BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Word het niet eens tijd dat sulejmani in de basis begint?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
PS25
 PS25 - woensdag 24 november 2010 - 13:03   quote  deeplink  
Aangezien Suarez een kleine 300 wedstrijden wordt geschorst, zal Sulejmani genoeg kansen krijgen. Naar mijn mening gaat hij het steeds beter doen. Acties worden beter en verdedigend verricht hij ook het nodige werk.

Ik was blij dat Emanuelson gisteren als linkshalf speelde, omdat ik vind dat hij ook een middenvelder is, al moet je dat dan niet zo dramatisch invullen zoals tegen Real. Ondanks de wedstrijd van gisteren, wil ik hem daar wel een aantal wedstrijden zien spelen of als vaste linksback. Nu is hij de elftalhoer en door de vele positie wisselingen ga je niet beter spelen.

Jol moet vastigheid gaan creƫren op het middenveld. Samenstelling verandert veel te veel.
joduh
 joduh - woensdag 24 november 2010 - 13:06   quote  deeplink  
amen
Ride
 Ride - woensdag 24 november 2010 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:01 schreef joduh het volgende:

[..]

niks afbranden om het afbranden man.......ik zie het niet zitten in hem....en heb dat nog nooit gezien.....Ik zie ook niet dat hij het wel goed doet...sollie man....
en gister was hij ook niks!en dan kan jij wel zeggen dat hij goed was of weet ik veel!hij was gewoon helemaal niks,net zo min als urby,el hammie,de jong,de zeeuw ,anita,enoh....
Nieuwe bril?
freakie
 freakie - woensdag 24 november 2010 - 13:07   quote  deeplink  
Maar joduh FURBY die is bij 3 tegengoals betrokken geweest.. Dat zet wel meer min punten dacht ik zo.. Ik heeft regelmatig gehoort en gezien dat sulejmani goed meeverdedigde.. Sulejmani werd onderuit gehaald door een speler toen er een lange bal op hem kwam.. Had hij daar niet onderuit gegaan had je een doelpunt... Maar goed inderdaad laten we sulejmani afbranden.. T was ook wel heel goed wat furby tegen exelsior liet zien..
joduh
 joduh - woensdag 24 november 2010 - 13:07   quote  deeplink  
heb ik niet nodig man.....dat ziet een blinde zelfs.....;-)
PS25
 PS25 - woensdag 24 november 2010 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:06 schreef Ride het volgende:

[..]

Nieuwe bril?
hahaha, scherp!
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:01 schreef joduh het volgende:

[..]

niks afbranden om het afbranden man.......ik zie het niet zitten in hem....en heb dat nog nooit gezien.....Ik zie ook niet dat hij het wel goed doet...sollie man....
en gister was hij ook niks!en dan kan jij wel zeggen dat hij goed was of weet ik veel!hij was gewoon helemaal niks,net zo min als urby,el hammie,de jong,de zeeuw ,anita,enoh....
Dat bedoel ik, en omdat je het nog nooit in hem hebt zien zitten, zul jij ook de positieve diengen niet zien...
joduh
 joduh - woensdag 24 november 2010 - 13:11   quote  deeplink  
jawel hoor,ik zie het positieve van de wissel van hem best man!!!! ;-)
freakie
 freakie - woensdag 24 november 2010 - 13:14   quote  deeplink  
Triest.. Furby boven sulejmani.. Furby speelt meer dan 30 wedstrijden en je ziet geen verandering in zijn spel.. En sulejmani speelt er dit seizoen een stuk op 7 eindelijk en laat NU al MEER dreiging zien..
joduh
 joduh - woensdag 24 november 2010 - 13:17   quote  deeplink  
ach ik hecht weinig aan jouw mening freaky....jij bent een meeloper.....
Ride
 Ride - woensdag 24 november 2010 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:17 schreef joduh het volgende:
....jij bent een meeloper.....
als het maar niet hand in hand is toch... :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 november 2010 door Ride --
freakie
 freakie - woensdag 24 november 2010 - 13:33   quote  deeplink  
beste joduh t s jammer dat jij dat zo ziet.. Ik heb je al meerdere malen uitgelegd dat ik FLINKE discussies heb gehad met remco.. Ik ben niet een meeloper.. Als je goed kijt zie je ook dat ik als eerste zeg dat FURBY 3 keer bij een goal betrokken is..
Robinho
 Robinho - woensdag 24 november 2010 - 13:37   quote  deeplink  
Laat Sulejmani eerst maar eens wat buikspieroefeningen doen. Schande dat ie al tweeeneenhalf jaar te dik in de Arena rondloopt. En na een sprintje moet ie ook minuten bijkomen. Als ie nou afgetraind was zag ik het zeker in hem zitten, maar alles begint met topsportmentaliteit.
freakie
 freakie - woensdag 24 november 2010 - 13:39   quote  deeplink  
ik denk dat IEDERE speler na een sprintje buiten adem is..
Robinho
 Robinho - woensdag 24 november 2010 - 13:41   quote  deeplink  
Als ze op de tribune nog liedjes voor Urby gaan zingen zijn ze geschift. Die vent is de afgelopen jaren schuldig aan tenminste 25 tegentreffers. Vrije transfer in de winter, hij verdient 1,25 tot 1,5 miljoen dus dat zou lekker schelen. Tegen Dordrecht in de beker scoren kan iedereen. En drie goede wedstrijden per jaar zouden 3 slechte moeten zijn.
Robinho
 Robinho - woensdag 24 november 2010 - 13:42   quote  deeplink  
Wil je zeggen dat ie in topconditie is freakie?
Ride
 Ride - woensdag 24 november 2010 - 13:42   quote  deeplink  
Benieuwd wat de opstelling van zondag tegen VVV wordt.

Jong Ajax ofzo...
freakie
 freakie - woensdag 24 november 2010 - 13:47   quote  deeplink  
Nee robinho.. Maar als je sprint dan geef je alles maar dan ook alles.. Dat je dan naar adem hapt is niet zo raar.. Als 4 meter sprint dan moet jij ook weer op adem komen.. sulejmani is iemand van de sprints.. Na dan is het niet zo gek dat hij even buiten adem is.. Maar na 5 a 10 sec is hij er ook weer..
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2010 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2010 - 13:33 schreef freakie het volgende:
beste joduh t s jammer dat jij dat zo ziet.. Ik heb je al meerdere malen uitgelegd dat ik FLINKE discussies heb gehad met remco.. Ik ben niet een meeloper.. Als je goed kijt zie je ook dat ik als eerste zeg dat FURBY 3 keer bij een goal betrokken is..
waar dan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Word het niet eens tijd dat sulejmani in de basis begint?

0.0061509