BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zielloos Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 21 november 2010 - 17:03   quote  deeplink  
Het elftal speelt zonder ziel, zonder vertrouwen. Er wordt niet vrijgelopen. Balaannames zijn slecht, er wordt niet scherp verdedigd. Geen organisatie het is echt heel slecht. Met zulk spel haal je met mazzel af en toe een gelijkspelletje thuis. Het is dat van Dijk nog een paar wereldreddingen verricht vandaag.

Als je naar Feyenoord kijkt denk je ze kunnen nog wel een uur spelen maar voor de goal van de tegenstander komen ze niet. Ingooi bij cornervlag voor Feyenoord. Binnen 5 seconden is de bal bij van Dijk via eigen spelers.

Waar traint Been op en dat eenzijdig lichten van opties in contracten vlak voor wedstrijden waar leidt dat nu toe?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 november 2010 door sportdwaas --
MMM
 MMM - zondag 21 november 2010 - 17:04   quote  deeplink  
Waarom maak jij altijd een apart topic voor jezelf? Kan gewoon in het wedstrijdtopic..
henk K
 henk K - zondag 21 november 2010 - 17:06   quote  deeplink  
ja dat idee had ik ook je kunt spelen tot laat in de avond maar je scoort zo nooit en altijd terug spelen terwijl je weet dat van dijk hier veel moeite mee heeft angsthazen voetbal en als het niet veranderd kun je zeggen we degraderen niet maar het komt dan wel dichtbij
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 21 november 2010 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 17:04 schreef MMM het volgende:
Waarom maak jij altijd een apart topic voor jezelf? Kan gewoon in het wedstrijdtopic..
nou en.
Dieren
 Dieren - zondag 21 november 2010 - 17:10   quote  deeplink  
Het was weer kut
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - zondag 21 november 2010 - 17:14   quote  deeplink  
Been zal wel weer goeie dingen gezien hebben zoals iedere week........
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 november 2010 - 17:16   quote  deeplink  
Elke week slechte dingen zien is niet motiverend.
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - zondag 21 november 2010 - 17:17   quote  deeplink  
jezelf en de supporters in de maling nemen ook niet.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 november 2010 - 17:19   quote  deeplink  
Supporters zijn niet blind hoor, Been beschermt die gasten tegen al te slechte geluiden. Als hij ze geen vertrouwen geeft, wie dan wel?
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - zondag 21 november 2010 - 17:23   quote  deeplink  
ja ok, maar wees realistisch, steek je kop niet in het zand iedere week weer. Dit kan toch niet langer zo...zucht...
JanM
 JanM - zondag 21 november 2010 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 17:19 schreef FR-Henk het volgende:
Supporters zijn niet blind hoor, Been beschermt die gasten tegen al te slechte geluiden. Als hij ze geen vertrouwen geeft, wie dan wel?
Alleen resultaten geven ècht vertrouwen, dus maar hopen dat die de komende weken toch eindelijk gaan komen.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 21 november 2010 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 17:32 schreef JanM het volgende:

[..]

Alleen resultaten geven ècht vertrouwen, dus maar hopen dat die de komende weken toch eindelijk gaan komen.
Ado Thuis/Willem 2 uit /excelsior thuis en 020 uit! dus zeg het maar....
JanM
 JanM - zondag 21 november 2010 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 17:35 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Ado Thuis/Willem 2 uit /excelsior thuis en 020 uit! dus zeg het maar....
Denk 6 punten, maar hoop natuurlijk op meer!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 november 2010 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 17:23 schreef Patrickjefeyenoord het volgende:
ja ok, maar wees realistisch, steek je kop niet in het zand iedere week weer. Dit kan toch niet langer zo...zucht...
Dat weten ze bij de club ook wel. Verwacht ook echt wel iets in de winterstop. Dit is het overleven.
MMM
 MMM - zondag 21 november 2010 - 17:39   quote  deeplink  
Zou me niet eens verbazen als Willem II tegen ons voor het eerst 3 punten pakt..
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 21 november 2010 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 17:39 schreef MMM het volgende:
Zou me niet eens verbazen als Willem II tegen ons voor het eerst 3 punten pakt..
ja en ado wint en excelsior ons wederom te slim af is! blijven er 3 punten over tegen 020
JanM
 JanM - zondag 21 november 2010 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 17:39 schreef MMM het volgende:
Zou me niet eens verbazen als Willem II tegen ons voor het eerst 3 punten pakt..
1 denk ik: we spelen 3 keer gelijk en winnen tegen 020 = 6 punten
ted
 ted - zondag 21 november 2010 - 17:43   quote  deeplink  
het zijn A junioren (schandalig)ik zie de meest smerige overtredingen tegen luc.
Vanmiddag toch ook weer ,en vorige week en de week daarvoor.Het zou veel uitmaken wanneer de heren schijtrechters hun taak uitvoeren .O ja stefan kreeg ook z,on knal.
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 21 november 2010 - 17:47   quote  deeplink  
wat mankeerde de Vrij vanmiddag.
Was gewoon niet aanwezig vandaag. En Indi dacht zeker dat ie achterna werd gezeten door een ..............
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 21 november 2010 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 17:43 schreef ted het volgende:
het zijn A junioren (schandalig)ik zie de meest smerige overtredingen tegen luc.
Vanmiddag toch ook weer ,en vorige week en de week daarvoor.Het zou veel uitmaken wanneer de heren schijtrechters hun taak uitvoeren .O ja stefan kreeg ook z,on knal.
Dus mogen ze niet aangeraakt worden?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 november 2010 - 17:49   quote  deeplink  
Hahahaha!

Daar worden ze nou juist hard van.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - zondag 21 november 2010 - 17:52   quote  deeplink  
Als Been steeds maar roept dat hij zo'n geweldige selectie heeft, maar er wordt keer op keer verloren ga je je toch afvragen of deze trainer niet eens in de spiegel moet kijken. Hij werd als de Messias binnengehaald, Verbeek werd tot zwart schaap gedegradeerd. Als ik nu op de ranglijst kijk waar AZ staat en waar Feijenoord staat krijg je toch een wat andere kijk op de zaak, want is de selectie van AZ nou zoveel beter als die van Feijenoord? Het bestuur is radeloos, het elftal reddeloos en de supporters worden langzamerhand(en terecht) redeloos. ben sinds 1950 lid/supporter, maar dit dramatische competitieverloop slaat alles. Mijn Feijenoordhart bloedt. 's Nachts lig je te draaaien in je bed, en als je inslaapt droom je van een oplossing, maar ook dat Gudde ergens in de Sahara gedropped is. Die man is de doodsteek voor onze club. Nooit gedacht dat ik dit nog mee zou moeten maken
MMM
 MMM - zondag 21 november 2010 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 17:47 schreef Ronnie W het volgende:
wat mankeerde de Vrij vanmiddag.
Was gewoon niet aanwezig vandaag. En Indi dacht zeker dat ie achterna werd gezeten door een ..............
Als de Vrij zijn dag niet heeft is het echt helemaal niks. Het is natuurlijk geen schoffelaartje, die af en toe eens een tegenstander aanpakt, dat is jammer.

Ik wil hier niemand mee kwetsen maar dit komt natuurlijk ook een beetje door z'n opvoeding. Las vorige keer een interview met 'm over het geloof enzo, tsja...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 november 2010 door MMM --
Maximus
 Maximus - zondag 21 november 2010 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 17:53 schreef MMM het volgende:

[..]

Als de Vrij zijn dag niet heeft is het echt helemaal niks. Het is natuurlijk geen schoffelaartje, die af en toe eens een tegenstander aanpakt, dat is jammer.

