|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik zou Willem ook wel eens willen zien. Op de golfbaan, of bij de Bob Ross schilderclub. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
vries60
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet de tijd dringt, ongeduldige supporters dringen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: valt mee, de competitie is nog niet halverwege |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Als de komende drie wedstrijden goed worden afgesloten komt het wel goed. De tegenstanders moeten te doen zijn. Anders komt het niet goed... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: inderdaad, die winnen we met 0-11 dan is de beer los!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: fout, ik ben altijd een bikkelharde verdediger geweest! mario sosa weet er alles van ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Ik hoop op . . IN 020 |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
De ommekeer komt als de schuld weggewerkt is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: mwah dat hoeft niet helemaal. Zie bijvoorbeeld Real MAdrid, die hebben een schuld die de helft is van de totale omzet en elk jaar word er winst gedraaid.
Als je dat zou kunnen vertalen naar NL maatstaven, zou voldoende zijn. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 november 2010 - 15:56 schreef Stylzz het volgende:[..] mwah dat hoeft niet helemaal. Zie bijvoorbeeld Real Madrid, die hebben een schuld die de helft is van de totale omzet en elk jaar word er winst gedraaid. Als je dat zou kunnen vertalen naar NL maatstaven, zou voldoende zijn. Dat klopt, maar het contrast inzet/schuld is in Nederland helemaal niet zo groot. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Het verhaal Jhon v. B zal een van zijn laatste daden zijn, hier zit je toch niet op te wachten Mario?? Ook de mensen die feyenoord steunen en een warm hart toe dragen(lees 30 miljoen in de club steken) zitten niet op deze fratsen van je te wachten.. straks kom je nog echt met hofland terug halen etc. Dit getuigd echt van onkunde en paniek!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Het is bijna niet te geloven, John v.Beukering.. dat moet een grap zijn toch....? Heeft al een half jaar nodig om overtollige kilo's kwijt te raken. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 18:51 schreef vries60 het volgende:Het is bijna niet te geloven, John v.Beukering.. dat moet een grap zijn toch....? Heeft al een half jaar nodig om overtollige kilo's kwijt te raken. dat heeft ie al gedaan volgens mij |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
quote: Ja, heb ik inmiddels ook gelezen. Dat is alvast winst als het allemaal doorgaat. Idd een minimum salaris + bonus op basis van prestatie tot het eind van het seizoen. Kan misschien geen kwaad... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2010 - 20:48 schreef vries60 het volgende:[..] Ja, heb ik inmiddels ook gelezen. Dat is alvast winst als het allemaal doorgaat. Idd een minimum salaris + bonus op basis van prestatie tot het eind van het seizoen. Kan misschien geen kwaad... dacht ik ook al . . . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper