BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Veranderingen aan HET elftal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 november 2010 - 17:02   quote  deeplink  
Of bedoel je toch Reis;)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 22 november 2010 - 17:03   quote  deeplink  
Nee jij met je Schaken!!
Is toch een geweldige voetballer!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 november 2010 door Feyenoord till i die --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 november 2010 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 17:03 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Nee jij met je Schaken!!
Is toch een geweldige voetballer!
Zou ie dat zelf wel weten?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 november 2010 door T-FeYeN00rD --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 22 november 2010 - 17:06   quote  deeplink  
denk het niet!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 november 2010 - 17:08   quote  deeplink  
Dan moeten we hem dat duidelijk maken!!!! SCHAKEN///HELD.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 22 november 2010 - 17:24   quote  deeplink  
Wil je dit niet meer doen.
verslik me gelijk bijna in een nootje!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 november 2010 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 17:24 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Wil je dit niet meer doen.
verslik me gelijk bijna in een nootje!
Sorry. Ik liet me meeslepen door mijn enthousiasme toen ik eindelijk het enorme potentieel van Schaken doorkreeg.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 november 2010 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 17:24 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Wil je dit niet meer doen.
verslik me gelijk bijna in een nootje!
Lekker, man, Schakennootjes.
Mikkel49
 Mikkel49 - maandag 22 november 2010 - 19:04   quote  deeplink  
seizoen 2011/2012:
Keepers: v dijk (stopt),Darley,Lamprou,aankoop (de Vries?), Mulder (verkopen/huren)

Verdedigers: de Vrij,Bahia, Martins Indi,Schenkeveld,Dani Fernandez ,Leerdam(middenveld), Auassar(middenveld), Nieveld,Wattamaleo (Excelsior), Vlaar (verkopen),de Cler (contract niet verlengen), aankoop (Kah?)

Middenvelders:Fer,Wijnaldum(aanval),Leerdam(verdediging),Auassar(verdediging),Mokotjo,Cabral
(aanval),van Haaren,El Amhadi,Bruins,Clasie,Ramsteijn(Excelsior),Eekman(Excelsior),Isoufi (Excelsior), aankoop (Koolwijk?)

Aanvallers: Castaignos,Schaken,Tomasson, ,Biseswar,Toorenburg,Cabral(middenveld),Wijnaldum (middenveld),Fileccia (Excelsior),Laigoureh (Excelsior), Cissé (verkopen), aankoop(Bellamy,Haddad?)

De aankopen zijn onder voorbehoud. Dit moet dan door externe financiers of door verkoop spelers.
Collin
 Collin - maandag 22 november 2010 - 19:24   quote  deeplink  
Mulder

De Vrij vlaar Bahia Martins Indi

Leerdam

Wijnaldum El Ahmadi

Bruins

Castaignos Smolov

Van Dijk heeft goeie reddingen, maar als je bal terug speel ben je hem zeker kwijt. De vrij vertrouwen blijven geven want komt wel weer goed met die jongen. de cler ben ik klaar mee. Leerdam kans geven. bruins vlak achter spitsen omdat ik denk dat hij daar op dit moment de beste keus is. voorin dus luc en fedor.. meer heb je niet namelijk.
MMM
 MMM - maandag 22 november 2010 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 19:24 schreef Collin het volgende:
Mulder

De Vrij vlaar Bahia Martins Indi

Leerdam

Wijnaldum El Ahmadi

Bruins

Castaignos Smolov

Van Dijk heeft goeie reddingen, maar als je bal terug speel ben je hem zeker kwijt.
Met Mulder op het doel ben je de bal ook zeker kwijt omdat ie dan al in het doel ligt.. Nee, het is Darley of van Dijk. Mulder mag naar de amateurs.

Om over Leerdam en Bruins in je opstelling maar te zwijgen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 november 2010 door MMM --
Roy15
 Roy15 - maandag 22 november 2010 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 19:04 schreef Mikkel49 het volgende:
seizoen 2011/2012:
Keepers: v dijk (stopt),Darley,Lamprou,aankoop (de Vries?), Mulder (verkopen/huren)

Verdedigers: de Vrij,Bahia, Martins Indi,Schenkeveld,Dani Fernandez ,Leerdam(middenveld), Auassar(middenveld), Nieveld,Wattamaleo (Excelsior), Vlaar (verkopen),de Cler (contract niet verlengen), aankoop (Kah?)