Ik wil hier niemand mee kwetsen maar dit komt natuurlijk ook een beetje door z'n opvoeding. Las vorige keer een interview met 'm over het geloof enzo, tsja...
Wat een dom gelul!
MMM
 MMM - zondag 21 november 2010 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 18:41 schreef Maximus het volgende:

[..]

Wat een dom gelul!
Vertel.
Maximus
 Maximus - zondag 21 november 2010 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 18:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Vertel.
Vertel jij maar hoe je die conclusie trekt... dom gelul dus...
wim de ruit
 wim de ruit - zondag 21 november 2010 - 18:46   quote  deeplink  
verbeek was zo slecht nog niet...maar kreeg bij ons te maken met de mp3 mentaliteit
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 november 2010 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 18:46 schreef wim de ruit het volgende:
verbeek was zo slecht nog niet...maar kreeg bij ons te maken met de mp3 mentaliteit
Klaag Vaak
MMM
 MMM - zondag 21 november 2010 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 18:46 schreef Maximus het volgende:

[..]

Vertel jij maar hoe je die conclusie trekt... dom gelul dus...
Ik vroeg het eerst aan jou. Dus vertel mij eens waarom het dom gelul is. Of kom je er niet meer uit?
Maximus
 Maximus - zondag 21 november 2010 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 18:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik vroeg het eerst aan jou. Dus vertel mij eens waarom het dom gelul is. Of kom je er niet meer uit?
Ik denk dat jij een kortzichtige conclusie hebt getrokken... Kijk maar naar andere spelers en lees t dan nog s een x... valt t kwartje? Gewoon dom gelul...
hotjumper
 hotjumper - zondag 21 november 2010 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 18:46 schreef wim de ruit het volgende:
verbeek was zo slecht nog niet...maar kreeg bij ons te maken met de mp3 mentaliteit
Die mentaliteit zie je door de hele maatschappij, Gert Jan staat daar zo ver buiten dat hij daar niks mee kan.
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 november 2010 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 18:51 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Die mentaliteit zie je door de hele maatschappij, Gert Jan staat daar zo ver buiten dat hij daar niks mee kan.
Typ je dit op je I-phoney of je I-Phatt?

ik bedoel maar is van alle generaties ook de 40+
MMM
 MMM - zondag 21 november 2010 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 18:50 schreef Maximus het volgende:

[..]

Ik denk dat jij een kortzichtige conclusie hebt getrokken... Kijk maar naar andere spelers en lees t dan nog s een x... valt t kwartje? Gewoon dom gelul...
Ik snap wat je bedoeld, meerdere spelers hebben dit. Ik denk dat hij wel een aardige speler kan worden maar hij mag wel iets harder en meedogenlozer worden. Hij is te lief

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 november 2010 door MMM --
Maximus
 Maximus - zondag 21 november 2010 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 19:57 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoeld, meerdere spelers hebben dit. Ik denk dat hij wel een aardige speler kan worden maar hij mag wel iets harder en meedogenlozer worden. Hij is te lief
Dat ben ik met je eens! Hij was trouwens wel goed bezig dit seizoen. Laatste wedstrijden is t wat minder...
MMM
 MMM - zondag 21 november 2010 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 20:02 schreef Maximus het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens! Hij was trouwens wel goed bezig dit seizoen. Laatste wedstrijden is t wat minder...
Eens. Alleen vorige week en vandaag wat minder, komt echt wel weer goed met hem. Daar twijfel ik niet aan.
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 november 2010 - 20:07   quote  deeplink  
De Vrij heeft nu de terugval die ze allemaal krijgen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 november 2010 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 18:46 schreef wim de ruit het volgende:
verbeek was zo slecht nog niet...maar kreeg bij ons te maken met de mp3 mentaliteit
Hahahahahahahaha!

Verbeek verslagen door mp3-tjes! Wat een goeie!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zielloos Feyenoord









0.0079131