BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik voorspel: Mario neemt voor de kerst ontslag!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 21 november 2010 - 22:25   quote  deeplink  
even statistieken: 49 eredivisie wedstrijden hoofdcoach, 20 x winst, 16 x gelijkspel, 13 x verlies dit maakt van de te behalen 147 punten behaald Mario 76 punten. 73 doelpunten voor en 62 tegen wie het weet mag het zeggen... ik praat hier over 1,5 seizoen voetbal.
Wie maakt wie nou beter?? En kom nu weer niet met ja we hebben geen geld enz. Neem een club die er financieel slechter voor staat zoals Roda die hebben 71 punten 80 voor en 79 tegen alleen staan al 1,5 jaar in het linker rijtje!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 november 2010 - 22:29   quote  deeplink  
we hebben geen geld.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 22 november 2010 - 09:04   quote  deeplink  
Geen geld??
Had ik dat eerder geweten!
Milo
 Milo - maandag 22 november 2010 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 22:25 schreef El Jardinero het volgende:
even statistieken: 49 eredivisie wedstrijden hoofdcoach, 20 x winst, 16 x gelijkspel, 13 x verlies dit maakt van de te behalen 147 punten behaald Mario 76 punten. 73 doelpunten voor en 62 tegen wie het weet mag het zeggen... ik praat hier over 1,5 seizoen voetbal.
Wie maakt wie nou beter?? En kom nu weer niet met ja we hebben geen geld enz. Neem een club die er financieel slechter voor staat zoals Roda die hebben 71 punten 80 voor en 79 tegen alleen staan al 1,5 jaar in het linker rijtje!
Ik zeg al van het begin dat Been niet de juiste man is, alleen ik weet niet wie wel.
Erwin Koeman misschien? ik weet het echt niet!
Marco12345
 Marco12345 - maandag 22 november 2010 - 09:19   quote  deeplink  
Eerst moet Mario van de meerderheid hier spelers als Martins Indi, van Haaren, Mokotjo, El Ahmadi en Castaignos opstellen en dan doet ie dat en dan moet ie opzouten???
Milo
 Milo - maandag 22 november 2010 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 09:19 schreef Marco12345 het volgende:
Eerst moet Mario van de meerderheid hier spelers als Martins Indi, van Haaren, Mokotjo, El Ahmadi en Castaignos opstellen en dan doet ie dat en dan moet ie opzouten???
bekijk ff de statistieken elke andere trainer was al ontslagen, maar omdat mario een Feyenoordman is zit hij er nog!

Jol wordt de nieuwe trainer van Feyenoord ;) hahahaha
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 22 november 2010 - 09:57   quote  deeplink  
pfff the day after... het is weer een beetje gaan liggen maar wat heb ik de pest erin zeg! Ik heb ook de oplossing niet maar wat zou ik toch graag zien dat het wat beter gaat met mijn cluppie!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 22 november 2010 - 10:25   quote  deeplink  
Ik zeg de knuppel in het hoenderhok gooien. Zet er maar gewoon elf andere neer in die basiself!
Milo
 Milo - maandag 22 november 2010 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 10:25 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik zeg de knuppel in het hoenderhok gooien. Zet er maar gewoon elf andere neer in die basiself!
EENS!!!!!!!!!!!!! slechter dan dit kan niet!
je hebt ook al een keer met 10-0 verloren! was ik eigenlijk alweer vergeten!
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 november 2010 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 09:26 schreef Milo het volgende:

[..]

bekijk ff de statistieken elke andere trainer was al ontslagen, maar omdat mario een Feyenoordman is zit hij er nog!

