goed speelde. Laat die jongen nu gewoon eens tien wedstrijden achter elkaar starten en beooreel hem dan.
Brandje
 Brandje - woensdag 24 november 2010 - 12:50   quote  deeplink  
We hebben in mijn ogen twee potentiele toppers voor de tien positie en dat zijn Lodeiro en Erikssen. Lodeiro is geblesseerd en Eriksen stagneert op dit moment en daar bal ik echt van. Dus vandaar mijn keuze voor Mounir op tien
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 12:56   quote  deeplink  
Sulejmani wordt afgebrand op 1 pot tegen 1 van de beste clubs van de wereld, een speler die meer assists heeft en net zo veel goals als zijn concurent alleen in de 30% van de speeltijd. Overigens doet Sulejmani zijn verdedigende werk prima aangezien daar nmog geen tegengoals uit zijn opnstaan, in tegestelling tot zijn concurent.

Daarentegen blijven jullie een speler die gister bij 3 tegengoals verkeerd zat, tegen auxerre verantwoordelijk is voor de beslissende tegentreffer, tegen Ac milan verantwoordelijk is voor de gelijkmaker van de tegenpartij, om maar te zwijgen over zijn presteren in de ED.

Beetje hypocriet denken is dat, en puur Sulejmani afbranden om het afbranden.
joduh
 joduh - woensdag 24 november 2010 - 12:58   quote  deeplink  
ok.ik begrijp die keuze. en wat zou jij denken van oleguer op 10?
Ride
 Ride - woensdag 24 november 2010 - 12:59   quote  deeplink  
Sullie speelde gisteren gewoonweg goed.
Had er goed zicht op.
Hij wilde tenminste er voor gaan en deed zijn best om langs de lijn te passeren.
Je speelt wel tegen Real Madrid... is geen VVV

Gewoon laten staan en zondag knalt hij er 3 in.

Daley Blind ipv trutje Anita en Urby er ook uit.
Toby moet blijven. deed het gisteren goed en moet weer vertrouwen tanken zodat hij weer aktie maakt ipv breed naar Jan spelen.
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 12:50 schreef Brandje het volgende:
We hebben in mijn ogen twee potentiele toppers voor de tien positie en dat zijn Lodeiro en Erikssen. Lodeiro is geblesseerd en Eriksen stagneert op dit moment en daar bal ik echt van. Dus vandaar mijn keuze voor Mounir op tien
Eriksen is juist de laatste wedstrijden die hij speelde weer goed te noemen, hij was heel goed tegen veendam, overigens samen met Sulejmani de wteede helft.

En hij was heel goed tegen Heracles. Ook tegen PSV was hij de enige speler die een ander een keer voor de keeper heeft gezet.

Als een speler maar 1 keer in de maand speelt, stroom je niet over van het zelfvertrouwen, en laat je niet het beste zien dat je in je hebt. Ook voor hem gekld, laat hem eens een paar wedstrijden staan op de 10 positie, hij zal de sterren van de hemel gaan spelen...
joduh
 joduh - woensdag 24 november 2010 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 12:56 schreef remco k het volgende:
Sulejmani wordt afgebrand op 1 pot tegen 1 van de beste clubs van de wereld, een speler die meer assists heeft en net zo veel goals als zijn concurent alleen in de 30% van de speeltijd. Overigens doet Sulejmani zijn verdedigende werk prima aangezien daar nmog geen tegengoals uit zijn opnstaan, in tegestelling tot zijn concurent.

Daarentegen blijven jullie een speler die gister bij 3 tegengoals verkeerd zat, tegen auxerre verantwoordelijk is voor de beslissende tegentreffer, tegen Ac milan verantwoordelijk is voor de gelijkmaker van de tegenpartij, om maar te zwijgen over zijn presteren in de ED.

Beetje hypocriet denken is dat, en puur Sulejmani afbranden om het afbranden.
niks afbranden om het afbranden man.......ik zie het niet zitten in hem....en heb dat nog nooit gezien.....Ik zie ook niet dat hij het wel goed doet...sollie man....
en gister was hij ook niks!en dan kan jij wel zeggen dat hij goed was of weet ik veel!hij was gewoon helemaal niks,net zo min als urby,el hammie,de jong,de zeeuw ,anita,enoh....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Word het niet eens tijd dat sulejmani in de basis begint?

0.0058519