Middenvelders:Fer,Wijnaldum(aanval),Leerdam(verdediging),Auassar(verdediging),Mokotjo,Cabral
(aanval),van Haaren,El Amhadi,Bruins,Clasie,Ramsteijn(Excelsior),Eekman(Excelsior),Isoufi (Excelsior), aankoop (Koolwijk?)

Aanvallers: Castaignos,Schaken,Tomasson, ,Biseswar,Toorenburg,Cabral(middenveld),Wijnaldum (middenveld),Fileccia (Excelsior),Laigoureh (Excelsior), Cissé (verkopen), aankoop(Bellamy,Haddad?)

De aankopen zijn onder voorbehoud. Dit moet dan door externe financiers of door verkoop spelers.
het zal zeer zeker goed bedoeld zijn, maar dit voegt totaal niets toe aan dit fora.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 november 2010 - 20:36   quote  deeplink  
Ik heb wel grotere onzin gelezen hier
Roy15
 Roy15 - maandag 22 november 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 20:36 schreef Stylzz het volgende:
Ik heb wel grotere onzin gelezen hier
klopt, nu weer.
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 november 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 20:56 schreef Roy15 het volgende:

[..]

klopt, nu weer.
Klopt, nu weer
Els
 Els - maandag 22 november 2010 - 21:16   quote  deeplink  
Waarom Ricky vd Bergh naar Sparta. Querulantje, venijn genoeg, zou toch ook bij ons wel wat bij kunnen dragen?
sevillana
 sevillana - maandag 22 november 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 19:04 schreef Mikkel49 het volgende:
seizoen 2011/2012:
Keepers: v dijk (stopt),Darley,Lamprou,aankoop (de Vries?), Mulder (verkopen/huren)

Verdedigers: de Vrij,Bahia, Martins Indi,Schenkeveld,Dani Fernandez ,Leerdam(middenveld), Auassar(middenveld), Nieveld,Wattamaleo (Excelsior), Vlaar (verkopen),de Cler (contract niet verlengen), aankoop (Kah?)

Middenvelders:Fer,Wijnaldum(aanval),Leerdam(verdediging),Auassar(verdediging),Mokotjo,Cabral
(aanval),van Haaren,El Amhadi,Bruins,Clasie,Ramsteijn(Excelsior),Eekman(Excelsior),Isoufi (Excelsior), aankoop (Koolwijk?)

Aanvallers: Castaignos,Schaken,Tomasson, ,Biseswar,Toorenburg,Cabral(middenveld),Wijnaldum (middenveld),Fileccia (Excelsior),Laigoureh (Excelsior), Cissé (verkopen), aankoop(Bellamy,Haddad?)

De aankopen zijn onder voorbehoud. Dit moet dan door externe financiers of door verkoop spelers.
mwah, . . . wat dacht je, . . . . . laat ik eens grof inzetten?
MMM
 MMM - maandag 22 november 2010 - 21:38   quote  deeplink  
Mwah nee, schijnt ook 2.5 ton te verdienen bij ADO. Vind ik teveel voor zo'n matige speler.
sevillana
 sevillana - maandag 22 november 2010 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 21:16 schreef Els het volgende:
Waarom Ricky vd Bergh naar Sparta. Querulantje, venijn genoeg, zou toch ook bij ons wel wat bij kunnen dragen?
nee, Els!
Els
 Els - maandag 22 november 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 21:38 schreef MMM het volgende:
Mwah nee, schijnt ook 2.5 ton te verdienen bij ADO. Vind ik teveel voor zo'n matige speler.
Eens, maar denk wel dat dat marktconforme prijzen zijn.
Els
 Els - maandag 22 november 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 21:38 schreef sevillana het volgende:

[..]

nee, Els!
Want.....?
sevillana
 sevillana - maandag 22 november 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 21:41 schreef Els het volgende:

[..]

Want.....?
wat MMM zegt, en is van origine middenvelder . . . daar hebben we er al een paar van lopen volgens mij?
Els
 Els - maandag 22 november 2010 - 21:45   quote  deeplink  
Maar hij kan wel prachtig op de lat trappen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 november 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 21:41 schreef Els het volgende:

[..]

Want.....?
Zijn broertje is me glazenwassert en ik mag die vd Berg wel alleen moeten wij niet teveel willen eigenlijk.Als je er goed over nadenk zijn we snel tevreden eigenlijk tegenwoordig Els!
Els
 Els - maandag 22 november 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 21:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zijn broertje is me glazenwassert en ik mag die vd Berg wel alleen moeten wij niet teveel willen eigenlijk.Als je er goed over nadenk zijn we snel tevreden eigenlijk tegenwoordig Els!
Dat zeker.
sevillana
 sevillana - maandag 22 november 2010 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 21:48 schreef Els het volgende:

[..]