Jol wordt de nieuwe trainer van Feyenoord ;) hahahaha
Alleen nu moeten ze wel rekening houden met de omstandigheden, omdat ze geen geld hebben. Trouwens als Been weg moet dan mogen ze het Maasgebouw ook wel leegvegen.
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 22 november 2010 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 10:59 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Alleen nu moeten ze wel rekening houden met de omstandigheden, omdat ze geen geld hebben. Trouwens als Been weg moet dan mogen ze het Maasgebouw ook wel leegvegen.
Klopt helemaal, maar je mag toch ook wel kritisch op Mario zijn? hij weet het toch zo goed, tenminste als ik zijn analyses hoor bij studio sport van de champions league wedstrijden! Ik hou alleen maar feiten voor zijn neus...
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 november 2010 - 11:34   quote  deeplink  
We hebben geen geld voor Jol, we moeten sparen op de voedselkosten.
ZeikerT
 ZeikerT - maandag 22 november 2010 - 11:46   quote  deeplink  
Wat een paniek ineens zeg.
Nee FEYENOORD speelt na het eerste tegen doelpunt slecht voetbal idd.
Maar als je de link hieronder nagaat valt het mij toch vies tegen dat er na een wedstrijd tegen FC Groningen zo gezeikt wordt over de plek van Mario.

http://www.fcgroningen.nl/home/eerste-elftal/wedstrijden/gespeelde-wedstrijden/wedstrijd/1853/tab/historie/
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 22 november 2010 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 11:46 schreef ZeikerT het volgende:
Wat een paniek ineens zeg.
Nee FEYENOORD speelt na het eerste tegen doelpunt slecht voetbal idd.
Maar als je de link hieronder nagaat valt het mij toch vies tegen dat er na een wedstrijd tegen FC Groningen zo gezeikt wordt over de plek van Mario.

http://www.fcgroningen.nl/home/eerste-elftal/wedstrijden/gespeelde-wedstrijden/wedstrijd/1853/tab/historie/
Wat wil je daarmee zeggen? 49 duels en maar 20 x winst in 1,5 jaar!
craven
 craven - maandag 22 november 2010 - 11:56   quote  deeplink  
maar wat wil jij zeggen? tis allemaal Mario zijn schuld? spelers hebben geen blaam?
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 november 2010 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 11:56 schreef craven het volgende:
maar wat wil jij zeggen? tis allemaal Mario zijn schuld? spelers hebben geen blaam?
Tsja.. Je kent toch de historie?
Als het slecht gaat wil het gepeupel bloed zien en moet er een kop rollen.
Dan heeft t geen zin om iemand te slachtofferen waar het gepeupel zich mee identificeert (in dit geval dus de spelers) en de mannen in het pluche zijn te ver weg om te slachtofferen. Dus dan de trainer maar he.
craven
 craven - maandag 22 november 2010 - 12:06   quote  deeplink  
erg makkelijk, tuurlijk maakt been fouten. maar de spelers de meeste...
Els
 Els - maandag 22 november 2010 - 12:14   quote  deeplink  
We hebben wel vaker van Groningen verloren. Dit is een verlies waar je rekening mee moet houden. Tegen Willem II en Excelsior 6 punten halen, en tegen Den Haag 1 of 3 punten. Dat ziet de wereld er gelijk weer wat anders uit.
craven
 craven - maandag 22 november 2010 - 12:19   quote  deeplink  
erste 2 moet lukken, den haag op dit moment idd erg sterk. Hoop op een goede gesloten defensie, ze scoren erg makkelijk(denHaag)
sevillana
 sevillana - maandag 22 november 2010 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 12:14 schreef Els het volgende:
We hebben wel vaker van Groningen verloren. Dit is een verlies waar je rekening mee moet houden. Tegen Willem II en Excelsior 6 punten halen, en tegen Den Haag 1 of 3 punten. Dat ziet de wereld er gelijk weer wat anders uit.
daarna hopelijk toch ook nog wel een paar meer . . . .
Milo
 Milo - maandag 22 november 2010 - 12:36   quote  deeplink  
GVD ik wil gewoon voetbal zien is dat nou echt te veel gevraagd? tyfusgasten! iedereen eruit! maar ook echt iedereen!
freakie
 freakie - maandag 22 november 2010 - 12:44   quote  deeplink  
Mario been die kan niet eens weg!! xD Als hij ontslagen word moet er minimaal een miljoen betaalt worden.. Dat kan feyenoord dan proberen af te betalen in 16 seizoenen... Maar denk dat mario het daar dan niet mee eens is..
hoolie077
 hoolie077 - maandag 22 november 2010 - 12:55   quote  deeplink  
dat ie ma opzout
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 22 november 2010 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 11:56 schreef craven het volgende:
maar wat wil jij zeggen? tis allemaal Mario zijn schuld? spelers hebben geen blaam?
Sommige dingen zijn trainbaar, wedstrijdechte situaties bedoel ik dan. een simpele voorzet, hoe moet ik lopen voor de goal beweging zonder bal etc.
Ik denk dat ik nu per wedstrijd 15 voorzetten zie die in niemandsland komen of waar zelfs geen feyenoorder bij in de buurt is. Ook verdedigend bij corners voorzetten vanaf de zijkant wie pakt wie... lijkt wel of ze op dat moment pas gaan kiezen en 9 van de 10 keer zijn ze te laat. Dit zijn hele kleine simpele dingen die trainbaar zijn en waar automatisme in zit!! ik zie het niet terug, wel hele mooie ballen achter het standbeen en hakjes en combinaties op het middenveld 30 meter van het vijandelijk doel.
darwin
 darwin - maandag 22 november 2010 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 22:22 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik denk uit tegen 020 al!!
Een mooiere ommekeer bestaat er niet!
We blijven hopen, maar wat als het weer zo,n debacle wordt als tegen psv. Er moeten in ieder geval nu punten worden gehaald tegen Ado, Excelsior en Willem II.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 22 november 2010 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 november 2010 - 22:25 schreef El Jardinero het volgende:
even statistieken: 49 eredivisie wedstrijden hoofdcoach, 20 x winst, 16 x gelijkspel, 13 x verlies dit maakt van de te behalen 147 punten behaald Mario 76 punten. 73 doelpunten voor en 62 tegen wie het weet mag het zeggen... ik praat hier over 1,5 seizoen voetbal.
Wie maakt wie nou beter?? En kom nu weer niet met ja we hebben geen geld enz. Neem een club die er financieel slechter voor staat zoals Roda die hebben 71 punten 80 voor en 79 tegen alleen staan al 1,5 jaar in het linker rijtje!
Dat is niet waar, Roda staat niet al anderhalf jaar in het linkerrijtje. Volgens mij stonden ze vorig jaar ten tijde van het voornemen samen te gaan op de een-na-laatste plaats. of net daar boven...?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 22 november 2010 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 11:56 schreef craven het volgende:
maar wat wil jij zeggen? tis allemaal Mario zijn schuld? spelers hebben geen blaam?
Als ze bloed willen zien moeten ze de basiself maar eens volledig vervangen!
Ik denk persoonlijk dat het er niet beter op word maar dan kan je misschien wel de besten van twee elftallen samen voegen!
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 22 november 2010 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 13:20 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dat is niet waar, Roda staat niet al anderhalf jaar in het linkerrijtje. Volgens mij stonden ze vorig jaar ten tijde van het voornemen samen te gaan op de een-na-laatste plaats. of net daar boven...?
Is dat jaar daarvoor geweest, toen redde cisse hen nog van degradatie in de kuip!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 22 november 2010 - 13:32   quote  deeplink  
is de laatste goede actie van Cisse geweest denk ik!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 22 november 2010 - 13:33   quote  deeplink  
Mensen, er is geen schuldige. Je hebt op een enkeling na jongens die tegen mannen voetballen. Dat is gewoon een oneerlijke strijd. Gelukkig hebben deze jochies wel het talent dat ze kunnen voetballen, maar ze missen nog body en ervaring. Ze worden daardoor op strijd en slim spelen afgetroefd. Daarvoor heb je sterke kerels nodig en wat meer ervaren spelers die dit in een team kunnen duidelijk maken. Hoe hard ze er ook voor werken, als je de kracht niet hebt, leg je het af.
En wat die slimheid betreft moeten onze mannetjes er nu zelf maar achter zien te komen. Dat mag je niet van hun verwachten. Ook kun je de trainer zoiets niet aanrekenen. Been is wel degelijk een goede trainer. Misschien wat zo'n situatie (met onevenwichtige selectie) betreft ook onervaren. In de winter moeten er gewoon wat bikkels komen die anderen ook beter maken wat bikkelgedrag betreft. Geld of geen geld, die bikkels moeten er komen. En als het kan een sterke spits, die een balletje kan vasthouden... (een aanspeelpunt, want dat hebben we niet).....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 22 november 2010 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 13:33 schreef Arie.Klooster het volgende:
Mensen, er is geen schuldige. Je hebt op een enkeling na jongens die tegen mannen voetballen. Dat is gewoon een oneerlijke strijd. Gelukkig hebben deze jochies wel het talent dat ze kunnen voetballen, maar ze missen nog body en ervaring. Ze worden daardoor op strijd en slim spelen afgetroefd. Daarvoor heb je sterke kerels nodig en wat meer ervaren spelers die dit in een team kunnen duidelijk maken. Hoe hard ze er ook voor werken, als je de kracht niet hebt, leg je het af.
En wat die slimheid betreft moeten onze mannetjes er nu zelf maar achter zien te komen. Dat mag je niet van hun verwachten. Ook kun je de trainer zoiets niet aanrekenen. Been is wel degelijk een goede trainer. Misschien wat zo'n situatie (met onevenwichtige selectie) betreft ook onervaren. In de winter moeten er gewoon wat bikkels komen die anderen ook beter maken wat bikkelgedrag betreft. Geld of geen geld, die bikkels moeten er komen. En als het kan een sterke spits, die een balletje kan vasthouden... (een aanspeelpunt, want dat hebben we niet).....
In de winter??? hahahahahahahahaha!!
GEEN GELD!!!!
Investeerders betekenen niet dat je ineens geld te besteden hebt.
Volgend jaar op zijn vroegst!!
Eerst moet de KNJB ons uit categorie 1 halen!
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 november 2010 - 13:36   quote  deeplink  
We worden gewoon 16e of 17e dit jaar.
Leuk man krijg je nog een paar wedstrijdjes extra voor je seizoenskaart.