Dat zeker.
maar ik niet, kan wel zijn dat ie aardig de bal op de lat kan schieten maar dan zie ik persoonlijk liever een speler die de bal er net onder schiet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 november 2010 door sevillana --
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 november 2010 - 21:50   quote  deeplink  
Volgens mij zijn we al tevreden met EEN aanwinst.
maakt niet uit wie of wat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 november 2010 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 21:49 schreef sevillana het volgende:

[..]

maar ik niet, kan wel zijn dat ie aardig de bal op de lat kan schieten maar dan zie ik persoonlijk liever een speler die de bal er net onder schiet
Fernandez heeft nog toekomst!!!!
Al is dat eigenlijk ook een gok!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 november 2010 - 22:11   quote  deeplink  
Naast een spits het liefst een speler die een enorme grote bek op kan zetten in het veld.
Dacht eerst aan Pavarotti, maar ja ook al dood.
sevillana
 sevillana - maandag 22 november 2010 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 21:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Fernandez heeft nog toekomst!!!!
Al is dat eigenlijk ook een gok!!!!
meen je dat nou? . . heeft ie een 020 verleden?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 november 2010 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 22:12 schreef sevillana het volgende:

[..]

meen je dat nou? . . heeft ie een 020 verleden?
hahaha gok(risico)?
sevillana
 sevillana - maandag 22 november 2010 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 22:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahaha gok(risico)?
ja, ik dacht al "hoe kom je daar nou bij"

bewerken] Statistieken
Seizoen Club Competitie Wedstrijden Doelpunten
2007/08 ADO Den Haag Eerste divisie 11 1
2008/09 Excelsior Eerste divisie 16 2
2009/10 Excelsior Eerste divisie 20 15
2010/11 Excelsior Eredivisie 6 4
Totaal 53 22
Tabel voor het laatst bijgewerkt op 12 oktober 2010.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 november 2010 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 22:23 schreef sevillana het volgende:

[..]

ja, ik dacht al "hoe kom je daar nou bij"

bewerken] Statistieken
Seizoen Club Competitie Wedstrijden Doelpunten
2007/08 ADO Den Haag Eerste divisie 11 1
2008/09 Excelsior Eerste divisie 16 2
2009/10 Excelsior Eerste divisie 20 15
2010/11 Excelsior Eredivisie 6 4
Totaal 53 22
Tabel voor het laatst bijgewerkt op 12 oktober 2010.
Zit een aardige stijgende lijn in!!
sevillana
 sevillana - maandag 22 november 2010 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 22:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zit een aardige stijgende lijn in!!
dus, wat nou risico?
Quiroz
 Quiroz - maandag 22 november 2010 - 22:33   quote  deeplink  
1165559651_5_cCI_.jpeg
MMM
 MMM - maandag 22 november 2010 - 22:33   quote  deeplink  
Je hebt veel geleerd Quiroz!
Quiroz
 Quiroz - maandag 22 november 2010 - 22:34   quote  deeplink  
smiley_schamen.gif
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 november 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 22:33 schreef Quiroz het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een puike opstelling,als Wijnaldum snel afspeeld druk zet en het overzicht behoud gaan we winnen zondag!!!
sevillana
 sevillana - maandag 22 november 2010 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 22:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dit is een puike opstelling,als Wijnaldum snel afspeeld druk zet en het overzicht behoud gaan we winnen zondag!!!
als?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 november 2010 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 22:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dit is een puike opstelling,als Wijnaldum snel afspeeld druk zet en het overzicht behoud gaan we winnen zondag!!!
Bijna mee eens. Misschien toch BRUNO wagen in de plaats van Bahia. Wijnaldum op de 10....Kweet het niet, kweet het niet.
craven
 craven - maandag 22 november 2010 - 22:51   quote  deeplink  
hmmm bruno had wel een grove fout gisteren(maar die heeft andre ook wel eens)...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 november 2010 - 22:54   quote  deeplink  
Andre heeft er wat meer de laatste tijd, Bruno werd gisteren wel erg voor de leeuwen geworpen, met een opkomende Vlaar. Was niet handig van Mario.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 23 november 2010 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 21:16 schreef Els het volgende:
Waarom Ricky vd Bergh naar Sparta. Querulantje, venijn genoeg, zou toch ook bij ons wel wat bij kunnen dragen?
hahaha. Ricky vd Bergh!!! Jij dacht, we moeten meer spelers hebben die op 10 kunnen willen spelen? --> Wijnaldum/Bruins/Tomasson/Smolov/vHaaren. Allemaal komen ze het best tot hun recht net achter de spits(en).

Maar je hebt wel gelijk. Er wordt te weinig op de lat geschoten;) Ricky kom der maar bij!

vd Bergh is een leuke club voetballer, maar meer ook niet, bovendien is hij een opvliegend mannetje wat niet hetzelfde is als een hardwerkende spelert/waterdrager zoals we die graag bij Feyenoord zien. Ik zie ze eigenlijk ook niet echt bij andere clubs rondlopen, misschien dat dat soort spelers een beetje uitsterft. Dirkie is uiteraard wel zo'n speler maar die komt (als die komt) waarschijnlijk in de zomer van 2012.

Maar effe serieus. We kunnen heel een speler gebruiken die oorlog maakt in het veld (maar aub geen Ricky vd Bergh). Ik vind dat de Feyenoorders vaak ook te mak reageren op het besluit van de scheidsrechter. Ga naar hem toe, zet hem onder druk, ik zie te snel gelatenheid. Ze moeten de scheids meer het vuur aan te schenen leggen. Als je weinig protesteerd bij een dubieuze beslissing, dan zal de scheids de volgende keer misschien weer in het nadeel van Feyenoord fluiten, terwijl wanneer je heftig protesteerd, je kans hebt dat ie het volgende moment wel fluit als 'goedmakertje'. Ik zie nou al een paar keer dat Feyenoord bijvoorbeeld recht heeft op een penal, maar dat er dan maar eentje halfslachtig met zijn arm loopt te zwaaien, daar is een scheids natuurlijk niet van onder de indruk. Die denkt dan dat het een goede beslissing was, terwijl wanneer je hem gaat omsingelen en fel protesteerd, dan gaat ie twijfelen.
Els
 Els - dinsdag 23 november 2010 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 - 07:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha. Ricky vd Bergh!!! Jij dacht, we moeten meer spelers hebben die op 10 kunnen willen spelen? --> Wijnaldum/Bruins/Tomasson/Smolov/vHaaren. Allemaal komen ze het best tot hun recht net achter de spits(en).

Maar je hebt wel gelijk. Er wordt te weinig op de lat geschoten;) Ricky kom der maar bij!

vd Bergh is een leuke club voetballer, maar meer ook niet, bovendien is hij een opvliegend mannetje wat niet hetzelfde is als een hardwerkende spelert/waterdrager zoals we die graag bij Feyenoord zien. Ik zie ze eigenlijk ook niet echt bij andere clubs rondlopen, misschien dat dat soort spelers een beetje uitsterft. Dirkie is uiteraard wel zo'n speler maar die komt (als die komt) waarschijnlijk in de zomer van 2012.

Maar effe serieus. We kunnen heel een speler gebruiken die oorlog maakt in het veld (maar aub geen Ricky vd Bergh). Ik vind dat de Feyenoorders vaak ook te mak reageren op het besluit van de scheidsrechter. Ga naar hem toe, zet hem onder druk, ik zie te snel gelatenheid. Ze moeten de scheids meer het vuur aan te schenen leggen. Als je weinig protesteerd bij een dubieuze beslissing, dan zal de scheids de volgende keer misschien weer in het nadeel van Feyenoord fluiten, terwijl wanneer je heftig protesteerd, je kans hebt dat ie het volgende moment wel fluit als 'goedmakertje'. Ik zie nou al een paar keer dat Feyenoord bijvoorbeeld recht heeft op een penal, maar dat er dan maar eentje halfslachtig met zijn arm loopt te zwaaien, daar is een scheids natuurlijk niet van onder de indruk. Die denkt dan dat het een goede beslissing was, terwijl wanneer je hem gaat omsingelen en fel protesteerd, dan gaat ie twijfelen.
Ik vind het een jongen die er wel wat vuur in brengt. En prima vrije trappen heeft. Voorkeur voor nr 10 is wel weer wat lastig, maar je lost er ook een sluimerend keepersprobleem mee op.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 november 2010 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 - 07:56 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vind het een jongen die er wel wat vuur in brengt. En prima vrije trappen heeft. Voorkeur voor nr 10 is wel weer wat lastig, maar je lost er ook een sluimerend keepersprobleem mee op.
hahaha Ricky is een bezig baasje.