En maar zeuren dat je nooit wat terug krijgt van de club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 november 2010 door Stylzz --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 22 november 2010 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 13:31 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Is dat jaar daarvoor geweest, toen redde cisse hen nog van degradatie in de kuip!
Nee, hoor. Halverwege seizoen 2009-2010 stonden ze net voor men op de helft waren op een 16e, zelfs 17e stek! Kijk maar eens op deze link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Eredivisie_2009/10#Positieverloop_per_club
(moet je wel een eindje naar beneden scrollen hoor...)
craven
 craven - maandag 22 november 2010 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 12:56 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Sommige dingen zijn trainbaar, wedstrijdechte situaties bedoel ik dan. een simpele voorzet, hoe moet ik lopen voor de goal beweging zonder bal etc.
Ik denk dat ik nu per wedstrijd 15 voorzetten zie die in niemandsland komen of waar zelfs geen feyenoorder bij in de buurt is. Ook verdedigend bij corners voorzetten vanaf de zijkant wie pakt wie... lijkt wel of ze op dat moment pas gaan kiezen en 9 van de 10 keer zijn ze te laat. Dit zijn hele kleine simpele dingen die trainbaar zijn en waar automatisme in zit!! ik zie het niet terug, wel hele mooie ballen achter het standbeen en hakjes en combinaties op het middenveld 30 meter van het vijandelijk doel.
Sommige dingen zijn idd trainbaar, maar als ze niet weten hoe ze een voorzet moeten geven ben je echt te laat hoor. En volgens mij weet iedereen wel wie hij moet dekken bij een corner, maar als die gene niet goed dekt of een man uit zijn rug laat lopen is de trainer daar dan de schuldige? moet je Bahia nu gaan leren hoe je moet dekken? Als je voorin moeilijk scoort dan gaat het elftal op een gegeven moment proberen te forceren en dus lopen mensen uit hun posities....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 november 2010 door craven --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 22 november 2010 - 13:39   quote  deeplink  
+1
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 22 november 2010 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 13:35 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