Maar geen aanwinst..
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 23 november 2010 - 09:10   quote  deeplink  
zoals eerder gezegd... we zijn al blij met EEN aankoop cq nieuw gezicht (zolang het maar geen jood is)
Mikkel49
 Mikkel49 - dinsdag 23 november 2010 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 20:16 schreef Roy15 het volgende:

[..]

het zal zeer zeker goed bedoeld zijn, maar dit voegt totaal niets toe aan dit fora.
Het is goed bedoeld EN het is nuttig voor het fora: NIEUWE gespreksstof zoals:
- Moeten we spelers verkopen om de schuld weg te werken, en zo ja, welke?
- Welke spelers moet je transfervrij halen en voor welke positie?
- Wat is een realistische selectie voor het volgende seizoen?
- Moeten dezelfde spelers (Smolov bijvoorbeeld) opnieuw gehuurd worden?
Ik ben waarschijnlijk nog een deel van de selcectie vergeten en dan kun je denken aan:
- Hebben we in de jeugd voldoende perspectief voor de komende 3 seizoenen?
- Moeten we ons focussen op de jeugd?
- Heeft het beloften elftal nut, of kun je de talenten beter verhuren aan Jupiler League

Kortom: Jouw reactie heeft totaal geen waarde op dit fora!
KKL
 KKL - dinsdag 23 november 2010 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 - 11:55 schreef Mikkel49 het volgende:

[..]

Het is goed bedoeld EN het is nuttig voor het fora: NIEUWE gespreksstof zoals:
- Moeten we spelers verkopen om de schuld weg te werken, en zo ja, welke?
- Welke spelers moet je transfervrij halen en voor welke positie?
- Wat is een realistische selectie voor het volgende seizoen?
- Moeten dezelfde spelers (Smolov bijvoorbeeld) opnieuw gehuurd worden?
Ik ben waarschijnlijk nog een deel van de selcectie vergeten en dan kun je denken aan:
- Hebben we in de jeugd voldoende perspectief voor de komende 3 seizoenen?
- Moeten we ons focussen op de jeugd?
- Heeft het beloften elftal nut, of kun je de talenten beter verhuren aan Jupiler League

Kortom: Jouw reactie heeft totaal geen waarde op dit fora!
Wat kom jij hier doen?

Je bent veels te serieus!
Mikkel49
 Mikkel49 - dinsdag 23 november 2010 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 november 2010 - 21:37 schreef sevillana het volgende:

[..]

mwah, . . . wat dacht je, . . . . . laat ik eens grof inzetten?
Ja dat dacht ik inderdaad :)
Echter is mijn beoogde selectie wel een selectie die KAN strijden om de plekken voor Europees voetbal. Omdat de schuld nog minimaal 5 jaar aan ons blijft hangen, is het goed dat we goed bezig zijn. Talenten kunnen zich profileren en zich in de etalage zetten. Dan is het hopen dat een buitenlandse club bereidt is een flink bedrag neer te tellen. Onze selectie zal dan wederom afnemen, maar daarna zal er weer een groei inkomen omdat we:
1. Waarschijnlijk weer kunnen denken aan aankopen doen.
2. Er weer een nieuwe generatie is opgestaan.

Oudgedienden die er nu zijn, zoals Tomasson en de Cler, kunnen we nog vervangen door spelers als Kuyt, die gezegd heeft dat ie terug zou keren. Laten we dat maar hopen ;)
KKL
 KKL - dinsdag 23 november 2010 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 - 12:01 schreef Mikkel49 het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik inderdaad :)
Echter is mijn beoogde selectie wel een selectie die KAN strijden om de plekken voor Europees voetbal. Omdat de schuld nog minimaal 5 jaar aan ons blijft hangen, is het goed dat we goed bezig zijn. Talenten kunnen zich profileren en zich in de etalage zetten. Dan is het hopen dat een buitenlandse club bereidt is een flink bedrag neer te tellen. Onze selectie zal dan wederom afnemen, maar daarna zal er weer een groei inkomen omdat we:
1. Waarschijnlijk weer kunnen denken aan aankopen doen.
2. Er weer een nieuwe generatie is opgestaan.

Oudgedienden die er nu zijn, zoals Tomasson en de Cler, kunnen we nog vervangen door spelers als Kuyt, die gezegd heeft dat ie terug zou keren. Laten we dat maar hopen ;)
Nogmaals wat kom je hier doen?

Je bent echt veels te serieus!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Veranderingen aan HET elftal









0.0101630