In de winter??? hahahahahahahahaha!!
GEEN GELD!!!!
Investeerders betekenen niet dat je ineens geld te besteden hebt.
Volgend jaar op zijn vroegst!!
Eerst moet de KNJB ons uit categorie 1 halen!
Oh, dan moeten Blokland en co. maar eens wat origineels bedenken. Desnoods kopen zij een speler en verhuren ze hem aan Feyenoord. Dat mag wel? Had Carlos Tevez ook niet zo'n contract?
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 22 november 2010 - 13:43   quote  deeplink  
Dat klopt misschien maar is toch lachwekkend om te zien dat bij elke aanvallende voorzet geen feyenoorder in de buurt is... zijn toch echt simpele dingen! Maar goed misschien heeft mario in deze al geen zin meer om dat te trainen dat zou kunnen.. analyses van voorgaande wedstrijden zou ook tot een mogelijkheid zijn. dan weet je hoe de spitsen van de tegenpartij bewegen voor de goal, ben in ieder geval niet meer verrast! Maar lijkt wel of de meeste spelers last hebben van hun korte termijn geheugen..
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 november 2010 - 13:43   quote  deeplink  
Schijnt tegenwoordig niet meer te mogen dat mensen individueel eigenaar worden van spelers. Iets met een VOC-mentaliteit.
craven
 craven - maandag 22 november 2010 - 13:43   quote  deeplink  
Volgens mij is West Ham daar toen ook voor bestraft....
craven
 craven - maandag 22 november 2010 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 13:43 schreef El Jardinero het volgende:
Dat klopt misschien maar is toch lachwekkend om te zien dat bij elke aanvallende voorzet geen feyenoorder in de buurt is... zijn toch echt simpele dingen! Maar goed misschien heeft mario in deze al geen zin meer om dat te trainen dat zou kunnen.. analyses van voorgaande wedstrijden zou ook tot een mogelijkheid zijn. dan weet je hoe de spitsen van de tegenpartij bewegen voor de goal, ben in ieder geval niet meer verrast! Maar lijkt wel of de meeste spelers last hebben van hun korte termijn geheugen..
Dat heeft te maken met veldbezetting en inlopende mensen, zo zie je ook vaak geen beztting bij eerste en 2e paal bij een voorzet, dat is op zich trainbaar. Maar volgens mij missen we daar weer een kopsterke spits voor
craven
 craven - maandag 22 november 2010 - 13:47   quote  deeplink  
ook aansluiting voor de afvallende bal mis ik bij feyenoord, maar ik vindt wel dat spelers ook de slimheid( nee Leon niet het woord gog..) daarvoor weleens mogen laten zien
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 november 2010 - 13:48   quote  deeplink  
Het meest ergerlijke blijft gewoon dat er hooguit 1 speler in de 16 is bij een aanvallende bal en elke afvallende bal is voor de tegenstander.

En de opbouw is gewoon te traag, dat begint al bij de keeper die er minstens 30 seconden over doet en vervolgens de bal standaard terug geeft aan de tegenstander.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 november 2010 door Stylzz --
craven
 craven - maandag 22 november 2010 - 13:49   quote  deeplink  
Laten we zeggen dat van Dijk de grensrechters voldoende armbeweging gunt...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 22 november 2010 - 14:14   quote  deeplink  
Aan de keeper ligt het niet! Ervaring en fysiek missen we!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 november 2010 - 14:18   quote  deeplink  
Ok als jij t zegt.
sevillana
 sevillana - maandag 22 november 2010 - 14:38   quote  deeplink  
wel een interessante discussie hierboven tot nog toe.
maar uh . . . . ff back on topic; . . wat gaat Mario nu doen de komende 5 weken?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 22 november 2010 - 14:39   quote  deeplink  
Ja, mooi hè... Of ben je het niet met me eens?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 22 november 2010 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 14:38 schreef sevillana het volgende:
wel een interessante discussie hierboven tot nog toe.
maar uh . . . . ff back on topic; . . wat gaat Mario nu doen de komende 5 weken?
Zich blauw ergeren aan dat stoelpotengezaag? Zelfs hier wordt gezaagd! Jammer, jammer, jammer...

Mario = HELD !
sevillana
 sevillana - maandag 22 november 2010 - 14:42   quote  deeplink  
overwegend, . . wel
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 22 november 2010 - 14:52   quote  deeplink  
Heeft niets met stoelpotengezaag te maken!! maar met keiharde cijfers en feiten...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik voorspel: Mario neemt voor de kerst ontslag!









0.0082139